Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    zrušenie objednávky po viacerých dňoch a pekuliárnym argumentom

    Reakcia obchodu Jardin.sk

    Dobrý deň.
    Objednávku ste vytvorili v nedeľu 21.7.2024 a v pondelok 22.7.2024 hneď ráno sme vás informovali o zrušení objednávky z dôvodu vypredania produktu u dodávateľa.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Zahradné kreslo nám prišlo prasknuté

    Reakcia obchodu Jardin.sk

    Dobrý deň.
    Mrzí nás, že ste dostali poškodený tovar. Žiaľ niekedy sa stane, že sa tovar poškodí prepravou, alebo k nám rovno príde poškodený. Nie je v našich silách pozerať každý jeden zabalený produkt vedome poškodený tovar nikdy neposielame.
    Takéto reklamácie vybavujeme do niekoľkých dní výmenou za nový kus, alebo vrátením peňazí.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar bol poskrabany, uz od vas nikdy nic nekupim

    Reakcia obchodu Jardin.sk

    Dobrý deň.
    Mrzí nás, že ste dostali poškodený tovar. Žiaľ niekedy sa stane, že sa tovar poškodí prepravou, alebo k nám rovno príde poškodený. Nie je v našich silách pozerať každý jeden zabalený produkt vedome poškodený tovar nikdy neposielame.
    Takéto reklamácie vybavujeme do niekoľkých dní výmenou za nový kus, alebo vrátením peňazí. Skúšali sme sa s vami aj spojiť emailom, ale neúspešne keďže vy ste nás ohľadom reklamácie nekontaktovali a uviedli ste ju priamo do recenzie.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Rýchle doručenie tovaru

    Tovar mi prišiel poškodený v bočných častiach kompostéru sú dve diery žiadný plast nebol v krabici. Takže takéto poškodené veci posielajú asi bežne.

    Reakcia obchodu Jardin.sk

    Dobrý deň.
    Mrzí nás, že ste dostali poškodený tovar. Žiaľ niekedy sa stane, že sa tovar poškodí prepravou, alebo k nám rovno príde poškodený. Nie je v našich silách pozerať každý jeden zabalený produkt vedome poškodený tovar nikdy neposielame.
    Takéto reklamácie vybavujeme do niekoľkých dní výmenou za nový kus, alebo vrátením peňazí. Skúšali sme sa s vami aj spojiť telefonicky, ale neúspešne keďže vy ste nás ohľadom reklamácie nekontaktovali a uviedli ste ju priamo do recenzie.

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Leštička je na figu.

    Reakcia obchodu Jardin.sk

    Dobrý deň.
    Nakoľko nám tovar od vás už bol vrátený, zistili sme, že bol nepoužitý. Nerozumieme preto tomu, ako ste mohli usúdiť, že tovar je „ na figu “ . Dokonca ste dostali pred kúpou tohto tovaru poradenstvo po telefóne. Za tovar vám peniaze boli obratom vrátené.
    Myslíme si teda, že vaše hodnotenie nie je adekvátne !

  • Neodporúča obchod

    • Sluby ze maju tovar na sklade, ale tovar do tyzdna po platbe dopredu nedorazil, to to nie je umenie Jardin.

    Reakcia obchodu Jardin.sk

    Vážený zákazník,

    vašu objednávku sme spracovali 7.10., v ten deň ste boli telefonicky informovaný, že tovar je skladom u dodávateľa (čo je uvedené aj pri objednávaní tovaru) v Čechách, preto dodanie trvá cca 5 pracovných dní.
    Platbu za tovar ste zvolili dobierkou, nevyplácali ste tovar vopred ako tvrdíte.
    Zásielka vám bola doručená 13.10., teda na 5-ty pracovný deň.
    Na základe uvedených skutočností nesúhlasíme s vaším negatívnym hodnotením.

    Team Jardin.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Tovar doručený na miesto určenia
    • Nebol som informovaný o dátume a čase dodania tovaru
  • Neodporúča obchod

    10 %

    objednavka zrusena obchodom, vraj sa tovar predava len ako prislusenstvo. Nikde to vsak nie je uvedene. Hlavne ze je tovar v akcii.

    Reakcia obchodu Jardin.sk

    Vážený zákazník,

    samozrejme máte pravdu, preto sme sa Vám aj za vzniknutú situáciu ospravedlnili. Informovali sme Vás do 20 minút po prijatí Vašej objednávky o vyššie uvedenom probléme a obmedzení zo strany dodávateľa. Včerajším dňom nám dodávateľ prisľúbil, že informácia o takomto obmedzení sa už zobrazí aj na našej stránke, aby k takýmto problémom nedochádzalo. Nakoľko aj nám záleží na spokojnosti našich zákazníkov. Veríme, že do budúcna budeme vedieť Vašu objednávku doriešiť úspešným doručením tovaru.

