Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar po 5 -tich tyzdnoch stale nedodany, naštastie nebol zaplateny ale objednany na dobierku, ktovie kedy bude doruceny ,uz davno sa mala priedsienova zostava pouzivat......

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,

    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať čo najskôr. Žiaľ, niekedy sa stáva, že naskladnenie od dodávateľa mešká. Naskladnenie sme už urgovali,hned ako príde na náš sklad Vám pošleme email.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    20 %

    do dnesneho dna nemam tovar
    lehota 1-3 tyzdne pri produkte (detska poschodova postel) uz ubehla
    vyrobca nedodal za tento cas produkt a posuva sa to o dalsie 2 tyzdne
    v lehote na dodanie nie je zapocitane dodanie k zakaznikovi, je to len dodanie na ich sklad - takze namiesto uvedenej lehoty 1-3 tyzdene to bude 6 tyzdnov

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,
    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať čo najskôr.Žiaľ, niekedy sa stáva, že naskladnenie od dodávateľa mešká,ale už sme Vás informovali o tom. Vaša objednávka je už na českom centrálnom sklade,hned ako príde na náš sklad Vám pošleme email a do pár dní sa doručí.

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar mal byť dodany do ôsmich dní dnes je desiaty

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň.

    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať čo najskôr. Doručenie sme urgovali na logistike,jeden deň pred rozvozom Vás budeme kontaktovať telefonicky.
    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nepoznám žiadnu
    • dodávka tovaru bola sľúbená do 5-8 pracovných dní, nakoniec mala doraziť ma 17 prac. deň, ale nedorazila lebo dodávateľ nevedel prejsť cez železničný podjazd cez ktorý chodia všetky nákladné autá TIR, veľké autá z drevom a tak sme dostali otázku: či si prídeme po tovar od nás vzdialený asi 5 km o váhe asi 130 kg, na poznámku manželky - prečo nešli cez SNV dostala odpoveď:"vy ste nejaká múdra pani" a na poslednú otázku od doručovateľa:"tak prídete si pre ňu(manželskú posteľ) alebo nie?" dostal zápornú odpoveď a v tom momente doručovateľ zložil telefón!
    • nedodržaná dodacia lehota
    • neschopnosť doručovateľa doručiť objednávku na adresu
    • drzosť doručovateľa pri telefonickom rozhovore

    Môj názor: nikdy viac túto firmu!

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň.

    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať čo najskôr. Žiaľ, niekedy sa stáva, že naskladnenie od dodávateľa mešká. Správanie doručovateľa sa riešilo z jeho nadriadeným. Na vašu požiadavku sme objednávku stornovali.

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar čo mal byť na sklade stále neprišiel, už by aj dávno peši z Poľska prišiel za toľko dni

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň.

    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať čo najskôr. Žiaľ, niekedy sa stáva, že naskladnenie od dodávateľa mešká. Vaša objednávka je naskladnená,do pár dní Vám aj doručíme.

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Dobra cena
    • Chýbajúce skrutky, lamelový rošt jeden sa zlomil,pritom som nornalne ležal ...

    S recenziou som schválne počkal...Tie skrutky že chýbali pár kusov,to chápem že sa niekedy niekto pomýli pri balení...Ale ta rošt sa zlomila pri ležani...

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za recenziu.Je nám veľmi ľúto, že nie ste s Vašim nákupom spokojný. Kontaktujte prosím Vás naše reklamačné oddelenie na [email protected] a kolegyňka nájde pre Vás vhodné riešenie.
    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dodnes tovar nedorazil a nemaju ani ochotu napísať prečo

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň.

    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať čo najskôr. Žiaľ, niekedy sa stáva, že naskladnenie od dodávateľa mešká. Každú objednávku pre zákazníkov urgujeme.

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Máte zavádzajúcu reklamu. Neviete čo máte na sklade a naskladnenie nezodpovedá s dohodnutým dátumom. Prajem pekný deň.

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň.

