Heureka.sk - nákupný radca

HEJ.sk

93%
Zákazníkov odporúča obchod
Za posledných 90 dní
Overené zákazníkmi

Diskusia HEJ.sk

Opýtajte sa na čokoľvek, čo Vás zaujíma ohľadom obchodu HEJ.sk.
Nezabudnite, že za svoje príspevky nesiete zodpovednosť. Vyvarujte sa prosím nepodloženým informáciám a vulgarizmom, takéto príspevky môžu byť vymazané. Prevádzkovateľ serveru nenesie zodpovednosť ani neručí za pravdivosť prezentovaných informácií v diskusiách.

Diskutovať o obchodu HEJ.sk môžu len prihlásení užívatelia. Prihlásiť sa

Príspevky emailom

Pre príjem príspevkov emailom, kliknite na tlačítko "Prihlásiť".

Nájdených: 172 příspěvků (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 3 4 5 ... 9 Ďalšie »
Avatar používateľa

anonym

, 0b
pridané 5. januára 2018

Objednával som si u hej.sk bežiaci pás. Po odbalení tovaru som zistil, že mi prišiel REKLAMOVANÝ TOVAR!!! Ešte bol aj priložený dokument reklamácie od nemenovaného pána s jeho OSOBNÝMI ÚDAJMI!!! Na internete nebola žiadna poznámka o tom, že by bol tovar používaný, pás bol uvedený ako nový tovar a tak isto zaň požadovali plnú čiastku ako za nový kus! Tovar mal rozbalené príslušenstvo, je doškriabaný a vidieť i známky používania.
S objednávaním u hej.sk som dozaista skončil! Človek aby zaplatil naozaj nemalú čiastku a príde mu tovar na reklamáciu, to akože nie...

pridané 22. decembra 2017

Nikdy v živote už nevyužijem hej.sk!!!!!!!!!!! Otrasný prístup, zavádzajú s dátumom dodania, na maily reagujú odstupom veľa hodín, alebo aj dní!!!! Objednávka vytvorená 15.12.2017 my do dnešného dňa 22.12.2017 nebola doručená!!!! Sľubovali dodanie do 18.12, pretože tovar bol skladom, a dodnes nič nedoručili, nakoniec som bola nútená stornovať objednávku. Na maily s vyjadrením prečo sa tak stalo, ani len nereagovali!!!!!Otrasný internetový obchod!!!!!! Nikdy viac !!!! Neodporúčam!

Avatar používateľa

anonym

, 0b
pridané 19. decembra 2017

Dnes som si bol vyzdvihnúť tovar v hejhouse Zvolen a pri preberaní tovaru a platení sa pýtam predajcu, že či dostanem aj žreb nakoľko prebieha akcia " každý vyhráva" a on na to, že túto akciu pozastavili a ja že veď to máte na stránke a chcem ten žreb a predajca na to "mhmm" a viac sa somnou nebavil a samozrejme ani žreb som nedostal. Takže
HEJ nikdy viac, len klamú a zavádzajú zákazníka.

Inak stále to na stránke majú zavesené, tfuj !

Avatar používateľa

anonym

, 0b
pridané 14. decembra 2017

Dobrý deň,

Nekupujte nič z HEJ.SK

Chcel by som Vás všetkých varovať. Udávaný termín dodania do 24 hodín je somarina ako voda v koši.
Od pondelka čakám na balík každý deň im volám a nevedia mi dať žiadne relevantné info.

Obrovskú nespokojnosť prikladám aj ich systému kde u nich v obchode majú objednávku zaznačenú ako vybavenú hlavne že balík nieje nikde.

Nikdy viac HEJ.SK !

