Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • ziadne vyhody,zlava ktora bola,sa vyrovnala cenou za dopravu,takze obchod o nicom
    • radsej nebudem menovat

    ...neodporucam,kniha o nicom,ziadna obrazkova ilustracia,kopec veci,receptov tam chyba

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    vďaka zľave na knihu bola celková cena aj s doručením stále takmer o 1 € nižšia ako keby ste knihu kúpili za plnú cenu v kamennom kníhkupectve.

    Pokiaľ Vám nevyhovuje spracovanie knihy, môžete ju vrátiť v rámci odstúpenia od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dní. Náklady Vám budú v plnej výške preplatené.

    S úctou,
    tím KNIHCENTRUM.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Nech nezobrazia radšej ze predavaju a maju na sklade a potom sa vyjadria ze nemaju od nakladatelstva.A to som chcela na vianoce mat pri sebe knihu.Ja som sa spolahla nato ze maju na sklade a je na predaj.Az po 3dňoch sa ozvali co je vo veci.

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    knihu, ktorú ste si objednali, sme mali v dostupnosti Na vyžiadanie (skladom u vydavateľa) príp. Predobjednávka. V oboch prípadoch, sme teda knihu museli objednať u vydavateľa, nebola u nás skladom. Pri objednávke u vydavateľa sme, žiaľ, dostali informáciu, že titul je už aktuálne vypredaný a informoval nás o dátume dotlače. Ohľadom týchto informácií sme Vás kontaktovali prostredníctvom nášho zákazníckeho servisu do 24 hodín ako sme mali informácie potvrdené od vydavateľa.

    Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie. Objednávku evidujeme a ihneď po doskladnení ju vyexpedujeme. Budeme Vás informovať.

    Ďakujeme Vám za pochopenie.

    S úctou,
    tím KNIHCENTRUM.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • sklamali ste ma, nemám ani peniaze ani tovar a ešte sa pýtate na výhody vášho obchodu? - fuj
    • na stránke ste neuviedli že daný titul u vás nemáte a po zaplatení ste mi napísali, že kniha bude dotlačená na nasledujúci rok. Ďalší titul v objednávke ste sa vôbec nesnažili doručiť.

    neodporúčam

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    knihu Svet podľa Filka sme mali v dostupnosti Na vyžiadanie (skladom u vydavateľa) príp. Predobjednávka. V oboch prípadoch, sme teda knihu museli objednať u vydavateľa, nebola u nás skladom. Pri objednávke u vydavateľa sme, žiaľ, dostali informáciu, že titul je už aktuálne vypredaný a zároveň nás informoval o dátume dotlače. Ohľadom tejto situácie i expedície druhej knihy sme Vás kontaktovali prostredníctvom nášho zákazníckeho servisu, takže expedícia už bola na vašej dohode.

    Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie. Objednávku evidujeme a ihneď po doskladnení ju vyexpedujeme. Budeme Vás informovať.
    Ďakujeme Vám za pochopenie.

    S úctou,
    tím KNIHCENTRUM.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Lehota dodania

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    Vašu objednávku sme vybavili obratom v deň prijatia platby na náš účet a nikde nedošlo pri dodaní k zdržaniu. Chápeme, že máte vyššie nároky na časové dodanie objednávky, odporúčame Vám preto namiesto Slovenskej pošty využívanie kuriérskej spoločnosti Geis, s ktorou budete určite spokojný.

    Ďakujeme Vám veľmi pekne za pochopenie.

    S úctou,
    tím KNIHCENTRUM.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Odoslanie kníh, ktoré boli skladom trvalo 2 týždne.

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    žiaľ, jeden z titulov, ktorý ste si u nás objednali, neevidujeme skladom, ale je vždy "na vyžiadanie (skladom u vydavateľa)", čo je uvedené aj pri produkte. Z daného dôvodu nebola Vaša objednávka vybavená obratom, ale s oneskorením. Mrzí nás, pokiaľ pre Vás doba dodania nebola pri objednávaní zrejmá. Zvykneme zasielať aj e-mail s informáciou, kedy bude titul naskladnený, v archíve som ho však nenašla, za čo sa dodatočne ospravedlňujeme.

    Ďakujeme Vám za pochopenie.

    S úctou,

    KNIHCENTRUM.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Mnou objednaný tovar bol na stránke uvedený skladom. Niekoľko dní po úhrade objednávky mi prišiel email, že musím čakať skoro mesiac kým mi tovar dodajú, lebo nie je skladom.

    Druhý krát si tu už neobjednám.

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň, Jana,

    jeden z Vami objednaných titulov bol na vyžiadanie (skladom u vydavateľa). Je to novinkový titul, ktorý sme ešte nemali naskladnený. Pokiaľ bol naozaj uvedený ako skladom u nás, ospravedlňujeme sa za mylnú informáciu, ale nevieme ako sa to mohlo stať, keďže sme tento titul na sklade ešte vôbec nemali ani pre iného zákazníka. Prijmite prosím naše ospravedlnenie, objednávku vyexpedujeme tak skoro ako to len bude možné.

