Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Vážia pokémon balíky

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,
    spojíme sa s vami aj priamo, aby sme sa dozvedeli, čo vás viedlo k napísaniu takejto recenzie.
    Je to úplná lož a veľmi nás mrzí, že práve touto cestou (keď sa vlastne nemáme ako brániť a niekto nám škodí) ste sa rozhodli reagovať na nejakú svoju situáciu.
    Pre tých, ktorí to čítajú a nerozumeli by o čo ide - v hre Pokémon sú balíčky s 10 kartami (takzvané boostre). Sú "tajné" v zmysle, že aké sú v nich karty, sa dozviete až po ich otvorení. Môžu tam byť vzácne ale i obyčajnejšie karty. Sú obchody a jednotlivci, ktorí využívajú možnosť, že vzácnejšie karty kvôi svojej štruktúre môže vážiť o nejaké mikrogramy viac a teda zisťujú hmotnosť balíčkov a ťažšie si nechávajú pre svoju spotrebu.
    Tieto praktiky považujeme za nemorálne. Tak to učíme aj deti (a nielen deti) v našich herniach. Nedovoľujeme ani špekulantom, aby pri nákupe v iHRYsku niečo vážili (pokusy boli). A nikdy, nikdy sme balíčky nevážili my sami.
    Okrem nášho morálneho profilu (stačí si zistiť o iHRYsku) o tom vypovedá stále rastúca a najväčšia komunita hráčov a zákazníkov okolo nás - ak by sme im dávali menej hodnotné balíčky, zbadali by to predsa (na hustote otvárania vzácnych kariet).
    Odpoveď je tak dlhá z jednoduchého dôvodu - napádate touto recenziou jadro toho kto sme. Snahu robiť obchod na Slovensku pekne a poctivo. Je to od vás neférové a hnusné.
    Za celé iHRYsko
    jeho zakladateľ
    Peter Černák

    P.S. Edit: "Prekvapivo" je číslo, ktoré ste uviedli v objednávke, nedostupné.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Služby ako za socializmu. Po objednaní a zaplatení sa nikto neozval celý týždeň, volala som tam ja a oznámili mi že “oni mi volali na začiatku týždňa” čo pravda nebola a keby aj mi volali a nezastihli ma, neposlali mi ani email ani nič. Po zavolaní mi povedli že nastala chyba v systéme a nemajú hru skladom. Čo je okej stane sa, mňa len štve celý prístup obchodu, žiadne ospravedlnenie a seriózne jednanie, len výhovorky. Ak by sa rovno ospravedlnili a riešili situáciu všetko je okej. Doteraz nemám vrátené peniaze. Písala som mail že by som chcela vrátiť peniaze a neodpovedali na neho. Písala som ďalší mail že či mi aspoň môžu odpovedať že email obrdžali dostala som “ďakujeme za pripomenutie”, žiadne “prepáčte že sme vás nekontaktovali”. Odporúčam preškolenie zamestnancov. Absolútne žiadne ospravedlnenia a branie zodpovednosti len výhovorky a takéto služby naozaj jak za socializmu.