Avatar používateľa

anonym

, 0b
pridané 7. decembra 2017

Pekny den prajem.Chcel by som sa opytat ci skusate pranim pracku pred tym aku ju odoslete zakaznikovy?Lebo moja skusenost je asi taka,ze som si objednal cez vasu internetovu stranku pracku(nie bazarovym sposobom)ale ako novu.Prisla mi cela zabalena ale vytekala mi z nej spinava voda a bola citit potuchlinou.Tak som volal na Vasu zakaznicku linku a povedali mi ,ze ju skusali.Samozrejme ,ze som tomu neveril,ale vypocul som si moju ocakavanu odpoved.Urcite koli zakaznikovy by ju skusali a prali v nej veci.uz som kupoval tretiu pracku cez net a este sa mi nestalo ze by ju niekto skusal pred predajom.Bol som sa aj nezavisle opytat na pobocke NAY v TN a smiali sa na tom ze ju musel niekto vratit,preto tam je voda,tak ze to je bazarovy predaj.Som strasne zvedavy co mi na to odpoviete.Keby ta pracka nemala 63 kg tak Vam ju poslem naspat s plnou vodou!Viem ,ze ste velka spolocnost a mate vela zamestnancov a kazdy robi chyby,tak preto som zvedavy ako sa k tomu postavite,aj ked predpokladam ako to dopadne.podla toho sa zariadim.dakujem pekne a pekny den prajem.

Avatar používateľa

anonym

, 0b
pridané 5. decembra 2017

doplnim stav spotrebica pre pripad komplikacii, dopravca tu mi podpiste ze je v poriadku, no to ja neviem kedze je zabaleny, pane ja nezodpovedam za stav ale ze nieje poskodeny obal, ok podpisal som , vynesiem rozbalim, sorbky nedotiahnute, jedna uplne nakrivo zakrutit sa ani neda, takze som ju vybral von, plastove diely prilepene tak ze presahuje dost vyrazne lepidlo , bocna stena prehnuta, - jedna sa o chladnicku - jednu z tych drahsich

Avatar používateľa

anonym

, 0b
pridané 5. decembra 2017

S obchodom - kupou, ako takym spokojnost, promtnost , horsie to je s dalsimi sluzbami. Chcete odviezt stary spotrebic ? priplatte si , dorucovacia sluzba vam novy vyhodi pred bytovku a starajte sa ako chcete, co tam po tom ze to ma 80kg a 2m. Zeby sa aspon opytal sofer z ktorej strany ? Nie, vyhodi a odide . Dostanete sms ze dorucime, dohodnut termin ci vobec niekto bude doma, tiez nula bodov, sofer po telefone - jeho to nezaujima moze to nechat aj poprade na sklade. Odpoved Hej.sk - vynos robime len v urcitych miestach. Takze za mna , mozno drobne spotrebice ano, vacsie nikdy viac, k predaju patria aj dalsie sluzby a rozhodne nie taketo, u konkurecie mall.sk daleko lepsie, dohodnu termin, vynesu, zapoja, odnesu stary.

Avatar používateľa

anonym

, 0b
pridané 1. decembra 2017

Po dnešnom dni som hlboko sklamaná a veľmi nahnevaná. Minulý týždeň sme cez HEJ.sk objednali notebook v hodnote 626€ a po týždňovom tešení sa prišlo trpké sklamanie a hnev. Dnes sme totiž na pošte dostali NAMIESTO NOTEBOOKU SLÚCHADLÁ !!!!!!!!! A ich odpoveďou je, že to máme dať reklamovať. Tak teraz človek aby čakal kým oni vyreklamujú očividne ich hrubú chybu. Verím, že došlo k nedorozumeniu, všetci robíme chyby, ale jednoznačne NAPOSLEDY som odtiaľ niečo kúpila. Je to hanba, že needia nalepiť nálepku na správny tovar a že slečna na linke vám povie len, že podajte reklamáciu. Som zúrivá, toto sa mi nestalo v žiadnom inom obchode NIKDY a v obchode "overenom zákazníkmi" by sa to stávať nemalo!!!!!!!!!!@

Avatar používateľa

anonym

, 0b
pridané 28. novembra 2017

Tu hej.sk v živote nenakupim.Reklamacia neuznana z dôvodu mechanického poškodenia. Koliesko do vysávača nevratene. Bol to vysávač zelmer s tepovanim tepovac mi nielenze zničil podlahu keďze z neho vyteká voda a oni ne uznajú reklamáciu. V živote som sa s takým nestretla. Vyhodené peniaze kefa co vysava zničené zeliezko absolútne sa s tým vysavat nedá a napíšu mechanické poškodenie. Vysavanie po podlahe co som nemala ja ako poškodiť tak napíšu mechanické poškodenie. V živote nikdy a to odporučim aj známym u nich ne nakupovať. Hanba keby aspoň to tepovanie urobili ale ss na to vykašlali. Strašne slabé diely zelmer a hej.sk už nikdy. Hanba a ak to vôbec číta hej. Sk nech dá. Paci aj číslo reklamácie 8617012075 a taktiež bude ich jednanie prešetriť štátnou obchodnou inšpekciou

