Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ako mam nieco hodnotit ked ani nebolo dorucene?

    Reakcia obchodu Dr.Max lekáreň

    Dobrý deň Gabriel Bizov,

    ďakujeme za spätnú väzbu. Mrzí nás vzniknutá situácia. Žiaľ, pri produktoch skladom u dodávateľa expedičná doba závisí od doby doručenia tovaru od dodávateľa. Informácia je uvedená priamo pri tovare na stránke e-shopu Dr.Max.

    Ďakujeme za pochopenie a veríme, že nabudúce u Vás získame 5 hviezdičiek.

    S pozdravom a prianím pekného dňa

    Tím Dr.Max

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dlha dodacia doba. Medzitým som aj ochorela a teraz by sa nápoj hodil.

    Reakcia obchodu Dr.Max lekáreň

    Dobrý deň,

    ďakujeme za spätnú väzbu. Kolegovia zo Zákazníckej podpory preveria Vašu objednávku a budú Vás kontaktovať. Veríme, že požiadavka bude vybavená k Vašej spokojnosti.

    Budeme robiť všetko preto, aby sa nám nabudúce darilo lepšie.

    S pozdravom a prianím pekného dňa

    Tím Dr.Max

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Nespokojný som najmä s dlhou dobou vrátenia peňazí. Na tovar som ihneď po objednaní uhradil, na tovar som čakal niekoľko dní, potom som bol vyzvaný, či som ochotný čakať ďalej, keďže jednu z položiek nemali (aj napriek tomu, že na webovej stránke bola). Po ďalších dňoch mi prišla jednoduchá správa, že objednávka bola zrušená. Musel som sa dotazovať, či mi peniaze budú vrátená. Operátorka povedala, že do 14 dní. To naše peniaze dávajú na termínovaný vklad? Uhradiť musím ihneď, ale na vrátenie je čas? Budem zvažovať konkurenčné stránky a menej navštevovať Dr. Max.

    Reakcia obchodu Dr.Max lekáreň

    Dobrý deň Peter,

    ďakujeme za spätnú väzbu.

    Mrzí nás vzniknutá situácia pri spracovaní Vášho nákupu, ospravedlňujeme sa. Kolegyňa zo Zákazníckej podpory Vám poskytla korektnú informáciu. Do procesu vrátenia peňazí vstupuje okrem obchodníka a prijímacej banky aj banka obchodníka, v prípade platieb kartou aj kartové spoločnosti a ich pravidlá. Z toho dôvodu vrátenie platby prebieha maximálne do 14 dní.

    Ďakujeme za pochopenie a veríme, že v budúcnosti si u Vás napravíme reputáciu.

    S pozdravom a prianím pekného dňa

    Tím Dr.Max

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar v akcii o 6€ drahší ako tovar v akcii u iného dodávateľa, žiaľ zistila som to až po zaplatení a objednani tovaru

    Reakcia obchodu Dr.Max lekáreň

    Dobrý deň Iveta,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.

    Veríme, že nabudúce u Vás dosiahneme 100%.

    S pozdravom a prianím pekného dňa

    Tím Dr.Max

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zaplatená objednávka nebola doručená, až po iniciovaní zo zákazaníka obchod oznámi stratu zásielky.

    Reakcia obchodu Dr.Max lekáreň

    Dobrý deň Martin,

    ďakujeme za spätnú väzbu.

    Mrzí nás vzniknutá situácia. Aj napriek tomu, že robíme všetko pre hladké doručenie objednávok, môže nastať aj takáto situácia. Ospravedlňujeme sa. Na identifikovanie stratených zásielok je, žiaľ, potrebný podnet od dopravcu alebo zákazníka, aby sme mohli situáciu preveriť a vyriešiť. Preto ďakujeme, že ste kontaktovali našu Zákaznícku podporu Dr.Max. Na vyriešení požiadavky kolegovia usilovne pracovali a veríme, že bola vyriešená k Vašej spokojnosti.

