Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Doručená posteľ nekvalitná, material sa rozpadal už len pri rozbalení z krabice, nehovoriac o tom ako posteľ vyzerala po zložení.

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň prajem,

    ďakujeme Vám za recenziu.Je nám veľmi ľúto, že nie ste s Vaším nákupom spokojný. Produkty od výrobcu dostávame v zabalenom stave, poškodenie bohužiaľ nevidíme. Kontaktujte prosím Vás naše reklamačné oddelenie na [email protected] a kolegyňka nájde pre Vás vhodné riešenie.
    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Logistika nezvládnuta, poslali oznam že zajtra dovezú, až keď som na druhý deň zisťoval prečo neprišla, oznámili mi že to je omyl a príde za dva týždne. Okrem toho tel.cislo uvedené na šoféra v ozname je neexistujúce.

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,
    Ďakujeme Vám za recenziu. My sme Vám volali iba preto,aby sme prekontrolovali Vašu objednávku. Kolegyňka Vám aj upravila,lebo ste zistil,že potrebujete inú orientáciu. Predpokladaný termín dodania je do 03.05.2024
    Po naskladnení automaticky dostanete email a jeden deň pred rozvozom smsku s dátumom dodania.
    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Hodnotiť spoločnosť za zakúpený tovar, ktorý nedorazil ??? hodnotenie môže byť iba negatívne.

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň.

    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať čo najskôr. Žiaľ, niekedy sa stáva, že naskladnenie od dodávateľa mešká. Mrzí nás vaša nespokojnosť. Objednávku pre Vás urgujeme.

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    expedo jedn podvod reklamacia 0 ani telefon nema kto vziat.Ale pri objednavke beru telefon hned

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň.

    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Vaša objednávka bola doručená 24.2.
    Vašu nespokojnosť s produktom,prosím napíšte na [email protected]. Reklamačné oddelenie Vám odpovie emailovo,nakoľko sa tam komunikuje v emailoch.

    S pozdravom
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Tovar dosiel znacne poskodeny( bez vonkajsich znamok poskodenia), uz pri baleni bol poskodeny
    • Neuzanil reklamaciu

    Neferove jednanie, bet moznosti reklamacie poskodeneho tovaru

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň prajem,

    ďakujeme Vám za recenziu.Je nám veľmi ľúto, že nie ste s Vaším nákupom spokojná. Produkty od výrobcu dostávame v zabalenom stave, poškodenie bohužiaľ nevidíme. Veľmi sa ospravedlňujeme za spôsobené nepríjemnosti.Reklamačné oddelenie postupovalo v súlade s predpismi. Je nám ľúto, čo sa stalo, ale bohužiaľ existujú nariadenia, ktoré sa v takýchto prípadoch musia dodržiavať.

    S pozdravom
    Expedo nábytok

  • Po objednavke mi prisiel email,ale nikde nebolo napísané kedy to príde!! Po jeden a pol týždni dom volal na číslo a pani mi povedala,ze to príde do konca Januára‍♂️. 30.1. mi prišiel email,že to ešte len nim príde do 2 týždnov a až potom to posielajú nám? Akože mesiac a pol čakať na obývaciu stenu je tragické. Neodporúčam

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň.

    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať čo najskôr. Žiaľ, niekedy sa stáva, že naskladnenie od dodávateľa mešká. Vaša objednávka sa naskladnila,a už sa pracuje na termíne doručenia,o čom Vás za krátký čas budeme informovať. Mrzí nás vaša nespokojnosť.

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • 2x nedodržaný termín dodania

    2x nedodržaný termín dodania, po prvom určovaní dodania mi vrátili 5% ceny tovaru, pri druhom nedodržaní termínu dodania tovaru, mi bola vrátená suma o 5% nižšia ako som zaplatil, dôvod, že som odstúpil od zmluvy, asi by som mal čakať ďalšie týždne, neodporúčam uvedený obchod

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň.

    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať čo najskôr. Žiaľ, niekedy sa stáva, že naskladnenie od dodávateľa mešká. Mrzí nás vaša nespokojnosť.

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar neprišiel

    Žiaľ som veľmi nespokojná, tovar ešte neprišiel, mal to byt darcek na Vianoce deťom :-( aj sme Vás kontaktovali, no zatiaľ nič neporiesilo.