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,
    vďaka za čas investovaný do spätnej väzby. V dvoch veciach sme naozaj spravili chybu, mrzí nás a prosili sme vás v nich o prepáčenie. V ostatku nám ale krivdíte a nepíšete pravdu.
    Našim pochybením bolo, že sme mali v systéme nastavený vami želaný kus hry v anglickej verzii, zatiaľčo reálne sme ho mali v českej verzii (niekto z nás pri prijímaní na sklad spravil chybu). Druhým pochybením bolo, že sme vám to nedali vedieť ihneď ako sme na to prišli (snažili sme sa získať náhradný kus a tak sa o vás postarať).
    Prečítal som si kompletnú komunikáciu a obsahuje iba toto vysvetlenie (toto sú vami spomínané výhovorky?). A v rozpore s tým, čo tvrdíte, ste od nás čítali aj prosbu o prepáčenie (keďže ste na tieto maily odpovedali), napríklad "dnes ráno sme spolu volali ohľadne Vašej predobjednávky. Ešte raz sa veľmi ospravedlňujem, za nezrovnalosti v našom sklade...", aj jasnú formuláciu, že nám to nie je jedno "Veľmi ma táto situácia mrzí a samozrejme, ak by sa Vám žiadna alternatíva nepáčila, peniaze Vám vrátime na účet", dokonca kolegyňa (a v zhode s našimi zvyčajnými postojmi) ponúka darček " k objednávke Vám pribalíme malý herný darček ako ospravedlnenie". Mrzí ma, že ste to dokázali v hodnotení popísať úplne opačne.
    Bežne by som nechal negatívne (aj keď nespravodlivé) hodnotenie tak, prípadne s vysvetlením. Robíme totiž chyby. A mrzia nás. Ale okrem nepravdy som za mojich iHRYskáčov cítil krivdu a posielať ich na preškolovanie naozaj v tomto prípade za úplne neprimeranú reakciu z vašej strany.
    Za iHRYsko
    Peter (majiteľ)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nakupovala jsem zde poprvé, zboží zatím nedorazilo. Nepřišlo ani potvrzení o uhrazení peněz. Zpočátku přišlo, potvrzení objednávky, pokyny k úhradě a že si brousí drápky na mou objednávku, posledních 5 dnů žádná komunikace :-(

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,
    trošku nás mrzí Vaše hodnotenie a záver - neodporúčať nás. Objednali ste si náš špeci produkt "mačka vo vreci" v rámci ktorého Vám pripravujeme prekvapenie. Ale tak ako sme informovali od samého začiatku (a aj v mailoch, ktoré Vám boli poslané - pozrite si prosím prípadne spam), formulármi patriacimi k mačkám pristupujeme pozorne a dôkladne, tak aby sme vybrali hry, ktoré sa ľuďom budú naozaj hodiť. A to stojí čas - mačiek sú tisíce. Preto je odhad, že sa k mačke dostaneme do dvoch týždňov od objednávky.
    Ak by ste si želali iný typ komunikácie, než zaslanie emailov s touto informáciou (čo sa stalo), dajte nám prosím vedieť. Dá sa nám ozvať mnohými kanálmi a zákazníkom sa venujeme (napríklad aj touto odpoveďou v nedeľu).
    Držte nám palce, aby sme pre Vás vybrali pekné hry.
    Za iHRYsko
    Peter

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neochota
    • Klamstvo
    • Chcu len zarobit
    • Nikdy nedaju zlavu
    • Nevazia si zakaznikov

    Sorry musel som pouzit prekladac pretoze moja slovencina nieje najlepsia niesom z europy. 2x som objednal a 2x sa nedala objednavka odoslat. Vyhovorky ako neda sa taka suma na dobierku je smiesne, ine obchody s tym nikdy nemali problem. Klamu ze moj telefon nefunguje a nemozu preto odoslat objednavku na dobierku nech zaplatim dopredu. Vam nikdy nezaplatim dopredu uz ani cent. Objednavky za 700€ a viac a miesto toho aby ste povedali dakujem tak mi naplujete do tvare ze nic nebude. Ak dopravca povie ze to je vela tak rozdelte objednavku nie?! Ale samozrejme najhorsi zakaznicky servis to nenapadne lebo ste len chodiace peniaze pre nich nic viac. Chodim aj na predajnu, kupujem za stovky eur, nikdy ma nevazili ani mojich znamych. Najhorsi obchod aky som kedy zazil, hanba. NEODPORUCAM!!!!!!!

