Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Tovar uvedený na webovej stránke s poznámkou "na sklade" mi nevedeli zabezečiť
Reakcia obchodu Jardin.sk
Dobrý deň, mrzí nás Vaše negatívne hodnotenie. Áno, je pravda, že tovar (motorová píla Hecht 950), ktorý ste si objednali, sme systémovou chybou mali uvedený ako "Na sklade", aj keď už nebol k dispozícií. Ponúkli sme Vám však kvalitnejší výrobok (mot. pílu Švédkej značky Stiga) so zľavou - 20 €.
Snažili sme sa napraviť svoju chybu, kolega Vám zasielal text v nasledovnom znení:
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa vám, ale tovar z vašej objednávky - HECHT 950 - benzínová reťazová píla sa už dopredala, nakoľko máme aj kamennú predajňu a dodávateľ ju už nemá v ponuke. Ako alternatívu vám vieme ponúknuť buď
http://www.zahrada-naradie.sk/p/320249-stiga-sp-426-benzinova-retazova-pila/
vystavená na predajni, bez pôvodnej krabice, za cenu 159 eur,
alebo
http://www.zahrada-naradie.sk/p/320250-stiga-sp-526-benzinova-retazova-pila/
ktorá je tiež vystavená na predajni, bez pôvodnej krabice, za cenu 189 eur
Informujte nás prosím, či máte záujem o niektorú z ponúknutých píl, alebo vašu objednávku stornujeme.
Ďakujeme za pochopenie.
www.zahrada-naradie.sk -
Neodporúča obchod
"Skladom" znamená, že tovať môžč byť aj niekde v Európe....
-
Neodporúča obchod
Bohužiaľ k žiadnemu obchodu nedošlo - napriek tomu, že som si objednal tovar ponúkaný na nete a napriek tomu, že obchod objednávku potvrdil. Potom mi oznámili, že tovar nemajú. Teda majú jednu stoličku namiesto objednaných štyroch, ale ani tú mi nedodajú, lebo je vraj rezervovaná. Takže toto je maoja skúsenosť s týmto predajcom. Myslíte, že by som ho mal odporúčať známym? Asi iba nepriateľom.
Reakcia obchodu Jardin.sk
Dobrý deň, pán Ján,
tovar ktorý ste si u nás objednal je tovar sezónny a ten sa naskladňuje na začiatku sezóny a v priebehu sezóny. Mesiac október je už dávno po sezóne a kusy, ktoré nám zostali sa dopredávajú. Ten jeden kus bol odložený na kamennej predajni pre zákazníka. V emaily, ktorý som vám poslal hneď v deň objednávky som vám situáciu vysvetlil a ospravedlnil som sa. Ak niekomu nestačí vysvetlenie a ospravedlnenie a chce nás za toto odporúčať IBA NEPRIATEĽOM, je to smutné a možno na zamyslenie, ale čo už, sme rôzni.
s pozdravom
SOLID team -
Neodporúča obchod
- Prisli mi kresla s rovnakou stranou operadla. 3x operadlo prava strana. Obchod si neskontroloval co mi vobec posiela.
- Podla informacii z obchodu: toto sa nam casto stava...
Reklamacia, vybavena promtne. Telefonicky rozhovor plus pisanie mailu na stranku.
Problem s dodavkou tovaru, zamena tovaru, produktu. Nespolahlivost pri kontrole zaslaneho produktu. -
Neodporúča obchod
- Nevýhoda výrazna a to :objednal som si zahradný domček farba ŠEDÁ / obrazok +farba uvedená na stránkach obchodu !!! Doručená mi bola farba,ktorú obchod nemá ani v ponuke. Farbu som identifikoval ako farba bledo hnedá-fialová. So šedou farbou, ktorá je uvedená /foto/táto farba nemá nič spoločné !!!!!. Mám smolu domček je už postavený/ počas mojej neprítomnosti / Farba domčeku sa mi vôbec nehodí k farbe môjho domu
Nekupujte !!! pokiaľ si neoveríte farbu
-
Neodporúča obchod
Objednal som si sahradny domcek v hodonote 400e s tym ze ho maju na sklade. Na sklade nebol a dokonca mi ucelovo poslali domcek v inej farbe. Najprv nikto nereagoval a potom sa odvolavaju na 14 dni kym mi vratia peniaze. Aj objednanie klinncov by som tam zvazoval.
-
Neodporúča obchod
- nezáujem o zákaznika
-
Neodporúča obchod
- Uvádzajú dostupnosť tovaru 3 - 7 dní, aktuálne je 14 dní od objednávky a tovar ešte nedorazil a vyzerá to tak, že ani tak skoro nepríde.
