Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Všetky chyby hodia na Vás.
    • Neospravedlnia sa za nič.
    • Arogantný prístup zamestnancov voči kupujúcim.

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,
    mrzí ma Vaše hodnotenie a veľmi rád by som Vám odpoveďou ukázal, že sa ospravedlniť vieme a robíme tak vždy keď treba.

    No prezrel som Vašu objednávku a tu sú údaje, aké máme my:
    - zadali ste objednávku 26. podvečer
    - 27. doobeda sme ju zabalili, na obed odovzdali kuriérovi a menej ako 24 hodín trvalo, kým bola nielen expedovaná, ale bol Vám aj zaslaný email
    - 2.3. sa nám balíček vrátil :( po tom, ako bolo kuriérovi DPD odmietnuté dodanie 28. februára

    Ako hľadám, tak hľadám, nevidím na našej strane žiadne chyby. Vy ste nám napísali email (objednávka vtedy už bola odovzdaná prepravcovi), v ktorom ste objednávku zrušili, aby ste ju mali rýchlo, my sme Vám odpísali, že nás to mrzí, pretože sme nielen reagovali bleskovo, ale zároveň musíme platiť prepravu dvakrát (na základe Vami zrušenej objednávky). Prosím, napíšte nám, kde sme sa mali a prečo ospravedlňovať, radi sa zlepšíme.

    S pozdravom za iHRYsko

    Peter Černák

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod mi mailom oznamil kedy hra bude dorucene k nim a , ze mi nasledne tovar preposlu na moju adresu. Kedze sa tak nestalo napisala som im mail v akom stave je moja objednavka. Obchod vsak do dnesneho dna nereagoval a neviem ci moja objednavka bude vobec vybavena po 3 tyzdnoch.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neaktuálne informácie na webe
    • Veľmi chabá komunikácia

    Mail o zrušení objednávky doručili až po 4 dňoch, pričom na webe mali uvedené, že tovar je na sklade a doručujú ho do 3 pracovných dní. Ani sa neunúvali ospravedlniť sa za vzniknuté komplikácie. Objednával som vianočný darček, ktorý potom nestihol dôjsť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    mal som záujem o set kocky 3x3 a Rubik's Snake. Keď som tovar objednával bol na sklade. Po týždni som sa ozval a bolo mi povedané že tovar nie je na sklade, ale prišiel od iného dodávateľa. No už to nebol set. Objednal som si teda iba kocku 3x3. O 2 dni som obdržal hranol 2x2x4

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu reakciu a máte plné právo byť sklamaný. Naozaj sme pochybili, ak sme Vám poslali nesprávny tovar. Veľmi pekne prosím, pošlite nám v budúcnosti v takom prípade správu, alebo zavolajte, väčšinou takú situáciu vieme obratom vyriešiť (poslali by sme Vám ihneď správnu kocku ako výmenný balík). Keďže sme sa to žiaľ dozvedeli až takto cez formulár heuréky v piatok poobede, bolo neskoro skúsiť situáciu napraviť. Veľmi nás to mrzí.
    Za iHRYsko
    Peter Černák

  • Neodporúča obchod

    10 %

    6.12.2017 som si objednala hru Deň a noc doručenie poštou. 16.12.2017 som volala do predajne, že mám cestu do Bratislavy a mohla by som si objednávku vyzdvihnúť osobne. Slečna bola milá, ale zistila, že tento tovar nedodali, že ho nemajú. Pýtam sa, ak by som náhodne nezavolala, kedy by mi dali vedieť, že tovar nemajú? Mali ma samy informovať o tejto situácii. Človek sa spolieha a nič :( ďakujem

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nevybavenie mojej objednavky ani po mojej urgencii balik este stale nemam,ale hlavne ze uz chcete hodnotenie o spokojnosti nakupu.

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,
    správy ohľadom hodnotenia spokojnosti sú rozosielané týmto porovnávačom cien automaticky, nie je to nami ovládaný email.
    Avšak bez ohľadu na to máte pravdu v tom, že sme sa o Vás nepostarali dobre. Prepáčte nám prosím. Samozrejme balíček od nás už vyrazil, ale stalo sa tak oneskorene. Hlavným dôvodom bolo zisťovanie chybného vydania knižky Slovensko z Kúzelného čítania, ale aj po tom, ako sme toto s Vami vyriešili, trvalo nám poslanie objednávky pridlho.
    Dúfam, že Vám ešte budeme mať možnosť ukázať, že je to pre iHRYsko neobvyklé a že sme spoľahliví a rýchli.
    Za iHRYsko
    Peter Černák

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Už je to 10 dní a nemám žiadne informácie o mojej objednávke
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nekomunikuju a neviem co je s tovarom.