    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať čo najskôr. Žiaľ, niekedy sa stáva, že naskladnenie od dodávateľa mešká. Každú objednávku pre zákazníkov urgujeme.

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Gauč je veľmi nízky a strašne tvrdý doska obalená v poťahu nič viac

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň prajem,

    ďakujeme Vám za recenziu.Je nám veľmi ľúto, že nie ste s Vaším nákupom spokojný. Kontaktujte prosím Vás naše reklamačné oddelenie na [email protected] a kolegyňka nájde pre Vás vhodné riešenie.
    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nulová komunikácia o stave objednávky

    Píše sa mi to ťažko... Tovar mal byť doručený najneskôr 3. mája. Som si vedomá toho, že môže dôjsť ku komplikáciám, ale rada by som keby mi to bolo odkomunikované. Musela som sa ozvať ja. A keď som sa pýtala prečo mi vedieť nedali, povedali, že teraz mi to hovoria. Vraj urgujú dodávateľa. Správy CTRL C CTRL V. Je 31. mája. Nikto mi od poslednej komunikácie nedal vedieť čo sa deje. Ostatné e-shopy každé oneskorenie komunikujú promptne. Expedo? Nula bodov. Nakoľko ponúkajú služby demontáže a odvozu starého nábytku, čo fakt potrebujem, som tomu chcela dať šancu. No rozmýšľam, že nájdem nejaký iný spôsob ako to vyriešiť, lebo toto je nonsens. Odstúpenie od zmluvy bude očividne najlepšia možnosť. Vážne tento obchod neodporúčam.

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,
    Veľmi pekne Vám ďakujeme za recenziu. Mrzí nás Vaša nespokojnosť. Ospravedlňujeme sa za meškanie dodávky z dôvodu systémovej chybe. Každý týždeň viackrát dostaneme tovar. Všetky objednávky sú urgované. Aj naskladnenie,aj doručenie. Písali sme dodávateľovi,hned ako dostaneme odpoved,budeme Vás kontaktovať.
    Ďakujeme za pochopenie a trpezlivosť.

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mal byt doručený do 8 dni. Pani ktorá dvíha telefóny neochotna výhovara sa na prechádzanie zo systému do nového systému kde nevidí vraj objednávky. V 21 storočí majú bordel ani nevedia čo vlastne predávajú. Nikdy od nich nič nekúpiť lebo ani v objednávke žiadne termíny doručenia ako na stránke keď tovar objednávate. Podľa čísla objednávky Vám nevie povedať ako to je s objednaným tovarom. Neochota takto sa to nerobí.

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,
    Ďakujeme Vám za recenziu. Mrzí nás vaša nespokojnosť. V systéme nastal technický problém,a za vzniknutú situáciu sa ospravedlňujeme. Vaša objednávka je naskladnená a čaká už iba na vyexpedovanie,čo pre Vás urgujeme.Deň pred doručením Vás budeme kontaktovať.
    Ďakujeme za pochopenie a trpezlivosť.

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar zatial nemam

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,
    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedľňujeme sa za meškanie. Tovar sa snažíme dodať vždy čo najskôr, ale žiaľ niekedy sa nám stane, že dodávateľ mešká. Kvôli prechodu na nový systém máme menšie meškanie,ale snažíme sa všetko naskladniť a dodať čím skôr.
    Ďakujeme za pochopenie a trpezlivosť.
    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Komunikacia zo strany obchodu rovná s nulou. Naša objednávka už týždeň mešká, o tom nám nič nepovedali vopred. Ani nový pravdepodobný čas dodania nám nedali.
    Ich ceny stále klesajú. Tá istá sedačka ktorú som kúpila už pred mesiacom za 690€ s pôvodnou cenou okolo 1080€ je teraz 1400€ a predávajú s “50% zľavou”.
    Určite sa neodporúčam tento obchod!!

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň.

    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať čo najskôr. Žiaľ, niekedy sa stáva, že naskladnenie od dodávateľa mešká. Každú objednávku pre zákazníkov urgujeme.
    Akcie,zľavy zobrazenú na webovej stránke neurčujeme my.

