Reklama
Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí situace, která nastala ve Vaší objednávce. Co se týče nedostupnosti zboží a následné expedici, v tomto případě se stalo, že se objednávka automaticky vykryla tím, že někdo jiný zrušil objednávku či podobně. E-mail o stornu, který jste psal byl zpracován další den, kdy už byla zásilka expedována. Dostupnost infolinky záleží na množství požadavků ostatních zákazníků a vytíženosti našich operátorů, opravdu nemáme možnost nějak ovlivnit.

    Při situaci nepřevzetí objednávky se skutečně musí čekat na vrácení zboží ze strany dopravce, nemůžeme ovlivnit, je nám líto. Jakmile jsme zboží obdrželi, předali jsme požadavek na vytvoření opravného dokladu a následné zaslání prostředků na kartu, ze které odcházelo. Celou situaci jsme spolu již řešili telefonicky. Omlouváme se za delší řešení této situace.

    Doufáme, že Vás tato situace neodradí od dalšího nákupu u nás. Opravdu nás to mrzí.

    S pozdravem Tým Hej.sk

  • Peniaze mi boli vratene

  • 20.9.2017 som si objednal fotoaparat, ktory bol skladom (1ks). Hned na to mi prisiel email ohladom vytvorenia objednavky, dalsi o 15 min neskor, vraj uz tovar nie je skladom. V poriadku nic sa nedeje, objednam si tovar u niekoho ineho. 21.9. som zaslal email na storno objednavky, lebo som potreboval tovar ihned, nie cakat nan 2 tyzdne kym sa naskladni atd. Na to mi prisiel email s odpovedou, ze moj email bol zaradeny do spracovania a budu sa mu venovat (tak urcite, do dnes ziadna odpoved!!!)

    22.9. mi prisiel email, vas tovar bol vyexpedovany, prosim ?! ako mohol by vyexpedovany, ked nebol na sklade a nasledne som poslal storno objednavky! Akonahle som tento email precital, snazil som sa dovolat na infolinku, na ktorej mi samozrejme nikto nedvihal, skusim som znovu o hodinu neskor neuspesne a o dalsiu samozrejme tiez neuspesne, az k veceru sa mi podarilo spojit s operatorom, ktory mi povedal, uz je neskoro, tovar bol vyexpedovany, vyriesime to tak, ze ho len neprevezmete. Tak som aj urobil (ale snazil som sa zabranit zvytocnej doprave tovaru, ktory som nechcel)

    Cakal som cca tyzden bez odpovedi, nasledne som sa pokusal dovolat na vasu “super dostupnu” infolinku, 3 krat som sa nedovolal ani len k nejakemu operatorovi a to v hodinovych intervaloch nie v jednu chvilu. Tak som pockal nejake 3 dni a skusil to znovu. Dvihla mi celkom ochotna pani, ktorej som povedal cislo objednavky, aby mi preverila v akom je stave, ubezpecila ma, ze sa caka na vratenie tovaru, nasledne mi moje peniaze budu vratene bez akychkolvek ziadosti na ucet, z ktoreho som ich poslal.

    Dnes je 20.10. a pytam sa kde su moje peniaze ?!!!
    Ziadne odpovede na emaily ! Ziadna reakcia, keby ste mali aspon snahu ma upovedomit, kedy mi budu cca vratene.
    Mal som dost trpezlivosti a nechcel som pisat zlu recenziu, nedali ste mi na vyber.

    Cislo objednavky 202051083

    PS stale cakam !

  • : Vážený zákazníku,

    děkujeme za zpětnou vazbu k nákupu i když není pozitivní. Rádi bychom reagovali a záležitost prověřili. Poprosím Vás tedy o uvedení čísla objednávky abychom mohli s tímto sdělením pracovat a poskytnout Vám zpětnou vazbu. Číslo objednávky nám prosím napište zde, nebo na e-mailovou adresu [email protected].
    S pozdravem Tým Hej.sk

  • Objednal som si na hej.sk hernú konzol za 430€ dostal som o nich balík a jedine čo mi do krabice zabalili bol šok zaplatil som nehorázne peniaze za tovar ktorý bol rozbalený a použitý a v balení nebola hra ktorá mala byť v rámci Bundle balenia.Volal som na hej.sk linku kde nevedia nič len povedať že tam sa takéto niečo nedá vyriešiť.

