Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    70 %

    S touto stránkou som mala doteraz len pozitívne skúsenosti. Teraz sa mi však prvý raz stalo že mi objednaný tovar nebol dodaný.

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň, pani Novotná,

    jednu z kníh, ktorú ste si objednali, bola na vyžiadanie. Zaisťujeme ju od vydavateľa, preto Vaša objednávka ešte nebola vybavená.

    K odoslaniu objednávky dôjde ešte tento týždeň.

    Úprimne sa Vám ospravedlňujeme za komplikácie ohľadom doby vybavenia Vašej objednávky.

    S úctou,
    tím KNIHCENTRUM.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Dlhe dodanie knihy- čakala som na ňu týždeň , čo sa mi v predošlom obchode nestalo./ do 2 dní doručené/

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    objednávky s Vami zvolenou dopravou bývajú zväčša doručené do 3 pracovných dní. Ospravedlňujeme sa Vám za časové komplikácie pri dodaní, ktoré vznikli pri vyskladňovaní.

    Za pochopenie ďakuje,

    tím KNIHCENTRUM.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dobry, 21.12.2017 so si u vas objednal knihy, tie este neboli dorucene. Je uplne jedno, aka garantovana doba dorucenia. Podstatne je to, ze robite nezmyselne vyhodnotenie, napriek tomu, ze mi knihy neboli dorucene. V prvom rade by ste mi mali oznamit, kedy mi budu knihy dorucene.

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    vo Vašej objednávke sa nachádzajú 2 tituly, ktoré bolo nutné zaistiť od vydavateľa, keďže sme ich neevidovali skladom u nás. Medzi sviatkami čerpajú zamestnanci mnohých vydavateľstiev dovolenky, taktiež naši vodiči a distribútori, preto naskladnenie titulov trvá dlhšie. Zaisteniu titulov sa už venujú kolegyne. Náš zákaznícky servis by Vás mal v najbližších dňoch informovať o približnom dátume vybavenia Vašej objednávky, pokiaľ sa tak ešte nestalo.

    Dotazník od Heureky je zasielaný automaticky po 10 dňoch od uskutočnenia objednávky.

    Ďakujeme Vám veľmi pekne za pochopenie.

    S pozdravom,
    tím KNIHCENTRUM.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po 10 dňoch tovar ešte stále nedorazil. Vianoce boli bez darčeka.
    Dúfam že ešte v tomto roku dorazí.

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie pri dodaní. Ihneď po expedícii objednávky sme Vám poslali odkaz na sledovanie Vašej zásielky. Podľa informácií z pošty Vás štvrtok pred Vianocami nezastihli na adrese a v piatok bol balík uložený na pošte. Mrzí nás, ak Vám chýbali informácie zo strany pošty, aby ste si ho stihli vyzdvihnúť pred sviatkami.

    Ďakujeme Vám za pochopenie.

    S úctou,
    tím KNIHCENTRUM.sk

  • Mnou objednávky tovar bol prezentovaný ako skladom, pritom zasielkova firma ma informovala o tranzite balíka z Čiech. To je nefer.

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    náš sklad, odkiaľ expedujeme zásielky, sa nachádza v ČR, nejde teda o nijaký prevoz naviac. Priamo od nás je Vám tovar expedovaný.

    Ďakujeme Vám za pochopenie.

    S úctou,
    KNIHCENTRUM.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Prirážka za dobierku.
    • Doručené s omeškaním.

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    kontrolovali sme vybavenie Vašej objednávky a z našej strany, ani zo strany Slovenskej pošty nedošlo k zdržaniu. Zásielka bola vzhľadom na čas uskutočnenia objednávky vyexpedovaná včas a dodaná štandardne. Je samozrejme možné, že dodanie bolo o 1 či možno 2 dni pomalšie ako bežne. S tým je však dobré v prípade predvianočného obdobia trochu počítať. Prípadne si zvoliť súkromného prepravcu, kde je dodanie rýchlejšie a spoľahlivejšie.

    Za službu dobierka pri balíkoch vždy doplácame, preto je za tento spôsob platby príplatok. Pri objednávaní je však táto informácia zákazníkom plne dostupná. Nejedná sa o nijakú skrytú prirážku. Ak ste platili niečo naviac oproti objednávke, určite nás informujte.