    S úctou,
    tím KNIHCENTRUM.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadne
    • Objednaný tovar nedodali, pritom na ich stranke je tento tovar označený s terminom dodavky ihned.
    • na môj dotaz emailom neodpovedali

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    kniha, ktorú ste si objednali bola pripravovaným titulom, preto nebola odoslaná z nášho skladu obratom. O dátume naskladnenia sme Vás informovali e-mailom. Aktuálne je kniha na sklade, ako píšete a Vaša zabalená objednávka je pripravená na expedíciu. Čo sa týka dotazu e-mailom, včera (28.9.) bol v ČR sviatok, preto Vám kolegyňa nestihla odpovedať.

    Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie. Informácie som Vám teraz zaslala aj e-mailom.

    S úctou,
    Jana Golianová
    KNIHCENTRUM.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Zasielene knihy su bud poskodene alebo spinave. Nestalo sa mi to raz.

    Odporucan nakupovat knihy tam kde k nim maju vztah a neposlu Vam knihy v stave v akom by ste si ich v obchode urcite nekupili.

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň, Rado,

    veľmi nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť, o to viac, že je opakovaná, a úprimne sa Vám ospravedlňujeme. Ďakujeme Vám veľmi pekne za upozornenie, aj na základe neho sa snažíme vypátrať záškodníka, ktorý v sklade nedáva dostatočný pozor na to, aké knihy zákazníkom balí.

    S úctou,
    tím KNIHCENTRUM.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • na základe zrušenej objednávky nevidím žiadne výhody v predmetnom obchode
    • ponúka tovar, ktorý nie je schopný zabezpečiť

    skúste najskôr telefonický kontakt, či má vôbec význam robiť objednávku cez e-shop

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    kniha bola na objednávku od vydavateľa, u ktorého sa medzičasom vypredala. Niekoľko objednávok k nám odišlo aj v tom medzičase, kým sme o vypredaní boli informovaní. O situácii sme Vás informovali e-mailom. Za komplikácie sa Vám ešte raz úprimne ospravedlňujeme.

    Aktuálne vydavateľ oznámil, že kvôli zvýšenému dopytu bude realizovať dotlač titulu do jedného mesiaca. Veríme, že Vás táto správa aspoň trocha poteší. Posielame Vám ju aj e-mailom.

    S úctou,
    tím KNIHCENTRUM.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Mesiac cakat na knizku je dost

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    titul ste si u nás objednali večer 29.03.2016. Titul sme dostupnostne evidovali ako "Na vyžiadanie (skladom u vydavateľa)", čo znamená expedíciu cca do týždňa max. 10 dní. Titul sme objednali u vydavateľa a z nášho skladu sme Vám ho zaslali dňa 07.04.2016. Dnes (11.04.) by Vám mal byť doručený.
    Ospravedlňujeme sa, pokiaľ Vám nebol zaslaný automatický e-mail o expedícii (nenašli sme ho v archíve - necháme preveriť, kde nastal problém) a obratom Vám informácie prepošleme.
    S úctou,
    tím KNIHCENTRUM.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Žiadne Zásielky do zahraničia :-(

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň, Paula,

    zásielky je momentálne možné posielať na Slovensko alebo do Českej republiky prostredníctvom KNIHCENTRUM.cz. Posielanie zásielok do ostatných krajín je opäť v pláne, teraz sú však ešte iné priority, kým sa pustíme do nastavovania tejto možnosti.

    Ďakujeme Vám za pochopenie a trpezlivosť.

    S pozdravom,
    tím KNIHCENTRUM.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • zlacnený tovar z dôvodu poškodenia

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa, že dodacia lehota Vašej objednávky bola dlhšia ako je zvyčajné. Situácia bola spôsobená množstvom objednávok a balíkov, ktoré Slovenská pošta doručovala.

    Prijmite, prosím, naše ospravedlnenie.

    S úctou,
    KNIHCENTRUM.sk

  • Neodporucila by som znamym nie preto, ze by som malaivyslovene zlu skusenost, ale preto, ze este nemam ziadnu, napriek tomu, ze mi pred 6 dnami prisiel e-mail o doruceni do 3 dni, kurier ma dodnes nekontaktoval a linka na sledovanie zasielky hlasi, ze ziaden taky balik na sledovanie neeviduje. Nepanikarim, lebo je pred Vianocami, tak verim, ze maju vsetci plno prace, ale nebojim sa to nazvat zlyhanim komunikacie.

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    úprimne sa ospravedlňujeme za problémy pri vybavení objednávky. Zásielka bola nesprávne roztriedená, preto nedorazila na Slovenskú poštu presne v termíne, kedy sme Vám zasielali info o odoslaní. Dnes ráno (21.12.) sme pošte doposielali údaje na spracovanie a mala by byť práve spracovaná.

    S úctou,
    KNIHCENTRUM.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Ponukali ste tovar, ktorý nemate

    Ste neseriozny obchod, ked ponúkate tovar na webe a pritom tovar nemáte a neviete dodať.