    Zaplatím plnú cenu dostanem rozbalený tovar bez upozornenia a k tomu v balení nie je ani hra teraz aby som išiel na políciu a obchodnú inšpekciu riešiť tieto veci lebo hej.sk na to kašle. Ľudia nedajte sa zlákať celkom peknou stránkou ktorá pôsobí korektne keď po nou sa skrýva jedna banda neschopných ľudí nechápem ako môže takáto firma ešte existovať.

    Ako mi môžu poslať použitý a rozbalený kus produkty bez upozornenia. Ochranná plomba bola porušená a kde hra ktorá mala byť v balení ?

    Povedal som na linke aby mi poslali novú konzolu a tuto zároveň ako mi príde nová nech kuriér odnesie povedali mi na to že sa to nedá zaujímavé iné firmy s takýmto postupom nemajú problém ale hej.sk áno. Dokonca mi nechceli ani zabezpečiť odvod nakoľko firma spravila chybu teraz ja budem platiť 10€ za nejakú dopravu alebo čo toto je podvod ale ja sa nenechám len tak šikanovať zo strany obchodu čo je veľa to je veľa podviedli ma a ešte sa správajú drzo.

    Toto bol prvý a posledný nákup u nich.

  • Janka: Vážená zákaznice,
    jestliže se jedná o epilátor, nevztahuje se na tento výrobek možnost odstoupení od kupní smlouvy z hygienických důvodů. Veškeré informace jsou uvedeny v obchodních podmínkách: https://www.hej.sk/obchodne-podmienky/
    Bod 9.12.
    Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem Tým Hej.sk

  • Dobrý deň, pred pár dňami som si objednala epilátor, hneď som ho vyskúšala lenže nefungoval podľa mojich predstáv chcem sa teda spýtať či je možné vrátiť ho naspäť.

  • Erika Takáčová: Vážený zákazníku, děkujeme za zpětnou vazbu k nákupu. V příspěvku neuvádíte číslo reklamace a v systému se nám nedaří dohledat, nemůžeme tedy blíže Vaši reklamaci prověřit. Velice nás mrzí, že byla Vaše reklamace zamítnuta, bohužel nedokážeme změnit stanovisko autorizovaného servisu značky, které reklamaci posuzovalo. V případě nákupu na firmu není určena lhůta na vyřízení reklamace, ale dle našich obchodních podmínek je stanovena lhůta 60 dnů. Délka záruční lhůty na firmu je poskytována výrobcem, nikoli námi jako prodejcem. V případě nákupu na firmu bohužel výrobce v některých případech záruční lhůtu snižuje. Je to v závislosti od dané značky, stejné podmínky mají i jiní prodejci. Děkujeme za pochopení a za vzniklé komplikace se velice omlouváme.

    S pozdravem Tým Hej.sk

  • ja som kupovala mobil ako podnikatelka,ale to som nemala robit..po dvoch tyzdnoch som ho poslala na reklamaciu,neslo robit foto,ani video,zrobilo len cierne ramceky...no parada,ked skoro po dvoch mesiacoch, po urgencii mi ho zaslali, no neuznali reklamaciu !!! doma mam teda mobil,ktory nefoti ani videa nenahrava, asi ho este raz poslem...ale bolo mi oznamene ze podnikatel nema narok na mesacne riesenie reklamacie,vraj je casovo neobmedzena, ze nemam ani dvojrocnu zaruku na mobil ako podnikatel....takze pre tych,ktori si chcete kupovat v HEJ.sk na firmu...dobre si to premyslite !!! Lebo ak bude nieco nefunkcne,na nic narok nemate a mozete to rovno hodit do koša

  • Július:
    Vážený zákazníku,

    děkujeme za zpětnou vazbu k nákupu i když není pozitivní. Rádi bychom reagovali a záležitost objasnili. Poprosím Vás tedy o uvedení čísla objednávky abychom mohli s tímto sdělením pracovat.
    S pozdravem Tým Hej.sk

