Recenziu na tento obchod môžu písať iba overení zákazníci - tým máte istotu pravdivosti recenzií. Hodnotenie je možné zadať vyplnením dotazníku spokojnosti, ktorý zákazníkom príde po nákupe. Viac o Overené zákazníkmi.

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Katastrofálna komunikácia
    • Dohodli sme si zľavu ktorú následne nedali
    • Na reklamačnom je totálne arogantná osoba ktorá nepustí zákazníka ku slovu. Maju toľko objednávok že si nepotrebujú vážiť zákazníka.
    • Neodporúčam
    • Tovar zodpovedá cene

    Aby som to len v bodoch nehodnotil bez nášho príbehu.
    Kupovali sme z eshopu tovar rozdelený do dvoch objednávok v celkovej hodnote 2500 eur. Pani majiteľka nám sľúbila zľavu ktorá pri dodaní prvej objednávky nebola poskytnutá a na žiadne naše emaily už potom neodpovedali. Druhú objednávku nám odoslali znova bez poskytnutia dohodnutej zľavy a kontaktu. Ozvali sa až keď sme zásielku odmietli prevziať a to bola tá totálne arogantná pani ktorá ani nemala ochotu niečo riešiť len po mne štekala čo si ja myslím a čo si dovoľujem.
    Dĺhe roky som sa nestretol s tým aby sa takto niekto správal k zákazníkom a obzvlášť nie pri hodnotnej veľkej objednávke kde nemalo ísť o jednorázovú objednávku.
    Ani si nechcem predstaviť ako potom riešia malé objednávky a reklamácie pri nižších objednávkach.

    Reakcia obchodu HeavenShop

    Dobry den,
    ospravedlnujeme sa, ak doslo k nedorozumeniu pri dodatocnom uplatneni zlavy v objednavke a naslednej komunikacii so zamestancom. Poziadal som kolegynu, aby Vas opatovne kontaktovala o presné vysvetlenie problemu a napravu, ak doslo k pochybeniu z nasej strany. Verim, ze vsetko bude vyriesene k vzajomnej spokojnosti.
    Co sa tyka riesenia reklamacii, vyska objednavky u nas nema ziadny vplyv na jej priebeh. Pristupujeme k zakaznikovi rovnako pri drobnej ako aj velkej objednavke a snazime sa aby bola kazda vyriesena k 100% spokojnosti zakaznika.
    S pozdravom a uctou
    Ing. Zoltan Varga, majitel obchodu

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • zla komunikacia
  • Odporúča obchod

    90 %

    • nízke ceny, tovar skladom
    • slabá komunikácia
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar do týždňa doručený
    • Zlá komunikácia
  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • komunikacia
    • pomerne vysoke ceny za polske produkty
    • dlha dodacia doba

    Reakcia obchodu HeavenShop

    Dobrý deň pán Peter,
    dovoľte mi poďakovať sa za Vašu objednávku cez www.heavenshop.sk. Váš názor som preverovala a dovoľte mi vyjadriť sa k nemu.
    Objednávku ste k nám odoslali 10/12/23. Následne sme potvrdili dodanie 21-22/12/23. Myslím si, že v tomto predvianočnom období pre tovar, ktorý skladom nemáme, potvrdenie dodania bolo prijateľné, pre ktoré ste sa mohli rozhodnúť prijať, prípadne objednávku stornovať, ak termín dodania nevyhovuje.
    Vašu objednávku sa nám podarilo v predstihu odoslať, a to 20/12/23 sme odovzdali kuriérskej spoločnosti DPD, ktorá zásielku dňa 21/12/23 aj doručila.
    Zákazník má vždy právo sa rozhodnúť či v danom obchode nakúpi, čo sa týka zverejnených cien a dodacej doby. Ceny neskrývame, dodanie informujeme.
    Som rada, že objednávku sme stihli pred sviatkami doručiť, a takto spríjemniť Vaše chvíle voľna.
    Dovoľte mi zapriať Vám krásne , (s)pokojné a ničím nerušené sviatky a šťastný Nový Rok 2024.
    S úctou zostáva Juliana
    Heavenshop.sk