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,
    na negatívne hodnotenia reagujeme vo väčšine pomenovaním našej chyby a hľadaním nápravy a riešenia. Avšak voči tomuto hodnoteniu sa musíme ohradiť - je nespravodlivé a nesprávne.
    Vašu objednávku (prvú) sme prijali a riešili ako vždy, okamžite. Avšak typ vami vybranej služby sa nedal spojiť s platbou na dobierku. A najmä, číslo uvedené v objednávke bolo neskontaktovateľné, tak ako pre nás, tak aj pre prepravcu. Písali sme email, nedostali žiadnu odozvu, boli sme teda nútení (keďže sme vyčerpali všetky možnosti ako sa skontaktovať) objednávku zrušiť, aby neviazala tovar. Boostre Pokémonov, ktoré ste si vybrali, totiž máme na sklade, radi ich ľuďom dodávame, nie je dôvod, aby sme tak selektívne voči vám nechceli spraviť.
    Následne prišla nová objednávka (bez reakcie na naše predošlé pokusy). S úplne rovnakými kontaktnými údajmi (telefón aj email), na rovnaký produkt. Čo samozrejme, pri objednávke za vysokú sumu, vyvoláva pochybnosti - preto sme sa opakovane skúšali s vami spojiť. Bez odozvy. Záznamy o našej komunikácii máme. Riešiť to spôsobmi, ktoré popisujete (rozdelenie napríklad), je možné, avšak robíme tak vždy po dohovore so zákazníkom.
    Ozývali sme sa promptne, rôznymi spôsobmi. A mali pre vás v oboch prípadoch želané boostre pripravené.
    Za objednávky sme samozrejme vďační, vážime si ich a zákazníkov (aj malé, aj veľké). Celé naše fungovanie dokazuje, že sa staráme ako sa len dá a je to pre nás srdcová záležitosť. Vaše obvinenia odmietame (aj by nás zaujímalo, ako sa prejavuje, že sme si nikdy nevážili vás, ani vašich známych a čím sme sa kvalifikovali na najhorší obchod, aký ste kedy zažili - vrátane faktu, že ako píšete, ste sa k nám vracali opakovane).
    Za iHRYsko
    Peter

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Pri platbe na účet mi neboli zaslané údaje,kde by som mohla uhradiť sumu za objednávku. Pri požiadaní o faktúru mi poslali mail s tým, že pri expedovaní balíka mi pošlú faktúru. Prešlo 6 dní od objednávky a tovar mi nebol doručený, ani neprišiel mail o odoslaní objednávky resp.neposlali údaje k platbe.

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za spätnú väzbu.
    Platobné údaje posielame až so samotným balíčkom - ak si vyberiete platbu prevodom, objednávka nečaká na platbu, ale je posielaná hneď ako ju vieme kompletnú vybaviť. Do samotného balíka prikladáme faktúru (posielame ju aj emailom) a prosíme o platbu, ale teda až po tom, ako objednávku odošleme. Je to naša cesta ako robiť obchod s dôverou medzi nami a zákazníkmi.
    Scrabble, ktoré ste si objednali, sme očkávali v utorok, avšak docestovalo na sklad až včera, Váš balík bol zabalený (včera podvečer) a je nachystaný na dnešné expedovanie.
    Mrzí ma, že sme sa Vám ohľadom tých dvoch dní zdržania neozvali, je to naša chyba a prosím o prepáčenie.
    Za iHRYsko
    Peter

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nevidim ziadnu
    • aby človek cakal vyse 2tyzdnov na tovar .. Obchod abslutne nereaguje na emailove komunikacie . Dovolat sa tam nedovolate . NEODPORUCAM !

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás Vaša zlá skúsenosť. Dohľadávali sme pre Vás hru Pacman.
    Nemohlo sa stať (keďže píšete o nekomunikovaní), že ste nenašli správu od nás? Posielali sme uistenie, že sa o Vašu objednávku staráme. (5.12.) Dva týždne ešte neprešli, ale je pravda, že sa poslanie dohľadávaním zdržalo oveľa viac, než je dobré, prepáčte prosím.
    Balíček je na ceste k Vám odvčera, dúfame, že v bezpečí dorazí.
    Telefonáty vybavujeme v tomto predvianočnom období neustále. Dúfame, že Vaša skúsenosť bola výnimkou.
    Za iHRYsko s pozdravom
    Peter

  • Mají spoustu výmluv, jak za vše může dodavatel, ale klidně si řeknou o peníze dopředu za obrovskou garanci, která vám v průběhu měsícú čekání příjde už úplně směšná. Objednáno 11.9. na dobírku, pak si řekli asi po 2 týdnech o peníze předem a 29.11. zboží nikde a neví se, kdy bude.

