Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som objedala no žiadna odpoveď. Tovar neprišiel. Na mail neodpovedali...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • na webe klamú. tovar skladom nie je skladom
    • klamú rovno do telefónu, že tovar odošlú na druhý deň, no neodošlú ho nikdy
    • na emaily nereagujú
    • telefón mi dvihli raz, potom už nikdy (volal som opakovane niekoľko dní)

    Sú to obyčajní klamári. Tesne pred odoslaním objednávky som sa telefonicky informoval, že tovar majú naozaj skladom a že mi ho doručia v piatok, najneskôr pondelok (bola streda). Hneď ako opakovane potvrdili, že tovar je skladom a že ho odošlú na ďalší deň (štvrtok), som odoslal predpripravenú objednávku, t.j. prešlo pár sekúnd. A odvtedy nič!!! Nereagovali ani na emailovú výzvu po týždni, ani mi už viac nebrali telefón a po 10 dňoch objednávku jednoducho zrušili s tým, že akože tovar objednal iný zákazník a že ho už nebudú mať tento rok, pritom na webe ho samozrejme veselo ponúkajú ďalej ako TOVAR SKLADOM!!!! TENTO ESHOP NIKDY VIAC!!!!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednal som si tovar ktory som chcel darovat na narodeniny. Na webovej stránke bola oznacena dostupnost na sklade. Po tyzdni po objednani som volal do firmy spytat sa ci je vsetko v poriadku s mojou objednavkou, este ma ubezpecovali, ze vsetko v poriadku. Az dalsi den mi zavolali ze pri kompletizovani objednavky sa zistilo ze tovar co maju na sklade je poskodeny. Ani sa nesnazili ma nejak kompenzovat, ponuknut alternativny tovar, iba mi oznamili ci suhlasim so zrusenim objednavky.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Dodaný tovar nezodpovedá kvalite

  • Neodporúča obchod

    10 %

    ?

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar nedorazil ani po 10 dňoch.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl.: 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar nebol na sklade, predpokladany termin dodania v oktobri, teda po sezone
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Jeden diel komponentu mal nesprávne rozmery a pri reklamácii firma Jardin mlčí bez odozvy
    Diel som si musel svojpomocne upraviť aj keď stal 100€
    Produkt top spokojnosť no služby nula preto Jardin nemôžem odporúčať

    Reakcia obchodu Jardin.sk

    Dobrý deň, Vaše hodnotenie nás naozaj mrzí, pretože o reklamácií sme nevedeli (poslali ste e-mail s príliš veľkou prílohou), ktorý nám neprešiel.

    Situáciu sme si na základe tohto hodnotenia vysvetlili, e-mail ste nám preposlali znovu. Reklamáciu už samozrejme riešime, tak ako aj všetky ostatné. Čo najrýchlejšie riešenie reklamácií je jednou z našich priorít.

    www.jardin.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zavádzajúce údaje na stránke pri doručení majú napísané doručenie zdarma ale len do 35 km čo na stránke nie je uvedené pri objednávke za cca 480€ mi na stránke vyhodilo pri tejto obj.mate obj zadara .Pri telefónnom pohovoremi upresnili za cca 100 km jedine osobne ale v inej cene na kamennej predajni v Leviciach. ani z Číny neni takýto odžub.Jardin Ich rating je 88% v čínskom obchode 96% a už sa trasú aby neklesol .
    Vďaka už nikdy viac.

    Reakcia obchodu Jardin.sk

    Dobrý deň pán Martoš, objednali ste si produkt značky Husqvarna, čo je prémiová značka a my ako autorizovaný predajca máme vyslovený zákaz produkty Husqvarna zasielať prostredníctvom kuriéra. Je možný iba osobný odber v predajni, alebo dovoz našim technikom (ale iba do vzdialenosti 30 km od našej predajne).

    V košíku je jasne uvedené:

    Spôsob doručenia
    Osobné doručenie našou firmou
    Naša firma je viazaná podmienkou OSOBNÉHO ODOVZDANIA a uvedenia do prevádzky každého produktu značky Husqvarna. Z tohoto dôvodu je možný len osobný odber v našej predajni (v prípade, ak ste zo vzdialenejších miest, je možné dohodnúť sa na individuálnom bonuse), alebo osobným doručením našou firmou priamo k Vám (max. do vzdialenosti 30 km).
    zadarmo

    Osobný odber v predajni
    Tovar si môžete vyzdvihnúť v našej predajni na adrese Kalnická cesta 1/B, 934 01 Levice v čase od 8:00 do 17:00. V sobotu otvorené od 08:00 do 12:00.