Nespokojnosť s dobou dodania, ktorá je neurčitá a aj s komunikáciou obchodu, včera som im asi 6x volal, najprv opakovane obsadené, potom nedvíhali, nakoniec mi zdvihla nejaká pani, ktorá mi oznámila, že nevie čo je s mojou objednávkou, že sa mi ozve nejaký kompetentný pán (zatiaľ sa neozval).
-
Neodporúča obchod
Tovar nedodali, a na mail sa vyjebali odpovedať.
-
Neodporúča obchod
Pýtate sa ma ako som spokojná ,ale tovar mi ešte nebol doručený,takže zatial som nespokojná ,pretože dodanie tovaru malo byť 3 až7dní
-
Neodporúča obchod
- nekomunikujú
-
Neodporúča obchod
- Cena bola zaujimava
- Komunikacia oOK
- Dlha cakacia doba na tovar
Komunikacia s obchodom bola rychla, no doba kym vyexpedovali moj pozadovany tovar je pre mna v eshope uz neaceptovatelna, nakolko sa jedna o mensi vyrobok, kde som ratal s 2 dnami na vyexpedovanie.
-
Neodporúča obchod
- Tovar mi doteraz nebol doruceni
-
Neodporúča obchod
Čakám na tovar ktorý som si objednal 18.5.2018 a zatial ma nikto nekontaktoval čo je s objednávkou .
-
Neodporúča obchod
- Už mesiac čakám na objednaný a zaplateny tovar
Reakcia obchodu Jardin.sk
Dobrý deň, pani Daniela,
23.4.2018 ste hovorila s mojou kolegyňou a jej ste potvrdila že na striešku počkáte , aj napriek dlhšej dobe dodania. Striešky naskladňuje dodávateľ len raz ročne a to v období jún. Ak máte možnosť si striešku kúpiť inde, peniaze vám obratom vrátime.
s pozdravom
SOLID team -
Neodporúča obchod
- chyba mi pol metra strešnej krytiny.bola dodana zle.miesto p7 boli dodane p4 a teraz mi chyba na streche pol metra.
Reakcia obchodu Jardin.sk
Milý Emil,
tovar, ktorý ste od nás obdržal príde ku nám zabalený od výroby. Naši pracovníci tovar pripravia na odoslanie, faktúru prilepia na tovar a odovzdajú prepravcovi. Ak vám niečo chýba, normálny postup je: zavolám, alebo napíšem dodávateľovi u ktorého som si tovar objednal a oznámim mu že mi niečo chýba. Dodávateľ vám je povinný chýbajúcu časť doposlať, alebo váš problém vyriešiť. Tento úkon je však podmienený tým, že zákazník musí dať nejakým spôsobom dodávateľovi vedieť, že mu niečo chýba. Dnes je 28.5.2018 a u nás neevidujem žiadny podnet, alebo reklamáciu na vašu objednávku. Túto informáciu som si prečítal na Heureke. Je to vcelku zaujímavé, že miesto toho aby si človek vyriešil problém jednoduchým spôsobom, radšej nič nerieši, má domček bez pol metra krytiny, ale negatívne hodnotenie vie napísať. Informáciu že domček ktorý si objednal mal vybavený obratom aj napriek tomu že dodacia lehota je 7-14 prac. dní, to už netreba napísať. Zvláštny prístup.
s pozdravom
SOLID team -
Neodporúča obchod
- Dobry den, tyzden som cakala na zahradny domcek...kurier mi zavolal ze mi ho nedoruci,lebo je poskodena krabica a stena domceku a ma 3 skrabance a preliacinu... uz to mi bolo cudne, ako mozete taky tovar poslat zakaznikovi, ale dobre...tovar mi velmi ponahlal a teda okamzite som kontaktovala vasu firmu ci mate na sklade druhy a ako rychlo mi ho viete poslat...obchodnik povedal ze prezisti a ze sa mi este dnes ozve...neozval sa...tazko sa k vam da dovolat, ale konecne sa mi to podarilo, tak mi povedal, ze mate taky isty na sklade, ale ze neposle dalsi kym sa nevrati tovar, ale ze v pondelok sa vam urcite vrati tovar od kuriera a teda poslete druhy... Dnes som zistila telefonicky, ked sa mi konecne podarilo k vam dovolat, (na zmeskane hovory nereagujete a na mail neodpisujete sms necitate zevraj) ze ste sa ani neunuvali zavolat do kurierskej spolocnosti,aby ste informovali, ci domcek vratia a hlavne kedy... absolutne vam bolo jedno, ze ste mi prislubili ze domcek do konca tohoto tyzdna bude u mna...z obchodnika som mala od zaciatku pocit ze nezvlada svoju pracu, tak som sa pre istotu informovala dnes, v akom je to stave a presne ako som myslela absolutne to neriesil a pritom ked som sa minuly tyzden informovala ci mam hladat v inom eshope tak povedal ze do stredy ho mam...a ja ze ok, ale najneskor do piatku ho urcite potrebujem !! ... takze absolutne neodporucam vas eshop a predpokladam ze obchodnik je sucasne aj majitel a tak aj vyzeraju vase sluzby. Este zakaznika zatazujete s vasimi internymi zalezitostami ze ked mate vonku 300 € tak kde budete nahanat 2 domceky...vrchol neprofesionality. Vyhnem sa vam z dialky a ohodnotim vase sluzby aj verejne. Je mi smiesne ze s vasim pristupom k zakaznikovi mate vobec zaujem o nejaku spatnu vazbu. Sposobili ste mi vasim konanim tazkosti.