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň, Emil,

    žiaľ, občas sa aj nám stane, že nejaký titul sa chvíľu pred ďalšou objednávkou vypredá, príp. pri zaisťovaní od vydavateľa zistíme, že sa práve vypredal jemu. Snažíme sa takéto situácie minimalizovať, ale na 100% sa to pokryť naozaj nedá.

    Ešte raz sa úprimne ospravedlňujeme za komplikácie.

    S pozdravom,
    KNIHCENTRUM.sk

    • nepoznám žiadne
    • nekomunikuje so zákazníkom,so mnou
    • neviem či objednaný tovar majú
    • neviem či mi ho pošlú
    • kedy ho pošlú

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    úprimne sa ospravedlňujeme za vzniknuté komplikácie. Nešťastnou náhodou sme Vašu objednávku prehliadli a dodatočne nepovolili jej expedíciu tak ako je potrebné.

    Úprimne sa ospravedlňujeme za komplikácie. Náš zákaznícky servis Vás kontaktuje.

    S úctou,
    tím KNIHCENTRUM.sk

  • dlhá dodacia lehota

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    Vaša objednávka nebola k dnešnému dňu vybavená, pretože ste si objednali titul v predpredaji, ktorý sme len teraz naskladnili. O tom, že objednávka bude vybavená neskôr, sme Vás informovali aj osobitným e-mailom. Vaša objednávka bude dnes vybavená.

    Ďakujeme Vám za pochopenie.

    S pozdravom,
    KNIHCENTRUM.SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Mrzi ma,ze ste mi nedali vediet ani o expedovani tovaru. Obal a aj tovar bol velmi poskodeny. Kniha bola pokrcena,strany sa ledva daju otvorit. Keby som vedela tuto knihu zohnat inde,ziadala by som o vratenie penazi,no mate jedine stastie ze ste jediny obchod,v ktorom som nasla ponuku tejto knihy.

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    na Vami zadanú e-mailovú adresu sme zaslali informácie o prijatí aj vybavení objednávky. Jedine, že Vám neprišli kvôli preklepu.

    Úprimne sa ospravedlňujeme za zaslanie poškodeného kusu, ktorý Vám nemal byť vôbec zo skladu expedovaný. Vzhľadom na to, že išlo o posledný kus, nie je možná výmena, ale na kompenzáciu príp. úplné vrátenie produktu prostredníctvom reklamácie máte samozrejme plný nárok. Poštovné v podobných prípadoch preplácame.

    S úctou,
    KNIHCENTRUM.SK

  • Prosim Vás, čo mám urobiť aby ste mi doručili tovar ktorý som si objednal?
    Č.objednávky: 303565

    ĎAKUJEM ZA ODPOVEĎ.

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    minulý týždeň sme Vás kontaktovali, že dopravca zásielku nevedel spracovať, pretože ste nám v objednávke uviedli nekompletné údaje. Informácie k balíku sme v piatok prepravcovi doposlali a čoskoro by Vás mal kontaktovať.

    Úprimne sa Vám ospravedlňujeme za vzniknuté zdržanie.

    Za pochopenie ďakuje,
    KNIHCENTRUM.SK

    • Dobre ceny.
    • Uplne nevhodne casove moznosti vyzdvihnutia objednavky na Padlych hrdinov.

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že Vám možnosť vyzdvihnutia objednávky nepadla vhod. Všetky informácie o vyzdvihnutí objednávky máme zverejnené na našej internetovej stránke, pokiaľ Vám nevyhovovali, mohli ste zvoliť iný spôsob dopravy. Pracujeme na rozšírení odberných miest a tým aj ich väčšej časovej dostupnosti. Veríme, že Vám aj v tomto smere čoskoro plne vyhovieme.

    Ďakujeme Vám veľmi pekne za pochopenie.

    S pozdravom,
    Vaše KNIHCENTRUM.SK

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Keď som nechcel vrátiť poškodený tovar, ktorý som reklamoval, ponúkli mi iba poukážku na zľavu a nevrátili mi časť peňazí ako odškodné.

    Trochu zdĺhavá komunikácia. Heslo "náš zákazník, náš pán" pre nich neplatí. Ponúknu pri reklamácii iba to, čo im vyhovuje. Načo mi je 3,5 € poukážka? Veď to je tak na dopravu :/

    Reakcia obchodu KNIHCENTRUM.SK

    Dobrý deň,

    prepáčte, ale dali sme Vám na výber. Poškodenú knihu je možné vrátiť, pričom by sme Vám preplatili poštovné za vrátenie, takže by ste neboli nič škodný. Taktiež sme Vám ponúkli zľavový poukaz na ďalší nákup a tiež časť peňazí ako odškodné, čo uvádzate, že sme Vám vôbec neponúkli. Sám ste si vybrali zľavový poukaz.
    Veríme, že dnes Vašu reklamáciu doriešime k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom,
    KNIHCENTRUM.sk