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za reakciu - poukázala na naše zanedbanie.

    Vašu objednávku sme mali nachystanú ihneď, okrem Kúzelného čítania Slovensko (potrebovali sme zistiť dostupnosť, ako aj jeho správne fungovanie - niektoré knižky boli vytlačené s malým posunom). Pracovali sme na tom, aby sme mali pre Vás informácie, alebo ešte lepšie rovno aj želanú sadu. Zajtra sa Vám ozveme telefonicky. A prosíme o prepáčenie, že sme o tomto procese neinformovali, čím sme Vás zneistili.

    Za iHRYsko

    Peter Černák

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Od potvrdenia objednávky sa mi neozvali.

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,
    skúsime sa Vám ozvať aj telefonicky - Vami vybranú hru sme zháňali a poslali o tomto aj emailovú informáciu. Predpokladám, že sa ukryla do spamu a nájdete ju dodatočne.
    V každom prípade nás mrzí, ak sa k vám správa od nás nedostala. Veľmi pekne prosím, ak by sa niečo podobné malo zopakovať, stačí do nás "žďuchnúť" telefonátom či emailom - takto by sme spoločne zistili a vyriešili problém.

    Nech sa Vám darí a dúfame, že sa o Vás budeme ešte niekedy môcť postarať.

    Za iHRYsko
    Peter Černák

  • Neodporúča obchod

    • Zavadzanie zakaznikov klamlivo, vraj tovar maju, ale v skutocnosti tovar na sklade nemaju a ozvu sa az za tyzden.

    Nikdy viac

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,

    vďaka za Vašu reakciu, avšak musíme sa voči nej ohradiť.

    Objednávku ste spravili v piatok podvečer a my sme sa ozvali v utorok (áno, robíme čo sa dá, aby sme reagovali nasledujúci pracovný deň po objednávke a dokonca dlhodobo sme schopní hry a doplnky dodávať do dvoch dní až k zákazníkom, avšak ani reakcia do dvoch pracovných dní si nezaslúži byť nazvaná týždňom a zaznávaná). Ponúkli sme Vám viaceré alternatívy a boli sme pripravení postarať sa o Vás (doplnky ku hre Pokémon menia stavy rýchlo, keďže sa predávajú aj v našich kamenných predajniach, no a najmä v piatky, keď sa schádza pokémonia komunita v našej herni).

    Dovolím si pokračovať dobrou správou - jeden kus Vami želaného albumu sme predsa len zohnali, ak by ste oň mali záujem, stačí dať vedieť. Radi sa o Vás postaráme.

    S pozdravom za iHRYsko

    Peter Černák

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Prehladnost
    • Dostupnost tovaru

    ... nikdy viac

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu reakciu.

    Dovolím si však uviesť, že sme mali pre Vás pripravené dva z troch želaných produktov a o tom treťom sme Vás informovali, že žiaľ momentálne nie je dostupný nikde v Európe... a ponúkli sme Vám vhodné alternatívne Pokémon produkty.
    Píšem to, lebo v takejto situácii by Váš komentár "nikdy viac" mohol pre iných znieť neprimerane radikálne.
    Snáď sa nám napriek tejto situácii podarí o Vás v budúcnosti postarať - v Pokémonoch sme čo sa týka šírky sortimentu, rýchlosti zabezpečenia noviniek a dostupnosti na Slovensku top. Radi pre Vás niečo zoženieme.

    Za iHRYsko s pozdravom

    Peter Černák

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Rôznorodosť tovaru
    • Objednaný tovar na konci roka a informácie o množstve sú neaktuálne z dôvodu inventúry

    Obchod by som aj odporúčala, ale tovar si neobjednávajte na konci roka, lebo vzdy na konci roka robia inventuru a aj keď je na stránke, že majú tovar na sklade, môže ísť aj o to, že tovar si už dávnejšie objednala iná osoba, ktorá si tovar prevzala oneskorene a stránka bola neskôr aktualizovaná a osobou objednaný tovar je stále v ponuke pre ostatných

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,
    vďaka za Vašu recenziu. Mrzí ma, že vo Vás skúsenosť s nami vyvolala tak negatívnu reakciu.
    Objednali ste si rozšírenie k hre Ticket to Ride, ktoré je už asi rok nedostupné - radi by sme sa postarali o všetkých, ale tu to bolo možné iba o jedného zákazníka (a áno, náš systém na rezerváciu nezareagoval promptne a teda ste na chvíľku mohli vidieť stav hry "na sklade").
    Je nám ľúto Vášho sklamania a dúfame, že sa o Vás budeme nabudúce môcť postarať lepšie.
    Za iHRYsko s pozdravom
    Peter Černák
    P.S. Na ceste k nám je iné krásne rozšírenie (UK), ak by Vás oslovilo, budeme ho mať do týždňa.

