Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Pripravený profil FK mal na sebe škrabanec, keď som to ukázal pracovníkovi obchodu pri preberaní ,tak ma odkázal aby som profil FK vymenil v uličke elektro ,že mám si nájsť iný nepoškriabaný. Super služba (ďakujem),tak som strávil čas hľadaním lišty. Takže v podstate keď človek príde do obchodu môže sa obslúžiť sám, načo e shop ,aspoň ho nikto nena...rie.

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Prosíme Vás o informáciu, ktorej predajne sa sťažnosť týka. Prosím napište nám (predajňa, deň, čas) na [email protected], aby sme mohli celú vec interne doriešiť.
    Za vzniklú situáciu sa Vám ospravedlňujeme.
    Tým Hornbach

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Krabica bola premacknuta a tovar po otvorený krabice mierne poskodeny.

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    V prípade, že obdržíte poškodený výrobok, obracajte sa na náš zákaznícky servis, tel.: +421 2 / 999 929 92 alebo [email protected], kde Vám poradia s možnosťou reklamácie, kompenzácie alebo vrátenia tovaru.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Mate iný tovar na Eshope a iný mi pripravili preznacte si to
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Velmi zla ponuka na stranke,vydajne miesto velmi daleko od pokladne a tak je strata casu ist na vydajne miesto tam cakat potom ist zaplatit do pokladne do predajne a potom zase spet a zase cakat na pracovnika.Zle oznacenie vydajneho miesta a velmi zle spravanie pracovnika a to ze som vosiel dnu lebo som myslel ze je tam pult z pokladnou no pracovnik velmi hrubym sposobom ma okrikol ze mam vypadnut von ze tam nemam co robit

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Prosíme Vás o informáciu, ktorej predajne sa sťažnosť týka. Prosím napište nám (predajňa, deň, čas) na [email protected], aby sme mohli celú vec interne doriešiť.
    Za vzniklú situáciu sa Vám ospravedlňujeme.
    Tým Hornbach

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Samotný eshop prípadne predajňa v poriadku ale skúsenosť na vydaní Drive-in pri objednávke skazila celý dojem a chuť znova niečo objednať. Personál pri bráne či regáloch ústretový ale pri drive in vyzdvihnutí presný opak, práve ten čo má styk so zákazníkmi na dennom poriadku.

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Prosíme Vás o informáciu, ktorej predajne sa sťažnosť týka. Prosím napište nám (predajňa, deň, čas) na [email protected], aby sme mohli celú vec interne doriešiť.
    Za vzniklú situáciu sa Vám ospravedlňujeme.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Okamžitú platbu potvrdili asi za 20 hodín, na emaily nereagujú-len automat,tovar mal byť doručený 13.10, dodaný 16.10., hoci dopravca ho 12.10. údajne vyzdvihol., drahá doprava.

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    mrzí nás, že máte dôvod na kritiku.
    Vašu sťažnosť riešime priamo s prepravnou spoločnosťou. Aj napriek negatívnej skúsenosti s doručovaním Vašej zásielky dúfame, že budete so zakúpeným výrobkom spokojný.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nejasné podmienky
    • tovar na predajni a napriek tomu je nutná "objednávka" a akože "dodanie"
    • nevyhnutná platba vopred

    eshop KATASTROFA. Mám na svojom konte kredit. Aby som ho mohol uplatniť sú podmienky: online nákup + objednávka + doprava samozrejme za poplatok (nie rezervácia a osobný odber) napriek tomu že tovar je skladom + platba vopred napriek tomu že v eshope je informácia že platba pri prevzatí. KRETÉN PÍSAL TEN ESHOP!!!

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Rýchle dodanie
    • Z troch kusov jeden bol svetlejší a ten mal aj plochsie vlny tým pádom bolo širšie o 2 cm a dlhšie o 1 cm.

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    V prípade, že dostanete výrobok, ktorý nezodpovedá Vašej objednávke, obracajte sa na náš zákaznícky servis,
    tel.: +421 2 / 999 929 92 alebo [email protected], kde Vám poradia s možnosťou reklamácie,
    kompenzácie alebo vrátenia tovaru.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar som si objednal, zaplatil dopredu a za 2 dni predajca oznámil, že tovar nemá a nedodá mi ho, peniaze sa mi vrátili na účet v priebehu niekoľkých dní.

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    veľmi nás mrzí, že kvôli nedostatočnému stavu zásob nebolo možné Vašu objednávku expedovať.
    Tím Hornbach

  • 2x som si objednala krmivo a maškrty pre psov, 2x som poukázala kúpnu cenu, ktorá však, neviem prečo, neprešla. Nikdy som pri objednávaní v e-shope nemala takýto "neúspech".

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Na drive in nikto nebol ani na zvonček nikto nereagoval a čakal som tam asi 20 min kým som nešiel za sbskárom nech niekoho zavolá

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Prosíme Vás o informáciu, ktorej predajne sa sťažnosť týka. Prosím napište nám (predajňa, deň, čas) na [email protected], aby sme mohli celú vec interne doriešiť.
    Za vzniklú situáciu sa Vám ospravedlňujeme.
    Tým Hornbach

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • veľký výber tovaru
    • Tovar sa nedá objednať na predajňu.
    • Poštovné je neprimerane vysoké, malý regál cca 11€ a stredný 35€!!!
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednávka bola potvrdená aj s časom vyzdvihnutia, ale pripravená nebola. Na informáciách som sa dozvedel, že ju ani nezačali chystať lebo vraj nemá kto. Vraj je ich málo. Tak som objednávku zrušil.

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Prosíme Vás o informáciu, ktorej predajne sa sťažnosť týka. Prosím napište nám (predajňa, deň, čas) na [email protected], aby sme mohli celú vec interne doriešiť.
    Za vzniklú situáciu sa Vám ospravedlňujeme.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednal som si tovar. Bol mi oznámený predbežný termín dodania. V tomto termíne som zásielku nedostal. Nakoľko mi neprišla zásielka ani ďalšie dni telefonicky som oznámil túto skutočnosť do spoločnosti Hornbach. Dostal som prísľub že mi zásielku doručia. Urgoval som druhý krát, zatiaľ čakám....

  • tovar nebol

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Za 2 týždne tovar nedorazil.

    Tovar zatiaľ nedorazil.

    • krabica rozbalena a chyba bezpecnostny kryt.ked bude volno idem reklamovat

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Za komplikácie, ktoré Vám vznikli dodaním nekompletného tovaru sa ospravedlňujeme.
    Tím Hornbach

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednal som dve palety tovaru a šofér my to chcel nechať na ulici pretoze nemal auto s rukou ktoré to vyloží,tak vy zaplatíte 230 eur za donášku tovaru a ešte si ho musíte vyložiť sami,to je prístup .

    Reakcia obchodu HORNBACH BAUMARKT

    Vážený zákazník,
    je nám ľúto, že máte dôvod na kritiku.
    Za komplikácie spojené s dodaním Vašej objednávky sa ospravedlňujeme.
    Napriek všetkým komplikáciam veríme, že budete so zakúpeným výrobkom spokojný.
    Tím Hornbach.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar ma deklarovane dorucenie do 5 dni, 10 dni od objednavky este nie je ani na ceste zo skladu

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • voľne uložený materiál na palete bol poškodený, zle upevnený