Reklama
Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Dobrý deň,

    kúpila som si u vás mobil, ktorý sa však po dvoch týždňoch pokazil. Viaceré funkcie nefungovali tak ako mali a hocikedy sa reštartoval. Po predošlej zlej skúsenosti s reklamáciou som mobil predsa len s malou dušičkou reklamovala. Avšak, samozrejme ako inak, reklamácia bola NEUZNANÁ - dôvod = tovar bol v továrenských nastaveniach. Viete mi niekto prosím poradiť či som naozaj spravila chybu ja, že ako spôsob vymazania všetkých info z mobilu som zvolila túto cestu? Naozaj to môže byť dôvodom neuznania reklamácie? Lebo mobil aj tak nefunguje, akonáhle som ho zapla keď mi prišiel po reklamácií sa hneď vypol a niekoľkokrát reštartoval, čiže neverím, že v tom "autorizovanom servise" sa chyba neprejavila. Ďakujem za každú odpoveď.

    A mimochodom, veľmi ma bavia vaše komentáre pod každým negatívnym príspevkom ako vás to mrzí a je vám to líto. Čo keby ste s tým radšej niečo robili? Vaša ľútosť mi funkčný mobil alebo peniaze zaň nevrátia. A ozaj, ja po všetkých skúsenostiach s vašim obchodom už tiež u vás nenakúpim.

    • Dobrý den,

      prosím zašlete nám číslo reklamace nebo prodejního dokladu a informace o průběhu na e-mail [email protected] Situaci ověříme.
      Děkuji

      S pozdravem
      Jana

  • Dobrý deň. Objednala som si u vás notebook žiaľ po 2 mesiacoch prestal fungovať. Poslala som ho späť na reklamáciu. Výsledok reklamácie neuznaná . Chyba notebooku sa neprejavila. ........ Po prepočítaní výdavkov na poštovné som sa rozhodla notebook dať radšej opraviť v servise u nás. Chyba notebooku sa v servise prejavila hneď po zapnutí. Na vlastné náklady som si dala notebook opraviť aj na úkor toho že záruka mi na daný výrobok padla. Načo by mi však bola ked som ju potrebovala aj tak nebol výrobok opravený.

    • Dobrý den,

      mrzí nás tato situace. Jako prodejci neposoudíme oprávněnost, záruční reklamace předáváme pouze do autorizovaných servisních středisek výrobce. Jestliže byla reklamace vyřízena závada se neprojevila a se stanoviskem jste nesouhlasila, vyvrátit servisní vyjádření může znalecký posudek nebo nová reklamace, pokud by byla uznána. V případě, že však proběhl u výrobku dále zásah v neautorizovaném servisu, hrozí ztráta záruky. Pro oficiální stanovisko můžete poslat veškeré podklady a informace s číslem zakázky na [email protected]

      S pozdravem
      Alena

  • Dobrý deň. Po druhý krát sa mi stalo, m, dokonca k odberu v ten istý deň. že obchod zavádzal. V čase objednania tovaru bol podľa informácií skladom dokonca k odberu v ten istý deň, V emaily už bolo že nie je k dispozícii.

    Som sklamaný z prístupu obchodu.

    Už ani ja ani moji známy u Vás nakupovať nebudú. a neradím to ani ostatným spotrebiteľom.

    • Dobrý den, pane Mullere,

      moc nás mrzí, pokud se nepovedlo Vaši objednávku vyřídit. V ojedinělých případech se stává, že u zboží, které je ve stavu prodejny od poslední inventury, se zjistí poškození, popř. odcizení.

      Za komplikace se omlouváme a děkujeme za pochopení.