    Team Jardin.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Bola poslaná úplne iná zakáska
    • Klin nepasoval na štiepačku hl815

    Reakcia obchodu Jardin.sk

    Vážený zákazník,

    od začiatku sme Vás o Vašej objednávke informovali. Nakoľko ste sa pokúšali o úhradu prostredníctvom platobnej brány Barion, ktorá nebola úspešná, Vašu objednávku sme Vám ešte v ten istý deň vytvorenia objednávky nielen upravili, ale dokonca tovar bol odoslaný. Nakoľko klin sa nachádzal v neoznačenej krabici priamo od výrobcu je nám veľmi ľúto, že Vám nebol odoslaný správny klin. Obratom po prijatí emailu o nespravnom doručení sme opätovne prehľadali sklad, kde bol nájdený správny klin. Nakoľko ste nereagovali na našu odpoveď nasledujúci pracovný deň sme Vás telefonicky kontaktovali a Vašu objednávku sme doriešili vytvorením zvozu na pôvodný klin s doručením správneho klinu. Ospravedlnili sme sa Vám za vzniknutú nepríjemnosť, došlo k tomu žiaľ kvôli nášmu prerábaniu skladu. My sme robili čo sa dalo, aby Vaša objednávka bola doriešená k Vašej spokojnosti a hlavne čo najskôr. Preto nás mrzí Vaše hodnotenie.

    Team Jardin.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Obchod má veľmi zmetočnu komunikáciu, nemám tovar mám tovar. Tovar bol dodaný ale až po urgencii že predsa na web stránke majú že je skladom.

    Reakcia obchodu Jardin.sk

    Vážený zákazník,

    pri prvom kontaktovaní, sme Vás informovali o dlhšej dodacej dobe. Preverovali sme si, či ste si všimli uvedený termín pri objednávaní tovaru, ktorý sme mali uvedený na našej stránke. Keďže ste v objednávke uviedli chybné telefónne číslo, dovolali sme sa žiaľ úplne niekomu inému. Medzitým ako ste nás informovali, že oneskorený termín ste si nevšimli a išli sme Vám vrátiť peniaze na účet, dodávateľ nám naskladnil tovar, ktorý ste si objednali. Tovar sme mali už dlhšie objednaný. Čakali sme už len na jeho naskladnenie. Preto sme Vás obratom informovali o naskladnení, či Vám tovar môžeme odoslať. Na telefóne bol dostupný Váš ocino a na email ste odpovedali Vy. O všetkom sme sa Vás obratom snažili informovať ako telefonicky, tak aj emailom. Sme radi, že nakoniec sme Vám dokázali poskytnúť tovar v skoršom termíne, ako to bolo uvedené na našej stránke.

    Team Jardin.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • po piatich dnoch po prijati objednávky mi oznámili že to nevedia doručit
    • po piatich dnoch po prijati objednávky mi oználi že to nevedia doručiť

    Reakcia obchodu Jardin.sk

    Vážený zákazník,

    objednávku ste si vytvorili 04.06. (t.j. v piatok po 14:35). Pred vytvorením objednávky sme spolu telefonovali a boli ste informovaný, že pokiaľ kolega nepreverí fyzicky tovar, nebudeme Vám tvrdiť, že Vám objednávku obratom odosielame. Tiež sme Vám vraveli, že ak by Vám čokoľvek nebolo jasné, aby ste sa na nás obrátil, že Vám informáciu preveríme. Hneď nasledujúci pracovný deň t.j. 07.06. sme s Vašou objednávkou pracovali. Nakoľko sme nemali len Vašu objednávku, kolega ma v utorok t.j. 8.6. ráno informoval, že tovar máme poškodený.. Nakoľko poškodený tovar neodosielame, ešte v ten deň sme Vám všetko vysvetlili do telefónu.. Od začiatku ste bol informovaný, ospravedlnili sme sa, dokonca sme Vám ponúkli náhradu, ktorú sme mali skladom. Čiže sme boli voči Vám maximálne féroví.. Do telefónu ste sa nám zdal byť v pohode a vyzeralo to, že všetko chápete.. Preto si nedokážeme vysvetliť Vaše hodnotenie.. Informovaný ste bol obratom do nasledujúcich 2-och pracovných dní po vytvorení objednávky!! Cez víkend nepracujeme.

    Ďakujeme za pochopenie.

    Team Jardin.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nespravne dodanie tovaru

    Reakcia obchodu Jardin.sk

    Vážený zákazník,

    nasledujúci pracovný deň po vytvorení Vašej objednávky, Vám bol tovar odoslaný. Na základe telefonátu s naším kolegom sme Vám odoslali email s prosbou o upresnenie nesprávne dodaného tovaru. Čakáme odpoveď zo dňa 4.5. a 6.5. Dodnes neevidujeme od Vás odpoveď. Dokonca ani v SPAME. Pokiaľ nemáme od Vás odpoveď, nemôžeme daný problém doriešiť. Veríme, že na email zo 4.6. nám odpíšete, aby sme Váš problém doriešili. Je nám ľúto, že namiesto toho, aby ste nám odpovedali na email, riešite Váš problém negatívnou recenziou..