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,
    Dobrý deň.

    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať čo najskôr. Žiaľ, niekedy sa stáva, že naskladnenie od dodávateľa mešká. Vašu objednávku samozrejme urgujeme.

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zažujem odstúpenie od zmluvy, lebo napriek záväzku doručiť tovar do Vianoc sa tak nestalo do dnešného dňa (29.12) tovar ešte nebol doručený.

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,
    Ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedľňujeme sa za meškanie. Tovar sa snažíme dodať vždy čo najskôr,žiaľ niekedy sa stáva,že dodávateľ mešká.
    Mrzí nás,čo sa stalo.
    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po 40 dňoch nemám doma zakúpený tovar dosť smutne

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,
    Ďakujeme Vám za recenziu. Vaša objednávka je naskladnená,ale písali sme Vám email,že objednávka bude doručená v Januári. O všetkom ste bol informovaný. Dodanie objednávky je urgovaná,jeden deň pred rozvozom Vás budeme kontaktovať telefonicky.
    Ďakujeme za pochopenie.
    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • dosť nekvalitný produkt, prišiel mi aj vnútri poškodený

    dosť nízka kvalita

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Je nám ľúto,že s tovarom nie ste spokojná. Ohľadne reklamácie sa viete obrátiť na reklamačné oddelenie, na tel.čísle +421 222 205 193,alebo na [email protected]
    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Po mesiaci mi oznámili ,že posteľ ktorú som objednala už nevyrábajú

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Vážený zákazník.,

    Je nám ľúto, že Vami objednaný tovar stiahol dodávateľ z výroby.
    Ospravedlňujeme sa za to.

    S pozdravom
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar nám mal byť doručený od 2 do 4 týždňov, dnes je to už 5 týždňov a nič.

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať čo najskôr. Žiaľ, niekedy sa stáva, že naskladnenie od dodávateľa mešká. Vašu objednávku samozrejme urgujeme a s informáciou od dodavateľa,že vami objednaný tovar sa naskladní, bola ste informovaná. :)

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • dobry den tovar hadam dojde nepoškodeny

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,
    Vaša objednávka by mala byť doručená v poriadku.Naši šoféri dávajú pozor pri naložení objednávok na auto.Pred doručením objednaného produktu Vás budeme informovať. Ďakujeme za Váš nákup.
    Prajeme Pekný deň

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ako mám ohodnotiť niečo čo mi ešte neprišlo? Zle nastavená anketa.

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,

    Vaša objednávka ešte nebola doručená,lebo dodacia doba ešte neuplynula. Po naskladnení automaticky dostanete email a jeden deň pred rozvozom Vás budeme kontaktovať telefonicky.

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Dobré ceny
    • Dlhá čakacia doba

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať čo najskôr. Žiaľ, niekedy sa stáva, že naskladnenie od dodávateľa mešká. Vašu objednávku samozrejme urgujeme. Po naskladení tovaru z Vašej objednávky Vás budeme neodkladne informovať.

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Nemám ešte stále objednaný tovar

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať čo najskôr. Žiaľ, niekedy sa stáva, že naskladnenie od dodavateľa mešká.Vašu objednávku urgujeme pre Vás. Za meškanie sme Vám pripísali zľavu.Po naskladnení Vás budeme ihneď informovať.

    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Tovar mi ešte stále nebol doručený

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,

    Objednali ste si dňa 16.10.2023
    Vašu objednávku máme na českom centrálnom sklade,doručíme do 8 pracovných dní. Akonáhle sa to naskladní automaticky dostanete email a deň pred rozvozom Vás budeme kontaktovať telefonicky,
    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Dlhá doba doručenia a ešte dlkšia čakacia doba na vyriešenie reklamácie.

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar sa snažíme dodať čo najskôr. Žiaľ, niekedy sa stáva, že naskladnenie od dodavateľa mešká. Ohľadne reklamácie sa viete obrátiť na reklamačné oddelenie, na tel.čísle +421 222 205 193
    S pozdravom,
    Expedo nábytok

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Nedodržanie termínu dodania

    Reakcia obchodu EXPEDO SK

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za recenziu. Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Tovar snažíme dodať čo najskôr. Žiaľ, niekedy sa stáva, že tovar mešká. Za meškanie sme Vám pripísali zľavu.
    S pozdravom,
    Expedo nábytok