Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Nepraktické zapínanie s nosenie náramku

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí, že s tovarom nie ste spokojná. Ak by ste sa ho rozhodli vrátiť, môžete tak urobiť do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Napíšte nám na [email protected] a poradíme vám ako na to.

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Prsteň hnet na druhý deň sa rozpadol vypadlo očkoo
    • Nekvalitný tovar

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí, že vám prišiel poškodený tovar. Pravdepodobne sa jednalo o výrobnú chybu. Napíšte nám, prosím, e-mail na [email protected] a poradíme vám ako prstienok bezproblémov reklamovať a vymeniť za nový kus, prípade vám vrátime peniaze.

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Náramok bol krátky,,,nebola som spokojná,, bohužiaľ

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí, že vám dĺžka náramku nevyhovuje. Veľkosti sú však vždy uvedené v popise pri všetkých náramkoch. V prípade, že by ste tovar chceli vrátiť alebo vymeniť za iný, neváhajte nás kontaktovať e-mailom na [email protected] a radi vám pomôžeme ako na to.

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Jedny naušnice sa veľmi zle zapínaju aspoň sú pekné lesklé. A tie druhé sú dosť čierne.

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí vaša skúsenosť s našimi produktami. Prosím, napíšte nám e-mail na [email protected] a poradíme vám, ako náušničky bezproblémov vrátiť alebo vymeniť za iné, ktoré vám budú viac vyhovovať .

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Náramok ktorý som si objednala sa vôbec nestotožňoval s fotkou , chýba retiazka retiazka ktorá je na fotke, náramok vôbec nepôsobí ako chirurgická oceľ a štítok na náramku bol ako keby ho objednali Číny /alliexpres/.Nechce sa mi naťahovať s posielaním späť tak si ho nechávam...

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že s náramkom nie ste spokojná a nespĺňa vaše predstavy. Naše šperky nakupujeme od overených dodávateľov a nie z Aliexpressu. ​Ak by ste si to rozmysleli a náramok chceli predsa vrátiť alebo vymeniť za iný produkt napíšte nám e-mail na [email protected] a poradíme vám ako postupovať.

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Náušnice mi vydržali len jeden deň a odlepilo sa mi ocko

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí, že vám prišiel poškodený tovar. Pravdepodobne sa jednalo o výrobnú chybu a očko bolo slabo pripevnené. Napíšte nám, prosím, e-mail na [email protected] a poradíme vám ako ich reklamovať a vymeniť za nový kus, prípade vám vrátime peniaze.

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Skutocny stav objednanych nausnic nezodpoveda prezentovanym....katastrofa, jedny sa nedaju ani otvorit, cize su len na pozeranie. Takze NEODPORUCAM !!!!

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    Veľmi nás mrzí vaša skúsenosť so zakúpeným tovarom. Naúšničky majú pravdepodobne výrobnú chybu, ktorú sme si pri expedícii tovaru nevšimli. Prosím, kontaktujte náš zákaznícky servis na e-mail [email protected] a radi vám poradíme, ako ich vrátiť/reklamovať.

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Pri objednaní neplatí čo píšu dodanie na druhy deň a kamienok z prsteňa vypadol po pár dňoch.

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    Veľmi sa vám ospravedlňujeme za vzniknuté nepríjemnosti. Momentálne kvôli opatreniam pracujeme v obmedzenom režime a niekedy sa žiaľ stane, že nestihneme odoslať všetky objednávky ešte v ten istý deň kedy boli vytvorené. Zdržanie expedície objednávok však nikdy nie je dlhšie ako 1 pracovný deň.

    Takisto nás mrzí vaša skúsenosť so zakúpeným tovarom. Mohlo sa stať, že kamienok bol kvôli výrobnej chybe slabo pripevnený a preto vypadol. Prosím, kontaktujte náš zákaznícky servis na e-mail [email protected] a radi vám poradíme, ako prstienok reklamovať.

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Tím Mabell.sk