Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
dlhá čakacia doba
Reakcia obchodu Fuego
Dobrý deň,
Ďakujeme za vašu spätnú väzbu. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá, a sme si vedomí, že dlhá čakacia doba môže ovplyvniť vašu celkovú skúsenosť.
Chceli by sme sa vám ospravedlniť za vzniknuté nepríjemnosti a zároveň vás ubezpečiť, že pracujeme na zlepšení procesov s cieľom skrátiť čakaciu dobu a poskytnúť vám lepší zážitok pri nákupoch.
Ešte raz ďakujeme za vašu spätnú väzbu a trpezlivosť. Veríme, že v budúcnosti budeme schopní vám poskytnúť lepšiu skúsenosť.
S pozdravom za tím Fuego,
Nikola -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 dni
Tovar mi bol doruceny do 6.dni. Produkt bol porkodeny a odoslat reklamaciu nebolo jednoduche.
Reakcia obchodu Fuego
Dobrý deň,
Ďakujeme vám za zdieľanie vašich skúseností a ospravedlňujeme sa za akékoľvek nepríjemnosti, ktoré ste zažili. Je nám ľúto, že vám doručený tovar bol poškodený a že proces reklamácie nebol jednoduchý.
Vaša spätná väzba je pre nás dôležitá, a chceli by sme vám vyjadriť úprimné ospravedlnenie za vzniknuté nepríjemnosti. Naše priority sú kvalita produktov a spokojnosť zákazníka, a sme sklamaní, že sme tieto štandardy nedosiahli vo vašom prípade.
Budeme sa venovať vašej reklamácii čo najrýchlejšie a najefektívnejšie.
Ďakujeme za vašu trpezlivosť a dôveru. Sme tu, aby sme vám pomohli vyriešiť túto situáciu a zabezpečili, aby ste boli spokojný s výsledkom.
S pozdravom za tím Fuego,
Nikola -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Objednal som prvý krát. Schodíky, po rozbalení som bol nemilo prekvapený. Dootĺkané, ešte som podal reklamačku. Som zvedavý, ako sa to dorieši. Na stránke majú, že do 16:00 sa môžem k ním dovolať. Volal som 15:30, bez šance.
Reakcia obchodu Fuego
Dobrý deň,
Vážime si, že ste si vybrali náš obchod pre svoju objednávku a ľutujeme, že Vaše prvé skúsenosti neboli pozitívne. Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti, ktoré ste zažili s kvalitou produktu.
Vaša spätná väzba je pre nás dôležitá a snažíme sa čo najrýchlejšie riešiť každú reklamáciu. Je nám ľúto, že ste nemohli dôverovať termínu na našej webovej stránke, a že váš pokus o kontakt pred 16:00 nebol úspešný. Máme v úmysle zlepšiť náš systém a zabezpečiť, aby sme boli k dispozícii pre našich zákazníkov v stanovených hodinách.
Vaša reklamácia je pre nás prioritou a budeme sa snažiť čo najrýchlejšie ju vyriešiť. Ak máte ďalšie otázky alebo pripomienky, neváhajte nás kontaktovať. Ďakujeme za vašu trpezlivosť a dôveru.
S pozdravom za tím Fuego,
Nikola -
Neodporúča obchod
- Extrémne dlhé čakanie
- Zlá\ žiadna komunikácia
- Kalendár po 2 týždňoch ani neposlali, medzitým sa vypredal na ostatných stránkach
Prvý a posledný krát.
Reakcia obchodu Fuego
Dobrý deň,
Vážime si, že ste si našli čas na zdieľanie svojich skúseností, a chceli by sme sa ospravedlniť za nepríjemnosti, ktoré ste zažili pri Vašom nákupe. Je nám ľúto, že vaša skúsenosť s nami nebola pozitívna.
Vaša spätná väzba nám pomáha lepšie porozumieť oblastiam, kde môžeme zlepšiť naše služby. Ospravedlňujeme sa, že kalendár ste nedostali v očakávanom termíne a že Vaša objednávka bola z dôvodu nedostupnosti produktu zrušená.
