Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Prsteň pekny
    • Prsteň bol nastaviteľný ,ako som ho šla nastavit tak sa zlomil

    Dostala som prsteň ako darček takze ma toto celkom sklamalo

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    je nám naozaj veľmi ľúto, že sa vám prstienok zlomil. Pravdepodobne to bolo spôsobené výrobnou chybou, ktorú sme pri odosielaní tovaru prehliadli, za čo sa vám veľmi ospravedlňujeme.

    Prosím, postupujte podľa krokov na našej stránke a pošlite nám produkt na reklamáciu. Veľmi radi vám ho vymeníme za nový - nepoškodený, prípadne vám vrátime peniažky. :)

    https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    prišli mi iné náušnice pre dcérku čo som jej chcela dať pod stromček,

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    je nám veľmi ľúto, že sme vám omylom zaslali nesprávny tovar.
    Museli sme to v návale povinností akosi prehliadnuť. Za chybu sa úprimne ospravedlňujeme.

    Tovar vám samozrejme radi vymeníme a chybu napravíme. Prípadne môžete tovar úplne vrátiť a my vám pošleme späť vaše peniažky.

    Návod ako postupovať pri nesprávne zaslanom tovare nájdete tu:
    https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/

    Veríme, že sa nám podarí situáciu vyriešiť k obojstrannej spokojnosti.

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar sa mi pokazil

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    Veľmi nás mrzí vzniknutá situácia s prstienkom. :/

    Prstienok vám samozrejme radi zreklamujeme, prípadne ho môžete úplne vrátiť a poskytneme vám zaň plnú náhradu.
    Pravdepodobne bolo poškodenie spôsobené výrobnou vadou.

    Návod ako postupovať pri výmene alebo vrátení tovaru nájdete tu:
    https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/

    Veríme, že sa nám podarí situáciu vyriešiť k obojstrannej spokojnosti. Za nepríjemnosti sa vám ospravedlňujeme.

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Poškodený tovar

    Tovar prišiel poskodený striebro zašlé hrudkovité skorodované kvalita 0
    Reklamačný proces-v procese.
    Ale bez tak zle..

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme vám za vašu reakciu. Je nám veľmi ľúto, že vaše prstienky neboli v poriadku. Pred expedíciou všetok tovar kontrolujeme a snažíme sa expedovať len šperky, ktoré sú v 100% stave.
    Žiaľ uvedenú chybu sme museli pri balení akosi prehliadnuť, prípadne sa tovar poškodil počas prepravy.

    Tovar vám samozrejme radi zreklamujeme, prípadne ho môžete úplne vrátiť a poskytneme vám zaň plnú náhradu.

    Návod ako postupovať pri výmene alebo vrátení tovaru nájdete tu:
    https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/

    Veríme, že sa nám podarí situáciu vyriešiť k obojstrannej spokojnosti. Za nepríjemnosti sa vám ospravedlňujeme.

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Myslela som ze tie náušnice sú väčšie pre ženy takto ich dám pod stromček vnučka m

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za spätnú väzbu ohľadom nášho produktu.

    Je nám veľmi ľúto, že vám náušničky z objednávky nevyhovujú. Naše produkty sa snažíme fotiť tak, aby čo najviac zodpovedali realite. Niekedy sú však predstavy zákazníkov napriek tomu odlišné, čomu rozumieme. : )

    V prípade, že vám náušničky nevyhovujú, môžete ich bez problémov vrátiť. Veľmi radi vám za tovar poskytneme plnú náhradu.

    Návod ako postupovať pri výmene alebo vrátení tovaru nájdete tu:
    https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/

    Ak by ste potrebovali bližšie informácie, môžete nás kedykoľvek kontaktovať emailom na adrese: [email protected].

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Dodaný nesprávny tovar
    • Namiesto strieborných náušníc boli dodané čínske plastové so strieborným nástrekom, neodporúčam

    Neodporúčam tento obchod

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    je nám veľmi ľúto, že sme vám omylom zaslali vo vašej objednávke nesprávny tovar.
    Museli sme to v návale povinností akosi prehliadnuť. Za chybu sa úprimne ospravedlňujeme.

    Tovar vám samozrejme radi vymeníme a chybu napravíme. Prípadne môžete tovar úplne vrátiť a my vám pošleme späť vaše peniažky.

    Návod ako postupovať pri nesprávne zaslanom tovare nájdete tu:
    https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/

    Veríme, že sa nám podarí situáciu vyriešiť k obojstrannej spokojnosti.

    Čo sa týka kvality omylom zaslaných náušníc. Išlo tiež o strieborné náušničky, o čom svedčí aj ich puncová značka.
    Neboli to žiadne plastové náušnice.

    Kvalita našich produktov je pre nás veľmi dôležitá a neustále sa snažíme našu ponuku vylepšovať, aby sme zabezpečili spokojnosť našich zákazníkov.

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Náramok sa mi svojvoľne odopina. Po 3 krát ako sa mi z ruky odopol a spadol na zem ,už som si ho nedala aby som ho nestratila. Bohužiaľ ale tento naramok neodporúčam.

