Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Produkt nezodpovedá obrázku
Reakcia obchodu Mabell.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Veľmi nás mrzí, že produkt nezodpovedal vašim očakávaniam.
Ospravedlňujeme sa za akékoľvek nepríjemnosti, ktoré vám to spôsobilo.
V prípade, že nie ste s tovarom spokojná, môžete ho bez problémov vrátiť. Radi vám za tovar poskytneme plnú náhradu.
Návod ako postupovať pri výmene alebo vrátení tovaru nájdete na tomto odkaze: https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/
Boli by sme vám vďační, ak by ste nám emailom poskytla detailnejšiu spätnú väzbu s čím konkrétne ste nebola spokojná, aby sme sa do budúcna vedeli vyhnúť podobným problémom.
Vaša spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá a pomôže nám lepšie pochopiť, ako zlepšiť naše služby a vyhovieť vašim očakávaniam.
Vzniknutú situáciu určite vyriešime k vašej spokojnosti.
V prípade akýchkoľvek doplňujúcich otázok nás neváhajte kontaktovať na emailovej adrese [email protected]
S pozdravom a prianím pekného dňa,
tím Mabell.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Rýchle doručenie
- Na prstienku po otvorení chýbal 1 kryštálik
- Balík obuchany
Reakcia obchodu Mabell.sk
Dobrý deň,
je nám ľúto, že prstienok vám prišiel v poškodenom stave. Môžete nám veriť, že nás uvedená situácia úprimne mrzí.
Pri expedícii bol prstienok určite v poriadku, pretože každú objednávku pred odoslaním dôkladne kontrolujeme.
Vyzerá to však, že pri preprave došlo k nesprávnemu zaobchádzaniu zo strany prepravcu.
Hoci ich prácu nemáme ako ovplyvniť, veľmi nás trápi, že sa takáto udalosť stala.
Za nepríjemnosti sa vám úprimne ospravedlňujeme a uisťujeme vás, že urobíme všetko pre to, aby sme situáciu vyriešili čo najlepšie a zároveň k vašej spokojnosti.
Prsteň vám samozrejme zreklamujeme.
Pri reklamácii vás poprosíme postupovať podľa inštrukcií na tomto odkaze:
https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/
V prípade akýchkoľvek doplňujúcich otázok nás neváhajte kontaktovať na emailovej adrese [email protected]
S pozdravom a prianím pekného dňa,
tím Mabell.sk -
Neodporúča obchod
- Ochota pri vybavení reklamácie
Náušnice veľmi nekvalitné spracované ,foto vôbec neodpovedalo skutočnosti . Jedna náušnica bola zlomená , neodporucam!
Reakcia obchodu Mabell.sk
Dobrý deň,
Ďakujeme, že ste nám dali vedieť o vašej skúsenosti.
Úprimne nás veľmi mrzí, že náušnice, ktoré ste obdržali, nezodpovedali vašim očakávaniam a že jedna z nich bola poškodená. Náušnička sa musela poškodiť počas prepravy, čo nás veľmi mrzí. Všetky šperky pred odoslaním dôkladne kontrolujeme a zákazníkom odosielame len tie, ktoré sú v 100% stave. Kvalita našich produktov je pre nás prioritou.
Na základe našej predošlej e-mailovej komunikácie vám bezplatne zašleme náš ID kód pre vrátenie náušníc. Po doručení vráteného tovaru k nám, okamžite zabezpečíme vrátenie finančných prostriedkov na váš účet.
Ešte raz vás úprimne prosíme o ospravedlnenie a veríme, že nám dáte šancu napraviť túto nepríjemnosť. :)
S pozdravom a prianím pekného dňa,
tím Mabell.sk -
Neodporúča obchod
- Náušnice sú maličké pre malé dieťa, nie pre ženu, ako je to na obrázku.