  • martinka:
    Vážený zákazníku,

    děkujeme za zpětnou vazbu k nákupu i když není pozitivní. Rádi bychom reagovali a záležitost objasnili. Poprosím Vás tedy o uvedení čísla objednávky abychom mohli s tímto sdělením pracovat.
    S pozdravem Tým Hej.sk

  • martinka:
    Vážený zákazníku,

    děkujeme za zpětnou vazbu k nákupu i když není pozitivní. Rádi bychom reagovali a záležitost objasnili. Poprosím Vás tedy o uvedení čísla objednávky abychom mohli s tímto sdělením pracovat.
    S pozdravem Tým Hej.sk

  • Z tejto stránky mi produkty došli tak ako mali, či už to bol telefón, alebo čokoľvek iné. Treba si však podľa mňa dať pozor na ceny, ktoré sú na každom portále iné, aj keď na tejto stránke sa pohybujú okolo hranice, ktorá je prijateľná. V kombinácii so stránkou kuponyzdarma.sk sa dajú vyčarovať naozaj pekné ceny, ktoré pomohli aj mne pri kufor mnohých vecí.

  • Ahojte ja by som sa chcela tiež podeliť o moju skúsenosť s obchodom HEJ.SK . 05.07.2017 som si objednávala tel. HTC U 11 na stránke bolo uvedené- ihneď k odberu,u vás už zajtra. Obchod moju objednávku stratil a ani o tom nevedel po niekoľkých telefonátoch, dlhom vyčkávaní a hľadaní kde sa tovar nachádza ho nenašli a museli tovar znovu objednať. To už bolo 18.07.2017 s tým že do 7 dní mi bude doručený. Dnes je 26.7.2017 a na stránke mali znovu uvedené že ho doručia do 24.hodín. Čo mi prišlo divné kedže ja už čakám 8.dní a keby mám rátať prvé objednanie tak 21 dní a telefón stále nemám. Po mojom ďalšom telefonáte si zavádzajúce informácie opravili znova na dobu 7.dni. Môj tovar majú už na sklade ale bude mi doručený až v piatok 28.07.2017 a to sa mi tiež nezdá 24.hodín ako uvádzajú keď je tovar skladom. Tak som zvedavá či sa vôbec dočkám už som ho mohla dávno mať z inej stránky keby ma toľko nezavádzali mimo realitu.

  • Super obchod, velký výběr nejrůznějšího zboží, bezplatná možnost odeslání na odběrového místa - já jsem spokojená! Navíc na nákupy využívám cashback, takže mám ještě zpětnou slevu. Více info tady: https://www.ziskejte.cz/cashback-sleva/vsichni-partneri/obchody/hej.sk?doporucuje=katia

  • Dobrý deň,
    moja objednávka sa týždeň po týždni predlžovala pre chýbajúci produkt (na webe uvádzaný ako posielame zvyčajne do 7 dní). Niekoľko krát ma informovali že dodávateľ tovar dodá s oneskorením, po 1,5 mesiaci teda uznali že tovar nebude. Vybral som iný tovar. Následne sa o týždeň pomýlili v termíne dodanie tak som celú objednávku stornoval. Aby sa takmer po 2 mesiacoch zákazník nedočkal objednávky. To je dosť zlé.

  • Slavomir:
    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za Vašu recenziu k nákupu. Vaša reklamácia bola naozaj vyriešená výmenou za nový kus. Váš požiadavok na zmenu riešenia reklamácie sme ráno prijali a predali k riešeniu na reklamačné oddelenie, rovnako ako telefonickú urgenciu o 19:20. Reklamačné oddelenie dostáva požiadavky postupne a postupne ich rovnako aj spracováva.
    Ak ste si však čítali obchodné podmienky, tak ste určite videli aj bod 1.22 :
    1.22. Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:

    odovzdaním opraveného tovaru,
    výmenou tovaru,
    vrátením kúpnej ceny tovaru,
    vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,
    písomnou výzvou na prevzatie predávajúcim určeného plnenia,
    odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

    Vaša reklamácia teda bola ukončená podľa obchodných podmienok.