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás záver, aký ste si zo situácie spravili. Ide o špecifický produkt pre zberateľov Pokémonov, ktorého prišlo do Európy limitované množstvo. Dali sme si záležať, aby sme prijali iba toľko predobjednávok, koľko budeme vedieť aj pri týchto obmedzených dodávkach zabezpečiť a teda aby sme žiadneho zo zákazníkov nesklamali nedodaním. Zásoby prichádzajú v dvoch vlnách, prvú polovicu zákazníkov sme teda vedeli obslúžiť hneď pri uvedení produktu na trh, druhá polovica, žiaľ, musí čakať na druhú vlnu (prichádza do Čiech niekedy tieto dni a budeme ju následne expedovať). Aj my, fanúšikovia Pokémonov v iHRYsku, sme sa solidárne dali do druhej vlny a čakáme spolu so zákazníkmi druhej vlny, kedy sa budeme môcť potešiť z Charizarda.
    Výhovorku sme nepoužili ani raz ani jednu. Od začiatku komunikujeme pravidelne a hneď, ako máme informácie. Isto ste od nás dostali aj správu s oficiálnym stanoviskom dodávateľa pre Čechy a Slovensko, v ktorom toto rozdelenie (a zdržanie druhej vlny) opisuje.
    Dovolím si predpokladať, že Vaše závery sú iba odrazom frustrácie z čakania.
    Za iHRYsko
    Peter

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadna komunikácia.

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,
    Vaša skúsenosť nás mrzí. A je vhodné jasne povedať, že máte vo Vašom prípade pravdu - po objednávke sme sa Vám neozvali, ako sme mali. Pokémonov sme na základe Vašej objednávky ihneď hľadali (sme na konci sťahovania celého iHRYska do nových priestorov a ešte nie je všetok tovar vybalený, preto sa nám párkrát stalo, že aj to, čo máme skladom, nevieme hneď nájsť). Ale mali sme Vám dať obratom vedieť. Prepáčte, prosím.
    Ak by ste sa rozhodli dať nám ešte príežitosť, radi Vás presvedčíme, že išlo o ojedinelú situáciu a že bežná skúsenosť s nami je úplne iná.
    Za iHRYsko
    Peter Černák

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Vyhovorili ste sa že vraj nemáte poháre na hru. Tak stále čakám.

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,

    po Vašej objednávke produktu, ktorý bol zreteľne označený, že nie je na sklade, sme ho pre Vás začali zháňať. Zatiaľ sa nevyskytol u žiadneho z dodávateľov. Čakáme spolu s Vami, akonáhle sa kdekoľvek objaví, objednáme a získame ho.
    Ako a čím si tento náš postup vyslúžil Vaše neodporúčanie a obvinenie z vyhovárania sa? Zvážili ste prípadne alternatívu, ktorá je na sklade a vieme ju dodať ihneď? Nie som si istý, či je možné dať sem priamo link, preto takto: stačí dať do vyhľadávania na ihrysku "Čierny pohárik so 6 kockami 6k". Radi sa o Vás postaráme, napriek nespravodlivej recenzii.

    Za iHRYsko

    Peter

  • Neodporúča obchod

    20 %

    30.4. jsem rušil zaplacenou objendávku.. 8.5 nemám ani objenávku, ani peníze, ani odpověď..

