Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Kedy pride objednavky ?

    Reakcia obchodu Fuego

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu otázku. Vaša objednávka bola expedovaná dňa 8.1.2025. Ako sme uvádzali na našom e-shope, objednávky zadané po 19.12.2024 nebolo možné garantovať na doručenie do Vianoc. Mrzí nás, ak to spôsobilo akékoľvek nepríjemnosti, a ďakujeme za vaše pochopenie. Ak by ste mali ďalšie otázky, neváhajte nás kontaktovať.

    S pozdravom za tím Fuego,
    Nika

  • Neodporúča obchod

    • nedostala som kód na vyzdvihnutie produktu

    Reakcia obchodu Fuego

    Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, že ste nedostali kód na vyzdvihnutie produktu. V takýchto prípadoch odporúčame kontaktovať priamo doručovaciu spoločnosť, ktorá zabezpečuje doručenie Vašej objednávky, aby sa problém čo najskôr vyriešil.

    Ak by ste potrebovali ďalšiu pomoc z našej strany, neváhajte nás kontaktovať, radi Vám pomôžeme.

    S pozdravom za tím Fuego,
    Kristína

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Vrátite tovar v poriadku len vám nevyhovuje alebo je nevhodný a firma vám zadržiava moje peniaze a pri tom už tovar majú u seba.

    Reakcia obchodu Fuego

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Je nám ľúto, že ste mali nepríjemnú skúsenosť. V prípade akýchkoľvek problémov s vrátením tovaru nás prosím neváhajte kontaktovať. Po Vašom kontakte sme situáciu prešetrili a vyriešili, a veríme, že ste s konečným riešením spokojný. Ak by ste mali akékoľvek ďalšie otázky, sme tu pre Vás.

    S pozdravom za tím Fuego,
    Kristína

  • Neodporúča obchod

    Prvý krát som tu kupovala dekoraciu mal to byť darček, bolo to asi zle zafarbené alebo ošúchané biele nie farebné ako na reklamnom obrázku, prasknuta sukňa aj rozmer je to malinký kostolik nie 50cm tak že sklamaná som. Čakám na vyjadrenie obchodu

    Reakcia obchodu Fuego

    Ďakujeme za vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti, ktoré ste zažili. Mrzí nás, že ste boli sklamaní z kvality dekorácie a že nevyhovovala vašim očakávaniam. Chceli by sme vás informovať, že pri tomto produkte nie je uvedená veľkosť 50 cm, a preto sa mohlo stať, že došlo k nejasnosti. Vašu požiadavku už riešime a robíme všetko pre to, aby sme podobné situácie v budúcnosti predišli. Ak máte akékoľvek ďalšie otázky alebo potrebujete pomoc, neváhajte nás kontaktovať.

    S pozdravom za tím Fuego,
    Nikola

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Fotka antény sa nezhodovala stým čo prislo

    Reakcia obchodu Fuego

    Ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti a za to, že sa fotka produktu nezhodovala s doručeným tovarom. Vaša pripomienka je pre nás veľmi dôležitá a budeme sa snažiť zlepšiť presnosť zobrazenia našich produktov. Ak máte akékoľvek ďalšie otázky alebo potrebujete pomoc, prosím, kontaktujte nás a radi vám pomôžeme.

    S pozdravom za tím Fuego,
    Nikola

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • tovar super
    • Prepravca

    Velakrat som si objednala a vzdy vsetko doslo poriadku., ale teraz sa preprava pohorsila., malamsom objednane do ZBoxu., zmenili si to bez mojho vedomia o cca30km mi to dali inde., tak som tam volala a zmenili mi to., ale aj tak zdlhave natahovanie a bezvyznamna komunikacia., bola som sklamana., pri zadavani mojej objednavky bol nas ZBox volny a ked posielali oni uz nebol? nebrali ohlad na nic len aby sa rychlo zbavili zasielky., za mna ZBox uz neodporucam ako prepravcu.,

    Reakcia obchodu Fuego

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu recenziu. Čo sa týka presmerovania vašej objednávky, žiaľ, o tejto zmene sme neboli informovaní. V takýchto prípadoch je potrebné kontaktovať priamo kuriérsku spoločnosť, ktorá vám zásielku doručovala.