    Ospravedlňujeme sa, pokiaľ Vám vznikli nejaké komplikácie. Toto vyjadrenie Vám zasielame aj e-mailom.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom,
    tím KNIHCENTRUM.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Som absolútne nespokojný s predajcom kníh https://www.knihcentrum.sk/ nakoľko tovar bol objednaný 7.12. a dodnes mi nebol dodaný (18.12) hoci dňa 13.12 som bol informovaný že môj tovar dostanem do 3 pracovných dní bohužiaľ sa tak nestalo. Dokonca mi prišiel tovar z iného obchodu, ktorý som objednával 15.12 a dnes mi prišiel(18.12.) takže neviem kde je chyba ale v prepravných spoločnostiach určite nie.
    PS: Už nikdy nebudem nakupovať na tejto stránke!!!!!!

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    Vaša objednávka bola vzhľadom na to, že ste si objednali min. 1 titul, ktorý sme zabezpečovali od vydavateľa, vybavená štandardne. Prepáčte, ale oneskorenie, na ktoré sa sťažujete, je aktuálne len jeden pracovný deň a vzniklo z dôvodu množstva balíkov, ktoré sa prepravovali poštou a ich spracovanie prebehlo s takýmto oneskorením. Podľa aktuálnych informácií sa balík prepravuje k Vám a najneskôr zajtra by Vám mal byť doručený.

    Objednávali ste z iného e-shopu, objednali ste tovar, ktorý tam bol skladom a keďže neuvádzate o aký obchod išlo a dokonca ani či ste využili rovnakého prepravcu, nevieme presne reagovať, či je Váš argument na mieste.

    Úprimne sa Vám ospravedlňujeme za komplikácie. Vyjadrenie Vám samozrejme zasielame aj e-mailom.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S úctou,
    KNIHCENTRUM.sk

    • knihkupeectvo zaslalo objednavku na postu az po 4 dnoch od uskutocnenia platby, celkovo 8 pracovnych dni trvalo dorucenie od zaplatenia, co je prilis vela
    • knihkupectvo nezdielalo moje telefonne cislo s kurierom, takze som nevedela kedy pride balik, samozrejme nebol doruceny, tak si musim na postu po tazky balik

    dakujem, uz neobjednam

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    problém nenastal z dôvodu, že by sme zásielku odoslali s oneskorením, ale z dôvodu pomalého spracovania poštou. Konkrétne dôvody Vám posielam e-mailom.

    Telefónne číslo kuriér určite k dispozícii mal, jedine, že by bolo nesprávne, prípadne ho nevyužil na kontaktovanie.

    Úprimne sa Vám ospravedlňujeme za komplikácie. Veríme, že na základe dodatočného vysvetlenia nám ešte dáte šancu.

    S úctou,
    KNIHCENTRUM.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Posielajú mail ohľadom nezaznamenanej platby, aj keď už človek zaplatil, ale že sa predĺži dodacia doba, na to neupozornia, nechajú vás čakať.
    Aspoň, že odpisujú na maily.

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    o približnom dodaní titulov, z ktorých sme ani jeden nemali aktuálne u nás skladom, sme Vás informovali e-mailom 1 deň po prijatí objednávky. Pokiaľ Vám tento e-mail neprišiel, je možné že spadol do spamu alebo sme sa preklikli pri vypĺňaní adresy.

    Čo sa týka e-mailu o nezaplatení objednávky, tie posielame automaticky, pokiaľ cca do 3 pracovných dní nemáme napárovanú platbu. Slúži to minimálne ako kontrola, ak ste objednávku zaplatili, na základe dátumu a výšky úhrady sme ju správne dopárovali.

    Ospravedlňujeme sa Vám za uvedené komplikácie. Vaša objednávka je práve expedovaná zo skladu. O vybavení Vám pošleme automatický e-mail aj s odkazom na sledovanie zásielky.

    S úctou,
    KNIHCENTRUM.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Hneď ako som tovar objednala, tak som ho aj zaplazila už je to 9 dní čo mi prišiel potvrdzujúci mail o zaplatení a tovar stale nemam

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    objednali ste si u nás knihu, pri ktorej bol termín odoslania uvedený do 10 dní. Titul sme u vydavateľa objednali, už bol naskladnený a objednávka bude dnes expedovaná.