      S pozdravem
      Adam

  • Dobrý deň,

    na hej.sk som nakúpila naposledy. A odporúčam všetkým, ktorí si chcú kúpiť kvalitný tovar aby zvolili iný obchod. Minulý rok na jar som kupovala mobil, pokazil sa po pol roku. Povedala som si okej, to je v pohode, bol lacnejší a predsa len neznáma značka tak som to neriešila.
    V lete som po necelom roku od nákupu musela reklamovať notebook, až na tretiu reklamáciu ho dali dokopy (ale samozrejme po prvých dvoch reklamáciách som ho musela poslať späť, pretože sa s ním nedalo nič robiť, čiže skoro 3 mesiace som bola bez notebooku). To som bola dosť sklamaná.
    Moj posledný nákup bol takmer pred mesiacom. Povedala som si, že keďže je rýchle doručenie (tovar prišiel aj tak neskor) a dobrá cena dám obchodu ešte šancu. Že však predošlé 2 skúsenosti boli možno len náhoda. Kupovala som mobil pre sestru. Neprešiel ešte ani mesiac a ten mobil sa pokazil! Čo mám akože teraz robiť? Znovu ho reklamovať? A čakať zas 3 mesiace lebo až na tretíkrát uznáte že je tam naozaj nejaká interná chyba? A aký mobil bude mať zatiaľ sestra? Skutočne nechápem ako možete predávať tak nekvalitné výrobky.

    • Dobrý den,

      je nám moc líto, že máte s výrobky takové potíže. Mohu Vás však ujistit, že veškerý sortiment je z oficiální distribuce a reklamace elektroniky řeší dle platné legislativy autorizované servisy, určené výrobcem.

      S pozdravem
      Adam

    • Tak ja Vám radím. Mal som podobnú skúsenosť v OK. Bol som už veľmi nahnevaný, tak som písal komentáre na spôsob vybavovania reklamácie každý deň na email predajne a zároveň aj na fórum na nete. Spolu s komunikáciou zo strany obchodu. Po 5tich dňoch mi vrátili peniaze. Nedajte sa okrádať. Reklamácia je iba hra nervov. Kto z koho. A verte že obchod si môže dovoliť tie peniaze Vám vrátiť.

  • Komunikácia s jednanie sú na vysokej úrovni. Vytkol by som jedine fakturovanú službu, ktorú som nedostal "Doručenie nasledujúci deň" (tovar prišiel po troch dňoch, čo bolo náležite vysvetlené ešte v plánovaný deň doručenia a ospravedlnili sa, ale peniaze za nedodanú službu nevrátili) a nedodržanie dojednanej služby "Volať hodinu dopredu" (tu som sa, žiaľ, vysvetlenia ani ospravedlnia nedočkal). Jedná sa o drobnosti, ktoré v konečnom dôsledku nespôsobia problém, ale tieto ponúkané služby navyše som si zvolil z určitých dôvodov. Až na tieto dva neduhy som celkovo spokojný.

    • Dobrý den,

      je mi líto, že se nepodařilo doručit výrobek v avizovaném termínu. Omlouvám se za starosti. Prosím zašlete nám bližší informace a číslo objednávky na e-mail [email protected] Na kvalitě služeb nám záleží.

      S pozdravem
      Jana

  • Dobry den.
    Dnes rano (1.2.2019) som si objednal tovar "skladom", ktory vraj bude k vyzdvihnutiu na predajnom mieste o 3 az 4 dni. Ked som sa na predajni opytal "preco az tak neskoro, ked tovar bol na nete SKLADOM", tak vraj sa nachadza v sklade v Senci a nie na predajni... TO VAAAZNE???! Ked si objednate tovar, krizom cez cele Slovensko ho mate na druhy den, ale Hej.sk ho dovezie zakaznikovi zo svojho skladu na predajnu (vzdialenost tak 20 - 25km) o 3 - 4 dni... Cista KATASTROFA, no comment! Velmi zla skusenost...

    • Dobrý den,

      velice nás mrzí situace vedoucí k Vaší nespokojenosti. Snažíme se neustále služby a servis zlepšovat s důrazem na dodání.

      S pozdravem
      Alena

  • Neodporúčam, kedysi veľká spokojnosť, ale od jesene otras. Jeden produkt mi nevedeli poslať za mesiac a pol, teraz som objednala 6.12 tovar na sklade s doručením na pobočku a stále nie je na pobočke. Písala som im email, napísali že preveria, ale odvtedy ani obraz ani zvuk.