V ziadnom pripade neodporucam. Na tovar sa dlho caka, telefony neberu na maily neodpovedaju. Nakoniec poslali poskodeny tovar kurierska sluzba im ho vratila. Mali poslat novy. Zavadzali ma ze do konkretneho terminu mi bude nahradny tovar doruceny. Nebol doruceny. Zrusila som objednavku, sposobili mi vsak tazkosti. Nakoniec som uprednostnila konkurenciu.
Reakcia obchodu Jardin.sk
Milá Lenka,
začnem faktami. Dňa 12.5 (sobota) ste vytvorila objednávku. V pondelok sa objednávka spracovala a v utorok 15.5 bola zásielka odoslaná. Týmto postupom sme vyriešili objednávku tak ako je to bežné. Dňa 17.5.2018 o 9:17 hodine ste nám zavolala, že vám kuriér oznámil, že tovar vám nedoručí, lebo je vraj poškodený. 18.5.2017 sme volali spolu 2 x a to 12:40 a 13:12 hod. a tu sme sa DOHODLI, že keď nám kuriér vráti späť domček, obratom vám pošlem druhý. Žiaľ, do dnes to je u prepravcu na depe. Posledný telefonát sme mali spolu dna 23.5. o 14:54 hod. kde ste ma za 4 min ani nepustila k slovu a keď už som začal hovoriť, položila ste mi telefón. Chcel som vám navrhnúť riešenie, žiaľ nedostal som sa k slovu. Na to ste hneď napísala túto recenziu, kde nás obviňujete, že sme vám určite poslali poškodený tovar ( viď. prvá veta ). Mám potvrdenú informáciu, že domček poškodili v prepravnej spoločnosti. OD NÁS ODCHÁDZA TOVAR VŽDY PREKONTROLOVANÝ, ak je poškodený, je vo výpredaji za minimálnu cenu, s podrobným popisom závady a s fotkami poškodenia.
Ďaľšiu poznámku, že citujem predpokladam ze obchodnik je sucasne aj majitel ste napísala už len v návale zlosti, lebo váš predpoklad je nesprávny.
s pozdravom
SOLID team -
Neodporúča obchod
- 11 dni a tovar nikde, este ma ani nikto nekontaktoval. hlavne ze posielaju dotaznik...
Reakcia obchodu Jardin.sk
Dobrý deň, Emanuel ,
dotazník neposielame my ale Heureka, to nevieme ovplyvniť. Ostatné informácie som vám poslal do e-mailu.
s pozdravom
SOLID team -
Neodporúča obchod
Tovar som objednal na dobierku, tovar prišiel, ALE nebola mi odovzdaná faktúra, doklad o zaplatení. Do obchodu som napísal email, aby mi poslali faktúru a doklad o zaplatení, doposiaľ sa mi nikto neozval.
Reakcia obchodu Jardin.sk
Dobrý deň, Peter,
Faktúru pribaľujeme k tovaru, po vašej výzve sme vám ju poslali poštou. Doklad o zaplatení dostávate od kuriéra, a to že vám ho nevydal nie je naša chyba. Tovar ste si objednal 7.5.2018 a 9.5. vám bol doručovaný. Za nedodanie faktúry nedoporučujete náš e-shop, trochu zvláštne hodnotenie.
s pozdravom
SOLI team -
Neodporúča obchod
Tovar, ktory mali mat skladom, skladom nemali a nedokazali ani za 2 tyzdne informovat o problemoch s dodavkou. Trosku neseriozne z ich strany, nakolko v inych obchodoch bol tovar bezne dostupny, cize problem s vyrobcom urcite nebol
Reakcia obchodu Jardin.sk
Dobrý deň, Dalibor,
zadažďovače sme mali v čase vašej objednávky ešte skladom. Pre veľký dopyt sa nám rýchlo minuli a objednávky vybavujeme postupne ako prichádzajú. Tovar sme hneď objednali, žiaľ neprišiel v krátkom čase. Ospravedlňujeme sa.
s pozdravom
SOLID team