Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar ma deklarovane dorucenie do 5 dni, 10 dni od objednavky este nie je ani na ceste zo skladu

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • voľne uložený materiál na palete bol poškodený, zle upevnený
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar nebol kompletný škoda že som ho nerozbalil pri pokladni.
  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Tovar bol poškodený

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    V prípade, že obdržíte poškodený výrobok, obracajte sa na náš zákaznícky servis, tel.: +421 2 / 999 929 92 alebo [email protected], kde Vám poradia s možnosťou reklamácie, kompenzácie alebo vrátenia tovaru.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zdlhave riesenie
  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Objednal som určitý počet z tovaru čo bol na sklade podľa eshopu ale samozrejme dodali menší počet lebo vraj už ho medzitým zákazník kúpil a tým pádom nebolo možné to ani vložiť do Hornbachboxu čiže celé zle.

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Skladovú zásobu aktualizujeme na našom e-shope niekoľkokrát denne.
    Pri malej zásobe môže byť tovar aj napriek neustálej aktualizácii dočasne vypredaný.
    Za vzniklú situáciu sa Vám ospravedlňujeme.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar nieje ani po 10 dňoch doručený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar nedorazil v dodacom dátume tak stále čakám zlá komunikácia

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Za komplikácie spojené s dodaním Vašej objednávky sa ospravedlňujeme.
    Tím Hornbach.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Všetky kamene tej najmenšej veľkosti,ani jeden kameň nebol väčších rozmerov
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ziadna ochota zamestnanca

    ziadna ochota zamestnanca hodil mi tam tovar žiadal som ho o pomoc kaslal na mna a odišiel nechal ma tam trapit sa pol hodinu uz viac nepojdem tam tak sa nemaju správať zamestnanci oni su tam pre zákazníka ale co uz taka je doba

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Prosíme Vás o informáciu, ktorej predajne sa sťažnosť týka. Prosím napište nám (predajňa, deň, čas) na [email protected], aby sme mohli celú vec interne doriešiť.
    Za vzniklú situáciu sa Vám ospravedlňujeme.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    70 %

    na drive ine som mal mať nachystaný tovar a miesto toho som čakal skoro pol hodinu, kým ho pracovník našiel. Veľké sklamanie. Drive in vám vôbec nefunguje ako by mal. A hlavne je nevhodne umiestnený za rampou, takže keĎ človek si aj vyzdvihne tovar ešte musí čakať v rade na kontrolu auta. celé je to zlé

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Prosíme Vás o informáciu, ktorej predajne sa sťažnosť týka. Prosím napište nám (predajňa, deň, čas) na [email protected], aby sme mohli celú vec interne doriešiť.
    Za vzniklú situáciu sa Vám ospravedlňujeme.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Objednal som si kvôli časovej tiesni tovar, cez eshop ako rezerváciu nakoniec som tam čakal na vybavenie 20 minút kvôli problémom s komunikáciou , posielali ma od výdaja k pokladni a naopak a nakoniec som mal aj zlý bloček, ktorý zistil sbskar že nieje správny a znova som musel čakať na doriesenie

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Prosíme Vás o informáciu, ktorej predajne sa sťažnosť týka. Prosím napište nám (predajňa, deň, čas) na [email protected], aby sme mohli celú vec interne doriešiť.
    Za vzniklú situáciu sa Vám ospravedlňujeme.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar bol doručený Dopravcom a keďže 33 balíkov dlažby nie je možné pred Dopravcom otvoriť a všetky dlažby skontrolovať po otvorení som zistil že z 33 balíkov 15 bolo poškodených.

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    V prípade, že dostanete poškodený výrobok, obracajte sa na náš zákaznícky servis, tel.: +421 2 / 999 929 92 alebo [email protected], kde Vám poradia s možnosťou reklamácie, kompenzácie alebo vrátenia tovaru.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Cakanie na vyzdvihnutie cca hodinu

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Prosíme Vás o informáciu, ktorej predajne sa sťažnosť týka. Prosím napište nám (predajňa, deň, čas) na [email protected], aby sme mohli celú vec interne doriešiť.
    Za vzniklú situáciu sa Vám ospravedlňujeme.
    Tým Hornbach

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadne výhody oproti konkurencii

    Po zaplatení objednávky som za 2 dní dostal email, že 75 percent objednávky nemajú a že zbytok mi odošlú, čo boli 2 plastové misky pod kvetináče a kedže tam bolo pôvodné dopravné 26 eur, tak sa so mnou nikto nebavil, či mám záujem a poslali to...stále sa naťahujem o moje peniaze,obchod nereaguje...nakúpil som u konkurencie TopGarden a tam som bol spokojný, Hornbach je sračka na záhradu,nie odborník

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávku som zrušila, lebo mi volali, že kvetináče sú obité a dodnes mi nevratili peniaze. Tak ešte čakám

  • TOVAR SOM SI OBJEDNAL 4.7.2023 A DOPOSIAL NEBOL DORUČENY.ZAPLATENY 4.7.2023 BANKOVYM PREVODOM.
    TAK ZA TAKÉTO SLUŽ PEKNE ĎAKUJEM. S POZDRAVOM František Jány.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • do tohoto nákupu vždy všetko ok
    • strohá odpoveď, že tovar bude doručený neskôr. Zaplatený pred týždňom ale doručenie bohvie kedy. Žiadne bližšie informácie. Pritom uvádzali, že tovar skladom.

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    mrzí nás, že máte dôvod na kritiku.
    Za oneskorené dodanie Vašej objednávky sa Vám ospravedlňujeme.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nespravne a velmi zavadzajuce podane informacie pracovnikom Hornbach

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Prosíme Vás o informáciu, ktorej predajne sa sťažnosť týka. Prosím napište nám (predajňa, deň, čas) na [email protected], aby sme mohli celú vec interne doriešiť.
    Za vzniklú situáciu sa Vám ospravedlňujeme.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 4 dni

    Plachta nie je o rozmere ktorú uvádzate potrebovala som 3,66m a má len 3m a neodpovedali ste mi na mail ako mám postupovať pri návrate tovaru s pozdravom Masaryková

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Podľa informácií pracovníkov nášho zákazníckého servisu, je celá vec už v riešení.
    Za komplikácie sa ospravedlňujeme.
    Tím Hornbach