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme vám za vašu reakciu. Je nám veľmi ľúto, že váš náramok nie je v poriadku. Pred expedíciou všetok tovar kontrolujeme a snažíme sa expedovať len šperky, ktoré sú v 100% stave. Žiaľ uvedenú chybu sme museli pri balení akosi prehliadnuť.

    Náramok vám samozrejme radi zreklamujeme, prípadne ho môžete úplne vrátiť a za tovar vám poskytneme plnú náhradu.

    Návod ako postupovať pri výmene alebo vrátení tovaru nájdete tu:
    https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/

    Veríme, že sa nám podarí situáciu vyriešiť k obojstrannej spokojnosti.

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obchod ok len nekvalitný tovar

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujeme vám za vašu spätnú väzbu ohľadom nášho produktu. Je nám veľmi ľúto, že ste neboli spokojná s jeho kvalitou.

    Ak by ste sa rozhodli ho vrátiť, môžete tak bez problémov urobiť do 14 dní od doručenia zásielky.

    Veľmi radi vám za tovar poskytneme plnú náhradu.

    Návod ako postupovať pri výmene alebo vrátení tovaru nájdete tu:
    https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/

    Ak by ste potrebovali bližšie informácie, môžete nás kedykoľvek kontaktovať emailom na adrese: [email protected].

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Tovar nezodpovedal zobrazeniu

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme vám za vašu spätnú väzbu ohľadom nášho produktu.

    Je nám veľmi ľúto, že vám náušničky nevyhovujú. Naše produkty sa snažíme fotiť tak, aby čo najviac zodpovedali realite. Niekedy sú však predstavy zákazníkov napriek tomu odlišné, čomu rozumieme. : )

    V prípade, že vám náušničky nevyhovujú, môžete ich bez problémov vrátiť do 14 dní od doručenia zásielky. Veľmi radi vám za tovar poskytneme plnú náhradu.

    Návod ako postupovať pri výmene alebo vrátení tovaru nájdete tu:
    https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/

    Ak by ste potrebovali bližšie informácie, môžete nás kedykoľvek kontaktovať emailom na adrese: [email protected].

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Dobré ceny
    • Veľký výber

    Náramok sa po dvoch dňoch roztrhol

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí, že sa vám tovar poškodil. Je možné, že náramok mal v sebe výrobnú chybu, ktorú sme pri balení nemali možnosť zistiť.

    Náramok vám ochotne zreklamujeme a podľa vášho výberu ho buď vymeníme za nový, nepoškodený alebo vám vrátime peniaze späť na účet. :)

    Kompletný postup ako reklamovať tovar nájdete po kliknutí na tento link:
    https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Rýchle doručenie
    • Zle zabalené, prišlo zničené

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za informáciu ohľadom vašej zásielky. Uvedená situácia nás úprimne mrzí. :(

    Všetky produkty pred expedíciou dôkladne kontrolujeme a všetko bolo aj v tomto prípade v poriadku.

    Chyba sa pravdepodobne musela stať počas nešetrnej prepravy dopravcu, za čo sa vám ospravedlňujme.
    Žiaľ na spôsoby práce jednotlivých prepravcov nemáme žiadny dosah.

    Na základe telefonického rozhovoru sme situáciu vyriešili k obojstrannej spokojnosti a pevne veríme, že nám v budúcnosti dáte ešte ďalšiu šancu . :)

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Na fotke vizeralo uplne inak...

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme vám za vašu spätnú väzbu ohľadom nášho produktu.

    Je nám veľmi ľúto, že vám prstienok nevyhovuje. Naše produkty sa snažíme fotiť tak, aby čo najviac zodpovedali realite. Niekedy sú však predstavy zákazníkov napriek tomu odlišné, čomu rozumieme. : )

    V prípade, že vám prstienok nevyhovuje, môžete ho bez problémov vrátiť do 14 dní od doručenia zásielky. Veľmi radi vám za tovar poskytneme plnú náhradu.

    Návod ako postupovať pri výmene alebo vrátení tovaru nájdete tu:
    https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/

    Ak by ste potrebovali bližšie informácie, môžete nás kedykoľvek kontaktovať emailom na adrese: [email protected].

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Strieborný náhrdelník mi prišiel zasukovaný.

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzia vzniknuté nepríjemnosti.

    Pred tým, ako vaša objednávka od nás odišla sme produkty dôkladne skontrolovali a všetko bolo v poriadku.
    Pravdepodobne sa to stalo počas prepravy, za čo sa veľmi ospravedlňujeme a veľmi nás to mrzí. :(

    Ďakujeme za váš názor a upozornenie. Určite to do budúcna napravíme a dáme si väčší pozor, aby sa takéto veci už viac nestávali.

    Pokúšali sme sa vás ihneď kontaktovať, ale bohužiaľ sa nám to nepodarilo.
    Vedeli by ste nám prosím zavolať alebo poslať e-mail? Pokúsime sa situáciu čo najskôr vyriešiť k vašej spokojnosti. :)

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • S rýchlosťou doručenia aj vyzdvihnutím som bola spokojná.

