Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- stale neprisiel balicek
zle.
Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK
Dobrý deň,
objednali ste si knihu v anglickom jazyku, ktorej dodanie bežne trvá okolo dvoch týždňov. Aktuálne je kniha u nás naskladnená a bude expedovaná.
tím KNIHCENTRUM.sk -
Neodporúča obchod
Kedy mi prosim dorazí tovar????
ĎakujemReakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK
Dobrý deň,
titul z Vašej objednávky sme nemali skladom a od vydavateľa nám, žiaľ, nebol ešte dodaný. Aktuálne je stanovený dátum dodania na náš sklad na 18. januára. Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie.
tím KNIHCENTRUM.sk -
Neodporúča obchod
Knihy, ktore mi mali byt dorucene do 2-3 dni, dnes ani po 14 dnoch nedorazili. Slubili mi, ze preveria u prepravcu, kde sa balik nachadza.
Po niekolkych dnoch prestalo Knihcentrum odpovedat na moje emaily, na infolinku sa neda dovolat. Na ziadost o vratenie penazi nereagovali. Teraz nemam knihy a ani peniaze. Po tejto skusenosti uz u nich radsej ziadny dalsi tovar neobjednam.Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK
Dobrý deň, Maroš,
žiaľ, s niektorými balíkmi cez DPD PickUp AlzaBox nastávajú nejaké problémy. Veríme, že tieto počiatočné ťažkosti sa podarí do konca mesiaca vyriešiť. Pokiaľ viem, kolegyňa s Vami stále komunikuje (mala len pár dní dovolenku). Peniaze za nedodaný tovar Vám určite vrátime, pokiaľ o tovar nemáte záujem. Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie.
Jana, KNIHCENTRUM.sk -
Neodporúča obchod
- Naco mam hodnotit, ked mi zrusite objednavku
Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK
Dobrý deň,
žiaľ, kniha bola u vydavateľa vypredaná. Výnimočne sa stane, že knihu na objednanie nedokážeme z uvedeného dôvodu zaistiť.
Ďakujeme Vám za pochopenie.
tím KNIHCENTRUM.sk -
Neodporúča obchod
- tovar sa javil najvýhodnejší práve z tejto stránky
- po niekoľkodňovom čakaní sa mi ozvali, že tovar (1/3 objednávky) nie je naskladnený a tak ho budú brať od dodávateľa. Po niekoľkých ďalších dňoch prišiel ďalší mail, že ani dodávateš ho nemá a už an nakladateš ho nevie poslať, že či chcem stornovať iba tú jednu knihu alebo rovno celú objednávku. Po prosbe, aby mi stornovali ba tú jednu knihu prisľúbili vrátenie peňazí na účet. Zatiaľ sa tak nestalo. Stále čakám na dve knihy aj vrátenie peňazí za tretiu a to už je desať dní od objednávky. Snáď sa teda dočkám...
Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK
Dobrý deň, Helen,
tituly boli v čase Vášho objednanie Na vyžiadanie, preto sme ich objednali u vydavateľa a čakali na dodanie. O objednaní sme vás informovali 2 dni po objednávke. Žiaľ, vydavateľstvo nás neupozornilo, že jeden titul je už nedostupný, zistili sme to až predvčerom, keď sa nám dostal do rúk dodací list. Preto sme titul stornovali a obratom Vám vrátili peniaze. Tituly, ktoré vydavateľ ešte mal, sú už u nás na sklade a budú expedované.
Ďakujeme Vám za pochopenie a ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie.
tím KNIHCENTRUM.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 týždne
Kniha Velka domaca cukrarka prišla poškodená a špinavá, 3 stránky niečím obliate.... Kniha mala byť nová, zaplatila som za ňu plnú sumu... A prišla v horšom stave ako z druhej ruky.. Neodporúčam tento obchod.
Druhá kniha - Velka domaca kucharka 2 mi nebola doručena, lebo bola vypredana a na stranke nemali uvedené, ze je vypredana.
Toto bol moj prvy a posledny nakup v tomto obchode a neodporucam!Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK
Dobrý deň, Dominika,
ospravedlňujeme sa Vám za dodanie poškodenej knihy Veľká domáca cukrárka. Mrzí nás, že si to na sklade kolegovia nevšimli. Budeme Vás kontaktovať kvôli reklamácii titulu.
Veľká domáca kuchárka bola evidovaná v stave Na vyžiadanie a pri objednaní u vydavateľa bolo zistené, že je vypredaná, čo sa občas stane. Chápeme, že s vybavením objednávky nie ste spokojná, pracujeme na lepšej aktualizácii dostupností titulov, ktoré evidujeme v stave Na vyžiadanie, aby sme sa priblížili k nule takýchto prípadov.