Vašu nespokojnosť berieme vážne a chceme vám vyjadriť, že pracujeme na zlepšení našich procesov a komunikácie, aby sme predchádzali podobným situáciám v budúcnosti.
Ešte raz ľutujeme nepríjemnosti, ktoré ste zažili, a dávame vám na vedomie, že Vaše pripomienky nám pomáhajú zlepšovať naše služby.
S pozdravom za tím Fuego,
Nikola -
Neodporúča obchod
- Tovar doručený rozbitý. Komunikácia ohladom reklamácie pomalá ako slimák. Nikdy viac neobjednam cez tento obchod a i len zápalky.
Reakcia obchodu Fuego
Dobrý deň,
Ďakujeme Vám za zdieľanie svojich skúseností, a je nám veľmi ľúto, že Vaša objednávka bola doručená poškodená a neboli ste spokojný s komunikáciou v súvislosti s reklamáciou. Chápeme, že táto situácia vás sklamala a že ste očakávali lepší zážitok z nakupovania.
Vaša nespokojnosť je pre nás prioritou, a sme si vedomí, že rýchla a efektívna komunikácia v prípade reklamácie je nevyhnutná. Ospravedlňujeme sa za akékoľvek nepríjemnosti, ktoré ste v súvislosti s týmto zažili.
Chceli by sme vás ubezpečiť, že berieme vašu spätnú väzbu vážne a pracujeme na identifikácii a oprave slabých miest v našom procese doručovania a zákazníckej podpory.
Ďakujeme za vašu trpezlivosť a dôveru. Veríme, že nám dáte príležitosť napraviť túto situáciu.
S pozdravom za tím Fuego,
Nikola -
Neodporúča obchod
- Dlhé čakanie na reakciu, napokon zistili, že tovar nedodajú, napriek popisu "na sklade". Veľké sklamanie.
Reakcia obchodu Fuego
Dobrý deň,
Ďakujeme Vám za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti v súvislosti s vašou objednávkou. Je nám ľúto, že ste museli čakať dlho na odpoveď a nakoniec sme vás sklamali tým, že tovar, ktorý sme označili ako "na sklade," nebude dodaný.
Vaša spätná väzba nám pomáha identifikovať oblasti, kde môžeme zlepšiť naše procesy a zabezpečiť, aby sa podobné situácie neopakovali v budúcnosti.
Ďakujeme za vašu trpezlivosť a pochopenie. Sme odhodlaní pracovať na zlepšení našich služieb a dúfame, že nám dáte ďalšiu príležitosť v budúcnosti.
S pozdravom za tím Fuego,
Nikola -
Neodporúča obchod
jedným slovom otrasné
Reakcia obchodu Fuego
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Je nám ľúto, že Vaša objednávka bola potvrdená a následne zrušená kvôli problémom s dodávkou. Budeme sa usilovať o zlepšenie nášho systému, aby sme takéto situácie v budúcnosti predchádzali. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti a veríme, že nám dáte príležitosť poskytnúť Vám lepšiu skúsenosť. Vaša spätná väzba je pre nás cenná a budeme na nej pracovať.
Na Vaše požiadavky odpovedáme v pracovné dni v čase od 8:00 do 16:00. Počas víkendov a sviatkov nám môže odpoveď trvať o trochu dlhšie. V prípade naliehavých požiadaviek nás neváhajte kontaktovať na telefónnom čísle: +421 910 272 438 alebo prostredníctvom kontaktného formulára /na e-mail: [email protected]. Radi sa Vám budeme venovať individuálne, aby sme Váš podnet vyriešili k spokojnosti.
S pozdravom za tím Fuego,
Dominik -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 týždne
- Dlhý čas dodávky. 10 dní.
Reakcia obchodu Fuego
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, že nákup na fuego.sk nenaplnil Vaše očakávania. Neustále pracujeme na zlepšení našich služieb a veríme, že nám dáte ešte šancu, aby sme zmenili Váš názor.