Avatar používateľa

anonym

, 0b
pridané 28. novembra 2017

Tu hej.sk v živote nenakupim.Reklamacia neuznana z dôvodu mechanického poškodenia. Koliesko do vysávača nevratene. Bol to vysávač zelmer s tepovanim tepovac mi nielenze zničil podlahu keďze z neho vyteká voda a oni ne uznajú reklamáciu. V živote som sa s takým nestretla. Vyhodené peniaze kefa co vysava zničené zeliezko absolútne sa s tým vysavat nedá a napíšu mechanické poškodenie. Vysavanie po podlahe co som nemala ja ako poškodiť tak napíšu mechanické poškodenie. V živote nikdy a to odporučim aj známym u nich ne nakupovať. Hanba keby aspoň to tepovanie urobili ale ss na to vykašlali. Strašne slabé diely zelmer a hej.sk už nikdy. Hanba a ak to vôbec číta hej. Sk nech dá. Paci aj číslo reklamácie 8617012075

Avatar používateľa

anonym

, 0b
pridané 23. novembra 2017

Co sa tyka reklamacii tak nemam s tym skusenosti.Ale co sa tyka vratenia tovaru do 14 dni tak nebol ziadny problem doteraz.Bezne to robim,ze si kupim napr.mobil,vyskusam si ho,pozriem co a ako,a ked sa mi nepaci alebo nevyhovuje,tak ho vratim.Bez problemov peniaze poslali spat,sice to trva cca 7-8 dni,ale tak v obch.podmienkach maju uvedene ze do 14 dni.A objednavku a dodanie tovaru vratane komunikacie a platnosti uvedenej sumy dodrzali vzdy na 100%.Takze ja som zatial spokojny. :-)

Avatar používateľa

anonym

, 0b
pridané 9. novembra 2017

Obchod hej.sk odporúčam iba do vtedy, pokiaľ nenastane nejaký problém! Inak s nimi je veľmi ťažká komunikácia voči zákazníkovi a to nie len po telefonickej stránke, mailovej stránke, ale aj keď už človek ide osobne do hej housu v Bratislave.
Objednala som si "Sušičku prádla BEKO DPY 8506 GXB1 kondenzační". Zistila som, že dolu v zásuvke filtra chýba filtračná tkanina. Volala som priamo do BEKO kde mi povedali, že filtračná tkanina je na filtračnej zásuvke nutná a bez toho sa sušička používať nemôže, lebo zachytáva posledné nečistoty, ktoré keď by sa dostali do sušičky môžu spôsobiť poškodenie sušičky, až požiar. Volala som na infocetrum hej.sk kde mi povedali, že mám zaslať fotografie mailom na kompletizáciu výrobku. Fotografie som zaslala dňa 9.10.2017. Opakovane mi písali mail, že mám zaslať fotografie. Fotografie som stále zasielala a dňa 24.10.2017 som bola osobne v hej house v Bratislave, kde som celú filtračnú zásuvku priniesla a bolo mi oznámené, že chýbajúci diel je objednaný u dodávateľa a každú chvíľu ho privezie kuriér! Je 9.11.2017 a kuriér stále nechodí! Volala som na infocetrum, kde mi povedali,že to overia v hej house v Bratislave a budú ma kontaktovať telefonicky. Hej hous ma kontaktoval s tým, že záhadne dnes sa im dodávateľ ozval s tým, že na tomto mojom modeli sa už filtračná tkanina nedáva. Keď som argumentovala s tým, že mi priamo v Beko povedali, že to tam musí byť a že sa bez toho nemá sušička používať som dostala odpoveď, že to teda ešte preveria!! Sušičku mi doručili 28.9.2017, fotky som zaslala 9.10.2017, takže mám 43 dní sušičku, ktorú nemôžem používať a mesiac sa nemôžem od hej.sk dožiadať dodania neúplného dielu!! Už mi dochádza trpezlivosť a nikdy si nič z hej.sk neobjednám, lebo takéto jednanie zo zákazníkom je neprofesionálne a mám od nich výrobok, ktorý mi je úplne zbytočný! HEJ.SK nikdy viac!!! Asi najlepšie by bolo to začať riešiť so SOI-kou možno potom by som sa dočkala pohybu z ich strany!
Číslo reklamácie 8717001213
Číslo objednávky 202056657