Reakcia obchodu Mabell.sk
Dobrý deň,
Ďakujeme za vašu recenziu a za to, že ste si našli čas podeliť sa o svoju skúsenosť.“
Je nám ľúto, že náušničky nesplnili vaše očakávania ohľadom veľkosti.
Veľkosť náušničiek uvádzame v popise produktu, no chápeme, že niekedy môže byť ťažké si to predstaviť.“
Radi vám ponúkneme výmenu za iný model, ktorý by vám lepšie vyhovoval, alebo vrátenie peniažkov.
Návod ako postupovať pri výmene alebo vrátení tovaru nájdete tu:
https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/
Veríme, že vyriešime problém k vašej spokojnosti.
V prípade doplňujúcich otázok nás neváhajte kontaktovať na emailovej adrese [email protected].
S pozdravom a prianím pekného dňa,
tím http://Mabell.sk -
Neodporúča obchod
- Skrášlené foto na webe ako už často spomínané v recenziách
- Náramok druhý krát na ruke a vypadol hned jeden kamienok
- Vyvlieklo sa očko náramky takze sa neda teraz ani zapnut - nepoužiteľný
Eshop prikášľuje foto na webe, realita je že šperky sú sice z nehrdzavejúcej ocele, ale kvalitovo AliExpress, SHEIN…pripadá mi to ako resell.
Reakcia obchodu Mabell.sk
Dobrý deň,
ďakujeme vám za vašu spätnú väzbu. Je nám veľmi ľúto, že ste neboli spokojná s kvalitou vami objednaných šperkov.
Kvalita našich produktov je pre nás veľmi dôležitá. Neustále sa snažíme našu ponuku vylepšovať, aby sme zabezpečili spokojnosť našich zákazníkov. Pre čo najlepšiu predstavu sa snažíme všetky šperky odfotiť a uviesť potrebné informácie do parametrov na našej stránke.
Pred expedíciou všetok tovar kontrolujeme a snažíme sa expedovať len šperky, ktoré sú v 100% stave.
Chyba u výrobku bola pravdepodobne spôsobená výrobnou vadou, ktorú sme pri odosielaní tovaru nemali ako zistiť.
Poškodený náramok vám odporúčame reklamovať a ak nie ste spokojná aj s ostatnými šperkami z objednávky , viete ich bez problémov vrátiť, prípadne vymeniť za iné produkty z našej ponuky.
Pri reklamácii, výmene alebo vrátení vás poprosíme postupovať podľa inštrukcií na tomto linku:
https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/
Veríme, že uvedenú situáciu vyriešime k vašej spokojnosti. Za nepríjemnosti sa vám ospravedlňujeme.
V prípade doplňujúcich otázok nás neváhajte kontaktovať na emailovej adrese [email protected].
S pozdravom a prianím pekného dňa,
tím Mabell.sk -
Neodporúča obchod
- Dodanie v poriadku celkom rýchle ale samotné náušnice nevyzerali ako na obrázku. Objednala som 2 náušníc z chirurgickej ocele. Boli opísané ako jasný povrch, krásny lesk. Tak to teda ani náhodou. Bolo to celkom sklamanie. Matné, tmavé, bez lesku. Nechce sa mi vracať tovar, riešiť poštovné, poštu, ale už si neobjednam z tohto obchodu.
Reakcia obchodu Mabell.sk
Dobrý deň,
ďakujeme vám za vašu spätnú väzbu.
Mrzí nás, že vám náušničky z objednávky nevyhovujú. Naše produkty sa snažíme vždy nafotiť tak, aby čo najviac zodpovedali realite.
V prípade, že vám náušničky nevyhovujú, môžete ich bez problémov vrátiť, prípadne vymeniť za iné produkty z našej ponuky. V prípade vrátenia vám za váš tovar poskytneme plnú náhradu.
Pri výmene alebo vrátení vás poprosíme postupovať podľa inštrukcií na tomto linku:
https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/
Sme presvedčení, že sa situáciu podarí vyriešiť k obojstrannej spokojnosti.