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,
    Vaša objednávka bola vytvorená 30.4. (naša mačka vo vreci) v rámci predobjednávok tohoto zaujímavého produktu.
    Ak ste ju zaplatili a obratom zrušili (na čo máte samozrejme právo, ak ste tak uvážili a náhle zmenili názor), samozrejme Vám peniaze vrátime. Objednávku ste doteraz nemali ako dostať, pretože sa začína rozosielať až tieto dni (ako aj bolo správne avizované).
    Váš email som našiel až v súvislosti s touto recenziou, je formulovaný ako otázka a nie zrušenie (aj to má pravidlá), z toho istého dňa a naozaj sme ho nevideli.
    Mačka vo vreci bola pre Vás daná na výber, dám kolegom signál zrušiť ju. Prišli by sme na vec v momente, keď by nám pri výbere chýbal vyplnený formulár a ozývali by sme sa Vám (tieto dni).
    Peniaze Vám budú pochopiteľne vrátené (skôr ako v zákonnej lehote), storno poplatky na ktoré sa pýtate v emaily nie sú nutné (aj keď áno, ako správne tušíte, niečo nás to stojí). Budeme potrebovať inštrukcie, kam peniaze vrátiť, ozveme sa Vám.
    Mrzí ma, že ste sa rozhodli v tejto situácii dať rovno neodporúčanie, ktoré má samozrejme dôsledky na to, čo robíme.
    Za iHRYsko
    Peter

    EDIT: Po komunikácii s pánom sa rozhodol mačku vo vreci predsa len skúsiť, posielame mu ju a dúfame, že sa bude páčiť.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Jednu krabicu zabaliť do kilogramu fólie a ďalšej krabice, myslite na planétu

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,
    ak tomu správne rozumiem, neodporúčate náš obchod pre to, že sme dôkladne zabalili a poslali spoločenskú hru?
    Objednali ste si veľmi veľkú krabicu (Big Box) obľúbenej spoločenskej hry. Táto pri preprave, vzhľadom na svoju veľkosť, môže byť ľahko poškodená. Dávame si preto záležať na tom, aby sme hry (všetky) zabalili bezpečne a dôkladne.
    Kupujeme minimum výplňového materiálu - väčšinu, s ktorou sa naši zákazníci stretnú, tvorí znovupoužívaný materiál, v ktorom hry prišli k nám.
    Objednávku ste si spravili jeden deň večer, na druhý deň bola expedovaná, s platbou až po tom, ako dostanete samotný balíček (a teda s dôverou z našej strany), zabalená dôkladne aby sa nepoškodila... toto sú aspekty skvelých služieb ihryska.
    Za ihrysko
    Peter

  • Mala som problem s uhradou kartou, dostala som informaciu, ze platba neprebehla, tak som objednavku opakovala a nakoniec sa ukazalo, ze platba prebehla a mala som dve rovnake objednavky.

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,
    trošku ma mrzí, že nás preto neodporúčate (informácia o neprejdenej platbe prišla aj nám, z banky). Nespravili sme žiadny krok, ktorým by sme sa Vám nesnažili poslúžiť.
    Prajeme Vám napriek tomu pekné sviatky a veľa hravých chvíľ.
    Za iHRYsko
    Peter

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Ked som sa informovala na objednavku, dostala som odpoved, nie nie vsetky aktualne mate. Ked som reagovala spat, ze budem vdacna, ak do Vianoc fostanem aspon tie dve hry, co mate, nedostala som odpoved a pochybujem, ze sa ku mne do zajtra dostanú

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,
    mrzí ma situácia, ktorá vznikla. Máme v záznamoch, že sme písali email 14.12. a Vaša objednávka je stále v "priečinku" čaká sa na reakciu - to znamená, že Váš email (ako píšete, že ste reagovali späť) sa nám musel niekde stratiť :(
    Riešenie sa našťastie ponúka samo - adresu uvádzate v Bratislave. Zajtra sa Vám ozveme a osobne hry dovezieme (alebo pošleme švihajúceho šuhaja).
    Za iHRYsko
    Peter

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Namiesto objednanej hry nemesis bolo vydané niečo úplne iné.

