Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
- Otrasná komunikácia zo strany e-shopu
- Objednavka stále nedorazila
Tovar bol objednaný a zaplatený pred mesiacom. Objednávané produkty boli označené “skladom”. Kontaktovať e-shop cez telefón - takmer nemožné. Volala som tam celé doobedie, buď bola linka obsadená alebo moje číslo nezdvihli. Hneď po mne to skúsil manžel a jeho číslo zdvihli do pár sekúnd.
Pani na linke sa nám smiala do telefonu, ze to príde možno v polke alebo na konci januára, pretože jednu batériu z objednavky nemajú skladom. Podotýkam že o tomto ma vôbec neinformovali ani cez telefón ani mailom!!!
Požiadali sme ich aby nám zaslali aspoň ostatné veci z objednávky, čo nám prisľúbili že pošlú hneď v ten deň. Po tomto rozhovore mi prišiel email s objednavkou - tie iste produkty, ta istá cena, iné číslo objednavky a nezabudli poslať další mail s tým ze táto objednavka je nezaplatená.
Obratom som zaslala potvrdenie o zaplatení objednavky, a znova kontaktovala e-shop (asi na piaty pokus pretože znova nedvíhali) že čo to ma znamenať. Smejúca sa pani povedala ze si to nemám všímať, a “chlapci zo skladu hľadajú batériu, a možno nám pošlú aj celú objednávku hneď.”
Od tejto komunikácie prešiel další týždeň, samozrejme nič neodoslali. -
Neodporúča obchod
Nedodrzali termin dodania skladom a posunuli o 1 mesiac neskor
-
Neodporúča obchod
- Tovat vraj skladom, potom na sklade u dodávateľa a doručenie v nedohľadne
-
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Neodporúča obchod
Stolik je pekný, no poškodený.
Rohy su zo všetkých strán
Prasknuty, pid doskou.
Hrozne. -
Neodporúča obchod
Dohodol som sa na dodaní, tovar však prišiel aj tak v inom termíne, ale na to, že som okamžite nezaplatil ma dokázali upozorňovať každú chvíľu.
Reakcia obchodu HeavenShop
Dobry den pan Richard,
Je nam luto, ale individualne terminy dorucenia nie su silne stranky prepravnych spolocnosti, uz vobec nie pri paletovych zasielkach, kde sa zakaznik musi trocha prisposobit s ohladom na tazky/rozmerny tovar prevazany na paletach.
V objednavke ste si zvolil platbu bankovym prevodom a system vam automaticky preposlal vyzvu na zaplatenie 2x (5.11.2024 11:25:43 + 7.11.2024 11:32:32). Nas system automaticky generuje 3 upozornenia na chybajucu platbu zakaznika a nasledne objednavku stornuje (kazde dalsie upozornenie pod 48hod. bezo zmeny stavu objednavky).
Objednavku ste zaplatil 7.11.2024 12:03:41 a nas sklad ju expedoval 8.11.2024 06:43:47 a odovzdal kurierskej sluzbe SDS. Podla nasich informacii ste zasielku prevzal 13.11.2024. Zo strany obchodu nedoslo k ziadnemu omeskaniu alebo chybe.
Je nam luto, ak prepravca nesplna vase predstavy o doruceni, nie je vsak v nasich aktualnych kapacitach zabezpecit rozvoz vlastnymi sofermi.
S pozdravom, HeavenShop.sk -
Neodporúča obchod
Obchod , komunikácia, dodanie všetko super, len tovar nebol v kvalite akú sme očakávali , ale to sa stáva , tovar sme vrátili
-
Neodporúča obchod
Neviem
-
Neodporúča obchod
spolupracuju s otrasnymi kuriermi, tovar doteraz nebol doruceny
-
Neodporúča obchod
Tovar z Číny, doba doručenia skoro 2 týždne...
Reakcia obchodu HeavenShop
Dobry den pani Eva,
Objednala ste si plastove WC sedadlo za 9,30eur od ceskeho vyrobcu Aqualine. Sedátko bolo vyrobene v Cine ako 99% WC sedatok, ktore kupite v EU (od roznych vyrobcov). Mozno si treba priplatit za pevnejsi material duroplast, pripadne softclose system a nezvolit najlacnejsi polypropylen v hodnote BigMac-u...
V ponuke skladom mame asi 20typov roznych WC sedadiel okamzite k expedicii. Vy ste si zvolila to, ktore je dostupne na dodavatelskom sklade. O dostupnosti ste vedela pri objednavani, ale aj kolegyna vam emailom potvrdila datum dodania na 21-22/10/2024 pricom tovar Vam bol doruceny 21/10/2024. Ak vam tovar nevyhovuje alebo dodacia doba nevyhovuje staci objednavku stornovat/vratit. Na miesto toho si obchod z vasej strany vysluzil 1* hodnotenie.
Je mi luto, ze s tymto sa obchody musia stretavat kazdy den a verim, ze moj komentar Vas privedie k zamysleniu sa, co vlastne robite svojim konanim...
S pozdravom,
Ing. Zoltan Varga
majitel -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 týždne
- Tovar meškal, dorazil poškodený
Tovar veľa meškal, zi strany obchodu nulova komunikacia že tovar bude meškať, a nakoniec keď tovar konečne dorazi dojde poškodeny tovar….podotykam že obal prepravcom nebol poškodeny takže obchod musel poslat vadny kus…..neodporučam na nabytok
-
Neodporúča obchod
neplní termíny dodania ,
-
Neodporúča obchod
- Tovar bol vadný dovolať sa tam neviete cele
-
Neodporúča obchod
- Ponuka bola že tovar do troch dní . Zatiaľ ani tovar ani žiadne info
-
Neodporúča obchod
Dňa 18.9. som si objednal tovar, ešte som si to uistil po telefonickom kontakte, že ma to súri, že balík do piatku 20.9. dorazí. Balík neprišiel ani štvrtok, ani v piatok. V pondelok 23.9. som volal, pani mi povedala, že situáciu preverí a žemi zavolá počas dňa, žiaľ sa tak nestalo ani v pondelok, ani utorok, ani dnes, takže vôbec neodporúčam Vašu stránku ani personál, ktorý tam máte, som sklamaný a kvôli neschopnosti som stratil čas a peniaze za prácu, ktorú vy mi žiaľ kompenzovať neviete... Ďakujem, s pozdravom Peter Talán
-
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
- Zakúpený tovar bol doručený poškodený, reklamácia viac ako 30dní, ponuka náhradného dielu, ktorý si máme doma upraviť vlastnoručne.
Obchod láka na ponuku skladom, ale pri poškodení dielu nie ste schopní používať nákupený tovar ani 30dní od kúpy.
-
Neodporúča obchod
Už som v obchode objednávala a všetko prebehlo rýchlo a bez problémov . Teraz mi došiel poškodený tovar. Dá sa používať a nakoľko pri vrátení by mi vznikli náklady na balík, neriešim reklamáciu.
-
Neodporúča obchod
- Komunikácia ohladom dorucenia na bode mrazu
-
Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.