V prípade doplňujúcich otázok nás neváhajte kontaktovať na emailovej adrese [email protected].
S pozdravom a prianím pekného dňa,
tím Mabell.sk -
Neodporúča obchod
2 náramky sú ako tak v pohode, no ostatné 2 mi pripadajú nekvalitné, samo otváracie. Pohnem rukou a spadne.
Reakcia obchodu Mabell.sk
Dobrý deň,
Ďakujeme, že ste nás informovali o vašom probléme. Veľmi nás mrzí, že ste obdržali pokazený produkt.
Muselo sa jednať o výrobnú vadu, veľmi sa vám ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti.
Radi by sme tento problém čo najskôr vyriešili. Prosím pošlite nám tovar na reklamáciu a radi vám ho vymeníme za nový alebo vám vrátime peniažky.
Návod ako postupovať pri výmene alebo vrátení tovaru nájdete tu:
https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/
Ak by ste potrebovali akékoľvek informácie, kľudne nás kontaktujte, radi vám poradíme.
Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu a ďakujeme za vašu trpezlivosť. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá a dúfame, že nám dáte možnosť to napraviť. :)
S pozdravom a prianím pekného dňa,
tím Mabell.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
- Po rozbalení baličku som bola veľmi zarazená lebo tovar vôbec nezodpovedal obrázku. Jednak bol inej akoby medenej farby na obr. je zlatý a nechápem ako to je fotené, ale kamienky, ktoré sú na obr. v skut ani nie sú vidieť. Preto som aj premýšľala, že zbytočne vyhodených 30€ a tento obchod už nie!
Uviedla som vyssie
Reakcia obchodu Mabell.sk
Dobrý deň,
Ďakujeme za vašu spätnú väzbu.
Mrzí nás, že ste s našimi šperkami neboli spokojná.
Naším cieľom je poskytovať vysoko kvalitné výrobky, ktoré prinášajú radosť našim zákazníkom.
Pre čo najlepšiu predstavu sa snažíme vždy šperky odfotiť a uviesť ich veľkosti do parametrov na našej stránke.
Ak vám šperky nevyhovujú, môžete ich vrátiť a my vám radi vrátime peniaze alebo ich vymeníme za iné produkty z našej ponuky.
Podrobnosti o tom ako vrátiť tovar nájdete tu: https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/
S pozdravom a prianím pekného dňa,
tím Mabell.sk -
Neodporúča obchod
- tovar nezodpovedá skutočnosti
Reakcia obchodu Mabell.sk
Dobrý deň,
ďakujeme vám za vašu spätnú väzbu.
Mrzí nás, že vám náušničky z objednávky nevyhovujú. Naše produkty sa snažíme vždy nafotiť tak, aby čo najviac zodpovedali realite. Predstavy zákazníkov sú však častokrát rôzne, čomu samozrejme rozumieme. : )
V prípade, že vám náušničky nevyhovujú, môžete ich bez problémov vrátiť. Radi vám za tovar poskytneme plnú náhradu.
Návod ako postupovať pri výmene alebo vrátení tovaru nájdete tu:
https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/
V prípade doplňujúcich otázok nás neváhajte kontaktovať na emailovej adrese [email protected].
S pozdravom a prianím pekného dňa,
tím Mabell.sk -
Neodporúča obchod
Cena nezodpoveda kvalite vyrobku. Je nadhodnotena
Reakcia obchodu Mabell.sk
Dobrý deň,
Ďakujeme vám za vašu spätnú väzbu. Je nám veľmi ľúto, že ste neboli spokojná s cenami a kvalitou vami objednaných šperkov.
Kvalita našich produktov je pre nás veľmi dôležitá. Neustále sa snažíme našu ponuku vylepšovať aby sme zabezpečili spokojnosť našich zákazníkov. Budeme radi, ak nám poskytnete bližšie informácie o tom, prečo vám produkty nevyhovujú aby sme to mohli do budúcna vylepšiť. :)
V prípade, že nie ste s tovarom spokojná, môžete ho bez problémov vrátiť. Radi vám za tovar poskytneme plnú náhradu.