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,
    naozaj sa stalo, že Vami poslanej kamarátke bola omylom predaná iná hra (zamenili sme označenia objednávok). Mrzí ma, že sme sa pomýlili, rovnako je škoda, že sa to stalo v prípade, keď hru kupoval niekto, kto nevedel, čo má kúpiť (platba bola na predajni, nešlo o vopred uhradenú objednávku a teda do poslednej chvíle bolo možné proces zastaviť). Pri tak ojedinelej chybe je to ukážkou platnosti Murphyho zákonov.
    Omyl sme však samozrejme obratom napravili, uisťovali sme sa aj u vyslanej kamarátky, či je všetko v poriadku, vyzeralo to, že áno.
    Ak by ste mali pocit, že je potrebné vo veci ešte niečo spraviť, dajte nám prosím vedieť.
    Za iHRYsko
    Peter

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nikto samostatne nekomunikuje
    • Tovar si vymazali zo stránky
    • Nepodpisujú ani ma e-maily, kde sa pýtam na svoju objednávku

    Otras

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,

    som rád, že ste sa ozvali aspoň touto formou, inak by sme nemali ako prísť na možný problém. Ak by to bolo možné, veľmi pekne prosím v budúcnosti sa nám (či inému obchodu) ozvite napríklad zavolaním pred nepravdivou negatívnou recenziou, naozaj nás zamrzela.

    Album Pokémonov, ktorý ste si objednali, je stále na stránke (akurát, keďže nie je na sklade, nevyhľadá vám ho cez vrchné vyhľadávanie). Teda sme ho nevymazali.
    Na email sme vám odpísali veľmi rýchlo (a preto sme si mysleli, že máte informácie a teda je všetko v poriadku). Pekne prosím, pozrite si priečinok spamu alebo reklám, či vám to tam nespadlo. Email je z 13.10. 16:08.

    Veľmi radi vám ponúkneme prípadnú alternatívu. Predbežne sa vám nevieme dovolať, budeme to skúšať ďalej, lebo sa o vás samozrejme chceme dobre postarať.

    Za ihrysko
    Peter

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Písal som maily na zaklade zistenia viac o produkte a dostupnosti ale nik mi neodpovedal

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,

    vďaka za Vašu spätnú väzbu. Aj keď nás nepotešila, Vaša výčitka je oprávnená - Váš email nám naozaj unikol a neodpovedali sme naň.
    Pokémonský produkt, ktorý ste si objednali, je v stave "očakávame" - bolo však chybou domnievať sa, že stačí jeho zaradenie a mali sme sa Vám ozvať. Doskladnenie (limitované) má prísť v rámci novembra, mali by sme byť schopní postarať sa o všetky predobjednávky. Isto Vám dáme vedieť, keď dorazí.
    Za iHRYsko
    Peter

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Mesiac pred naskladnením som urobil predobjednávku a tovar bol zrazu vypredaný v dátum keď mal byť naskladnený no a samozrejme mi dodnes ešte neprišiel.

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň, Jozef.
    Najnovšia edícia Pokémonov, z ktorej produkty ste si objednali, je celosvetovým orieškom pre dodávateľov. Pokémon mešká s výrobou a doprava tomu tiež nepomáha.
    Naši dodávatelia (momentálne berieme tovar od troch, z rôznych krajín) nám postupne hlásia kedy a koľko produktov dostaneme a my na základe týchto informácií píšeme zákazníkom. Veľká časť tejto komunikácie prebehne dnes, keďže vieme aspoň niečo.
    Všetko, čo máme od dodávateľov prisľúbené, sa rozpredalo v predobjednávkach, preto sa tovar zrazu javí ako vypredaný. Snažíme sa, aby sa nám nestávalo, aby sme sľúbili niečo, čo nevieme dodať. Po náročných skúsenostiach s minulou sadou Pokémonov sme opatrnejší.
    Samozrejme Vám dáme vedieť detaily o Vašej objednávke ihneď, ako ich budeme vedieť.
    Za ihrysko
    Peter

    P.S. Na ilustráciu - zatiaľ sme sa vedeli okrem prereleasu postarať iba o objednávky s boostrami. Elite Trainer Boxy by mali prísť na konci tohoto týždňa. Aj nejaké blistre.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.