    Veríme, že nabudúce prebehne všetko na 100%.

    S pozdravom a prianím pekného dňa

    Tím Dr.Max

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Som absolútne nespokojný s terajším stavom objednávania cez internet.Predtym keď som si niečo objednal ,prišla mi správa na mobil,aj do poštovej schránky s názvom objednaného lieku a číslom objednávky.Teraz keď si objednáte liek vám nepríde nič.Akurat po objednaní lieku sa na záver, objaví text s číslom objednávky!!!, keď si ho vtedy nezapisete,ostanete úplne stratený už neviete objednávku sledovať ani, zavolať čo je z vašou objednávkou,lebo nemáte jej číslo,Minule som si lieky objednal dvakrát,lebo som nedostal žiadnu správu,tak som si nebol istý či moja objednávka prešla Alebo nie!!!Prosím Vás začnite znovu posielať sms a mali,nech vieme na čom sme!!!

    Reakcia obchodu Dr.Max lekáreň

    Dobrý deň Stefan,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.

    Po dokončení nákupu na stránke e-shopu Dr.Max je zákazníkom zasielaná e-mailová notifikácia o potvrdení prijatia nákupu. Máme skúsenosť, že e-mail môže byť v rôznych doménach zaradený aj v priečinkoch ako Spam, Reklama či Nevyžiadaná pošta.
    V prípade, ak ste si nie istý, či bol nákup vytvorený, prosíme, neváhajte na nás obrátiť telefonicky na bezplatnom čísle Zákazníckej podpory 0800606070 od 08:00 do 17:00 hod. počas pracovných dní. Kolegovia zo Zákazníckej podpory na základe Vašich údajov nákup rýchlo a jednoducho preveria.

    Ďakujeme za pochopenie a veríme, že nabudúce prebehne všetko na 100%.

    S pozdravom a prianím pekného dňa

    Tím Dr.Max

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • DLHA DOBA DODANIA

    Reakcia obchodu Dr.Max lekáreň

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.

    Kolegovia zo Zákazníckej podpory preveria Vašu objednávku a budú Vás kontaktovať. Veríme, že požiadavka bude vybavená k Vašej spokojnosti.

    Za zdržanie sa ospravedlňujeme.

    S pozdravom a prianím pekného dňa

    Tím Dr.Max

  • Neodporúča obchod

    10 %

    V lekarni su velmi neprijemne predavacky a liek mi predali s velmi kratkou expiracnou dobou!!!

    Reakcia obchodu Dr.Max lekáreň

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za upozornenie, mrzí nás vzniknutá situácia.

    Prosíme Vás o komplexnejšiu spätnú väzbu formou e-mailu na e-mailovú adresu [email protected], aby sme mohli naše služby v danej lekárni zlepšiť. Vopred ďakujeme.

    S pozdravom a prianím pekného dňa

    Tím Dr.Max

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Nescafe pred koncom expiracie, deo crystal nerozpustny ani vo vode-nebol ani zabaleny v obale

    Reakcia obchodu Dr.Max lekáreň

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.

    Kolegovia zo Zákazníckej linky preveria Vašu objednávku a budú Vás ohľadom Vašej požiadavky kontaktovať. Veríme, že bude vybavená k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom a prianím pekného dňa

    Tím Dr.Max

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Ako objednal som si lieky,čaje a tovar bol na vyzdvihnutie až za týždeň,v dnešnej dobe??

    Reakcia obchodu Dr.Max lekáreň

    Dobrý deň brekino007,

    ďakujeme za spätnú väzbu.

    Mrzí nás dlhšia expedičná doba pri Vašej objednávke. Žiaľ, pri produktoch skladom u dodávateľa expedičná doba závisí od doby doručenia tovaru od dodávateľa. Informácia je uvedená priamo pri tovare na stránke e-shopu Dr.Max.

    Ďakujeme za pochopenie a veríme, že nabudúce u Vás dosiahneme 100%.

