Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi nebol doručený na požadovanú adresu, hoci som doručenie vopred zaplatil. Údajne 4 - krát mi tovar nevedeli doručiť, takže som si preň musel ísť na do DPD. Na balíku nebolo uvedené moje telef. číslo , ale nejaká nemecká linka. Nerozumiem, ako sa to môže stať. Všade som uvádzal moje tel. číslo, takže pri troche snahy a inteligencii to mohli zistiť. Ovšem, musel by ešte byť prítomný aj záujem. Z Hornbachu si už určite nič neobjednám!

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Chýbajúce matice sroby
  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • rychle dodanie
    • Poslali mi uz raz rozbaleny CHYBNY vyrobok
  • Neodporúča obchod

    10 %

    príde mi toto vaše hodnotenie skôr ako tovar doručíte, zatiaľ neprišlo žiadne oznámenie o doručení a ani sa zásielka nedá sledovať, takže celé zle!! Hlavne, že som to musela dopredu zaplatiť, všetko zle!!!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Tovar prišiel rýchlo a kuriér bol ochotný
    • Tovar je zjavne poškodený. Po inštalácii vydáva zvuky (akoby vŕtanie zo steny) , čiže bude nutné ho vymeniť. Za montáž som zaplatil 50 €, tak som zvedavý, ako sa to bude riešiť, koľko budem bez teplej vody a kto mi preplatí 2 montáže. Zlá skúsenosť.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednaný tovar v deň uzatvorenia objednávky,mal obsahovať plus 4 Ah bateriu grátis. Pri prebraní mi ju odmietli dať.Preto som objednávku zrušil.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Rychle dodanie, prehladna stranka, jednoduche objednanie
    • Tovar prišiel poškodeny, neopatrna manipulacia. Nedosatočné ochranne balenie.

    Flexibilny nakup, treba zlepšiť balenie, aby prišiel tovar v 100% stave

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar objednany do Hornbach boxu. Po smske že je tovar pripraveny som prišiel k boxu. Dvierka č13. Aplikácia zahlasila že dvere sú otvorené a tovar som si zobral. Dvere sa ale fyzicky neotvorili. Nasledovalo hodinové riešenie s informáciami a personálom ktorý nedokázali box nijakým spôsobom otvoriť. Nadávali na vlastnú spoločnosť že ste tam vymenili box za nový typ ktorý nestojí za nič a nefunguje. Namiesto rýchleho vyzdvihnutia som mal hodinové opletačky. Peniaze mi najprv nevedeli vrátiť lebo objednávka bola v stave že som si ju vyzdvihol hoci to nebola pravda. Na predajni bol iba jeden kus tovaru. Poprosil som ich aby mi tovar zaslali alebo hocičo bohužial bez riešenia. Takže hodina na mieste, medzitým som si vypočul hejty zamestnancov na vlastnú firmu a potom som odišiel s prázdnymi rukami. Žiadna kompenzacia, abslutne nezvládnuté.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nic, ale ze fakt nic!
    • Po tyzdni cakania sme prisli na to, ze sme objednavku mali zaplatit na mieste v Hornbachu, ale zamestanec ktory robil objednavku nam nic o tom nepovedal. Takze sme tyzden cakali zbytocne.
    • Objednany 50 mm styrodur, dodany bol 25 mm. Takze strata 3 tyzdnov na danej objednavke. Stavba uz mala byt ukoncena.

    Ak chcete urobit objednavku na tovar ktory Hornbach nema skladom, objednajte si ho inde. Predite neskutocne drahemu dovozu, zbytocnemu sklamaniu a predlzeniu projektu. Pre mna velmi zla skusenost.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • poškodený tovar

    tovar akoby zo "sekáča"

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Do dnešného dňa mi neboli poukázane peniaze na účet za storno objednávku

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Hornbach som si ako dodávateľa vybrala preto, lebo som sa spoľahla na jeho profesionalitu. Máme doma haváriu, potrebovali sme nutne obkladačky, zámerne som vyberala také, ktoré boli na sklade. Nákup prebehol 25.3. Na víkend 29.-30.3. sme mali objednaných robotníkov. Objednávala som si DOVOZ, bola som v predajni osobne. Pracovníci ma ubezpečili, že obkladačky dorazia najneskôr v piatok 28.3. OKLAMALI STE MA. Tovar dorazil až v pondelok. Ste nespoľahliví diletanti. Nevybrala som si Vás preto lebo máte najlepší tovar, ale preto že som ho potrebovala asap. Mohla som si ho kľudne objednať od nejakého startupu Maťko Kubko SZČO. Takže TOTO budem rozprávať mojim známym. Nestojíte za nič. Jediný kto si zaslúži pochvalu je pani z hotline na eshope. Tá je osoba na správnom mieste, vážte si ju.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar nedorazil lebo sa nedala ani dokoncit objednavka

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Pomerne rýchle doručenie objednaného tovaru
    • Po reklamácii kvôli kvalite výrobku a pri osobnom vrátení na predajňu, bola takmer bez slova a okamžite reklamácia vybavená a peniaze mi boli vrátené v plnej výške za pár dní na môj účet.

    Tak nekvalitný výrobok ako som kúpil
    Podsedák na lavicu Doppler 150x45 cm zelený so vzorom
    so ešte v živote nevidel. Celý okraj podsedákov bola krivo zastrihnutá a zašitá látka, trčali nite, a okraje látky. Pravdepodobne ju ušili opačne a zabudli prevrátiť....no otras...
    Hornbach síce pravdepodobne priamo za to nemôže, ale mal by preveriť čo predáva a nie si nechať predajom takéhoto šmejdu pošpiniť svoje meno.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Dopredu uhradená objednávka vrátane doručenia na adresu prišla nekompletná. Chýbajúci tovar po upozornení doposlaný avšak už nie na adresu ale na poštu s potrebou osobného vyzdvihnutia. To všetko bez akéhokoľvek prejavu ospravedlnenia.

    Neviem či išlo o zlyhanie systému alebo jednotlivca avšak predajca by to mal určite riešiť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    nedodanie lebo jeden kus zo 100 chýbal. Žiaden kontakt ani upozornenie až po urgencii export.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Po online obiednavke s osobnym odberom a platbou na mieste zakaznik aj tak chodi po predajni hore dole.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Komunikácia len mailom je zásadne nedostatočná
  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Predajca nezadal moje údaje kuriérovi, ktorý potom musel overovať až na mojej adrese, či som ja správny adresát. Z toho dôvodu mi bol tovar doručený so značným oneskorením.

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Za všetky komplikácie, ktoré Vám vznikli pri doručovaní Vašej objednávky, sa ospravedlňujeme.
    Tím Hornbach.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Kvalita tovaru nebola podľa mojich predstáv, jedna doska bola prasknutá. Ak by som si tovar vyberal sám tak určite si nevezmem prasknutú dosku. Ten kto tovar pripravoval musel vidieť stav dosák.

    Lepšie si je vybrať tovar sám a nespoliehať sa na predajcu.

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    mrzí nás, že máte dôvod na kritiku.
    V prípade, že nie ste so zakúpeným produktom spokojný, obráťte sa na náš zákaznický servis, telefonicky 02/99992992, alebo na adrese [email protected], kde Vám poradia s možnosťou reklamácie či vrátenia výrobku.
    Tím Hornbach