Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Jeden komponent z objednávky bol značne poškriabaný - kúpil som si opravný lak. Ďalšia položka z objednávky v nízkej hodnote doručená nebola, preto som to neriešil.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Objednaný tovar mi bol doručený v dvoch zásielkách a ani v jednom prípade som nebola jasne a vopred informovaná o predpokladanom čase doručenia. Formulácia V NAJBLIŽŠÍCH DŇOCH VÁM DORUČÍME neposkytuje absolútne žiadnu relevantnú informáciu.
    V jednom z týchto dvoch prípadov mi vodič odmietol nacúvať do dvora, hoci dvor je nadpriemerne široký. Vyjadril sa, že to neurobí, lebo by to dlho trvalo. Zásielku zložil uprostred otvorenej príjazdovej brány, čím ju zatarasil. Musela som ho prosiť, aby mi tú 40 kg zásielku pomohol odniesť aspoň pár metrov mimo, aby nezavadzala.
    Bezohľadné správanie vodiča ma celkom šokovalo. S niečím takým som sa ešte u kuriérov nestretla.

  • 17.4. som objednal tovar s dodaním 1-2 dni. Dnes 24.4. tovar doručený stále nebol, na písomnú urgenciu Hornbach nereagoval.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Nervózny kuriér, a tesne pred vykladkou nepríjemným tónom zavolal ze si mame zohnať dvoch ľudí, ze on to vykladať nebude.

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Sťažnosť týkajúcu sa dodania Vašej objednávky budeme riešiť priamo s prepravnou spoločnosťou.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar prišiel nesprávne zabalený a čiastočne poškodený

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    mrzí nás, že máte dôvod na kritiku.
    V prípade, že nie ste so zakúpeným produktom spokojný, obráťte sa na náš zákaznický servis, telefonicky 02/99992992, alebo na adrese [email protected], kde Vám poradia s možnosťou reklamácie či vrátenia výrobku.
    Tím Hornbach

    • ochota pe

    Dobrý deň. Som zdravotne postihnutý a používam barle. Tovar mi dali na vozík v predajni . Aj ked som ich prosil aby mi aspoň dali na parkovisko k autu, ale odmietli. Mal som 20kg vrecia . s ktorými mám ťažkosti s nakladaním. Nič sa nestalo sme na Slovensku v nemecku by sa to nestalo určite. S pozdravom . Domotor

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Prosíme Vás o informáciu, ktorej predajne sa sťažnosť týka. Prosím napište nám (predajňa, deň, čas) na [email protected], aby sme mohli celú vec interne doriešiť.
    Za vzniklú situáciu sa Vám ospravedlňujeme.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Kupovala som u Vas online substrat na surfinie 40+5l ., za cenu7,79.
    Za Prepravne naklady som platila 4 €/ 1 bal. Kedze som potrebovala 3 balenia tohto substratu, uctovana suma bola x 3, ale aj prepravne naklady x 3. Takze substrat stal 23,37 a preprav. naklady 11,90.!!!
    Keby som kupovala 100 balikov substratu, tak kolkokrat mi nauctujete cenu za prep. naklady?
    Pri 1 objednavke vam nestacilo 1x prepr. naklady zauctovat?
    Kedze tento substrat v ziadnom zahradnictve, ani v kamennych zahrad. ako Obi, Hornbach, Baumax som nezohnala dlhu dobu, priklonila som sa k online nakupu. Po tejto skusenosti uz asi viac nie.

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Cenu dopravy si môžete skontrolovať už pri objednávaní tovaru.
    Tím Hornbach

  • super koncovi kurier ma kut uz 3.den a bez dorucenia je vikend a kut najskor v pondelok gratulujem nech si ho nosi potom sam hore lebo ja budem v praci a 36€ za dopravu ndhera stary kut je vyhodeny lebo info dopravcu znacilo koncove dorucenie a odhadovany datum dorucenia tak maleho pridem okupat asi ku vam do predajne fakt diky

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    za nepríjemnosti, ktoré Vám vznikli neskorým dodaním objednaného tovaru sa ospravedlňujeme.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na tovar čakam už viac ako týždeň.Ktory súrne potrebujem zobrať do práce do zahraničia potrebujem umyť karavan a odchádzam v stredu 10.4.rano

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednáný tovar v eshope - po príchode na predajnu mi bolo povedané že uvedený tovar ktorý bol aj vyplatený nemajú

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Za všetky komplikácie, ktoré Vám vznikli pri doručovaní Vašej objednávky, sa ospravedlňujeme.
    Tím Hornbach.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • celkom dobré ceny
    • objednávka z 3.3.2024 - úhrada potvrdená 5.3.2024 - tovar do dnešného dňa 28.3.2024 nedorazil
  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Tovar (sedacie vaky) bol oveľa tmavší ako na obrazku .

