Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    Dobrý deň.
    Veľmi rád hodnotím objednávku pred tým ako došla. Pripadá mi to ako výsmech zákazníkovi. Len tak ďalej.
    Jindra

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Very bad experience with Hurnbach online shop
    I ordered item 10 days ago and didn't arrive yet! It should arrive in four days.
    I called customer service and they have no idea about my item or when is going to arrive!

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Za všetky komplikácie, ktoré Vám vznikli pri doručovaní Vašej objednávky, sa ospravedlňujeme.
    Tím Hornbach.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Neprisiel mi mail o prijati objednavky, ani o prijati online platby ani o expedovani. Jedneho dna, skor ako bola online dodacia lehota ma cakal pred dverami balik. Kurier ani dodavatel ma neinformovali o dodani. Nevedela som ci objednavku eviduju alebo nie.

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Za komplikácie spojené s dodaním Vašej objednávky sa ospravedlňujeme.
    Napriek všetkým komplikáciam veríme, že budete so zakúpeným výrobkom spokojný.
    Tím Hornbach.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Došiel mi tovar a nebol to ten čo potrebujeme
    Volal som do spoločnosti a jedna úžasná bytosť mi povedala že mám čakať kým dôjde rád na mňa že keď chcem vrátiť tovar pozdravujem páni ktorá mi to povedľa čas ktorý čakám je už večnosť a to som chcel len adresu alebo reklamáciu kam tovar odošlem spoločnosť a ľudia čo pracujú v nej majú ťažké diagnozi

  • Neodporúča obchod

    • Tovar dosiel poskodeny, kurier sa tvaril ze to je zaznamenane, nasledne som volal na info a niktde koc nebolo

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    mrzí nás, že máte dôvod na kritiku.
    V prípade, že nie ste so zakúpeným produktom spokojný, obráťte sa na náš zákaznický servis, telefonicky 02/99992992, alebo na adrese [email protected], kde Vám poradia s možnosťou reklamácie či vrátenia výrobku.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    lamely boli poskodene...

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    mrzí nás, že máte dôvod na kritiku.
    V prípade, že nie ste so zakúpeným produktom spokojný, obráťte sa na náš zákaznický servis, telefonicky 02/99992992, alebo na adrese [email protected], kde Vám poradia s možnosťou reklamácie či vrátenia výrobku.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Predavač ma oklamal o dátume doručenia. Prepravu som zaplatil a nakoniec som si to musel vyzdvihnúť sám
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zložité vyzdvihnutie

    Podľa emailu a návodu sa nedá držať,parkovacie miesta obsadené autami z hornbachu a privesnimi vozikmi,pri vydaji dlhé čakanie na pracovníka ktorý mi povedal že mám ísť zaplatiť na pokladňu kde som čakal pokiaľ jedna pracovníčka vyhľadala faktúru potom čakať na pracovníčku vedľa a nakoniec znova čakať na pracovníka na vydaji ktorý nevedel kde je tovar.Nakoniec Sbs som ukázal faktúru zaplatenú ,otvoril kufor auta kde bol tovar no napriek tomu špekuloval načítanie nejakého kódu ktorý mu nešiel.
    Nákup jedného čerpadlá za 50€ so strávil 45 minut cca.

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Prosíme Vás o informáciu, ktorej predajne sa sťažnosť týka. Prosím napište nám (predajňa, deň, čas) na [email protected], aby sme mohli celú vec interne doriešiť.
    Za vzniklú situáciu sa Vám ospravedlňujeme.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • vyhoda je, ze nemusite nikde chodit a objednate si to on-line
    • nevyhoda je, ze mi doslo vedro hnojiva a bolo rozbite, cast hnojiva sa vysypala

    Vedro s hnojivom bolo rozbite na spodku a hnojivo ciastocne vysypane v krabici.

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    V prípade, že obdržíte poškodený výrobok, obracajte sa na náš zákaznícky servis, tel.: +421 2 / 999 929 92 alebo [email protected], kde Vám poradia s možnosťou reklamácie, kompenzácie alebo vrátenia tovaru.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nefunkčný tovar budem musieť reklamovať už sa nedá kúpiť normálne bez toho aby sa to hneď nemuselo reklamovať ohromné zlá skúsenosť uvidím ako sa bude riešiť reklamácia
  • Neodporúča obchod

    Odparovač slzil kvapkal neodporúčam vôbec

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    mrzí nás, že máte dôvod na kritiku.
    V prípade, že nie ste so zakúpeným produktom spokojný, obráťte sa na náš zákaznický servis, telefonicky 02/99992992, alebo na adrese [email protected], kde Vám poradia s možnosťou reklamácie či vrátenia výrobku.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Vážený tím Hornbach,

    rada by som vyjadrila svoju nespokojnosť s kvalitou výrobku Rotband, ktorý som zakúpila vo Vašej predajni. Zakúpený produkt má zjavné nedostatky, ktoré negatívne ovplyvňujú jeho použitie. Na rozdiel od Rotbandu od spoločnosti MPL, ktorý má štandardnú sivú farbu a vysokú kvalitu, Váš produkt má nezvyčajnú hnedú farbu a murár sa sťažuje, že je s ním ťažko pracovať.