Ďakujeme Vám za pochopenie.
tím KNIHCENTRUM.sk -
Neodporúča obchod
- Rýchlosť dodania, komunikácia s obchodníkom
- kniha došla poškodená
Knihu som si ponechala, aj keď pevný obal knihy došiel poškodený /roh natrhnutý z 2 strán/.
Zo strany obchodníka bola snaha o reklamáciu, ale keď som si predstavila poštovné, čas....Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK
Dobrý deň, Iveta,
ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za dodanie poškodeného tovaru. Chápeme, že časovo je to aktuálne pre rôzne opatrenia náročnejšie, no poštovné za zaslanie reklamovaného titulu zákazníkom preplácame, takže ak budete mať cestu na poštu, radi pošleme nový kus.
tím KNIHCENTRUM.sk -
Neodporúča obchod
- Veľmi sťažený osobný odber na Ekonomickej univerzite v Bratislave
- Veľmi zlá a neochotná komunikácia s personálom
Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie vzniknuté pri prebratí objednávky. Budeme to riešiť.
S úctou
tím KNIHCENTRUM.sk -
Neodporúča obchod
- napriek oznamu, že kniha bude na druhý deň, jej možné prevzatie ste mi oznámili až na 10. deň
Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK
Dobrý deň,
úprimne sa Vám ospravedlňujeme za vzniknuté komplikácie. Pri vybavení objednávky nastala chyba v nastaveniach na našej strane, ktorú sme vôbec neočakávali. Chyba je odstránená a dúfame, že nám ešte dáte šancu. Niekedy postačí jedna otázočka od Vás a chyba by bola odhalená obratom. Takto sme ju objavili náhodou a dosť neskoro, prepáčte.
S úctou
tím KNIHCENTRUM.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 deň
- Rýchlosť nákupu aj dodania
- Nezistila som žiadnu
-
Neodporúča obchod
Najprv vyzeralo všetko v poriadku, kniha bola dostupná,nakoniec na ňu musím čakať - od 5.02. 2020 minimálne do 24.02.2020.
Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK
Dobrý deň,
objednali ste si u nás knihu v anglickom jazyku. Tie máme bežne v dostupnosti do 15 dní, keďže ich objednávame až na základe konkrétnej objednávky od zákazníka. Daná informácia je vždy pri knihe uvedená. Aktuálne Vami objednanú knihu prijímame na sklad, Vaša objednávka bude čoskoro vybavená.
Ďakujeme Vám za pochopenie.
tím KNIHCENTRUM.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
- Nepríjemná obsluha na telefone
Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK
Dobrý deň,
vzhľadom na hladký priebeh vybavenia Vašej objednávky (všetko včas) predpokladám, že Vaša nespokojnosť nastala, keď Vám kolegyňa nedokázala garantovať deň dodania. Bez ohľadu na cenu dodacej služby, v predvianočnom období máloktorý dopravca dokáže zaručiť dodanie všetkých balíkov v bežnej lehote ako mimo predvianočnú sezónu. S určitým sklzom je nutné a ľudské počítať, prípadne si titul zakúpiť v kamennom kníhkupectve, pokiaľ je to úplne súrne.
Ďakujeme Vám za dodatočné pochopenie.
S úctou
tím KNIHCENTRUM.sk -
Neodporúča obchod
- Tovar stále nedošiel veľká nespokojnosť.
Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK
Dobrý deň,
knihu sme evidovali v dostupnosti Na vyžiadanie, takže k neskoršej expedícii došlo z dôvodu naskladňovania titulu, o čom sme Vás informovali e-mailom. Ospravedlňujeme sa Vám za dlhšiu dodaciu dobu. Aktuálne je už objednávka vyexpedovaná z nášho skladu smerom k Vám.
Ďakujeme Vám veľmi pekne za pochopenie.
S úctou
tím KNIHCENTRUM.sk -
Neodporúča obchod
- Zrušil pbjednavku
Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK
Dobrý deň, Marcel,
knihu sme evidovali v dostupnosti Na vyžiadanie, žiaľ, pri objednávke u vydavateľa sme zistili, že kniha je aktuálne už vypredaná. Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie.
S úctou
tím KNIHCENTRUM.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Tovar mi mal byť doručený do 3 pracovných dní sl. poštou, ale bez toho, že by ma niekto informoval, tak som sa musel ísť sám informovať o doručení a tovar tam bol až po 8 dňoch.
Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK
Dobrý deň,
Vaša objednávka bola od nás expedovaná obratom, taktiež sme Vám poslali e-mail o vybavení s odkazom na sledovanie zásielky. Predĺženie doby dodania, žiaľ, nastalo na strane Slovenskej pošty, keď Vám nebola dodaná na adresu a uloženie na pošte neprebehlo obratom. Z Vami uvedeného predpokladám, že ste nedostali ani informáciu o uložení zásielky. Dané problémy Vám odporúčame reklamovať na príslušnej pobočke Slovenskej pošty, hlavne v prípade, že sú opakujúce. V ponuke máme tiež dopravcu Geis, doručuje do 24 hodín od vybavenia objednávky.
Ďakujeme Vám za pochopenie.
tím KNIHCENTRUM.sk -
Neodporúča obchod
Knihy mali v ponuke boli objednane suma za knihy zaplatena. Obchod zrusil objednavku z dovodu ze dodavatel uz uvedene knihy nedoda . Obchod sa ospravedlnil a peniaze poslal spat na ucet. Nakolko tieto knihy boli potrebne k povinnemu citaniu na skole vznikla stredova situacia. Uvedene knihy sme zakupili v inych obchodoch
Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK
Dobrý deň,
ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté komplikácie. Knihy sme evidovali na vyžiadanie, žiaľ, aktuálna dostupnosť už u vydavateľa nedovoľovala reálnu objednávku. Jedna kniha je rozobraná, jednu má v sklade vlastných zásob.
Ďakujem Vám za pochopenie.
S úctou,
tím KNIHCENTRUM.sk -
Neodporúča obchod
- neprehľadný, objednané len pretože tituly boli skladom
- zavádzajúca informácia o odoslaní
- nedodržanie vlastných obchodných podmienok
Knihy skladom objednané 14.12. (piatok), zaplatené kartou. Ešte v ten deň bol odoslaný sledovací kód s informáciou, že balík bol odoslaný. To bola ale falošná informácia a balík bol v skutočnosti podaný na pošte až v stredu 19.12. Balík je ešte stále v preprave, takže príjemca si darček prevezme až po novom roku. Stačilo len balík odoslať načas ( v pondelok) tak ako píšu v svojich doručovacích podmienka.
Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK
Dobrý deň,
nahliadla som na vybavenie Vašej objednávky: v sklade bola objednávka vybavená v štandardnom čase v piatok 14.12. o piatej a pošta si balíky u nás na sklade prevzala. Nasledujúci pracovný deň (pondelok) mali byť balíky naskenované Slovenskou poštou, aby ste sledovali trasu balíka. Je možné, že mierne meškal dovoz, ale hlavne príjmové pracovisko pošty malo toľko balíkov, že sa skôr ako v stredu ráno nedostali na rad.
Ospravedlňujeme sa Vám, ale uvedený problém sme nedokázali ovplyvniť.
S úctou,
KNIHCENTRUM.sk -
Neodporúča obchod
Zatiaľ sa mi nikto neozval ani ma nekontaktoval
Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK
Dobrý deň,
o vybavení Vašej objednávky sme Vás informovali e-mailom, v ktorom sme Vám zaslali aj číslo na sledovanie balíka. Je možné, že e-mail nájdete v spame. Aktuálne Vás znovu kontaktujeme.
Mrzí nás, že sa prepravcovi s Vami nepodarilo skontaktovať. Vaša zásielka je aktuálne uložená na pošte, kde môžete spôsob dodania a neinformovania zo strany pošty reklamovať.
S úctou,
tím KNIHCENTRUM.sk -
Neodporúča obchod
Tovar som vracala späť. Po 20tich dňoch od odstúpenia od zmluvy nemám peniaze späť.
Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK
Dobrý deň,
Vami vrátená kniha ešte nebola prijatá na našom sklade a nebol na ňu vystavený dobropis. Preto Vám naše účtovné oddelenie ešte nestihlo vrátiť peniaze. Na vybavenie vrátenia máme 30-dňovú lehotu. Aktuálne Vás s informáciami kontaktujeme aj e-mailom.
Ďakujeme Vám za porozumenie.
S úctou,
tím KNIHCENTRUM.sk -
Neodporúča obchod
žiadnym sposobom mi nebolo oznamené doručenie na poštu.!!!!
Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK
Dobrý deň,
veľmi nás mrzí, že nastali komplikácie pri dodaní. Každopádne, na základe informácií, ktoré sme Vám zaslali ihneď po expedícii objednávky, je možné pohyb zásielky odsledovať, ako aj jej uloženie na pošte.
Určite je na mieste reklamovať dodanie u Slovenskej pošty, pokiaľ ste nedostali oznámenie na vyzdvihnutie alebo nastal iný problém, aby sa situácia už neopakovala.
Ďakujeme Vám za pochopenie.
S úctou,
tím KNIHCENTRUM.sk