    Tovar mi v daný termín stále nechodil a až keď som volala na informácie, tak až vtedy mi bolo povedané že sedacie vaky idu až z Nemecka a tam im neukazuje moju celu adresu .
    Takze kuriér nevedel kam to má doručiť … keďže vedia o tomto probléme a nestalo sa im to vraj prvý krát, čakala by som že budú volat oni mne . Keby tam nevolám , tak sa asi nedočkám

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    mrzí nás, že máte dôvod na kritiku.
    V prípade, že nie ste so zakúpeným produktom spokojný, obráťte sa na náš zákaznický servis, telefonicky 02/99992992, alebo na adrese [email protected], kde Vám poradia s možnosťou reklamácie či vrátenia výrobku.
    Tým Hornbach

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • tovar sa da vratit na pobocku
    • velmi dlhe dodacie doby nakolko tovar je z Nemecka
    • ziadne info o doruceni tovaru, Hornbach nedava prepravcovi kontakt na zakaznika
    • tovar sa neda objednat na dobierku

    Tovar musite vopred zaplatit. Tovar prisiel z Nemecka, Hornbach nedava prepravcovi e-mail ani telefonne cislo, takze Vam nepride ziadne upozornenie vopred, ze by tovar mal prist, len Vam zaklope kurier na dvere.

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Za komplikácie spojené s dodaním Vašej objednávky sa ospravedlňujeme.
    Napriek všetkým komplikáciam veríme, že budete so zakúpeným výrobkom spokojný.
    Tím Hornbach.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Napriek tomu, že aj keď tovar na predajni bol, predajca mi oznámil, že nie je k dispozícii.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Objednany obklad prisiel potlceny 3 balenia boli hned prelomene na polku po vybaleni bolo hned 5m2 na vyhodenie

    V hornbachu nakupujem ale nabuduce uz si dlazbu radsej preberiem a navozím sam...

    Tovar bol dobre zabaleny i prevzati nebolo mozne skontrolovat. Prelomene celé baliky a otlcene rohy.

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    V prípade, že obdržíte poškodený výrobok, obracajte sa na náš zákaznícky servis, tel.: +421 2 / 999 929 92 alebo [email protected], kde Vám poradia s možnosťou reklamácie, kompenzácie alebo vrátenia tovaru.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Tovar objednaný 11.3 jazierková fólia bola dodaná 14.3 ale aj tam mi napísali že príde medzi 12.3 až 13.3 ďalšie zavádzanie. Záhradný vozík KETER Easy Go Breeze 50 l čierny napísali že príde 18.3 až 19.3 čakám čakám žiadna odpoveď od dopravcu ani od hornbach. Tak som tam zavolala 20.3 pani milá na druhej strane mi hovorí že zistí a dá mi vedieť. Toto je odpoveď
    "Dobrý deň,
    kontaktujeme vás v súvislosti s vašou objednávkou DV9034207889.
    Z dôvodu nedostupnosti produktu pol.20/1ks - EASY GO BREEZE 50L Black. Dodávateľ musel objednávku zrušiť." pretože nebola čierna farba a čo tak ponúknuť iný veď na farbe nezáleží.
    Ďalšia nespravodlivosť "Poznámka: Náklady na dopravu môžu byť preplatené len v prípade zrušenia celej objednávky." dosť neférové nemyslíte že si zaúčtujete za fóliu a záhradný vozík ktorý mi nebol dodaný 11,90 € a napíšete mi že časť prepravných nákladov mi nebude vrátená.
    Medzi súčet 139,90 €
    Prepravné náklady 11,90 €
    Celkom 151,80 €
    z toho DPH 25,30 €
    Takže ste ma tak nahnevali že ja som spravila druhú objednávku na záhradný vozík a keďže nemáte čierny tak som si vybrala zelený záhradný vozík ktorý je o 1€ drahší než ten čierny ale to mi je šumafuk keďže za dopravu zas platím Medzi súčet 15,90 €
    Prepravné náklady 4,49 €
    Celkom 20,39 €
    z toho DPH 3,40 €
    Neviem čo sa stalo ale v minulosti som s vami nemala žiadny problém super komunikácia ale teraz to je na zaplakanie.

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Za všetky komplikácie, ktoré Vám vznikli pri doručovaní Vašej objednávky, sa ospravedlňujeme.
    Tím Hornbach.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • oproti konkurencii dobrá cena výrobku
    • výrobok prišiel nefunkčný a mal znaky použitia
    • dlhé vyjadrenie k reklamácii

    Výrobok bol nefunkčný a mal znaky použitia. Ak bol tovar vrátený a znovu predaný mal byť skontrolovaný a nie poslať poškodený a nefunkčný tovar. Hornbach sa 2 týždne nevie vyjadriť k reklamácii, čiže nemám ani peniaze ani tovar.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Cela jedna krabica ,boli zlomené rohy

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    V prípade, že obdržíte poškodený výrobok, obracajte sa na náš zákaznícky servis, tel.: +421 2 / 999 929 92 alebo [email protected], kde Vám poradia s možnosťou reklamácie, kompenzácie alebo vrátenia tovaru.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar mal byť dodaný 11.-12.3.24. Keďže sa nik neozval, volala som 14.3. čo je s tovarom, že zistí, zavola späť, nik sa mi neozval...............tak idem volať zas...

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Som veľmi sklamaná. Po potvrdení objednávky / Dražice NADO 500/140 v1, Dražice TJ 5/4"- 3,75 kW a izolácia NEODUL na akum. nádrž/ som 21.2.2024 zaplatila stanovenú sumu 1109,90 EUR. Keď som zistila, že dodacia doba je 3-týždňová, objednávku som zrušila, čo ste aj potvrdili. Zaplatenú sumu dodnes som neobdržala. Ja to pokladám za neseriózný prístup.
    S pozdravom
    Alžbeta Slancová