Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Keď som tovar objednávala, tovar bol na sklade a potom mi prišlo, že ho pre mňa objednajú.

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,

    neviem si celkom predstaviť, ako mohlo prísť k tomuto nedorozumeniu - jeden z produktov, ktorý ste si objednali, nemáme na sklade už značnú dobu (mesiace) a ten druhý je predobjednávka, ktorá bude celosvetovo vydaná až o pár mesiacov - ani jedna z hier nemohla byť na sklade (pre istotu sme to aktívne overili v našom systéme, či neprišlo k chybe).

    Predpokladám, že ste si všimla stav inej hry, alebo si zle vyložila označenie stavov objednaných hier ("objednáme pre vás" a "predobjednávka"), prípadne ich farebný kód (hry na sklade máme zelenou, ostatné stavy inými farbami).

    Mrzí ma, že na základe tejto situácie nás aktívne neodporúčate. Nie je to spravodlivé a žiaľ, veľmi ťažko sa bráni aj v takto jednoznačnej situácii.

    Radi sa o Vás napriek tomu postaráme, hneď ako bude jubilejná verzia vláčikov vydaná, je krásna a stojí za to.

    Za iHRYsko
    Peter

  • Neodporúča obchod

    Není, co hodnotit. Zboží nedorazilo. Nepodařila se mi platba kartou, tak jsem kontaktovala obchod, aby zaslal platební údaje pro převod. Bez odpovědi. Bylo to po vánočních svátcích, tak asi dovolená nebo v tom má prsty koronavir. Těžko říct.

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,
    vďaka, že ste sa ozvali. Cez medzisviatky sme boli s prijatými objednávkami, ktorým neprešla platba, opatrnejší a snažili sa im najprv dovolať (kvôli tomu, že v tomto období často neprejdená platba znamená, že si to človek rozmyslel v procese) - inak totiž posielame balíčky s dôverou okamžite.
    Minirozšírenie pre Vás máme pripravené odo dňa objednávky. Kolegyňa sa Vám pokúsi ozvať ešte dnes.
    Za iHRYsko
    Peter

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Okrem potvrdzovacieho mailu obchod vôbec nekomunikuje ...

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,

    vďaka za spätnú väzbu. Vaša výčitka je úplne oprávnená - Vami vybraná hra má status "na objednávku" a ihneď sme ju pre Vás začali zháňať u dodávateľov (medzi ktorými taktiež panuje mierny koronachaos). Ale nedali sme Vám vedieť a to je naša chyba.

    Kolegyňa Vám už píše email o možnostiach.

    Prajeme Vám všetko dobré.

    Za iHRYsko
    Peter

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dobrý deň, pokúšala som sa z internetovým obchodom aj spojiť,kde je naša objednávka,ale doteraz nikto neodpovedal.

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,
    prosíme Vás o prepáčenie - je to naša, komunikačná, chyba.
    Mali sme pre Vás pripravené všetko okrem jedného balíčka - doteraz sa nám ho nepodarilo zohnať.
    Dokonca pár darčekových kartičiek navyše, aby sme Vás potešili.
    Ale zabudli sme Vás o tomto stave informovať. Naša chyba.
    Kolegyňa sa Vám ozýva ihneď.
    Za iHRYsko
    Peter

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Široký sortiment
    • Trval som na anglickej vyrzii hry, no tá mi do teraz neprišla (1 mesiac od objednávky)
    • rôzne jazykové mutácie
    • obchod sa mi ešte pred vianocami ozval, že mnou vybranú verziu do vianoc nedodajú a navrhli mi inú verziu

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,

    vcelku nás mrzí, že nás na základe Vašej objednávky neodporúčate - dali sme Vám vedieť, že Vami objednávaný produkt nie je na sklade a aj aké alternatívy sú k dispozícii. Rozhodli ste sa počkať na anglickú verziu hry. My na ňu odvtedy striehneme u dodávateľov, ale jednoducho nie je na európskom trhu zatiaľ dostupná (tá želaná NSFW verzia).
    Spravili sme všetko, čo sme mohli a mali. Hneď ako sa hra objaví, my ju získame a dáme Vám vedieť, že je pre Vás pripravená.

    Za iHRYsko
    Peter

  • Neodporúča obchod

    10 %

    11.1.2020 som objednal a stále nič po 10 dní

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,

    veľmi sa Vám ospravedlňujeme za nezvládnutú komunikáciu - Vašej objednávke sme sa venovali od momentu, keď prišla, akurát herný doplnok, ktorý ste si objednali, nemal na skladoch žiadny z dodávateľov (no ešte stále bežali inventúry, tak sme vyčkávali).
    V každom prípade sme sa Vám s touto informáciou mali ozvať.
    Kolegyňa Vám píše s informáciou o možných alternatívach.