  • Neodporúča obchod

    • Z mojej skúsenosti žiadne
    • Neseriózny

    Tovar nedošiel do vianoc.
    Nikto sa neozval, napriek tomu, že ubehla dodávka lehota.
    Neodporúčam!

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,
    objednali ste si balíčky hry Pokemon, ktoré samotný výrobca nedodal do Európy načas pred sviatkami (a neboli naozaj nikde). V databáze máme uvedený telefonický rozhovor s Vami s poznámkou, že ste boli o situácii upovedomený a so záverom, že Vám nevadí, ak Vám balíčky dodáme hneď ako sa dá aj keby to bolo až medzi sviatkami.
    Ak sa niečo na tom zmenilo, stačí nám dať samozrejme vedieť.

    Medzitým Vám prajeme pekné sviatky z iHRYska.

    Peter Černák

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • -
    • žiadna komunikácia, neprišiel mi potvrdzujuci mail, poslala som ešte extra mail, o tom že chcem objednávku zrušiť, ešte predtým než bol tovar expedovaný, ani na ten neodpovedali, potom mi prišiel len mail, že predali zásielku prepravcovi...zásielku som neprevzala...

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,

    hneď po vytvorení objednávky dňa 8.12. 9.50 ráno Vám bol automaticky zaslaný email na adresu, akú ste uviedli v samotnej objednávke.
    My v iHRYsku sa snažíme (celý rok, ale extra v tomto predvianočnom období) expedovať zásielky čím skôr... a teda sme Váš balíček zabalili a pripravili na expedovanie ešte v ten istý deň.
    Na obed 9.12. bol odovzdaný kuriérovi DPD. Bol Vám o tom opätovne odoslaný email aj s podacím číslom balíčka.
    Áno, našli sme neskôr email od Vás (písaný 21.30 večer predtým - na takto neskoré maily si nachádzame čas nasledujúce poobedie po odoslaní zásielok), ale s tým sme už nič nedokázali spraviť.
    Naša akcia trvala deň, balík Vám bol doručovaný extrémne rýchlo, veľmi ma mrzí Vaše neprevzatie objednávky a ešte aj následné negatívne hodnotenie - ľudia v iHRYsku tieto dni robia skvelú prácu.
    S pozdravom
    Peter Černák

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlhá dodacia lehota, 1x som čakal mesiac, 2x sa mi ani neozvali, ani neodpísali a tovar do 2 mesiacov nedodali. Na stránke majú tovar skladom aj ten čo skladom nemajú.

    Strata času zapodievať sa s nimi.

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme aj za takúto zdrvujúco kritickú reakciu. Mrzí nás, že ste skúsenosť s nami prežívali takto.
    Našiel som iba jedinú objednávku od Vás, nie je možné, že tie dve prvé neprešli?
    Táto posledná je skutočne tak - neboli sme schopní získať Asterion dostatočne rýchlo. A berieme zodpovednosť na seba. Ak by Vás však čo len trochu zaujímalo pozadie: dodávateľovi, firme Altar, sme sa ozývali opakovane, mnohokrát nás ubezpečovali, že veci posielajú... spravili tak až po viacerých týždňoch (dnes som bol preberať zásielku, snáď je v nej všetko objednané). Sme namrzení a je nám to nepríjemné práve kvôli pár zákazníkom, ktorí na tieto produkty čakajú zbytočne dlho. Aj preto nezvykle adresne píšem o dôvode zdržania.
    V každom prípade, aj keď máme priemernú dodaciu dobu menej než dva dni, je isto veľmi nepríjemné byť "výnimkou". Ak by ste sa napriek všetkému rozhodli ešte niekedy u nás objednať, veľmi radi prejavíme ľútosť darčekom.
    Za iHRYsko
    Peter

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Rozmanitosť
    • Ina suma na faktúre a iná v obchode pri preberaní tovaru

    Dobre si skontrolujte synu ktorú zaplatíte na mieste. Môže sa stať ze bude vyššia ako na faktúre zaslanej mailom.