Ospravedlňujeme sa za dlhšiu dobu dodania Vašej objednávky. Nakoľko sa vo Vašej objednávke nachádzal produkt, ktorý bol skladom u dodávateľa, neboli schopní Vašu objednávku spracovať a odoslať v kratšom termíne.
Na Vaše požiadavky odpovedáme v pracovné dni v čase od 8:00 do 16:00. Počas víkendov a sviatkov nám môže odpoveď trvať o trochu dlhšie. V prípade naliehavých požiadaviek nás neváhajte kontaktovať na telefónnom čísle: +421 910 272 438 alebo prostredníctvom kontaktného formulára /na e-mail: [email protected]. Radi sa Vám budeme venovať individuálne, aby sme Váš podnet vyriešili k spokojnosti.
S pozdravom za tím Fuego,
Dominik -
Neodporúča obchod
Dodacia lehota bola príliš dlhá a žiadne kriedy???som nedostala.
Reakcia obchodu Fuego
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu recenziu a ospravedlňujeme sa, že doba dodania pre Vás nebola uspokojivá. Vaša objednávka bola vytvorená 27.9.2023 a odoslaná 4.10.2023, čo znamená, že doba dodania bola súlade s našimi informáciami o dobe dodania približne do 7 pracovných dní, ak ide o tovar, ktorý je skladom u dodávateľa.
Taktiež chceme uviesť, že Vaša objednávka obsahovala iba jeden produkt, ktorý Vám bol odoslaný.
V prípade naliehavých požiadaviek nás neváhajte kontaktovať na telefónnom čísle: +421 910 272 438 alebo na e-mail: [email protected]. Radi sa Vám budeme venovať individuálne, aby sme Váš podnet vyriešili k spokojnosti.
Na Vaše požiadavky odpovedáme v pracovné dni v čase od 8:00 do 16:00. Počas víkendov a sviatkov nám môže odpoveď trvať o trochu dlhšie.
Každá recenzia nás posúva vpred a pomáha nám tak zlepšovať naše služby k Vašej spokojnosti.
S pozdravom Kristína z Fuego.sk -
Neodporúča obchod
Tovar nedosiel.
Reakcia obchodu Fuego
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Rozumieme Vašej situácii a mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť. Bohužiaľ nedokázali sme sa s Vami spojiť cez telefónne číslo ani e-mail z objednávky s cieľom informovať vás o dostupnosti produktu u dodávateľa.
Chceli by sme sa ospravedlniť za akékoľvek nedorozumenie a nepríjemnosti, ktoré ste zažili. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá a chceme nájsť riešenie tejto situácie.
Na Vaše požiadavky odpovedáme v pracovné dni v čase od 8:00 do 16:00. Počas víkendov a sviatkov nám môže odpoveď trvať o trochu dlhšie. V prípade naliehavých požiadaviek nás neváhajte kontaktovať na telefónnom čísle: +421 910 272 438 alebo prostredníctvom kontaktného formulára /na e-mail: [email protected]. Radi sa Vám budeme venovať individuálne, aby sme Váš podnet vyriešili k spokojnosti.
S pozdravom za tím Fuego,
Nikola -
Neodporúča obchod
Napriek potvrdeniu ceny tovaru po týždni telefonovali že taká cena za tovar neplatí. Komunikácia na bode základnej školy
Reakcia obchodu Fuego
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Rozumieme Vašej situácii a mrzí nás, že vznikla nejasnosť ohľadom počtu kusov v balení a že to viedlo k zrušeniu Vašej objednávky. Túto záležitosť berieme veľmi vážne a budeme pracovať na tom, aby sme zabránili podobným problémom v budúcnosti.
Ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti a veríme, že nám dáte príležitosť poskytnúť Vám lepšiu skúsenosť. Vaša spätná väzba je pre nás cenná a budeme na nej pracovať.