    Za iHRYsko
    Peter

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • v obchode je možné objednať, ale tovar v skutočnosti nie je ani na sklade!!! Dostanem odpoveď, že pokúsia ho získať už začiatkom roka 2020 !!!

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,

    predpokladám, že prišlo k nedorozumeniu vo význame statusov našich stavov skladu. Pri hre Minecraft, o ktorú ste mali záujem, bolo uvedené "objednáme pre Vás", čo znamená, že sa hru pokúsime získať (objednáme ju) od dodávateľa. Ten nám dal vedieť, že túto hru už do konca roka možné dodať nie je, o čom sme Vás vzápätí informovali.

    Ak by sme mali hru na sklade, označujeme ju statusom "na sklade", dúfajúc, že je toto označenie zrozumiteľné.

    Je pochopiteľné, že sa v našom obchode dajú objednať aj veci, ktoré nemáme aktuálne na sklade - jednak o tom informujeme a hlavne sa samozrejme usilujeme získať pre našich zákazníkov všetko, čo sa dá.

    Pre informáciu, táto hra bude v budúcom roku aj v česko-slovenskej lokalizácii, pripravuje ju vydavateľstvo Ravensburger.

    Dúfam, že nabudúce sa o Vás budeme môcť postarať bez problému a rovnako dúfam, že sú významy našich skladových stavov po vysvetlení zrozumiteľnejšie.

    Za iHRYsko

    Peter

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neviem kedy vlastne mi príde tovar!!

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,

    objednávku ste vytvorili 2.9. večer, 4.9. na obed sme Vám písali správu o presnej situácii s tovarom.
    Okrem toho je informácia, kedy asi očakávame Dobble Harry Potter v českej verzii, uvedená priamo v popise produktu.

    Prosím skúste sa pozrieť či do spamu, alebo reklamy, možno náš email skončil tam. A ak by sa Vám niečo také stalo nabudúce, veľmi pekne prosíme, ozvite sa nám (alebo inému obchodu, ak pôjde o niekoho iného), je pravdepodobná podobná situácia.

    Je nám veľmi ľúto, že takto ste nám nespravodlivo dali zlé hodnotenie :(

    Za iHRYsko
    Peter

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar ani po 14 dňoch nedorazil. :(

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,

    táto reakcie je skôr pre "nazerajúcich" :) - s pánom sme sa spojili a dnes mu od nás odišiel balíček.

    Čakanie bolo spôsobené emailom s upresňujúcimi otázkami, ktorý sme posielali a padol niekam do reklamy - my sme nemali impulz a žiaľ náš zákazník si myslel, že sa oňho nestaráme. Aspoň je to aj pre nás poučením ozvať sa opätovne, alebo iným kanálom, ak dlhšie nemáme odpoveď.

    Za iHRYsko

    Peter

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na internete ponukaju co nie su schopny dodat

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,

    vo chvíli, keď ste si robili objednávku, vami vybraný album sme na sklade nemali (a vieme, že v tejto chvíli sa zohnať nedá), tak ako to bolo aj pri samotnom produkte avizované.
    Dali sme vám o tom vedieť aj extra emailom na druhý deň od objednávky.
    V takýchto prípadoch veľmi radi pomôžeme alternatívami.
    Žiaľ nie je možné držať na sklade všetky produkty, viaceré majú po objednávke dlhšiu dobu dodania.

    Dúfam, že album nájdete, ak by ste mali záujem o nejaký iný, veľmi radi sa o vás postaráme.

    Za iHRYsko
    Peter Černák

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Dobrá cena
    • Dlhá čakacia doba od objednavky až k doručení
    • Prišli mi chybné súčiastky

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu.

    Nie je žiaľ v našej moci ovplyvniť konkrétne komponenty v balení - vieme takéto prípady (ako vaše chybne rezané karty) riešiť ako reklamácie až dodatočne. Tak to spravíme aj vo vašom prípade. Mrzí nás, že je vašou reakciou neodporúčanie nášho obchodu.

    Snáď sa o vás budeme mať možnosť postarať aj nabudúce.

    Za iHRYsko
    Peter

  • Neodporúča obchod

    40 %

    3x mi dosla identicka sms o tom ze predmet je na predajni. Prve dve neboli pravdive

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,

    chyba je na našej strane. Pri písaní dvoch emailov (že vami vybranú hru nemáme na sklade, ale objednali sme ju pre vás a dáme vám vedieť hneď ako príde) sme objednávku omylom prepli do stavu indikujúceho nachystanie objednávky - a to zároveň odošle automatizovanú SMS. Hneď sme stav opravili, ale SMS sme vrátiť nedokázali. A navyše, akokoľvek ojedinelá chyba to je (musí sa pomýliť človek obsluhujúci objednávku), spravili sme ju pri vás dvakrát za sebou (zaúča sa nová posila iHRYsko tímu).