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,

    ak si zvolíte osobný odber (ako ste spravili Vy), žiadna faktúra vystavovaná pochopiteľne nie je - platíte v obchode na základe bločku z registračnej pokladne. Nemohli ste teda mať medzi týmito dvoma sumami disproporciu.
    Ceny máme na eshope a v predajni identické. Nemalo by sa stať, aby ste dostali inú cenu.
    Ak sa niečo prihodilo, museli sme spraviť chybu pri blokovaní položky - ak vidím záznamy dobre, kúpili ste si u nás Rubikovu kocku 2x2, mali ste za ňu platiť 7,90; ak ste platili inú sumu, dajte mi prosím vedieť a veľmi radi a úplne samozrejme sa o rozdiel postaráme (a pri nás je rovnako samozrejmosťou, že chyby opravujeme prehnane :) ).

    Za iHRYsko s pozdravom

    Peter

    P.S. Ešte mi napadlo, či ste si na mieste nezobrali Rubikovu kocku Junior (ktorá je tiež 2x2 a stojí 9,90). Budem vďačný, ak zistíme, čo sa odohralo.

  • Neodporúča obchod

    • Tovar som objednala 15.1.2016. Keďže mi do dnešného dňa nebol dodaný, nemám čo ohodnotiť kladne.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • komunikácia

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás Vaša nespokojnosť. Bol Vám však písaný email po zistení, že Vami vybranú hru do Vianoc nezískame (vrátane možných alternatív tak, aby to do Vianoc stihli), avšak nedostali sme odpoveď (pre istotu, či máme na Vás správny email - Vaše meno oddelené bodkou a gmail). Obdobie inventúr našich dodávateľov sa pomaly končí až teraz a dopĺňame produkty, ktoré nám chýbali (vrátane Vami želanej hry).
    Dúfam, že sa o Vás nabudúce postaráme lepšie a prosím neváhajte ozvať sa nám.

    Za iHRYsko

    Peter Černák

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Prehladne na jednom mieste a podla kategorii subtu spolocenske hry. Tuto hry som cielene hladal ak v kamennych obchodoch ale napokon ju nasiel len u nich na webe
    • Neprehladny a zrejme nefunkcny system objednavania nakolko tovar doposial nemam a ani neviem v akom je stave a ci bude doruceny

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za reakciu. Hra, ktorú ste hľadal, už nie je v českej a slovenskej lokalizácii vyrábaná - mali sme posledný kus a ten pripadol objednávke vytvorenej pred tou Vašou.
    Písali sme Vám však emaily (v systéme vidím tri) so správou o stave objednávky. Išli na adresu, akú ste uviedli v objednávke: Vaše meno, bodka, priezvisko, zavináč a live.com Ak by v tejto forme email nebol správny, dajte mi vedieť prosím, prepošlem Vám informácie nanovo ([email protected]).
    Hru Stratego budeme pravdepodobne dovážať z Nemecka vzhľadom na spomenutú nedostupnosť lokalizovanej verzie. A asi budeme mať aj cestovnú a Deluxe verziu (odhadujem, že sa tak stane v priebehu mesiaca).
    Za iHRYsko
    Peter Černák

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Celkom prehľadný web
    • Absolútne žiadna komunikácia aj keď som sa o ňu pokúšal
    • Vôbec netuším v akom stave je moja objednávka

    Aj keď tento obchod má naozaj dobré hodnotenie moja skúsenosť je úplne opačná. Neodpovedajú na moje pokusy o zistenie stavu objednávky, aj keď uvádzajú maximálne 3 dní na odoslanie ani po 6 pracovných dňoch nebol odoslaný. Možno som výnimkou a nechcem im krivdiť, ale neviem či V tomto obchode ešte budem nakupovať keď ani nedokážu odpísať ak nestíhajú. Aspoň by človek vedel že čo a ako.

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,
    vďaka za hodnotenie, aj keď nepriznivé - máte naň plné právo. I keď vo Vašom prípade netuším, ako sme mohli objednávku nevybaviť, máte v nej hry, ktoré máme takmer stále na sklade. Stav objednávky je však nedotknutý, ako píšete. Prepáčte nám prosím. Hneď v pondelok ráno sa na ňu pozrieme a ozveme sa Vám, či o ňu máte stále záujem.
    A ohľadom výnimky - je to tak, aj keď mi je ľúto každej takej nezvládnutej objednávky (vďaka Vášmu hodnoteniu a tomu trochu nižšie sme objavili asi 10 "duchov", ktorým sa musíme ozvať, lebo sme ich zanedbali). Nebolo to nestíhaním, keďže sme tento rok zvládali aj objednávky z 22. decembra doručiť do Vianoc. Museli sme Vašu objednávku nejako tajomne odignorovať. Ešte raz prosím o odpustenie.
    Za iHRYsko
    Peter Černák