    Team Jardin.sk

  • Neodporúča obchod

    • V konečnom dôsledku bola cena navýšená,vraj zo situácie ktorá tu je.

    Reakcia obchodu Jardin.sk

    Vážený zákazník,

    Aktuálna situácia vo svete výrazne ovplyvňuje opätovné naskladnenie vypredaného tovaru. O všetkom sme Vás od začiatku informovali. Išlo o výnimočnú situáciu, ktorá Vám bola podrobne vysvetlená. Preto sme Vás pred odoslaním kontaktovali a ospravedlnili sme sa za vzniknutú nepríjemnú situáciu. S úpravou objednávky ste súhlasili.

    Ďakujeme za pochopenie.

    Team Jardin.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tvrdia, že tovar nebol poškodený pri odosielaní, ale nie je na to dôkaz.

    Reakcia obchodu Jardin.sk

    Vážený zákazník,

    situácia Vám bola podrobne vysvetlená. Preto nás mrzí Vaše hodnotenie. Sú veci, ktoré nikto z nás nedokáže ovplyvniť.

    Team Jardin.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Rýchle dodanie
    • Tovar bol polámaný predpokladám, že s ním bola zlá manipulácia zabalený len v jednej krabici do ktorej je ľahko urobiť dieru a tak poškodiť tovar . Tovar treba riadne zabaliť, do bublinkovej fólie alebo niekto to dá ešte do jednej krabice alebo do potravinárskej fólie. Nikto nekontroluje tovar pri dodaní dopravcom . Tí dopravcovia by nestíhali ani štvrtinu za deň z toho čo dopravia teraz.
    • Zabaľte tovar poriadne. !!

    Reakcia obchodu Jardin.sk

    Vážený zákazník,

    je nám ľúto, že tovar Vám prišiel poškodený. Po kontrole sme zistili, že od Vás neevidujeme reklamáciu. Preto nás mrzí, že to riešite prostredníctvom recenzie a nie prostredníctvom reklamácie v našom eshope. Prosím Vás aby ste nás čo najskôr kontaktovali emailom na [email protected], aby sme sa Vašej reklamácii mohli venovať čo najskôr. Čo sa týka balenia tovaru. Bol Vám odoslaný originál balený tovar priamo od výrobcu. Dňa 3.5. vo večerných hodinách ste si vytvorili objednávku a hneď nasledujúci pracovný deň Vám bol tovar odoslaný. Veľmi dôležitá je manipulácia s tovarom počas prepravy. A za tú, my nezodpovedáme.

    Team Jardin.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Kosačka nebola v povodnom balení, balík neobsahoval záručný list, a ani list o obsahu balenia. Zdá sa mi, že poslali mi niečo, čo zostalo po reklamácii. Kosačku, čo som kúpila na splátky, sa nedá používat.

    Reakcia obchodu Jardin.sk

    Vážený zákazník,

    po prečítaní recenzie, sme Vás kontaktovali nasledujúci pracovný deň a Vašej reklamácii sa už venujeme. Robíme všetko preto, aby sme Vašu reklamáciu dali, čo najskôr do poriadku. Do budúcna Vás prosíme, aby ste problém riešili cez náš reklamačný email.

    Ďakujeme za pochopenie.

    Team Jardin.sk

    Po Vašej dlhej odmlke a nereagovaní na naše emaily sa konečne dňa 4.6. podarilo doručiť nám zakúpený tovar od nás. Tovar bol po kontrole v originál krabici. Obsahoval návod na použitie a po skompletizovaní našimi servisnými technikmi je nepoužitý a úplne v poriadku. Nerozumieme, čo ste teda reklamovali..

    Team Jardin.sk

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    90 %

    Objednaný tovar bol uvedený ako skladom, no nebol dodaný, nemali ho.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Odpadový materiál a rozloženie vzoru i napriek tomu že bolo upozornenie na situované ALE taký hnus čo nemôžem nikde ukázať. Chcete fotky na zverejnenie a reklamu...

    Reakcia obchodu Jardin.sk

    Vážený zákazník,

    mrzí nás, že problém s tovarom, riešite prostredníctvom recenzie, namiesto toho aby ste sa obrátili na naše reklamačné oddelenie. Ubezpečujem Vás, že každej reklamácii sa venujeme s rovnakou dôležitosťou ako pri vybavovaní každej objednávky a snažíme sa ju dať čo najskôr do poriadku. Pokiaľ ale nemáme o danom probléme informáciu, nemôžeme daný problém vyriešiť. Pokiaľ viem, obratom sme Vás kontaktovali aby ste sa čo najskôr obrátili na naše reklamačné oddelenie.

    Team Jardin.sk