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Doručená posteľ nekvalitná, material sa rozpadal už len pri rozbalení z krabice, nehovoriac o tom ako posteľ vyzerala po zložení.

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň prajem,

    ďakujeme Vám za recenziu.Je nám veľmi ľúto, že nie ste s Vaším nákupom spokojný. Produkty od výrobcu dostávame v zabalenom stave, poškodenie bohužiaľ nevidíme. Kontaktujte prosím Vás naše reklamačné oddelenie na [email protected] a kolegyňka nájde pre Vás vhodné riešenie.
    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Logistika nezvládnuta, poslali oznam že zajtra dovezú, až keď som na druhý deň zisťoval prečo neprišla, oznámili mi že to je omyl a príde za dva týždne. Okrem toho tel.cislo uvedené na šoféra v ozname je neexistujúce.

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,
    Ďakujeme Vám za recenziu. My sme Vám volali iba preto,aby sme prekontrolovali Vašu objednávku. Kolegyňka Vám aj upravila,lebo ste zistil,že potrebujete inú orientáciu. Predpokladaný termín dodania je do 03.05.2024
    Po naskladnení automaticky dostanete email a jeden deň pred rozvozom smsku s dátumom dodania.
    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Hodnotiť spoločnosť za zakúpený tovar, ktorý nedorazil ??? hodnotenie môže byť iba negatívne.

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň.

    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať čo najskôr. Žiaľ, niekedy sa stáva, že naskladnenie od dodávateľa mešká. Mrzí nás vaša nespokojnosť. Objednávku pre Vás urgujeme.

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    expedo jedn podvod reklamacia 0 ani telefon nema kto vziat.Ale pri objednavke beru telefon hned

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň.

    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Vaša objednávka bola doručená 24.2.
    Vašu nespokojnosť s produktom,prosím napíšte na [email protected]. Reklamačné oddelenie Vám odpovie emailovo,nakoľko sa tam komunikuje v emailoch.

    S pozdravom
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Tovar dosiel znacne poskodeny( bez vonkajsich znamok poskodenia), uz pri baleni bol poskodeny
    • Neuzanil reklamaciu

    Neferove jednanie, bet moznosti reklamacie poskodeneho tovaru

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň prajem,

    ďakujeme Vám za recenziu.Je nám veľmi ľúto, že nie ste s Vaším nákupom spokojná. Produkty od výrobcu dostávame v zabalenom stave, poškodenie bohužiaľ nevidíme. Veľmi sa ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti.Reklamačné oddelenie postupovalo v súlade s predpismi. Je nám ľúto, čo sa stalo, ale bohužiaľ existujú nariadenia, ktoré sa v takýchto prípadoch musia dodržiavať.

    S pozdravom
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    Po objednavke mi prisiel email,ale nikde nebolo napísané kedy to príde!! Po jeden a pol týždni dom volal na číslo a pani mi povedala,ze to príde do konca Januára‍♂️. 30.1. mi prišiel email,že to ešte len nim príde do 2 týždnov a až potom to posielajú nám? Akože mesiac a pol čakať na obývaciu stenu je tragické. Neodporúčam

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň.

    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať čo najskôr. Žiaľ, niekedy sa stáva, že naskladnenie od dodávateľa mešká. Vaša objednávka sa naskladnila,a už sa pracuje na termíne doručenia,o čom Vás za krátký čas budeme informovať. Mrzí nás vaša nespokojnosť.

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • 2x nedodržaný termín dodania

    2x nedodržaný termín dodania, po prvom určovaní dodania mi vrátili 5% ceny tovaru, pri druhom nedodržaní termínu dodania tovaru, mi bola vrátená suma o 5% nižšia ako som zaplatil, dôvod, že som odstúpil od zmluvy, asi by som mal čakať ďalšie týždne, neodporúčam uvedený obchod

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň.

    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať čo najskôr. Žiaľ, niekedy sa stáva, že naskladnenie od dodávateľa mešká. Mrzí nás vaša nespokojnosť.

    S pozdravom,
    Expedo nábytok