Na Vaše požiadavky odpovedáme v pracovné dni v čase od 8:00 do 16:00. Počas víkendov a sviatkov nám môže odpoveď trvať o trochu dlhšie. V prípade naliehavých požiadaviek nás neváhajte kontaktovať na telefónnom čísle: +421 910 272 438 alebo prostredníctvom kontaktného formulára /na e-mail: [email protected]. Radi sa Vám budeme venovať individuálne, aby sme Váš podnet vyriešili k spokojnosti.
S pozdravom za tím Fuego,
Nikola -
Neodporúča obchod
- Najskor potvrdime objednavku a az po niekolkych dnoch ju zrusime!
Je nemyslitelne, aby obchod potvrdil objednavku a po cca tyzdni ju zrusil z titulu problemov s dodavkou tovaru od dodavatela. Vidim to ako problematicky program obsluhujuci skladove hospodarstvo a jeho prepojenie s internetovou strankou. Normalne je, ze ked objednavky presiahnu zasoby, tak ma tovar automaticky zo stranky zmiznut a nie mystifikovat zakaznika potvrdzovanim objednavky a zrusenim objednavky az po niekolkych dnoch, pricom by si zakaznik - pri normalnom programe - mohol tovar okamzite objednat v inom e-shope. Cele zle a hore.
Reakcia obchodu Fuego
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Je nám ľúto, že Vaša objednávka bola potvrdená a následne zrušená kvôli problémom s dodávkou. Budeme sa usilovať o zlepšenie nášho systému, aby sme takéto situácie v budúcnosti predchádzali. Ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti a veríme, že nám dáte príležitosť poskytnúť Vám lepšiu skúsenosť. Vaša spätná väzba je pre nás cenná a budeme na nej pracovať.
Na Vaše požiadavky odpovedáme v pracovné dni v čase od 8:00 do 16:00. Počas víkendov a sviatkov nám môže odpoveď trvať o trochu dlhšie. V prípade naliehavých požiadaviek nás neváhajte kontaktovať na telefónnom čísle: +421 910 272 438 alebo prostredníctvom kontaktného formulára /na e-mail: [email protected]. Radi sa Vám budeme venovať individuálne, aby sme Váš podnet vyriešili k spokojnosti.
S pozdravom za tím Fuego,
Kristína -
Neodporúča obchod
- Kupovala som zošit s tvrdými doskami a vybrala som si obrázok ktorý by mal byt navrchu napísala som to do poznámky prišiel mi aj tak úplne iny
Reakcia obchodu Fuego
Dobrý deň,
Ďakujeme vám, že ste sa podelili o svoju skúsenosť s nami. Bohužiaľ nedokázali sme sa s Vami spojiť cez telefónne číslo ani e-mail z objednávky s cieľom informovať vás o dostupnosti zošitu s požadovaným motívom. Nahradili sme teda motív iným aby ste na objednávku nečakali.
Chceli by sme sa ospravedlniť za akékoľvek nedorozumenie a nepríjemnosti, ktoré ste zažili. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá a chceme nájsť riešenie tejto situácie.
Ak je to pre vás stále relevantné, radi by sme ponúkli nasledujúcu možnosť:
Výmena zošitu: Ak si želáte, môžeme vám poslať zošit s požadovaným motívom. Stačí nám ho vrátiť a my vám zašleme nový zošit s presne tým motívom, ktorý ste si vybrali.
Na Vaše požiadavky odpovedáme v pracovné dni v čase od 8:00 do 16:00. Počas víkendov a sviatkov nám môže odpoveď trvať o trochu dlhšie. V prípade naliehavých požiadaviek nás neváhajte kontaktovať na telefónnom čísle: +421 910 272 438 alebo prostredníctvom kontaktného formulára /na e-mail: [email protected]. Radi sa Vám budeme venovať individuálne, aby sme Váš podnet vyriešili k spokojnosti.
S pozdravom za tím Fuego,
Kristína -
Neodporúča obchod
, strašne dlhá doba dodania zlá komunikácia s obchodom
Reakcia obchodu Fuego
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, že nákup na fuego.sk nenaplnil Vaše očakávania. Neustále pracujeme na zlepšení našich služieb a veríme, že nám dáte ešte šancu, aby sme zmenili Váš názor.