Návod ako postupovať pri výmene alebo vrátení tovaru nájdete tu:
https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/
S pozdravom a prianím pekného dňa,
tím Mabell.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- Rýchle dodanie
Po 2-3 dňoch nosenia vypadli 2 kamienky
Reakcia obchodu Mabell.sk
Dobrý deň,
uvedená situácia nás úprimne mrzí. Je možné, že boli kamienky výrobnou chybou slabo pripevnené a pri odosielaní sme si to nevšimli.
Odporúčame vám tovar reklamovať. Situáciu sa pokúsime čo najlepšie vyriešiť k obojstrannej spokojnosti. :)
Pri reklamácii je potrebné postupovať podľa inštrukcií tu: https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/
V prípade, že nám do online reklamačného formulára vložíte aj fotku, kde bude jasne viditeľné poškodenie tovaru, vyriešime to zrýchleným spôsobom. Taktiež si môžete zvoliť požadovaný spôsob vybavenia reklamácie a to vrátenie peňazí alebo výmenu za nový nepoškodený kus.
Všetky ďalšie informácie o priebehu vybavenia reklamácie vám prídu e-mailom.
S pozdravom a prianím pekného dňa,
tím Mabell.sk -
Neodporúča obchod
- tovar na fotke posobi skvostne, objemnejsie. V skutocnosti je
- pekny, ale fotka velmi skresluje velkost.
Reakcia obchodu Mabell.sk
Dobrý deň,
ďakujeme vám za vašu spätnú väzbu.
Mrzí nás, že vám náušničky z objednávky nevyhovujú. Naše produkty sa snažíme vždy nafotiť tak, aby čo najviac zodpovedali realite. Predstavy zákazníkov sú však častokrát rôzne, čomu samozrejme rozumieme. : )
V prípade, že vám náušničky nevyhovujú, môžete ich bez problémov vrátiť. Radi vám za tovar poskytneme plnú náhradu.
Návod ako postupovať pri výmene alebo vrátení tovaru nájdete tu:
https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/
V prípade doplňujúcich otázok nás neváhajte kontaktovať na emailovej adrese [email protected].
S pozdravom a prianím pekného dňa,
tím Mabell.sk -
Neodporúča obchod
- Rychle dodanie
- Maly vyber
- Ceny dost vysoke
Bohuzial chcela som kupit viac nausnic ale maly vyber.a ceny dost vysoke....dorucenie bolo rychle ...to je asi vsetko ...mohli by aspon dopravu davat zdarma...
Reakcia obchodu Mabell.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za vašu spätnú väzbu týkajúcu sa vašej objednávky. Je nám ľúto, že ste neboli spokojná s ponukou nášho obchodu.
Snažíme sa neustále rozširovať sortiment a pravidelne v týždenných intervaloch aktualizujeme našu ponuku o nové oceľové a strieborné šperky.
Ceny šperkov sa snažíme udržiavať na čo najnižšej úrovni, aby sme mohli zabezpečiť dostupnosť pre čo najširší okruh zákazníkov. No musíme tiež brať do úvahu náklady na ich výrobu, kvalitu surovín a fungovanie obchodu. Snaha o príliš nízke ceny by mohla ovplyvniť kvalitu tovaru a služieb, ktoré ponúkame. Dlhodobo by to viedlo k nespokojnosti zákazníkov, čo nie je našim cieľom.
Čo sa týka dopravy zdarma, ponúkame ju pri nákupe tovaru nad 33 €. Naše možnosti dopravy a výška dopravných nákladov sú nastavené podľa cenových ponúk prepravných spoločností a v porovnaní s konkurenciou sú stále na veľmi atraktívnej úrovni.