    Ak by ste potrebovali ďalšiu pomoc, sme vám k dispozícii.

    S pozdravom za tím Fuego,
    Nikola

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • farba toho obalu k hodnoteniu som objednávala čistý a je tam obrázok minie, má to byť pre chlapcov určite minie nebudú nosiť pokiaľ ja viem
    • Tovar nedorazil neviem kde sa nachádza?

    Nespokojnosť som prekvapená ako to tu funguje. O ničom.

    Reakcia obchodu Fuego

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Radi by sme vás informovali, že obal, ktorý ste si objednali, je priehľadný a bez obrázkov, presne tak, ako bolo uvedené na našom e-shope. Čo sa týka vašej objednávky, tá bola z našej strany expedovaná 12.9.2024 a následne odovzdaná kuriérskej spoločnosti. Vaša zásielka je momentálne uložená na vami zvolenom výdajnom mieste a čaká na vyzdvihnutie.

    Ak by ste mali akékoľvek ďalšie otázky, neváhajte nás kontaktovať.

    S pozdravom za tím Fuego,
    Nikola

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Návod len v angličtine

    Reakcia obchodu Fuego

    Dobrý deň,

    Mrzí nás, že ste mali negatívnu skúsenosť s naším obchodom. Ak bol návod dostupný len v angličtine a spôsobilo vám to problémy, ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti. V budúcnosti neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu, radi vám pomôžeme s prekladom alebo poskytneme ďalšie informácie v slovenskom jazyku. Vaša spätná väzba je pre nás dôležitá a budeme sa snažiť zlepšiť naše služby.

    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom za tím Fuego,
    Kristína

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar mi bol doručený, ale časť zásielky nezovpoedala objednanému tovaru. Keď som obchod kontaktoval e-mailom (2 x), no bez akejkoľvek odpovede.

    Reakcia obchodu Fuego

    Dobrý deň,

    Ďakujeme za vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Pri kontrole vašej objednávky sme zistili, že objednaný tovar bol doručený správne a zodpovedá vašej objednávke. Mrzí nás, že ste nedostali odpoveď na vaše e-maily. Ak máte ďalšie otázky alebo potrebujete dodatočné vysvetlenie, prosím, kontaktujte nás a radi vám pomôžeme.

    S pozdravom za tím Fuego,
    Nikola

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Uz je to vyse tyzdna a tovar nebol ani vyexpedovany

    Reakcia obchodu Fuego

    Dobrý deň,

    Ďakujeme za vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Mrzí nás, že došlo k oneskoreniu v expedícii tovaru, ktorý bol skladom u dodávateľa. Vašu pripomienku berieme vážne a budeme sa snažiť zlepšiť naše služby, aby sa podobné situácie v budúcnosti neopakovali. Ďakujeme za vaše pochopenie.

    S pozdravom za tím Fuego,
    Nikola

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Keby som sa nepýtal kedy mi dodajú tovar, tak sa ani ne obťažujú oznámiť problémy s vybavením.

    Neverte všetkému čo sa ponúka a radšej si overte dopredu dostupnosť tovaru, aby ste sa nemuseli hanbiť pri gratulácii, ako ja.

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Zavadzajuce zľavy na poskytnutý tovar

    Reakcia obchodu Fuego

    Dobrý deň,

    Vážime si Vašu spätnú väzbu a chceli by sme sa ospravedlniť za akékoľvek nejasnosti alebo zavádzanie týkajúce sa poskytnutých zľav našich produktov. Vaša spokojnosť je pre nás kľúčová, a preto by sme radi vyriešili tento problém čo najrýchlejšie a najefektívnejšie. Prosím, kontaktujte nás priamo, aby sme mohli zistiť viac informácií a zabezpečiť, aby ste boli s našimi službami úplne spokojní. Ďakujeme za Vaše pochopenie a dôveru.