    O priebehu objednávky informujeme aj e-mailom. Ospravedlňujeme sa, ak došlo k nejakej nejasnosti ohľadom dátumu vybavenia objednávky.

    Ďakujeme Vám za pochopenie.

    S pozdravom,
    KNIHCENTRUM.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    veľmi sa mi PÁČI, že chcete ohdnotiť môj nákup v tomto obchode a mne zatiaľ nič neprišlo, tak mi prezradte čo mám hodnotiť? Ondrovičová

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    dopyt na hodnotenie je zasielaný konštantne a automaticky Heurékou. O priebehu vybavenia Vašej objednávky Vás informujeme priebežne e-mailom. Tak len zhrnieme, že jedna z kníh bola na objednávku, aktuálne je už na našom sklade a prebieha expedícia objednávky (28.11.), v termíne o akom ste boli nami informovaná.

    Ďakujeme Vám za pochopenie.

    S pozdravom,
    KNIHCENTRUM.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neviem, prečo tak dlho trvá doručenie jednej knižky. Pýtate hodnotenie a knižku stále nemám v rukách, paráda...

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    kniha, ktorú ste si u nás objednali, bola na objednávku, preto jej dodanie trvá o niečo dlhšie. O dátume vybavenia objednávky sme Vás informovali e-mailom. Táto lehota bola dodržaná, dokonca kratšia o pár dní ako sme uviedli. Kniha už bola vyexpedovaná a práve dnes (27.11.) Vám bude doručovaná.

    Dotazník je zasielaný automaticky v rovnakom časovom intervale všetkým zákazníkom.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom,
    KNIHCENTRUM.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Knihu som si našla v ponuke na stránke. Najprv som komunikovala cez e-mail, aby mi potvrdili či kniha naozaj je dostupná. Všetko bolo dohodnuté a 2x potvrdené, že kniha bude dodaná. Ďalším e-mailom som pani opäť informovala, že objednávka bola uskutočnená a peniaze poslané na účet. Všetko opäť odsúhlasili, že je to v poriadku. Po 4 dňoch ma informovali, že knihu nemajú, dodávateľ ju nemá na sklade. Pýtam sa ako je to možné, že ponúkajú niečo čo nemajú na sklade a ani overenú dostupnosť? Strata pár dní a zbytočné čakanie na tovar .

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    v utorok ste sa u nás e-mailom informovali, či je možné knihu objednať, po potvrdení ste spravili objednávku. Až na základe záväznej objednávky kontaktujeme vydavateľa s objednávkou a žiaľ, v tomto prípade sa stalo, že kniha bola u neho vypredaná. Vo štvrtok, keď sa to kolegyne dozvedeli, Vás obratom informovali.

    Ospravedlňujeme sa, ak to bola pre Vás dlhá čakacia doba. Objednávky u vydavateľov má na starosti iné oddelenie, nie priamo náš zákaznícky servis. Občas sa, žiaľ, stane, že zistíme, že titul sa u vydavateľa vypredal.

    Ďakujeme Vám za pochopenie.

    S úctou,
    KNIHCENTRUM.sk

  • Zasielku som stale nedostala,netusim,kde je problem...

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    práve sme Vám zaslali informácie o Vašej zásielke. Aktuálne je už 6 dní uložená na Vašej pošte. Ospravedlňujeme sa za komplikácie pri dodaní, keďže Vám asi dopravca nenechal oznam o uložení zásielky.

    S pozdravom,
    tím KNIHCENTRUM.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • doba dodania tovaru uvedeneho ako skladom

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    Vaša objednávka bola vybavená obratom. Dňa 5.10. sme ju prijali, 6.10. ju už mala Slovenská pošta a najbližší pracovný deň - pondelok - Vám bola doručená.

    Za oneskorenie, ktoré vzniklo tým, že ste objednávku realizovali prostredníctvom nášho partnera, ktorý nám ju, žiaľ, nedodal, sa ospravedlňujeme. Prijali sme potrebné opatrenia, aby podobná situácia už nenastala.

    Ďakujeme Vám za pochopenie.

