Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Je problemtické sa s predajcom spojiť, nevie mi povedať ani po 10 dňoch kedy mi tovar doručia a vyhovára sa na preťažené špedičné firmy.Slúbili mi , že mi zatelefonujú a upresnia či a kedy mi tovar dorazí.Neudialo sa tak.Veľmi neprofesionálny prístup podčiarkol telefonát, kde mi podovolaní sa povedali, že môžem byť rád že mi to zodvihli...

    Reakcia obchodu Jardin.sk

    Dobrý deň, pán Jozef,
    Telefonáty vybavujeme všetky bez rozdielu, ak máme zmeškaný hovor tak voláme späť. Vo vašom prípade si prosím skontrolujte telefónne číslo, udali ste nám neplatné číslo do objednávky. Písali sme vám aj e-mail ohľadom dostupnosti. Chcem zdôrazniť, ku každému zákazníkovi bez rozdielu, sa správame slušne a snažíme sa v rámci možností vychádzať ústretovo.

    s úctou
    SOLID team

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar bol poškodený už z obchodu.

    Reakcia obchodu Jardin.sk

    Dobrý deň Laco,
    neviem ako môžete tvrdiť, že tovar bol poškodený už z obchodu. Od nás tovar odchádza VŽDY skontrolovaný. Váš tovar bol promtne pripravený, skontrolovaný a načas odoslaný.
    Ak ja ako spotrebiteľ obdržím poškodený tovar tak ho reklamujem. Od vás dodnes žiadnu reklamáciu neevidujeme. Nerozumiem tomu hodnoteniu.
    s pozdravom
    SOLID team

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Na stranke mali uvedene ze tovar je na sklade. Po tyzdni mi volali ze tovar dorazi az dalsi tyzden. Dnes presli 4 tyzdne a tovar stale nebol dodany. Neseriozny obchod.

    Reakcia obchodu Jardin.sk

    Dobrý deň Erik,
    žiaľ, dodávateľ nám zmenil niekoľkokrát dobu dodania. Mrzí nás to. Dodnes nám napeňovače nedodali.
    s úctou
    SOLID team

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ponukany tovar nemaju k dispozicii, ziadna spatna vazba, neochota, cele zle

    Reakcia obchodu Jardin.sk

    Dobrý deň Fantomas,
    Tovar ktorý ste si objednal , bol na objednávku a stav je taký, že dodávateľ ho nemá skladom a nevie nám povedať ani termín naskladnenia.

    s pozdravom
    SOLID team

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dodanie malo byt april 2018 a doposial som objednavku neobdržal. Je to taka dlha doba ze tovar uz ani nepotrebujem nakolko som si ho zapozical kedze som potreboval s nim robit.

    Reakcia obchodu Jardin.sk

    Dobrý deň pán Savicky,
    Termín dodania nám niekoľko krát dodávateľ zmenil, žiaľ do dnešného dňa dodávateľ nevie povedať termín kedy budú tovar naskladňovať.

    s pozdravom
    SOLID team

  • Neodporúča obchod

    • Dlhá dodacia lehota

    Reakcia obchodu Jardin.sk

    Dobrý deň,
    každý zákazník dostal od nás informáciu, že niektoré záhradné stoly sú vypredané a ďaľšie budú naskladňované v mesiaci jún.

    s pozdravom
    SOLID team

  • Neodporúča obchod

    10 %

    objednávku som robila dva krat za sebou následne som volala do predajne aby dve objednávky spojili do jednej no napriek tomu to nespravili aj tak som zaplatila dvakrat postovne

    Reakcia obchodu Jardin.sk

    Dobrý deň,
    áno, máte pravdu, chyba sa stala u nás za čo sa ospravedlňujeme.

    s pozdravom
    SOLID team

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ziadna sprava o neskorom doruceni, objednany tovar pred asi mesiacom, neviem o ňom nič

    Reakcia obchodu Jardin.sk

    Dobrý deň,
    žiaľ, dodávateľ nám zmenil niekoľkokrát dobu dodania. Mrzí nás to. Vaša objednávka bola 11.5.20108 kompletne odoslaná
    s úctou
    SOLID team

  • Neodporúča obchod

    Tovar ani po 10 dňoch nedorazil a na maily nereagujú. Tak čo mám hodnotiť

    Reakcia obchodu Jardin.sk

    Dobrý deň,
    tovar ste objednával v sobotu a dodacia lehota je 3-7 pracovných dní. Tovar sme vám na 7 pracovný deň odoslali.
    Netreba zabúdať že 1.5 a 8.5 boli štátne sviatky, tieto dni sa nerátajú ako pracovné dni-

    s pozdravom
    SOLID team

  • Neodporúča obchod

    uvedené že tovar je na sklade ,doposiaľ nebol dodaný

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zrušili objednávku a za 10 dní sumu za tovar ešte nemám ...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednávka po niekoľkonásobnej urgencii neskoro doručená. Nikto sa mi neráčil ozvať o meškaní, musela som vypisovať a vyvolávať ja. Stále samé sľuby a výhovorky. Veľmi neseriózny prístup k zákazníkovi.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar uvedený na sklade nebol na sklade ,nebol dodaný tovar rámci lehoty ale ani nekontaktovali že objednávka bude meškať .Nakoniec som zavolal po uplynutí lehoty stornoval objednávku

    Neodporúčam

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neprofesionalny pristup, nebola som spokojna s pristupom.

    Obchod sa ma 2x pytal ci chcem objednavku zrusit, nakolko tovar je vypredany a novy dostanu az koncom maja. Napriek tomu ze som 2x ziadala o ponechanie objednavky s tym ze pockam, nakoniec objednavka bola zrusena zo strany ochodu. Bez vysvetlenia, bez udania dovodov. Zda sa mi to velmi neseriozne.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlhá dodacia lehota,objednané už pred 10mi dňami,ale ešte stále nič.Ani email som nedostala,v akom stave mám objednávku
  • Neodporúča obchod

    • dlhá doba doručenia, tovar mám zaplatený už dva týždne a stále mi nebol doručený
    • zlá komunikácia, teda žiadna, ja tam musím volať a písať maili aby som sa niečo vôbec dozvedela, za mňa zatiaľ celé zle
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ziadna sprava o neskorom doruceni, objednany tovar pred asi mesiacom, neviem o ňom nič
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nic
    • zas obchod, ktory objednava niekde inde
    • dodanie do 7 dni, je 12 a nic

    objednajte si inde a mate to bez sprostredkovatela

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nedodanie včas

    nedodanie tovaru

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.