    Na Vaše požiadavky odpovedáme v pracovné dni v čase od 8:00 do 16:00. Počas víkendov a sviatkov nám môže odpoveď trvať o trochu dlhšie. V prípade naliehavých požiadaviek nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára /na e-mail: [email protected]. Radi sa Vám budeme venovať individuálne, aby sme Váš podnet vyriešili k spokojnosti.

    S pozdravom za tím Fuego,
    Kristína

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Ponukaju tovar, ktory nemaju. Obchod mi zrusil objednavku.

    Reakcia obchodu Fuego

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za Vašu recenziu a ospravedlňujeme sa za akékoľvek nepríjemnosti, ktoré mohlo zrušenie objednávky spôsobiť.

    Je nám ľúto, že sme boli nútení Vašu objednávku zrušiť kvôli vypredaniu tovaru. Snažíme sa udržiavať aktuálny stav skladov a zabrániť tak podobným situáciám. Avšak, v niektorých prípadoch môže dôjsť k neočakávaným okolnostiam, ktoré ovplyvnia dostupnosť produktov.

    Chceli by sme sa Vám ospravedlniť za akékoľvek nepríjemnosti spôsobené touto situáciou. Na druhý deň od vytvorenia Vašej objednávky sme Vás kontaktovali, aby sme Vám oznámili, že daný produkt sa vypredal, no chápeme, že táto situácia môže byť frustrujúca.

    Vaša spokojnosť je naším cieľom, a budeme pracovať na tom, aby sme vám poskytli lepší zážitok v budúcnosti. Ďakujeme za pochopenie a dôveru.

    S pozdravom za tím Fuego,
    Kristína

  • Neodporúča obchod

    10 %

    7.1.2024 som objednala a zaplatila tovar, dodnes (17.1.) neprišiel, obchod ani neupozornil, že dodávka bude meškať a či vôbec príde.

    Reakcia obchodu Fuego

    Dobrý deň,
    Ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti spojené s časovým oneskorením dodávky vášho tovaru. Vaša skúsenosť nie je v súlade s našimi štandardmi, a chceme sa vám úprimne ospravedlniť za vzniknuté nejasnosti.

    Rozumieme, že dlhá čakacia doba môže byť frustrujúca, a radi by sme to napravili. Vaša objednávka bola dnešným dňom expedovaná.

    Vaša spokojnosť je pre nás kľúčová, a ďakujeme za trpezlivosť a dôveru. Ak máte ďalšie otázky alebo pripomienky, neváhajte nás kontaktovať.

    S pozdravom za tím Fuego,
    Nikola.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Na svoju objednávku som čakala 3 týždne.

    Reakcia obchodu Fuego

    Dobrý deň,
    Ďakujeme, že ste si vzali čas a zdieľali svoje skúsenosti s nami. Chápeme, že dlhá čakacia doba na vašu objednávku môže byť frustrujúca a ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti.

    Vaša spätná väzba nám dáva signál, že môžeme zlepšiť naše služby a skrátiť čakacie časy. Ak máte ďalšie informácie alebo ak vám môžeme nejako pomôcť, prosím, dejte nám vedieť.

    Vaša spokojnosť je naším cieľom, a budeme pracovať na tom, aby sme vám poskytli lepší zážitok v budúcnosti. Ďakujeme za pochopenie a dôveru.

    S pozdravom za tím Fuego,
    Nikola

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po 20 dňoch mi prišiel email že produkt nemajú. Pritom keď som ho obiednaval písalo na sklade- doručenie do 7 dni

    Reakcia obchodu Fuego

    Dobrý deň,
    Ďakujeme za váš čas a za to, že ste sa podelili o svoje skúsenosti. Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti, ktoré ste zažil/a v súvislosti s vašou objednávkou.

    Je nám ľúto, že dostupnosť produktu nebola v súlade s pôvodným informovaním. Vaša spätná väzba je pre nás cenná, a chceme vám vyjadriť úprimné ospravedlnenie za vzniknuté nejasnosti.