Ak budete mať ďalšie otázky alebo požiadavky, neváhajte nás kontaktovať na adrese: [email protected].
S pozdravom a prianím pekného dňa,
Tím Mabell.sk -
Neodporúča obchod
- Na žiadosť o storno jednej z dvoch objednávok stornovali obidve. Aj tú, ktorá bola zaplatená!!!!! Všetko uvedené na poriadok až po mojej tel. urgencii.
Reakcia obchodu Mabell.sk
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti, ktoré sme vám spôsobili stornovaním nesprávnej objednávky.
Vami požadovaná objednávka bola stornovaná automaticky naším systémom a z toho dôvodu sme videli len tú druhú, aktívnu, už zaplatenú objednávku a nedorozumením sme teda mysleli, že žiadate stornovať túto objednávku.
Hneď momentom stornovania sme vás však kontaktovali emailovou správou so žiadosťou o zaslanie vášho čísla účtu, kam by sme vám vrátili vaše už zaplatené peniažky.
Určite sme nemali v úmysle vás nejako oklamať alebo zatajiť vašu platbu.
Po vašom telefonáte sme objednávku opätovne obnovili a obratom expedovali smerom k vám.
Vzniknutá situácia nás naozaj veľmi mrzí a veríme, že sme vám tým nespôsobili žiadne komplikácie.
S pozdravom a prianím pekného dňa,
Tím Mabell.sk -
Neodporúča obchod
Nausnicky co mi prisli po jednom dni sa dolamali strasne zla kvalita prstene celkom v pohode ale aj to škrabu na prsty nic moc
Reakcia obchodu Mabell.sk
Dobrý deň,
ďakujeme vám za vašu reakciu.
Je nám veľmi ľúto, že vaše náušničky z objednávky neboli v poriadku.
Pred expedíciou všetok tovar kontrolujeme a snažíme sa expedovať len šperky, ktoré sú v 100% stave.
Chyby u výrobkov boli pravdepodobne spôsobené výrobnou vadou, ktorú sme pri odosielaní tovaru prehliadli, za čo sa vám veľmi ospravedlňujeme.
Za oba produkty vám radi vrátime vaše peniaze alebo ich vieme vymeniť za nové, nepoškodené.
Návod ako postupovať pri vrátení alebo výmene tovaru nájdete na tomto odkaze:
https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/
Veríme, že sa nám podarí situáciu vyriešiť k obojstrannej spokojnosti. Za nepríjemnosti sa vám ospravedlňujeme.
S pozdravom a prianím pekného dňa,
tím Mabell.sk -
Neodporúča obchod
- Rýchle doručenie
Nezodpovedá vyobrazeniu na stránke. Vyobrazenie krásne - výrazne. Skutočnosť - absolutne neviditeľné dizajn - gravirovanie. Malý nenápadný krúžok. Potrebné hľadať lupou - dizajn. V mojom prípade sa jednalo o prsteň.
Reakcia obchodu Mabell.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za spätnú väzbu ohľadom nášho produktu.
Je nám veľmi ľúto, že nie ste z prstienkom spokojná.
Naše produkty sa snažíme fotiť tak, aby čo najviac zodpovedali realite. Predstavy zákazníkov môžu byť napriek tomu odlišné, čomu samozrejme rozumieme. : )
V prípade, že vám prsteň nevyhovuje, viete ho bez problémov vrátiť. Radi vám za tovar poskytneme plnú náhradu.
Návod ako postupovať pri výmene alebo vrátení tovaru nájdete tu:
https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/
Vzniknutá situácia nás úprimne mrzí.
S pozdravom a prianím pekného dňa,
tím Mabell.sk -
Neodporúča obchod
Pisala som reklamnačný mail ohľadom náušnič vzhľadom k tomu,že jedna z nich sa nedá zapnúť.Vôbec sa nedal poslať mail na dannú stránku
Reakcia obchodu Mabell.sk
Dobrý deň,
ďakujeme vám za vašu reakciu. Je nám veľmi ľúto, že vaše náušnice neboli v poriadku. Pred expedíciou všetok tovar kontrolujeme a snažíme sa expedovať len šperky, ktoré sú v 100% stave.