Avatar používateľa

Hej.sk

, 0b
pridané 25. októbra 2017

Vážený zákazníku,

velice nás mrzí situace, která nastala ve Vaší objednávce. Co se týče nedostupnosti zboží a následné expedici, v tomto případě se stalo, že se objednávka automaticky vykryla tím, že někdo jiný zrušil objednávku či podobně. E-mail o stornu, který jste psal byl zpracován další den, kdy už byla zásilka expedována. Dostupnost infolinky záleží na množství požadavků ostatních zákazníků a vytíženosti našich operátorů, opravdu nemáme možnost nějak ovlivnit.

Při situaci nepřevzetí objednávky se skutečně musí čekat na vrácení zboží ze strany dopravce, nemůžeme ovlivnit, je nám líto. Jakmile jsme zboží obdrželi, předali jsme požadavek na vytvoření opravného dokladu a následné zaslání prostředků na kartu, ze které odcházelo. Celou situaci jsme spolu již řešili telefonicky. Omlouváme se za delší řešení této situace.

Doufáme, že Vás tato situace neodradí od dalšího nákupu u nás. Opravdu nás to mrzí.

S pozdravem Tým Hej.sk

Avatar používateľa

anonym

, 0b
pridané 23. októbra 2017

Peniaze mi boli vratene

Avatar používateľa

anonym

, 0b
pridané 20. októbra 2017

20.9.2017 som si objednal fotoaparat, ktory bol skladom (1ks). Hned na to mi prisiel email ohladom vytvorenia objednavky, dalsi o 15 min neskor, vraj uz tovar nie je skladom. V poriadku nic sa nedeje, objednam si tovar u niekoho ineho. 21.9. som zaslal email na storno objednavky, lebo som potreboval tovar ihned, nie cakat nan 2 tyzdne kym sa naskladni atd. Na to mi prisiel email s odpovedou, ze moj email bol zaradeny do spracovania a budu sa mu venovat (tak urcite, do dnes ziadna odpoved!!!)

22.9. mi prisiel email, vas tovar bol vyexpedovany, prosim ?! ako mohol by vyexpedovany, ked nebol na sklade a nasledne som poslal storno objednavky! Akonahle som tento email precital, snazil som sa dovolat na infolinku, na ktorej mi samozrejme nikto nedvihal, skusim som znovu o hodinu neskor neuspesne a o dalsiu samozrejme tiez neuspesne, az k veceru sa mi podarilo spojit s operatorom, ktory mi povedal, uz je neskoro, tovar bol vyexpedovany, vyriesime to tak, ze ho len neprevezmete. Tak som aj urobil (ale snazil som sa zabranit zvytocnej doprave tovaru, ktory som nechcel)

Cakal som cca tyzden bez odpovedi, nasledne som sa pokusal dovolat na vasu “super dostupnu” infolinku, 3 krat som sa nedovolal ani len k nejakemu operatorovi a to v hodinovych intervaloch nie v jednu chvilu. Tak som pockal nejake 3 dni a skusil to znovu. Dvihla mi celkom ochotna pani, ktorej som povedal cislo objednavky, aby mi preverila v akom je stave, ubezpecila ma, ze sa caka na vratenie tovaru, nasledne mi moje peniaze budu vratene bez akychkolvek ziadosti na ucet, z ktoreho som ich poslal.

Dnes je 20.10. a pytam sa kde su moje peniaze ?!!!
Ziadne odpovede na emaily ! Ziadna reakcia, keby ste mali aspon snahu ma upovedomit, kedy mi budu cca vratene.
Mal som dost trpezlivosti a nechcel som pisat zlu recenziu, nedali ste mi na vyber.