    • Dobrý den Darino,
      velice mne mrzí potíže s dodáním výrobku. Omlouvám se za starosti. Prosím napište mi číslo objednávky na e-mail [email protected] Ověřím, kde se objednávka zdržela.

      S pozdravem
      Zdeňka

  • Ignorancia. Zásielky nikdy neplaťte dopredu. Aj keď ju stornujete hned vten deň, peniaze vrátia až po 14 dňoch až po písaní na reklamácie. Druhú zásielku stratí pošta a ja mam čakať až im ju pošta vráti kým mi vrátia peniaze. Ešteže som si s poštou všetko vybavila sama... Našli ju a poslali späť a oni mi stále tvrdia, že čakajú kým ju im pošta vráti aj keď mám od pošty email že úž ju dostali... Klamstvo jedno za druhým z reklamácii. Nikdy už neuvidia peniaze dopredu.!!!

    • Dobrý den, paní Wurschnerová,

      je mi velice líto komplikací se zásilkou. Ověřila jsem, že vratka je v tuto chvíli zpracovávána naším účetním oddělením. Zaurgovala jsem je a věřím, že platbu budete mít brzy zpět. Omlouvám se za starosti.

      S pozdravem
      Jana

  • Otrasné správanie ku zákazníkovi, klamstvá. Že vás to baví :)

    18.12 som objednal synovi pod stromček Notebook. U notebooku bola napísaná doprava do 20.12. Samozrejme ntb neprišiel. 20.12 som volal na zákazníckú linku, kde mi zdvihla pani a povedala mi že zistí kde je a že sa mi ozve.
    Samozrejme reakcia žiadna, čakal som márne.

    21.12 ráno som zase volal na vašu zákaznickú linku kde je ntb. Zodvihol mi pán a povedal že zistí kde je a že mi naspäť zavolá. O pol hodinku mi volal naspäť a povedal mi, že NTB sa prevážal z Česka do Logistiky do Senca, a že by mal príst dneska večer. Čakám, čakám do večera, ntb nikde. Volám zase kde je ntb, dostanem informáciu že NTB príde v sobotu.

    Večer v sobotu 22.12 volám kde je ntb? Zodvihne mi pani českej národnosti z Call centra ktorá mi svojím neochotným prístupom povie že NTB sa presúva na predajňu (ešte že mám na to ju, sám by som si to nedokázal prečítať v sledovaní objednávky) a chcela mi zložiť lenže nemohla. Zložil som a zavolal som ešte raz. Zodvihol mi normálny pán, ten mi vysvetlil že je to stále v logistike a že by to do PONDELKA do VIANOC, malo prísť. 23.12 som tam nevolal. 24.12 mi neprišiel ani jeden EMAIL ani jedna SMSka.



    Príde vám normálne takto klamať zákazníkom? Synovi ntb príde až po vianociach vďaka vašej neschopnosti. Logistika z Česka do Hejhouse-u mohla trvať maximálne 3dni, viac nie. A ak už, stačilo neklamať a rovno povedať že notebook nepríde včas do vianoc. (Mimochodom, túto otázku som sa minimálne 10x pýtal ale vidím že aj to je málo :)). Ďakujem že máte tak úžasnú zákaznickú linku a ďakujem za krásne vianoce pre syna. Nabudúce skúste nemyslieť na tých pár eur čo vám príde z distrubúcie jedného notebooku ale na úprimnosť k zákazníkom. Prajem požehnané a neklamajúce sviatky :)

    • Dobrý den,

      velice mne mrzí, že se doručení zboží zdrželo. Je mi líto, pokud naše zákaznické centrum nepodalo konkrétní informace o stavu objednávky a termínu dodání. Na kvalitě služeb nám záleží a stále se snažíme v tomto směru zlepšovat. Chápu, že jste očekával vyřízení objednávky v avizovaném termínu. Omlouvám se za starosti.

