Na Heureke využívame personalizáciu a cielenú reklamu. Na základe vášho správania na Heureke personalizujeme jej obsah. Kliknutím na „Rozumiem“ alebo inam súhlasíte aj s využívaním cookies a odovzdaním údajov o správaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na ďalších weboch. Personalizáciu a cielenú reklamu si môžete vypnúť v nastaveniach prehliadača. Viac

Práve prebiehajú Dni dopravy zdarma. Nakúpte za viac ako 15 € v e-shopoch označených ikonou a za dopravu neplatíte.

Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Dobry den,

    mohli by ste mi pomoct kedy sa dovolam na Vasu linku kedze dneska som volala minimalne 30x a stale nic aj som cakala dost dlho na linke a stale nic. Potrebovala by som informacie ohladom nasej objednavky a este sa mi toto nestalo aby som sa nevedela skontaktovat.

    Ďakujem velmi pekne

    Evka

    • Dobrý den, Evko,

      prosím, napište dotaz na infolinka@hej.sk, nebo mi číslo objednávky napište sem , zjistím, v jaké fázi se nachází. Děkuji a přeji Vám pěkný den.

      Lenka

  • Mne sa nepaci pristup reklamacneho oddelenia!!! Nevyreklamovali mi vodeodolny telefon lebo sa dostala do neho voda a zoxidoval. Pritom toto vsetko som vedel a chcel som len vediet preco sa tam dostala ked ma byt vode odolny!! A ked som chcel blizsie informacie cez email ma ignoruju a pritom pisem slusne bez vulgarizmov !!

    • Dobrý den,

      mrzí mě, že nejste spokojen s vyřízením reklamace. Prosím, napište mi číslo Vaší objednávky / reklamace, pokusím se pro Vás zjistit více informací ze servisu. Za nepříjemnosti se omlouvám a přeji Vám pěkný den.

      Lenka

    • Dobry den je to reklamácia č. 8800013810 dakujem pekne.

    • Dobrý den,

      dostala jsem informaci, že do telefonu by nevnikla voda, pokud by byly řádně uzavřeny všechny "bezpečnostní klapky" proti vodě, tj, byl by chráněný i konektor např. na nabíječku nebo sluchátka. Za těchto podmínek by voda do přístroje nemohla vniknout. Pokud však s výsledkem reklamace nesouhlasíte, můžete přístroj reklamovat znovu, a to například přímo v autorizovaném servisu. Je také možné požádat o prošetření soudního znalce. V případě, že by shledal, že se jedná o výrobní vadu telefonu, samozřejmě bychom Vám kompenzovali i náklady na tohoto znalce.

      Děkuji za pochopení a přeji Vám příjemný den.

      Lenka

    • Prepacte ale to je smiesne myslite si ze som neskontroloval tu klapku ?? To taketo opravedlnenie mozete mat na vsetky vadne kusy ? Toto nebol moj prvy odolny telefon tak viem na co si davat pozor ! A keby si aj zaplatim znalca a ten bude mat take iste odvovodnenie ?? Lebo to je tvrdenie proti tvrdenie ja som si isty ze bezpecnostna klapka bola zavreta dobre !!! Lebo ja som ten telefon rozobraty nemal a ani som nebol pri tom technikovi takze si moze povedat hoci co !

    • Doteraz som bol spokojny s Vasim obchodom ale toto ma nahnevalo a posledny krat som u Vas nakupil

  • Včera som objednávala a dnes mám balík v ruke :) môžem len odporúčať .... takto by to malo fungovať, obchod informuje zákazníka o stave objednávky a to pravdivo :) top eshop

    • Dobrý den,

      ceníme si toho, že zde sdílíte svou kladnou zkušenost. Děkujeme a budeme se na Vás opět těšit :)

      Lenka

  • 24.6.2018 som si objednala bazen na stranke je pisane ze dorucia na druhy den a je stvrtok a stale nic volala som v itorok povedala mi ze 1-2 dni a balik mi bide doruceny a zase nic a tak som volala dneska a zase to iste mi povedala ze na buduci tyzden to akoze uz ma ta pani prichystane co povie stalw tie keci dookola tak to uz je drzost klamat takto zakaznika nech tam radsej nepisu termin dodania ked to nesplnia este 1 az 2 dni pocka clovek ale nie tyzden ine internerove obchody aspon dodrzia termin dodania ale twnto hej.sk nula bodov som maximalne nespokojna uz nikdy cez tento obchod neobjednam sklamali ma

    • Dobrý den,

      mrzí mne prodlení v dodání. Prosím napište mi číslo objednávky na e-mail ombudsman@hej.sk a situaci ověřím.

      S pozdravem
      Jana

  • 5.6.2018 som si objednala bazen a doteraz mi neprisla ziadana potvrdena objednavka

    • Dobrý den, Diano.

      Mrzí nás, že stále na informace o stavu objednávky čekáte. Věřím, že brzké době se situace zlepší a zprávy obdržíte.

      S pozdravem
      Alena

  • Nechápem, ako sa obchod, s takýmto ignorantským prístupom k reklamácii a problému, ktorý spôsobili zákazníkovi môže stať finalistom súťaže Shop roku!

    • Vážený zákazníku,

      abychom se mohli k Vašemu problému či reklamaci vyjádřit, budeme potřebovat číslo objednávky nebo dané reklamace. Děkujeme za pochopení.

      Tým Hej.sk

  • Dobry den
    Objednavkou 202252792 som kupil 2 ks organizerov KETER. V druhom zasuvkovom organizeri su dve rovnake nozicky/pojazdy, teda obidve pribalene nozicky su prave. Chyba mi nozicka/pojazd lavy. Nozicky/pojazdy musia byt zrkadlovo otocene = lavy a pravy. Kvoli tomu nemozem druhy organizer zmontovat a pouzivat na presun.