    Kvalita výrobku bola nízka, cene neodpovedala, balenie len v obálke, našťastie nedošlo k poškodeniu.

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujeme vám za vašu spätnú väzbu ohľadom nášho produktu. Je nám veľmi ľúto, že ste neboli spokojná s jeho kvalitou. Ak by ste sa rozhodli ho vrátiť, môžete tak bez problémov urobiť do 14 dní od doručenia zásielky. Veľmi radi vám za tovar poskytneme plnú náhradu.

    Návod ako postupovať pri výmene alebo vrátení tovaru nájdete tu:
    https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/

    Zároveň ďakujeme za upozornenie ohľadom balenia zásielok s tovarom. Náklady na balenie sa snažíme udržať na minimálnej úrovni, aby sme boli schopní ponúkať naše produkty za čo najmenšie ceny. Určite na tom ale zapracujeme a pokúsime sa to vylepšiť k spokojnosti našich zákazníkov.

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Obchod, ako taký funguje... rýchla reakcia, rýchle dodanie
    ALE
    kvalita výrobku nezodpovedá ani nižšej cene,také nájdem na WISH, aliexpress za tretinu ☹️☹️☹️

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    Je nám veľmi ľuto, že ste nebola spokojna s kvalitou a cenou nášho produktu.

    Kvalita našich produktov je pre nás veľmi dôležitá a neustále sa snažíme našu ponuku vylepšovať aby sme zabezpečili spokojnosť našich zákazníkov. Budeme radi, ak nám poskytnete bližšie informácie o tom, prečo vám produkt nevyhovuje a taktiež spôsobe, ako by sme ho mohli vyriešiť.

    V prípade, že by ste sa medzitým rozhodli produkt vrátiť, môžete tak urobiť podľa postupu tu:
    https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    tím Mabell.sk

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Tovar nieje taký aký na foto vyzerá.

    Celkovo neodporúčam tento internetový obchod.Nakolko som sklamaná z prsteňom aký mi prišiel aj s veľkosťami.

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí vaša negatívna skúsenosť s nákupom v našom obchode.
    Naše šperky sa snažíme fotiť vždy tak, aby čo najviac zodpovedali reálnemu stavu. Každý však máme iné predstavy, čomu samozrejme chápeme.

    Čo sa týka veľkosti ponúkaných prstienkov, zákazník má možnosť skontrolovať si svoju veľkosť na našej stránke www.mabell.sk.

    Pri každom prstienku je priložená veľkostná tabuľka, ako aj pomôcka na zistenie veľkosti prsteňa : https://www.mabell.sk/ako-zmerat-velkost-prstena/.

    Ak nie ste s tovarom spokojná, prosím, pošlite nám ho späť my vám vrátime vaše peniažky, alebo vymeníme prstienky za veľkosť, ktorá vám vyhovuje.

    Návod ako postupovať pri výmene alebo vrátení tovaru nájdete tu:
    https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Totalne nekvalitne spracovanie vyrobku a viac ako lutujem zesom vyrobok daroval sa hambim zato ze som ho vlastne taky vyrobok daroval

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí, že vám prišiel poškodený náramok.
    Pravdepodobne to bola výrobná chyba, ktorú sme pri balení museli prehliadnuť.

    Náramok vám vieme bez problémov zreklamovať.
    https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/
    Na základe vyplneného formuláru vám náramok vymeníme za nový alebo vrátime peniažky.
    Dúfame, že nám dáte šancu napraviť vzniknutú situáciu.

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    prvý nakup ine na foto ine prišlo ale podoba sa to

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí, že vám prstienok nevyhovuje. Produkty sa vždy snažíme odfotiť tak, aby čo najviac znázorňovali realitu. Niekedy sú však predstavy zákazníkov napriek tomu odlišné, čomu rozumieme. : )

    Ak nie ste s prstienkom spokojný, tak vám ho vieme vymeniť alebo vám vrátiť peniažky.
    Postup nájdete na tomto odkaze: https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/

    Ak by ste potrebovali ďalšie informácie, kľudne nám napíšte na e-mail [email protected].

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Tím Mabell.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Nákup ok, tovar bol sklamanie

    Náušnice bolo sklamaním. Kov úplne zle, škoda že nie je lepšie vyhotovená kovová časť náušníc.

    Reakcia obchodu Mabell.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí, že vám náušničky nevyhovujú. Produkty sa vždy snažíme odfotiť tak, aby čo najviac znázorňovali realitu. Niekedy sú však predstavy zákazníkov napriek tomu odlišné, čomu rozumieme. : )

    Ak nie ste s náušničkami spokojná, môžete ich poslať späť k nám podľa návodu na tomto linku:
    https://www.mabell.sk/reklamacia-vratenie-tovaru/

    Radi vám ich vymeníme za nové alebo vám vrátime vaše peniažky.

    S pozdravom a prianím pekného dňa,
    Tím Mabell.sk