      S pozdravem
      Jana

  • Nedávno som si kupovala žehličku. Bola som si ju osobne prevziať na predajni, kde mi predavačka strčila papier do rúk a povedala dovidenia. Až doma som zistila že som vyhrala 30% zľavu v aktuálnej súťaži čo prebieha na hej.sk. V pravidlách som sa dozvedela, že bez prítomnosti predavača je to neplatné. Som nespokojná s prístupom predavačky a pravidlami súťaže. Veď je to úplne jedno kde to zotriem. Predavacka mala povedať hneď pri pokladni, že to treba tam zotrieť nečítam si každú hlúposť čo mi niekto do rúk vopchá. :) príjemný deň viac u vás nenakúpim.

    • Dobrý den, Julando,

      děkujeme za zpětnou vazbu k soutěži a k Vašemu nákupu. Tato situace nás moc mrzí. Pokud nám dáte ještě šanci, pokusíme se Vás již nezklamat.

      S pozdravem
      Adam

  • Dobrý deň.

    Váš eshop nie je schopný doručiť tovar z objednávky 202434628 od 24.11 do dnešného dňa čo je viac ako 10 dní pričom tovar je na sklade a v ďalších 12 pobočkách. Túto objednávku, teda ak ju ešte vybavíte v tomto roku by ste mi mali dať Z A D A R M O !!!!!!

    ĎAKUJEM

    • Dobrý den Patriku,
      mrzí mne, že došlo ke zdržení u vychystávání Vaší objednávky. Byly způsobeny systémovou chybou. V současnosti pracujeme na vylepšení systému a zavádíme taková opatření, aby se zmíněná situace již neopakovala. Zboží je na cestě do prodejny. věřím, že bude brzy dodáno.
      Zdeňka

  • Dobry den,

    mohli by ste mi pomoct kedy sa dovolam na Vasu linku kedze dneska som volala minimalne 30x a stale nic aj som cakala dost dlho na linke a stale nic. Potrebovala by som informacie ohladom nasej objednavky a este sa mi toto nestalo aby som sa nevedela skontaktovat.

    Ďakujem velmi pekne

    Evka

    • Dobrý den, Evko,

      prosím, napište dotaz na [email protected], nebo mi číslo objednávky napište sem , zjistím, v jaké fázi se nachází. Děkuji a přeji Vám pěkný den.

      Lenka

  • Mne sa nepaci pristup reklamacneho oddelenia!!! Nevyreklamovali mi vodeodolny telefon lebo sa dostala do neho voda a zoxidoval. Pritom toto vsetko som vedel a chcel som len vediet preco sa tam dostala ked ma byt vode odolny!! A ked som chcel blizsie informacie cez email ma ignoruju a pritom pisem slusne bez vulgarizmov !!

    • Dobrý den,

      mrzí mě, že nejste spokojen s vyřízením reklamace. Prosím, napište mi číslo Vaší objednávky / reklamace, pokusím se pro Vás zjistit více informací ze servisu. Za nepříjemnosti se omlouvám a přeji Vám pěkný den.

      Lenka

    • Dobry den je to reklamácia č. 8800013810 dakujem pekne.

    • Dobrý den,

      dostala jsem informaci, že do telefonu by nevnikla voda, pokud by byly řádně uzavřeny všechny "bezpečnostní klapky" proti vodě, tj, byl by chráněný i konektor např. na nabíječku nebo sluchátka. Za těchto podmínek by voda do přístroje nemohla vniknout. Pokud však s výsledkem reklamace nesouhlasíte, můžete přístroj reklamovat znovu, a to například přímo v autorizovaném servisu. Je také možné požádat o prošetření soudního znalce. V případě, že by shledal, že se jedná o výrobní vadu telefonu, samozřejmě bychom Vám kompenzovali i náklady na tohoto znalce.

      Děkuji za pochopení a přeji Vám příjemný den.

      Lenka

    • Prepacte ale to je smiesne myslite si ze som neskontroloval tu klapku ?? To taketo opravedlnenie mozete mat na vsetky vadne kusy ? Toto nebol moj prvy odolny telefon tak viem na co si davat pozor ! A keby si aj zaplatim znalca a ten bude mat take iste odvovodnenie ?? Lebo to je tvrdenie proti tvrdenie ja som si isty ze bezpecnostna klapka bola zavreta dobre !!! Lebo ja som ten telefon rozobraty nemal a ani som nebol pri tom technikovi takze si moze povedat hoci co !