    Vaša spokojnosť je pre nás prioritou, a budeme sa snažiť napraviť dojem z našich služieb. Ďakujeme za vašu trpezlivosť a dôveru.

    S pozdravom za tím Fuego,
    Nikola

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Koleso bolo tak zničené že sa nedá požívať

    Reakcia obchodu Fuego

    Dobrý deň,
    Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti, ktoré ste zažili s poškodeným kolesom. Vaša spokojnosť je pre nás prioritou, a sme ochotní okamžite konať na vyriešenie tejto situácie.

    Mohli by ste nám, prosím, poskytnúť číslo vašej objednávky a ďalšie informácie o stave tohto kolesa? Týmto nám umožníte rýchlo identifikovať váš prípad a začať proces výmeny alebo vrátenia peňazí. Kontaktujte nás prosím prostredníctvom e-mailu [email protected] aby sme mohli začať prípadne reklamačné konanie.

    Naším cieľom je ponúknuť vám kvalitné produkty, a sme nesmierne ľúto, že ste dostali poškodený tovar. Ďakujeme za vašu trpezlivosť a dôveru.
    S pozdravom za tím Fuego,
    Nikola

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar nevedeli dodať, zatiaľ ani nevrátili peniaze.

    Reakcia obchodu Fuego

    Dobrý deň,
    Ospravedlňujeme sa za akékoľvek nepríjemnosti, ktoré vám mohlo spôsobiť neschopnosť dodať požadovaný tovar a nevrátenie peňazí. Vaša skúsenosť nie je v súlade s našimi štandardmi a chceli by sme situáciu vyriešiť.

    Uvedenú situáciu sme dali na preverenie na naše účtovné oddelenie, ktoré ihneď túto nezrovnalosť vyriešilo a finančné prostriedky Vám boli vrátené späť na Váš účet.

    Vaša spokojnosť je pre nás kľúčová, a chceme urobiť všetko preto, aby sme vám pomohli vyriešiť túto situáciu. Ďakujeme za trpezlivosť a dôveru.
    S pozdravom za tím Fuego,
    Nikola.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neviem, kde sa stala chyba, ale chcel som vyzdvihnúť balík cez packetu na dobierku. Po týždni balík prišiel, zaplatil som a otvoril som si z-box. V z-boxe bol balík pre niekoho iného. Reklamoval som v Packete. Tam mi odporučili reklamovať u fuego, pretože dobierku im uhradia. Žiadal som vrátenie peňazí u fuego, žiadna odpoved. Balík som vrátil v Packeta shope. Neviem, čo bude ďalej.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Napriek tomu, že tovar nemajú na sklade nedajú o tom vedieť a po telefonickom rozhovore Vám povedia, že tovar v priebehu týždňa pošlú a o 2 dni Vám príde mail, že tovar nemajú.

    Reakcia obchodu Fuego

    Dobrý deň,
    Ďakujeme za vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Je nám ľúto, že ste mali nepríjemnú skúsenosť s dostupnosťou tovaru.

    Chceli by sme vás uistiť, že si vašu spätnú väzbu berieme vážne, a budeme sa snažiť zlepšiť komunikáciu ohľadom dostupnosti produktov. Takéto situácie nie sú v súlade s našimi štandardmi a pracujeme na tom, aby sme zabezpečili presné informácie o dostupnosti tovaru.

    Ak máte ďalšie informácie týkajúce sa vášho prípadu alebo ak by ste chceli detailnejšie vysvetlenie, neváhajte nás kontaktovať. Vaša spätná väzba nám pomáha identifikovať oblasti, kde môžeme zlepšiť naše služby.

    Ešte raz ďakujeme za váš čas a trpezlivosť. Veríme, že budeme mať príležitosť znovu získať vašu dôveru a poskytnúť vám lepšiu skúsenosť v budúcnosti.
    S pozdravom za tím Fuego,
    Nikola