    Murár už začal práce na stavbe, a preto sme nútení použiť Váš produkt aj napriek jeho nízkej kvalite. Prikladám fotografie stropu, na ktorých je jasne viditeľný rozdiel medzi kvalitou Rotbandu z MPL a toho zakúpeného vo Vašej predajni. Taktiež prikladám fotografie obalov, kde je produkt s nemeckým textom (vysoká kvalita od MPL) a balenie so slovenským textom (produkt z Vašej predajne), ktorý má podstatne nižšiu kvalitu.

    Očakávam, že mi poskytnete primeranú kompenzáciu za nižšiu kvalitu zakúpeného výrobku. V prípade, že túto situáciu nebudete riešiť, som pripravená zverejniť moju skúsenosť na sociálnych sieťach a prípadne podniknúť ďalšie kroky.

    Verím, že si vážite svojich zákazníkov a že táto situácia bude riešená v čo najkratšom čase.

    Očakávam Vašu odpoveď a vyriešenie situácie čo najskôr.

    S pozdravom,

    Julia Juskova

  • Neodporúča obchod

    Tovar nebol pripravený, produkty som si hľadala sama na predajni.

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Prosíme Vás o informáciu, ktorej predajne sa sťažnosť týka. Prosím napište nám (predajňa, deň, čas) na [email protected], aby sme mohli celú vec interne doriešiť.
    Za vzniklú situáciu sa Vám ospravedlňujeme.
    Tým Hornbach

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Za 5 minut, som bol u troch pracovnikov a dvoch straznych sluzieb. Zbytocne komplikovane a otravne, ako v statnej sprave.

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Veľká nespokojnosť s prepravcom db schenker. S tovarom zaobchádzali nešetrne, veľká časť obkladu prišla popraskaná. Pri preprave tovaru do budovy nám prepravca vozíkom takmer prerazil hliníkový prach, pričom mohol o kúsok prizdvihnut vozík a išlo by to. Potom nám rúčkou vozíku pri otáčaní oskrel stenu, zostal tam 3o cm čierny pas, pričom stačilo otočiť sa na 2x a bez problémov by to slo. Hornbach by si mal zodpovednejšie vyberať svojich prepravcov, veľká nespokojnosť.

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Sťažnosť týkajúcu sa dodania Vašej objednávky budeme riešiť priamo s prepravnou spoločnosťou.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Prišiel mi tovar ktorý som si neobjednal a po rozhovore na reklamáciách mi mali poslať nový tovar ktorý este nedorazil

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Za všetky komplikácie spojené s Vašou objednávkou sa ospravedlňujeme.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Materiál dodaný v rôznych povrchových úpravách, mierne oskrabany ako keby to vyhrabali z kosa.

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    V prípade, že obdržíte poškodený výrobok, obracajte sa na náš zákaznícky servis, tel.: +421 2 / 999 929 92 alebo [email protected], kde Vám poradia s možnosťou reklamácie, kompenzácie alebo vrátenia tovaru.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • konstrukcne nestal za nic

    s inymi nakupmi bol som spokojny

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    V prípade, že dostanete výrobok, ktorý nezodpovedá Vašej objednávke, obracajte sa na náš zákaznícky servis, tel.: +421 2 / 999 929 92 alebo [email protected], kde Vám poradia s možnosťou reklamácie, kompenzácie alebo vrátenia tovaru.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Storno zo strany Hornbach, uz po uhradeni zalohovej FA, bez udania dovodu a ponuknutia nahrady.
    Velka nespokojnost so sposobom vybavenia a komunikacie.

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Vzhľadom k nedostatečnému počtu skladových zásob u koncového dodavateľa nebolo možné Vami objednaný tovar dodať.
    Za vzniknuté komplikácie sa ospravedlňujeme.
    Tím Hornbach.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • neochota

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Prosíme Vás o informáciu, ktorej predajne sa sťažnosť týka. Prosím napište nám (predajňa, deň, čas) na [email protected], aby sme mohli celú vec interne doriešiť.
    Za vzniklú situáciu sa Vám ospravedlňujeme.
    Tým Hornbach