    V každom prípade dúfame, že s rozšírením ste spokojný. A že ak sa u nás rozhodnete nakupovať, postaráme sa o vás bezchybne, ako sa nám to darí takmer vždy :)

    Za iHRYsko
    Peter Černák

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod vůbec nekomunikuje...vytvořila jsem objednávku s platbou převodem. Přišel mi mail s informaci o vytvoření objednávky a víc nic...údaje k platbě už nedorazily a obchod nekomunikuje...

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme za pripomenutie aj touto formou (ako isto vidno z iných hodnotení, snažíme sa o rýchlu komunikáciu a vybavenie každého, akurát v špecifických situáciách sa vieme "zaseknúť").
    Vami objednané rozšírenie hry Carcassonne je so starou grafikou a bežne už nie je zohnateľné, ani distribuované. My máme na sklade tri kusy, ale sú súčasťou setov v starej grafike tejto hry (spolu so základnou hrou a ďalšími rozšíreniami). Riešili sme jednak možnosť získania nejakého kusu navyše, alebo či neporušíme naše rezervačné pravidlo a nepostaráme sa o vás na úkor udržania setu hier.
    Chyba na našej strane je jasná - mali sme sa vám ihneď ozvať a informovať vás o situácii, verím, že by ste v takom prípade spokojne počkali, kým ju rozlúskneme.
    Pekne vás prosíme, ak by sa niečo podobné malo stať v budúcnosti, ozvite sa danému eshopu mailom či telefonicky, je úplne možné, že ide iba o zaváhanie a možno v pozadí naozaj niekto robí čo môže. Spojiť sa iba cestou zlého hodnotenia je boľavé (aj keď ako som napísal vyššie, chybu sme jednoznačne spravili).
    Ozveme sa vám čím skôr, aké sú možnosti. Ak budete mať ešte záujem, samozrejme.
    Za iHRYsko s pozdravom
    Peter

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • neaktualizovaná stránka

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,

    vďaka za Vašu spätnú väzbu.

    Išlo o starší produkt Pokémona, ktorý sme žiaľ nezohnali (nie je dostupný v celej Európe). Naša chyba je, že nám sklad hlásil display (použitý na turnaj pre deti v našej herni). Prepáčte nám prosím toto zaváhanie.

    Snažíme sa zohnať aj Váš náhradný produkt. Vzhľadom na to, že ide tiež o staršiu edíciu, zatiaľ sa nám to nedarí. Dáme Vám vedieť.

    Ak by ste mali záujem o aktuálne produkty, sme Vám k službám a spravíme všetko pre to, aby ste boli spokojný.

    Za iHRYsko
    Peter Černák

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Obchod asi měsíc nereagoval na žádný způsob kontaktu, protože prý jednu z objednávaných položek neměl na skladě (z jejich webu to vypadalo jinak). Mohli to napsat hned. Celou objednávku jsem zrušil.

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,
    vďaka za Vašu reakciu.
    Ako sme Vám písali aj mailom, mrzí nás naše nereagovanie na Vaše maily - ja osobne a moja kolegyňa sme si navzájom mysleli, že sa o Vás postaral ten druhý. Neospravedlňuje nás to, ale píšem to na vysvetlenie nášho mlčania.
    Na samotnú objednávku sme však odpovedali hneď nasledujúci deň po jej zadaní, mailom na Vašu seznam adresu.
    Dúfame, že Vám budeme vedieť v budúcnosti naozaj poslúžiť.
    Za iHRYsko
    Peter Černák

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Pomalý proces objednávky

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Super ceny
    • Objednavka zaregistrovana,ale nikto mi neposlal dalsi mail na platbu a teda ani dorucene nic nebolo

    Reakcia obchodu ihrysko.sk

    Dobrý deň,

    v tomto prípade je to úplne naša chyba (aj keď nerozumieme tomu, ako sa stala) - kocka a jedno mexické domino bolo pre Vás odložené a vtedy automaticky posielame informáciu zákazníkovi, že si po hry môže prísť aj s poznámkou, že niečo chýba (druhé domino). Vo Vašom prípade sa tak nestalo, email sme neposlali a hry Vás spokojne čakali a my sme mali pocit, že sme spravili všetko čo sme mali.
    Prepáčte nám prosím toto zlyhanie a dúfame, že sa o Vás budeme vedieť postarať nabudúce tak, ako sa patrí a ako je našim zvykom.

    Za iHRYsko

    Peter Černák