    Ohľadom posúdenia reklamácie a Vašeho požiadavku Vás naše reklamačné oddelenie bude kontaktovať, len Vás poprosím o trpezlivosť.

  • Tiez by som sa rad podelil o jednu "neblahu" skusenost s tymto obchodom. Reklamoval som po roku pokazeny tovar asi po dvoch tyzdnoch mi prislo vyrozumenie z obchodu, ze reklamacia bola vybavena a mam sa zastavit na pobocke Zvolen. Zastavil som sa a predavac mi podava do ruk sice novy, ale rovnaky vyrobok s tym, ze pri reklamacii postupovali na zaklade odporucania servisu. Ked som povedal, ze namam zaujem o rovnaky typ vyrobku, bol som zo strany predajcu informovany, ze toto je bezny postup a ak nesuhlasim, vyrobok bude stat u nich a ziadny dalsi postup nebudu riesit. Este na predajni som predajcu upozornil, ze toto je dost neobvykly postup a ze podla obch. zakonnika mam pravo, ak je vyrobok neopravitelny, ziadat penaznu nahradu a na ziadnu vymenu kus za kus nemusim pristupit. Predavac mi oznamil, ze on je preskoleny a jeho postup je spravny. Dal som si teda tu namahu, ze este na predajni som si prezrel na webe reklamacny poriadok HEJ a upoznil som predavaca, ze podla tohto poriadku plati citujem:

    3. krok - Riešenie a ukončenie Vašej reklamácie

    Podľa zákona má servis na posúdenie a opravu výrobku 30 kalendárnych dní.
    V tejto lehote Vám výrobok zadarmo, v rámci záručnej opravy, opraví alebo vystaví návrh na dobropis (v prípade neopraviteľnosti výrobku).

    Zial nepochodil som. Dalej som sa pokusal riesit reklamaciu telefonicke (pre info HEJ to bolo 27.4.2017 okolo 9:20 hod.) Operator mi prislubil ze este v priebehu dna sa so mnou toto oddelenie spoji a pokusi sa vybavit reklamaciu. Ked tento clanok pisem, je viac ako 19:00 hod, a pravdepodobne sa so mnou uz nikto nespoji, kedze na reklamacnom pracuju len do 16:30 hod.

    NAZOR NA TENTO OBCHOD SI SPRAVTE SAMI.

    To som este nespomenul, ze ked som isiel vyrobok reklamovat do obchodu a mal som aj platny poradovy listok ktoreho cislo nabehlo na el. tabulu, jeden z predavacov ma odbil s tym, ze musim pockat, lebo ak budu vybavovat len reklamacie, tak by nic nepredali. No mne uz pravdepodobne NIE v tom sa nemylil.

  • NEODPORÚČAM NAKUPOVAŤ Z HEJ.SK
    Dôvod: po kúpe mobilu Lenovo K6 Note som zistil vadu zle fungujúceho mikrofónu, keďže účastník hovoru na druhej strane ma veľmi zle počul. Ihneď som vadu reklamoval, reklamáciu uznali, ale vada sa naďalej prejavuje. Opätovná reklamácia bola ZAMIETNUTÁ. Pred podaním tretej reklamácie som túto situáciu telefonicky konzultoval s operátorom hej.sk, ktorý na základe rozhovoru prostredníctvom vadného telefónu, potvrdil zlú kvalitu hovoru. TRETIU reklamáciu tiež ZAMIETLI! Mám nefunkčný mobil za 239,- €. Firme hej.sk touto cestou veľmi pekne ďakujem.
    P. S.: Ak máte zbytočné peniaze a čas, vrelo odporúčam nakupovať v hej.sk.

  • Dobrý deň,
    nákup na tejto stránke som už olutovala. Poslala som telefón na reklamáciu a po mesiaci mi ho poslali naspäť s tým. že reklamáciu neuznali z dôvodu že telefon je znečistený a doškriabaný (od kúpy som mala tvrdené sklo a kryt) a je to mechanická chyba. Nákup na Hej.sk nikomu neodporúčam.