Ospravedlňujeme sa za vniknutú situáciu. Avšak po preverení Vašej objednávky, ktorá bola vytvorená 1.9.2023 vo večerných hodinách sme zistili, že úhrada k danej objednávke prišla až 5.9.2023.
Objednávka bola od nás expedovaná 7.9.2023
Na Vaše požiadavky odpovedáme v pracovné dni v čase od 8:00 do 16:00. Počas víkendov a sviatkov nám môže odpoveď trvať o trochu dlhšie. V prípade naliehavých požiadaviek nás neváhajte kontaktovať na telefónnom čísle: +421 910 272 438 alebo prostredníctvom kontaktného formulára /na e-mail: [email protected]. Radi sa Vám budeme venovať individuálne, aby sme Váš podnet vyriešili k spokojnosti.
S pozdravom za tím Fuego,
Kristína -
Neodporúča obchod
Pri objednávke som zadala zľavový kupón, cena v košíku sa upravila. Keď ma obchod presmeroval na platobný portál banky, opäť bola uvedená plná suma bez kupónu. Postup som opakovala, cena bola opäť vyššia než mala byť. Keby ma syn neupozornil tesne pred odkliknutím platby, že cena sa navýšila, ani by som si to nevšimla a obchod by zinkasoval viac ako mal. Tovar som si radšej objednala v inom obchode.
Reakcia obchodu Fuego
Dobrý deň,
Ďakujeme za Vašu recenziu. Mrzí nás, že ste mali negatívnu skúsenosť s našim e-shopom.
Zľavový kód sme preverili, otestovali a môžeme potvrdiť funkčnosť kódu. Je možné, že v čase Vašej objednávky nastal technický problém, za ktorý sa ospravedlňujeme.
V prípade podobného problému v budúcnosti nás neváhajte kontaktovať na [email protected], prípadne pre promptné vyriešenie Vášho dotazu na tel. čísle +421 910 272 438 – naša zákaznícka podpora je Vám plne k dispozícií a to aj v prípade akýchkoľvek dotazov.
Váš kód je naďalej aktívny a môžete ho použiť.
Na Vaše požiadavky odpovedáme v pracovné dni v čase od 8:00 do 16:00. Počas víkendov a sviatkov nám môže odpoveď trvať o trochu dlhšie.
Každá recenzia nás posúva vpred a pomáha nám tak zlepšovať naše služby k Vašej spokojnosti.
S pozdravom Kristína z Fuego.sk -
Neodporúča obchod
- Veľmi dlhá dodacia lehota
Reakcia obchodu Fuego
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, že nákup na fuego.sk nenaplnil Vaše očakávania. Neustále pracujeme na zlepšení našich služieb a veríme, že nám dáte ešte šancu, aby sme zmenili Váš názor.
Na Vaše požiadavky odpovedáme v pracovné dni v čase od 8:00 do 16:00. Počas víkendov a sviatkov nám môže odpoveď trvať o trochu dlhšie. V prípade naliehavých požiadaviek nás neváhajte kontaktovať na telefónnom čísle: +421 910 272 438 alebo prostredníctvom kontaktného formulára /na e-mail: [email protected]. Radi sa Vám budeme venovať individuálne, aby sme Váš podnet vyriešili k spokojnosti.
S pozdravom za tím Fuego,
Kristína -
Neodporúča obchod
Dlho trvalo vybavenie objednavky
Reakcia obchodu Fuego
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, že nákup na fuego.sk nenaplnil Vaše očakávania. Neustále pracujeme na zlepšení našich služieb a veríme, že nám dáte ešte šancu, aby sme zmenili Váš názor.
