Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Som veľmi sklamaná. Po potvrdení objednávky / Dražice NADO 500/140 v1, Dražice TJ 5/4"- 3,75 kW a izolácia NEODUL na akum. nádrž/ som 21.2.2024 zaplatila stanovenú sumu 1109,90 EUR. Keď som zistila, že dodacia doba je 3-týždňová, objednávku som zrušila, čo ste aj potvrdili. Zaplatenú sumu dodnes som neobdržala. Ja to pokladám za neseriózný prístup.
    S pozdravom
    Alžbeta Slancová

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Na zaplatenie pri pokladni,som čakal asi 15 minút

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Prosíme Vás o informáciu, ktorej predajne sa sťažnosť týka. Prosím napište nám (predajňa, deň, čas) na [email protected], aby sme mohli celú vec interne doriešiť.
    Za vzniklú situáciu sa Vám ospravedlňujeme.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Po tyzdni zistili, ze ponukany tovar sa uz nevyraba. Predtym tiez zrusene z dovodu uvedenia nespravneho poctu baleni. Cakam na dodanie tretej objednavky, kde uz avizovali, ze nevedia dodat obj. v pozadovanom mnozstve. Osobne prejednanie casto nepomoze. Predavac nema moznosti menit online objednavku, resp. niektore polozky nevie objednat vobec.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar bol doručený ok. Po vybalení spoločnej krabice obe kamary vykazovali znaky používania, ochranné obaly boli poškodene. Jedna funguje ok, druhá nejde zaregistrovať vraj ju používa iné číslo. TOVAR KÚPENÝ AKO NOVÝ.

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    mrzí nás, že máte dôvod na kritiku.
    V prípade, že nie ste so zakúpeným produktom spokojný, obráťte sa na náš zákaznický servis, telefonicky 02/99992992, alebo na adrese [email protected], kde Vám poradia s možnosťou reklamácie či vrátenia výrobku.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar ktorý som si objednal nebol pripravený na vyzdvihnutie,zbytočne som si objednával, keďže tovar som hľadal sám a stratil som veľa casu. To bol hlavný dôvod prečo som tovar objednával .
    • Výdajca tovaru nemal ani snahu o nápravu vzniknutej situácie,poslal ma nech si tovar nájdem sám.

    Som veľmi sklamaný.

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Prosíme Vás o informáciu, ktorej predajne sa sťažnosť týka. Prosím napište nám (predajňa, deň, čas) na [email protected], aby sme mohli celú vec interne doriešiť.
    Za vzniklú situáciu sa Vám ospravedlňujeme.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    10 %

    V decembri mi bol tovar dopravený a zaplatený. 1.2.mi strhli bez povolenia 33eur znova. Bez povolenia si dovolili siahnuť na cudzí účet a stiahnuť si peniaze. Ak mi do 24h nevrátia peniaze budem ich žalovať..

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávala som tovar vo farbe bananovej a prišla mi úplne iná farba ktorá sa samozrejme nedala vrátiť lebo tovar bol rezany.uz nikdy viac cez internet nič od nich neobjednam.farba vôbec nesedí!ani vrátiť nič!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • pisu ze platba v predajni (navolite si pradbu na predajni)a na ich info linke povedia ze treba zaplatit dopredu na ucet...
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • neodoslali tovar, ktory bol skladom
    • otrasna logistika a system
    • komunikacia so zakaznikom nulova
    • dlhe cakanie na vratenie penazi
    • lenivost riesit problem, ktory by ani nebol

    Nikdy viac. Objednavku neodoslali aj ked bol tovar skladom. Storno z dovodu nulovych zasob a sam som si preveril, ze 15 ks je k dispozicii. Ziadna ochota riesit. Peniaze blokovane na karte, neuvolnene. Cakal som na banku kym uvolni blokaciu prostriedkov.

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Tovar objednaný online je dodávaný z naších logistických centier alebo priamo od koncových dodavateľov a preto nie je možné e-shopové objednávky vykrývať zo skladových zásob predajní.
    Pokiaľ je tovar bežne na predajni, môžete využiť našu službu „Rezervovať a vyzdvihnúť“. Bližšie informácie o tejto službe nájdete na tomto odkaze:
    https://www.hornbach.sk/sluzby/rezervacia-a-vyzdvihnutie-v-predajni/
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • v maili som mala ze tovar pride do 28. a neprisiel, je 30. a nic, mal to byt darcek pre rodinu, ktora zije v zahranici, a 1.1. odchadzaju. dakujem pekne
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Dlažba je fajn, akurát v Hornbachu sme upozornovali, aby dlazba bola poslana v jednej šarži, bolo nám povedané, že to je automaticky, ze pri online objednávkach zasielaju priamo od výrobcu, alebo zo skladu ak majú skladom, ale vždy v jednej šarži.
    Teraz máme doma dlažbu vo viacerých svetelných odtieňov, čo spôsobil HORNBACH, na ktorí budeme "v dobrom" spomináť a referencie posúvať celý čas pokiaľ tuto dlažbu v novostavbe sa nerozhodneme vymeniť.