    S pozdravom,
    tím KNIHCENTRUM.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • aj napriek tomu že na stranke je uvedene že je tovar skladom po potvrdení objednavky zrazu sa yistí že tovar nieje !!!!!!

    netušim čo si mam mysliet.Som dost zmetena z toho že najprv vypisuje na nete že je tovar okamžite dostupný a zrazu nieje dostupný.Keby som vedela tieto informacie tak hladam iný obchod.

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,
    žiaľ, muselo dôjsť k nedorozumeniu pri vytváraní objednávky. Vami objednané tituly evidujeme totiž dlhodobo v dostupnosti „Na vyžiadanie (skladom u vydavateľa)“. O tejto skutočnosti sme Vás tiež takmer obratom e-mailom informovali spolu s informáciou o dátume, kedy bude Vaša objednávka vybavená. Tým pádom ste mali príležitosť objednať tituly aj inde, ak boli dostupnejšie.
    V súčasnosti je Vaša objednávka kompletne vybavená.
    Ospravedlňujeme sa Vám za komplikácie a ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom,
    tím KNIHCENTRUM.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadne
    • Vôbec mi neprišiel tovar

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň, Petra,

    balíček je uložený na pošte a zatiaľ nevyzdvihnutý. Poslali sme Vám informácie o zásielke.

    Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie.

    S úctou,

    tím KNIHCENTRUM.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • neviem posúdiť objednávka nebola zrealizovaná
    • neviem posúdiť objednávka nebola zrealizovaná

    neviem posúdiť objednávka nebola zrealizovaná

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    nazreli sme do systému a Vaša objednávka bola štandardne vybavená.

    O prijatí a vybavení objednávky sme Vás informovali e-mailom, no mohlo sa stať, že správy zachytil Váš spamový filter.

    Objednávka Vám bola ešte včera doručená, preto veríme, že je všetko OK.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom,
    tím KNIHCENTRUM.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod neaktualizuje svoju ponuku a na webe ponúka tovar, ktorý nakoniec nevie zákazníkovi predať

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    tituly, ktoré ste si objednali, sme neevidovali skladom. Bola pri nich uvedená dostupnosť Na vyžiadanie, v rámci ktorej objednávame titul od vydavateľa. Vami objednané tituly mal žiaľ vypredané.

    Pracujeme na tom, aby sme mali najaktuálnejšie informácie o dostupnosti titulov, pokiaľ nie sú na našom sklade, len na sklade vydavateľov. Pristupujeme k zautomatizovaniu aktualizovania. No je to závislé od spolupráce vydavateľov. Veľmi nás mrzí, že bola Vaša objednávka zrušená.

    Ospravedlňujeme sa Vám za nepríjemnosti.

    S úctou,
    KNIHCENTRUM.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Už nikdy u Vás nebudem nakupovať, pretože to dlho trvá pokiaľ dodáte objednané knihy.
    • Preto, lebo máte knihy lacnejšie ako inde.
    • dodacia lehota

    bolo to hlavne z dôvodu, že ste mali ponuku dodať knihy zdarma.
    Doteraz som u Vás nenakupovala, ale máte tovar lacnejší ako inde, tak možno-možno nakúpim aj u Vás znovu.
    Odporučila by som, ale s pripomienkou, že nech s tým počítajú, že tovar nepríde v čase ako uvádzate, a asi neskoršie. Avšak až nepríde vôbec.

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    ako sme Vás e-mailom po objednávke informovali - jeden z titulov, ktorý ste si u nás objednali, sme v čase objednávky evidovali v dostupnosti Na vyžiadanie. Objednali sme ho obratom u vydavateľa, no vzhľadom na termín naskladnenia, ktorý nám bol prisľúbený, usudzujem, že ho aktuálne vydavateľ nemal vo svojich skladových zásobách v Bratislave, ale v centrálnych v Prahe, odkiaľ si ho sám musel doplniť. Z daného dôvodu trvá vybavenie Vašej objednávky dlhšie ako je štandardné pri tituloch s dostupnosťou Na vyžiadanie, za čo sa Vám ešte raz úprimne ospravedlňujeme.

    Za pochopenie ďakuje,

    Jana Golianová
    KNIHCENTRUM.sk