Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Volali mi, že tovar príde, celý den som čakala doma a tovar do teraz neprišiel .... a číslo je zrušené...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi uz druhy krat nebol doručený, firma zavádza a klamú, nikdy a nikomu neodporúčam. Maximálne sklamanie!!!

  • Neodporúča obchod

    Ako môže obchod žiadať hodnotenie za tovar krorý ešte nebol doručený .

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • dlhá doba čakania na doručenie

    3 mesiace som čakala na posteľ, konečne prišla.. a doručili mi nesprávnu, vodiči tvrdili že mám riešiť reklamáciu, že oni s tým nemajú nič, očakávala som že v priebehu týždňa si pre to prídu, neprišli a že ja mám uskladňovať zadarmo!!??? cudzý tovar ktorý možno inému zákazníkovi nedoručili, ako keby ja som prevadzkovala sklady!!! prerábam malý domček 2 izbovy a tie postele mi tam teraz budú minimálne mesiac zavadzať, musela som si zabezpečiť chlapov ktorí mi tie postele podotýkam cudzie, odnesú do domu, keďže vodiči mi to zhodili pod striešku na dvore kde nemôžu byť asi v mrazoch a vystavené poveternostným vplyvom.. od obchodu neprišlo ani ospravedlnenie!!! ani počas telefonického rozhovoru ani počas mailovej komunikacie!! takže obchod neodporúčam a už odtiaľ nič neobjednam! nezaslúžia si ani tú pol hviezdičku ale bez toho ďalej systém nepustí.. e

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Farba posteli bola úplne zla ako na obrazku

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 4 dni

    Sedačku som dostala rýchlo, bez problémov. Ale keď som rozbalila, nemala som slová. Tá sedačka bola taká špinavá-zničená, ako keby to už niekto aspoň rok používal. Keby som mala nato sily a ľudí, hneď by som to poslala naspäť, bez rozmýšľania. Tak som tam volala, po krátkom čase nejaká pani mi oznámila, že všetci operátori sú obsadení, za chvíľku mi zavolajú späť. No nestalo sa to ani dodnes. Je to hanba, že dnes jeden obchodník dokáže poslať tak špinavú sedačku za zaplatený tovar. Nikdy viac od nich neobjednávať, radím každému, aby na to nedoplatili ako ja.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    slubuju dodanie do 10 dní,po mesiaci ešte objednávka neprišla ani neinformovali,čo sa deje

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Informácie na stránke sú nepravdivé na tovar sa nečaká 10dni ale vyše mesiaca
    • Zlá komunikácia po každom telefonáte sa iba vyhovárali
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 mesiac

    • Na stránke uvedené - tovar skladom, dodanie 5-8 dní. Tovar bol doručený 26 dní od objednania.
    • Predajca ma nekontaktoval že tovar bude meškať, kým som ho neoslovil.
  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Skôr vám príde dotazník o spokojnosti s dodaným tovarom ako tovar.
    • Reklamácia bola vybavená,ale nie v zákonnej lehote.

    Pracovníci sú veľmi milí,ale bohužiaľ výsledky ich snaženia asi niekto marí.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Poslali úplne inú posteľ
    • Zlá komunikácia s obchodom
    • Zbytočné naťahovanie

    Ja osobne s tejto stránky už nič objednávať nebudem. Dovolať sa k nim je viac menej zaujímavé. Jediné čo oceňujem je pani z reklamacií ktorá bola na konci ochotná a pomohla s vrátením peňazí inak nič pozitívne.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Dlhá dodacia doba a drahé poštovné

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nedoručujú tovar
    • Nie je možné sa s nimi spojiť

    Tovar nedoručili ani 16 týždňov po objednaní. Prakticky nie je ani možné sa s nimi spojit. Objednávka č 571212205 zo dňa 2.9.2022 k dnešnému dňu 19.1.2023 nebola doručená. Telefónne kontakty nefunkčné. V žiadnom pripade nenakupujte na Expedo.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    objednávala som ešte 23.11.22 doteraz tovar nebol dodaný ! Pri tovare bol určený čas dodania 3 - 5 týždňov, dnes je 17.01.23 a tovar nikde !!!!!

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Nesolidny dodávateľ

    Nevyhoda

  • Neodporúča obchod

    Tovar objednaný 4 týždne pred vianocami pri tovare písala 3 až 5 týždňov už dávno prešlo ešte vždy čakáme keby to slo hneď objednávku zrušim

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,

    Ďakujeme za hodnotenie. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Veľmi nás to mrzí, bohužiaľ výrobcovia majú problém s materiálom. Hneď ako produkt dorazí, budeme vás informovať. Ak si chcete vybrať iný produkt, pokojne zavolajte na zákaznícky servis, kde vám radi pomôžu.

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    • Tovarje poškodený telefón nedvihaju reklamujem

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,

    Ďakujeme za recenziu. Veľmi sa ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti. Produkty od výrobcu dostávame v zabalenom stave. Reklamáciu zašlite prosím písomne ​​na mailovú adresu [email protected]. Náša kolegynka Vás bude kontaktovať.

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar bol potvrdeni a pred doručením zruseni obchodom ze sa tovar už nevyrába

    I keď tam je sa objednavka može objednať po telefonicky nedalo sa neboli ochotny poradit ,vysvetlit odporučili na stranku aby som objednala a precitala popis

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,

    Ďakujeme za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Bohužiaľ nemohli sme vopred vedieť, že Váš produkt sa už nebude vyrábať, pretože v tomto prípade by sme Vám odporučili iný produkt.
    Naši kolegovia sú vždy ochotní odpovedať na všetky otázky a prijímať objednávky aj telefonicky. Ak nie ste spokojná s niektorým z našich kolegov, v tom prípade sa ospravedlňujeme.

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Keď som tovar objednávala, konkrétne pohovku,tak mi bolo povedané, že príde od 7-10 pracovných dní, lebo na sklade nie je a musia ju vyrobiť . Tovar nedorazil v tej lehote . Ale aspoň ma informovali o tom, že príde medzi sviatkami. Nedorazil ani medzi sviatkami . Tak dúfam, že po sviatkoch sa dočkám. Cením si, že ma kontaktovali mailom, že sa objednávka opozdí. Nikdy som na žiaden nábytok nemusela tak dlho čakať.

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,

    Ďakujeme za hodnotenie. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. V prípade meškania kontaktujeme všetkých zákazníkov. Hneď ako produkt dorazí, budeme vás informovať a veríme, že s výrobkom budete nakoniec veľmi spokojná.

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar nedoručili v potvrdenom termíne a ani o rom neinformovali, nekomunikujú vôbec .

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,

    Ďakujeme za hodnotenie. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Veľmi nás to mrzí, bohužiaľ výrobcovia majú problém s materiálom. Hneď ako produkt dorazí, budeme vás informovať. Všetkým zákazníkom, ktorým produkt mešká, posielame e-mail. Možno ste zadali nesprávnu e-mailovú adresu, preto ste nedostali upozornenie.

    S pozdravom,
    Expedo nábytok