    Nakoľko je v nákupnom košíku všetko jasne a prehľadne uvedené, Vaše hodnotenie považujeme za klamlivé a zavádzajúce.

    www.jardin.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nekupovať. Komunikácia obchodu je nulová.

    Reakcia obchodu Jardin.sk

    Dobrý deň, ospravedlňujeme sa, problém naozaj vznikol na našej strane. Na základe tohto hodnotenia sme Vám poslali e-mail, v ktorom je všetko vysvetlené (dodacia doba a pod.)

    www.jardin.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    nedodržanie doby dodanie tovaru

  • Neodporúča obchod

    Tovar objednaný cca pred 2 týždňami. Zatiaľ nebol dodaný, žiadna odpoveď.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Dlhe dodanie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dlha doba dodania tovaru po zaplatení!!!!!Peniaze su zrejme Vaššou hybnou silou,kedže pokial nieje uhradený tovar tak sa vobec nezaujímate kedy bude dodaný-smutne.Oznamenie že sa neda platiť kartou -primitívné!!!!

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Netuším čo je Jardin.sk kedže tovar som objednával v inom obchode 31.3 a do dnes 11.4 nedorazil. Takže sa snažím stornovať objednávku. Obchod ma ani neinformoval o tom že sa dodanie tovaru predlži.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Stále ešte čakám na objednané veci, verím, že ešte prídu. Lacika A.

    Reakcia obchodu Jardin.sk

    Dobrý deň, za predĺženú dodaciu dobu sa ospravedlňujeme, dodanie sme nevedeli urýchliť. Tovar budete mať do konca týždňa doma, už je na ceste k nám.

    www.jardin.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Po objednavke prišlo len jej automatické potvrdenie, bez dátumu doručenia. Po pár dňoch som tam volal. Pán mi povedal, že to nemaju na sklade a na sklad sa to doručí v strede dalsieho tyzdna, takze ja to dostanem koncom dalsieho tyzdna. V pondelok (!!!!) mi volá kurier, že či som doma ... Nebol som pretože to malo prist štvrtok/piatok. Neviem kedy maju koniec tyzdna v Leviciach ale ja som si vzdy myslel ze pondelok je začiatok tyzdna. Takze je piatok a ja čakám. Zaver si spravte sami ....

    Reakcia obchodu Jardin.sk

    Dobrý deň, ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu - tovar sme odoslali v skoršom termíne, na akom sme boli dohodnutí so zákazníkom. Našou chybou sa stalo, že sme tovar odoslali hneď, ako nám od dodávateľa dorazil.

    www.jardin.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som nekúpil. Musel som stornovať objednávku, nakoľko ma pri kúpe oklamali. Na stránke mali uvedené, že tovar je na sklade, ale po potvrdení objednávky mi napísali: „Dobry den, pan…,

    tovar ktory ste si u nas objednal je momentalne vypredany a dalsi takyto tovar bude dostupny najskor v mesiaci Maj.

    Nechame vasu objednavku otvorenu, alebo ju stornujeme?


    Prosim o spätnu odpoved.


    s pozdravom

    Š. Š.“

    Čiže bol rozpor medzi deklaráciou na internete a realitou, lebo na sklade tovar nemali. Nesledujú porovnanie tovaru na sklade s údajmi uverejnenými na webovej stránke. Ale mňa to vôbec nehnevá, aby ma zákazníci pochopili, keď toto čítajú. Nijako mi to nevadí. Tovar som vzápätí kúpil inde.

    Reakcia obchodu Jardin.sk

    Dobrý deň, za vzniknutú situáciu sa ospravedlňujeme. Nebolo našim cieľom "oklamať Vás", ako tvrdíte - stala sa chyba a v našom systéme sme mali zamenené farby plastových stolov, ktoré ste si objednali. Preto sme na stránke deklarovali niečo v rozpore so skutočnosťou.

    www.jardin.sk