    • Doteraz som bol spokojny s Vasim obchodom ale toto ma nahnevalo a posledny krat som u Vas nakupil

  • Včera som objednávala a dnes mám balík v ruke :) môžem len odporúčať .... takto by to malo fungovať, obchod informuje zákazníka o stave objednávky a to pravdivo :) top eshop

    • Dobrý den,

      ceníme si toho, že zde sdílíte svou kladnou zkušenost. Děkujeme a budeme se na Vás opět těšit :)

      Lenka

  • 24.6.2018 som si objednala bazen na stranke je pisane ze dorucia na druhy den a je stvrtok a stale nic volala som v itorok povedala mi ze 1-2 dni a balik mi bide doruceny a zase nic a tak som volala dneska a zase to iste mi povedala ze na buduci tyzden to akoze uz ma ta pani prichystane co povie stalw tie keci dookola tak to uz je drzost klamat takto zakaznika nech tam radsej nepisu termin dodania ked to nesplnia este 1 az 2 dni pocka clovek ale nie tyzden ine internerove obchody aspon dodrzia termin dodania ale twnto hej.sk nula bodov som maximalne nespokojna uz nikdy cez tento obchod neobjednam sklamali ma

    • Dobrý den,

      mrzí mne prodlení v dodání. Prosím napište mi číslo objednávky na e-mail [email protected] a situaci ověřím.

      S pozdravem
      Jana

  • 5.6.2018 som si objednala bazen a doteraz mi neprisla ziadana potvrdena objednavka

    • Dobrý den, Diano.

      Mrzí nás, že stále na informace o stavu objednávky čekáte. Věřím, že brzké době se situace zlepší a zprávy obdržíte.

      S pozdravem
      Alena

  • Nechápem, ako sa obchod, s takýmto ignorantským prístupom k reklamácii a problému, ktorý spôsobili zákazníkovi môže stať finalistom súťaže Shop roku!

    • Vážený zákazníku,

      abychom se mohli k Vašemu problému či reklamaci vyjádřit, budeme potřebovat číslo objednávky nebo dané reklamace. Děkujeme za pochopení.

      Tým Hej.sk

  • Dobry den
    Objednavkou 202252792 som kupil 2 ks organizerov KETER. V druhom zasuvkovom organizeri su dve rovnake nozicky/pojazdy, teda obidve pribalene nozicky su prave. Chyba mi nozicka/pojazd lavy. Nozicky/pojazdy musia byt zrkadlovo otocene = lavy a pravy. Kvoli tomu nemozem druhy organizer zmontovat a pouzivat na presun.

    Reklamacnemu odd som na ich ziadost poslal kopiu navodu s vyznacenym chybajuceho dielu. Po kazdej mnou odoslanej komunikacii mi pride potvrdzovaci mail, ze sa tym budete zaoberat, no cas bezi a neobjednaval som si pojazdny organizer pre to, aby bol volne stojaci a nemohol sa pohybovat, ked nema na com stat a ma len jednu funkcnu nohu.

    Potrebujem od vas operativne riesenie tohoto problemu vasej nekompletnej dodavky. Poslite mi, prosim, druhy kus, mate ich na sklade a tento nekompletny si zoberte naspat.

    Dakujem

    • Vážený zákazníku, celou situaci již řeší reklamační oddělení, nicméně ji musí řešit s dodavatelem a věříme, že problém vyřeší co nejrychleji a k Vaší plné spokojenosti. Reklamaci chybějícího kusu budeme znovu urgovat. Omlouváme se za vzniklé potíže.

      Tým Hej.sk

  • : Vážený zákazníku,

    pro prověření situace s použitým zbožím bychom potřebovali číslo objednávky, bez toho nemáme možnost jinak ověřit, nebo se snažit najít řešení. Děkujeme za pochopení.

    Váš tým Hej.sk

  • Lívia Belanová Laczkóová:

    Vážená zákaznice,

    abychom situaci mohli prověřit, potřebujeme číslo objednávky. Děkujeme za pochopení.

    Váš tým Hej.sk