Cislo objednavky 202051083

PS stale cakam !

Avatar používateľa

Hej.sk

, 0b
pridané 14. septembra 2017

: Vážený zákazníku,

děkujeme za zpětnou vazbu k nákupu i když není pozitivní. Rádi bychom reagovali a záležitost prověřili. Poprosím Vás tedy o uvedení čísla objednávky abychom mohli s tímto sdělením pracovat a poskytnout Vám zpětnou vazbu. Číslo objednávky nám prosím napište zde, nebo na e-mailovou adresu info@hej.sk.
S pozdravem Tým Hej.sk

Avatar používateľa

anonym

, 0b
pridané 14. septembra 2017

Objednal som si na hej.sk hernú konzol za 430€ dostal som o nich balík a jedine čo mi do krabice zabalili bol šok zaplatil som nehorázne peniaze za tovar ktorý bol rozbalený a použitý a v balení nebola hra ktorá mala byť v rámci Bundle balenia.Volal som na hej.sk linku kde nevedia nič len povedať že tam sa takéto niečo nedá vyriešiť.

Zaplatím plnú cenu dostanem rozbalený tovar bez upozornenia a k tomu v balení nie je ani hra teraz aby som išiel na políciu a obchodnú inšpekciu riešiť tieto veci lebo hej.sk na to kašle. Ľudia nedajte sa zlákať celkom peknou stránkou ktorá pôsobí korektne keď po nou sa skrýva jedna banda neschopných ľudí nechápem ako môže takáto firma ešte existovať.

Ako mi môžu poslať použitý a rozbalený kus produkty bez upozornenia. Ochranná plomba bola porušená a kde hra ktorá mala byť v balení ?

Povedal som na linke aby mi poslali novú konzolu a tuto zároveň ako mi príde nová nech kuriér odnesie povedali mi na to že sa to nedá zaujímavé iné firmy s takýmto postupom nemajú problém ale hej.sk áno. Dokonca mi nechceli ani zabezpečiť odvod nakoľko firma spravila chybu teraz ja budem platiť 10€ za nejakú dopravu alebo čo toto je podvod ale ja sa nenechám len tak šikanovať zo strany obchodu čo je veľa to je veľa podviedli ma a ešte sa správajú drzo.

Toto bol prvý a posledný nákup u nich.

Avatar používateľa

Hej.sk

, 0b
pridané 18. augusta 2017

Janka: Vážená zákaznice,
jestliže se jedná o epilátor, nevztahuje se na tento výrobek možnost odstoupení od kupní smlouvy z hygienických důvodů. Veškeré informace jsou uvedeny v obchodních podmínkách: https://www.hej.sk...
Bod 9.12.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem Tým Hej.sk

Avatar používateľa

Janka

, 0b
pridané 18. augusta 2017

Dobrý deň, pred pár dňami som si objednala epilátor, hneď som ho vyskúšala lenže nefungoval podľa mojich predstáv chcem sa teda spýtať či je možné vrátiť ho naspäť.

Avatar používateľa

Hej.sk

, 0b
pridané 2. augusta 2017

Erika Takáčová: Vážený zákazníku, děkujeme za zpětnou vazbu k nákupu. V příspěvku neuvádíte číslo reklamace a v systému se nám nedaří dohledat, nemůžeme tedy blíže Vaši reklamaci prověřit. Velice nás mrzí, že byla Vaše reklamace zamítnuta, bohužel nedokážeme změnit stanovisko autorizovaného servisu značky, které reklamaci posuzovalo. V případě nákupu na firmu není určena lhůta na vyřízení reklamace, ale dle našich obchodních podmínek je stanovena lhůta 60 dnů. Délka záruční lhůty na firmu je poskytována výrobcem, nikoli námi jako prodejcem. V případě nákupu na firmu bohužel výrobce v některých případech záruční lhůtu snižuje. Je to v závislosti od dané značky, stejné podmínky mají i jiní prodejci. Děkujeme za pochopení a za vzniklé komplikace se velice omlouváme.

S pozdravem Tým Hej.sk

Nájdených: 172 príspevkov (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 3 4 5 ... 9 Ďalšie »