Vaše náušničky majú klasické zapínanie "na zarážku" a niekedy to prvé odopnutie spôsobí ohnutie zapínacej ihlice. Často krát pomôže jemné ohnutie zapínania podľa potreby tak, aby ihlica zapadla správne do predpripravenej dierky náušnice.
Tovar vám samozrejme radi zreklamujeme, prípadne ho môžete úplne vrátiť a poskytneme vám zaň plnú náhradu.
Návod ako postupovať pri výmene alebo vrátení tovaru nájdete tu:
https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/
O technickej chybe emailu nemáme žiadnu informáciu. Môžete nás kedykoľvek kontaktovať na emailovej adrese [email protected].
Veríme, že sa nám podarí situáciu vyriešiť k obojstrannej spokojnosti. Za nepríjemnosti sa vám ospravedlňujeme.
S pozdravom a prianím pekného dňa,
tím Mabell.sk -
Neodporúča obchod
- obrazok zavadza, prsten nepoužiteľny
Reakcia obchodu Mabell.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za spätnú väzbu ohľadom nášho produktu.
Je nám veľmi ľúto, že nie ste z prstienkom spokojná. Naše produkty sa snažíme fotiť tak, aby čo najviac zodpovedali realite. Niekedy sú však predstavy zákazníkov napriek tomu odlišné, čomu samozrejme rozumieme. : )
V prípade, že vám prsteň nevyhovuje, môžete ho bez problémov vrátiť. Radi vám za tovar poskytneme plnú náhradu.
Návod ako postupovať pri výmene alebo vrátení tovaru nájdete tu:
https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/
Vzniknutá situácia nás úprimne mrzí.
S pozdravom a prianím pekného dňa,
tím Mabell.sk -
Neodporúča obchod
- Produkt absolútne nezodpovedá obrázku. Náušnice boli o polovicu menšie ako obchod dáva foto na uchu. Ak by boli v skutočnej veľkosti, tak by som ani neuvažovala nad kúpou. Za mňa veľké sklamanie.
Reakcia obchodu Mabell.sk
Dobrý deň,
ďakujeme vám za vašu spätnú väzbu.
Mrzí nás, že vám náušničky z objednávky nevyhovujú. Naše produkty sa snažíme vždy nafotiť tak, aby čo najviac zodpovedali realite. Predstavy zákazníkov sú však častokrát rôzne, čomu samozrejme rozumieme. : )
V prípade, že vám náušničky nevyhovujú, môžete ich bez problémov vrátiť. Radi vám za tovar poskytneme plnú náhradu.
Návod ako postupovať pri výmene alebo vrátení tovaru nájdete tu:
https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/
V prípade doplňujúcich otázok nás neváhajte kontaktovať na emailovej adrese [email protected].
S pozdravom a prianím pekného dňa,
tím Mabell.sk -
Neodporúča obchod
Náušnice nespĺňajú vôbec to ako pôsobili na obrazku
Reakcia obchodu Mabell.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za spätnú väzbu ohľadom nášho produktu.
Je nám veľmi ľúto, že vám náušničky z objednávky nevyhovujú. Naše produkty sa snažíme fotiť tak, aby čo najviac zodpovedali realite. Niekedy sú však predstavy zákazníkov napriek tomu odlišné, čomu rozumieme. : )
V prípade, že vám náušničky nevyhovujú, môžete ich bez problémov vrátiť. Veľmi radi vám za tovar poskytneme plnú náhradu.
Návod ako postupovať pri výmene alebo vrátení tovaru nájdete tu:
https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/
Vzniknutá situácia nás úprimne mrzí.
S pozdravom a prianím pekného dňa,
tím Mabell.sk