    Reklamacnemu odd som na ich ziadost poslal kopiu navodu s vyznacenym chybajuceho dielu. Po kazdej mnou odoslanej komunikacii mi pride potvrdzovaci mail, ze sa tym budete zaoberat, no cas bezi a neobjednaval som si pojazdny organizer pre to, aby bol volne stojaci a nemohol sa pohybovat, ked nema na com stat a ma len jednu funkcnu nohu.

    Potrebujem od vas operativne riesenie tohoto problemu vasej nekompletnej dodavky. Poslite mi, prosim, druhy kus, mate ich na sklade a tento nekompletny si zoberte naspat.

    Dakujem

    • Vážený zákazníku, celou situaci již řeší reklamační oddělení, nicméně ji musí řešit s dodavatelem a věříme, že problém vyřeší co nejrychleji a k Vaší plné spokojenosti. Reklamaci chybějícího kusu budeme znovu urgovat. Omlouváme se za vzniklé potíže.

      Tým Hej.sk

  • : Vážený zákazníku,

    pro prověření situace s použitým zbožím bychom potřebovali číslo objednávky, bez toho nemáme možnost jinak ověřit, nebo se snažit najít řešení. Děkujeme za pochopení.

    Váš tým Hej.sk

  • Lívia Belanová Laczkóová:

    Vážená zákaznice,

    abychom situaci mohli prověřit, potřebujeme číslo objednávky. Děkujeme za pochopení.

    Váš tým Hej.sk

  • : Vážený zákazníku,

    stírací losy se dostávali ke každé objednávce bez výjimek, není tedy možné, že jste jej nedostal. Budeme rádi, pokud nám dáte číslo objednávky, abychom mohli prověřit nějakou náhradu. Děkujeme za pochopení.

    Váš tým Hej.sk

  • : Vážený zákazníku,

    doručení do 24h platí v případě, že je zboží na centrálním skladu, tato informace je vždy uvedena u zboží a jelikož jste nám neposkytl číslo objednávky, nemáme bohužel jak dohledat. Děkujeme za pochopení.

    Váš tým Hej.sk

  • : Vážený zákazníku,

    pro prověření Vaší situace bychom potřebovali číslo objednávky pračky, jinak nemáme jak dohledat a prověřit. Děkujeme za pochopení.

    Váš tým Hej.sk

  • : Vážený zákazníků,

    mrzí nás, že jste nebyl spokojen se službou dopravce, nicméně toto nemáme možnost ovlivnit, je nám líto. Potřebovali bychom číslo objednávky, abychom mohli prověřit, popřípadě nám poškození nahlaste na hej.sk, kde se Vám ozve reklamační oddělení. Děkujeme za pochopení.

    Váš tým Hej.sk

  • : Vážený zákazníku,

    vzniklá situace nás mrzí, rádi bychom ji prověřili ale budeme k tomu potřebovat číslo objednávky, abychom prověřili proč místo notebooku byla dodána sluchátka. Děkujeme za pochopení.

    Vás tým Hej.sk

  • : Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí vzniklá situace u reklamace číslo 8617012075, nicméně vyjádření a tudíž mechanické poškozená naznal servis dané značky, nemáme možnost nijak ovlivnit jeho vyjádření. Děkujeme za pochopení.

    Váš tým Hej.sk

  • : Vážený zákazníku,

    jsme velice rádi, že jste se způsobem našeho řešení reklamací a odstoupení spokojen. Budeme se na Váš těšit u dalšího nákupu.

    Váš tým Hej.sk

  • : Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost, poprosíme Vás o číslo objednávky, abychom mohli prověřit. Děkujeme za pochopení.

    Tým hej.sk

  • Objednával som si u hej.sk bežiaci pás. Po odbalení tovaru som zistil, že mi prišiel REKLAMOVANÝ TOVAR!!! Ešte bol aj priložený dokument reklamácie od nemenovaného pána s jeho OSOBNÝMI ÚDAJMI!!! Na internete nebola žiadna poznámka o tom, že by bol tovar používaný, pás bol uvedený ako nový tovar a tak isto zaň požadovali plnú čiastku ako za nový kus! Tovar mal rozbalené príslušenstvo, je doškriabaný a vidieť i známky používania.
    S objednávaním u hej.sk som dozaista skončil! Človek aby zaplatil naozaj nemalú čiastku a príde mu tovar na reklamáciu, to akože nie...

  • Nikdy v živote už nevyužijem hej.sk!!!!!!!!!!! Otrasný prístup, zavádzajú s dátumom dodania, na maily reagujú odstupom veľa hodín, alebo aj dní!!!! Objednávka vytvorená 15.12.2017 my do dnešného dňa 22.12.2017 nebola doručená!!!! Sľubovali dodanie do 18.12, pretože tovar bol skladom, a dodnes nič nedoručili, nakoniec som bola nútená stornovať objednávku. Na maily s vyjadrením prečo sa tak stalo, ani len nereagovali!!!!!Otrasný internetový obchod!!!!!! Nikdy viac !!!! Neodporúčam!

  • Dnes som si bol vyzdvihnúť tovar v hejhouse Zvolen a pri preberaní tovaru a platení sa pýtam predajcu, že či dostanem aj žreb nakoľko prebieha akcia " každý vyhráva" a on na to, že túto akciu pozastavili a ja že veď to máte na stránke a chcem ten žreb a predajca na to "mhmm" a viac sa somnou nebavil a samozrejme ani žreb som nedostal. Takže
    HEJ nikdy viac, len klamú a zavádzajú zákazníka.

    Inak stále to na stránke majú zavesené, tfuj !