Na Vaše požiadavky odpovedáme v pracovné dni v čase od 8:00 do 16:00. Počas víkendov a sviatkov nám môže odpoveď trvať o trochu dlhšie. V prípade naliehavých požiadaviek nás neváhajte kontaktovať na telefónnom čísle: +421 910 272 438 alebo prostredníctvom kontaktného formulára /na e-mail: [email protected]. Radi sa Vám budeme venovať individuálne, aby sme Váš podnet vyriešili k spokojnosti.
S pozdravom za tím Fuego,
Kristína -
Neodporúča obchod
- Pred tyzdnom som si objednala tovar.Ziadny uvodny mail o zaevidovani obj.az po tyzdny,ze co najrychlejsie pracuju na doruceni mojej obj.Je to v Ba ako z Ameriky.V dnesnej dobe sa cudujem ze takyto eshop este fungine.A nadovazok tovar este nemam doma a chcu recenzie naozaj zvlastne
Reakcia obchodu Fuego
Dobrý deň,
Ďakujeme za Vašu recenziu. Mrzí nás, že ste mali negatívnu skúsenosť s našim e-shopom.
Dňa 14.8.2023 o 12:40 Vám bol zasielaný mail o zaregistrovaní Vašej objednávky. Mohlo sa stať, že mail o prijatí objednávky ste prehliadli alebo Vám spadol do spamového priečinka.
Vaša objednávka bola dňa 23.8.2023 od nás expedovaná.
V prípade naliehavých požiadaviek nás neváhajte kontaktovať na telefónnom čísle: +421 910 272 438 alebo na e-mail: [email protected]. Radi sa Vám budeme venovať individuálne, aby sme Váš podnet vyriešili k spokojnosti.
Na Vaše požiadavky odpovedáme v pracovné dni v čase od 8:00 do 16:00. Počas víkendov a sviatkov nám môže odpoveď trvať o trochu dlhšie.
Každá recenzia nás posúva vpred a pomáha nám tak zlepšovať naše služby k Vašej spokojnosti.
S pozdravom Kristína z Fuego.sk -
Neodporúča obchod
No čakala som na tovar 2tyzdne a potom napísali že mi rušia objednávku.
Reakcia obchodu Fuego
Dobrý deň,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, že nákup na fuego.sk nenaplnil Vaše očakávania. Neustále pracujeme na zlepšení našich služieb a veríme, že nám dáte ešte šancu, aby sme zmenili Váš názor.
Vaša objednávka bola zrušená 1.8.2023, nakoľko sme neevidovali úhradu k objednávke, pre ktorú ste si zvolili platbu vopred.
Na Vaše požiadavky odpovedáme v pracovné dni v čase od 8:00 do 16:00. Počas víkendov a sviatkov nám môže odpoveď trvať o trochu dlhšie. V prípade naliehavých požiadaviek nás neváhajte kontaktovať na telefónnom čísle: +421 910 272 438 alebo prostredníctvom kontaktného formulára /na e-mail: [email protected]. Radi sa Vám budeme venovať individuálne, aby sme Váš podnet vyriešili k spokojnosti.
S pozdravom za tím Fuego,
Kristína -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 2 týždne
Dlha čakacia doba
Reakcia obchodu Fuego
Dobrý deň,
Ďakujeme za Vašu recenziu. Mrzí nás, že ste mali negatívnu skúsenosť s našim e-shopom.
Vaša objednávka bola dňa 28.7.2023 od nás expedovaná. Nakoľko ste mali v objednávke tovar, ktorý bol skladom u dodávateľa, doba dodania je dlhšia a to 10 -15 pracovných dní.
V prípade naliehavých požiadaviek nás neváhajte kontaktovať na telefónnom čísle: +421 910 272 438 alebo na e-mail: [email protected]. Radi sa Vám budeme venovať individuálne, aby sme Váš podnet vyriešili k spokojnosti.
Na Vaše požiadavky odpovedáme v pracovné dni v čase od 8:00 do 16:00. Počas víkendov a sviatkov nám môže odpoveď trvať o trochu dlhšie.
Každá recenzia nás posúva vpred a pomáha nám tak zlepšovať naše služby k Vašej spokojnosti.
S pozdravom Monika z Fuego.sk