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    mrzí nás, že máte dôvod na kritiku.
    V prípade, že nie ste so zakúpeným produktom spokojný, obráťte sa na náš zákaznický servis, telefonicky 02/99992992, alebo na adrese [email protected], kde Vám poradia s možnosťou reklamácie či vrátenia výrobku.
    Tým Hornbach

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Zdĺhavé, komplikované, musel dom prejsť od pokladne cez celý obchod a späť.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Prešlo 10dni a tovar nikde

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Tovar nebol doručený, ako bolo uvedené,zlá komunikácia !

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pokladnička pri pokladni mi nevedela poradiť ako fungujú vaše objednávky a povedala mi že ona nevie tak neviem koho zamestnávate, ľudí čo nevedia čo robia

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Prosíme Vás o informáciu, ktorej predajne sa sťažnosť týka. Prosím napište nám (predajňa, deň, čas) na [email protected], aby sme mohli celú vec interne doriešiť.
    Za vzniklú situáciu sa Vám ospravedlňujeme.
    Tým Hornbach

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Vrcholne neseriózny prístup obchodu ku platiacemu klientovi, ktorí previedol platbu za objednaný tovar a objednávku obchod svojvoľne zrušil.

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Vzhľadom k nedostatečnému počtu skladových zásob u koncového dodavateľa nebolo možné Vami objednaný tovar dodať.
    Za vzniknuté komplikácie sa ospravedlňujeme.
    Tím Hornbach.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Katastrofa už nikdy viac nebudem nakupovať v Hornbachu

    Tovar mi prišiel tak poškodený že sa ani nedal použiť. Už keď mi ho posielali museli vedieť že toto není v poriadku. A napriek tomu mi to poslali.

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    V prípade, že dostanete výrobok, ktorý nezodpovedá Vašej objednávke, obracajte sa na náš zákaznícky servis, tel.: +421 2 / 999 929 92 alebo [email protected], kde Vám poradia s možnosťou reklamácie, kompenzácie alebo vrátenia tovaru.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Hnus ked som dva tyzdne cakal na tovar a regale prazdne a objednal od vas a nasledne ked som prisiel pon tak zrazu zazrakom regaly plne tovaru a ked som chcel ziadal a volal vam zrusit objednavku ak mi bolo povedane ze az 14dni cakat na vratenie eur co je sialena doba.ked som bol na predajni a mohli ste to riesit osobne ale nie vy sa musite dolezito robit a dacat si na cas hnus a neodporucam nikomu kade chodim...hnus taketo chovanie dvakrat som objednal a nikdy viac!!!!ziadam ospravedlnenie za casu posraty infolinku datum minuly stvrtok 16.34hod.nespokojny zakaznik Marek Maest

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Rýchle doručenie
    • Veľký výber
    • Nekvalitné ozdoby

    Fotky vianočných ozdôb pekné ale neprišlo mi to, čo som čakala že príde. Jak keby som nakupovala na aliexprese alebo na wish. Ozdoby doškriabané a nekvalitne namaľované. Jedny ozdoby dokonca ani nezodpovedali popisu ani fotke. Mali byť sklenené ale boli žiaľ z plastu. Jediné, čo bolo ozaj pekné bol špic na stromček v tvare snehuliaka. Odpoveď zákazníckej podpory trvala cca 3 dni. Vrátenie tovaru tiež zbytočné komplikované. Musíte ich kontaktovať emailom alebo telefonicky a oni musia objednať zvoz.

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Váš podnet týkajúci sa tovaru sme predali na príslušné oddelenie.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Neochota pracovníkov vydajú tovaru.

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Prosíme Vás o informáciu, ktorej predajne sa sťažnosť týka. Prosím napište nám (predajňa, deň, čas) na [email protected], aby sme mohli celú vec interne doriešiť.
    Za vzniklú situáciu sa Vám ospravedlňujeme.
    Tým Hornbach