    S pozdravom a prianím pekného dňa

    Tím Dr.Max

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nulová logistika

    Reakcia obchodu Dr.Max lekáreň

    Dobrý deň,

    ďakujeme za spätnú väzbu.

    Mrzí nás dlhšia expedičná doba pri Vašej objednávke. V čase prijatia objednávky prebiehala v e-shope Dr.Max inventúra, informáciu sme uvádzali na stránke www.drmax.sk. Žiaľ, vzhľadom na inventúru došlo k oneskoreniu expedovania objednávok. Za znížený komfort sa ospravedlňujeme.

    Ďakujeme za pochopenie a veríme, že nabudúce prebehne všetko hladko.

    S pozdravom a prianím pekného dňa

    Tím Dr.Max

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dlhá doba dodania.

    Reakcia obchodu Dr.Max lekáreň

    Dobrý deň Terka,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.

    Mrzí nás dlhšia doba dodania pri Vašej objednávke. V čase prijatia objednávky prebiehala v e-shope Dr.Max inventúra, informáciu sme uvádzali na stránke www.drmax.sk. Žiaľ, vzhľadom na inventúru došlo k oneskoreniu expedovania objednávok. Za znížený komfort sa ospravedlňujeme.

    Ďakujeme za pochopenie a veríme, že nabudúce prebehne všetko hladko.

    S pozdravom a prianím pekného dňa

    Tím Dr.Max

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Cez internet je objednavka lacnejsia ako cez obchod.

    Reakcia obchodu Dr.Max lekáreň

    Dobrý deň M.S,

    ďakujeme za spätnú väzbu.

    Mrzí nás, že sme získali iba 10% pri Vašom nákupe. Preto by sme Vás chceli poprosiť o spätnú väzbu na našu e-mailovú adresu [email protected] pre zlepšenie našich služieb, aby sme nabudúce získali 100%.

    Vopred ďakujeme.

    S pozdravom a prianím pekného dňa

    Tím Dr.Max

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Nepríjemná lekárnička

    Reakcia obchodu Dr.Max lekáreň

    Dobrý deň Mirmillka,

    ďakujeme Vám za upozornenie, mrzí nás vzniknutá situácia.

    Prosíme Vás o komplexnejšiu spätnú väzbu formou e-mailu na e-mailovú adresu [email protected], aby sme mohli naše služby v danej lekárni zlepšiť.

    Vopred ďakujeme.

    S pozdravom a prianím pekného dňa

    Tím Dr.Max

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar mi stale nedorazil

    Reakcia obchodu Dr.Max lekáreň

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.

    Mrzí nás dlhšia doba dodania pri Vašej objednávke. V čase prijatia objednávky prebiehala v e-shope Dr.Max inventúra, informáciu sme uvádzali na stránke www.drmax.sk. Žiaľ, vzhľadom na inventúru došlo k oneskoreniu expedovania objednávok. Za znížený komfort sa ospravedlňujeme.

    Ďakujeme za pochopenie a veríme, že nabudúce prebehne všetko hladko.

    S pozdravom a prianím pekného dňa

    Tím Dr.Max

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Tovar som objednala 2.10.24, stále mi nedorazil (boli to len dve položky)
    • Predlžuje sa neustále dodacia doba

    Reakcia obchodu Dr.Max lekáreň

    Dobrý deň Viki,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.

    Mrzí nás dlhšia expedičná doba pri Vašej objednávke. V čase prijatia objednávky prebiehala v e-shope Dr.Max inventúra, informáciu sme uvádzali na stránke www.drmax.sk. Žiaľ, vzhľadom na inventúru došlo k oneskoreniu expedovania objednávok. Za znížený komfort sa ospravedlňujeme.

    Ďakujeme za pochopenie a veríme, že nabudúce prebehne všetko hladko.

    S pozdravom a prianím pekného dňa

    Tím Dr.Max

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pozdravujem, z objednávky sa stratil produkt.

    Reakcia obchodu Dr.Max lekáreň

    Dobrý deň Jozef,

    ďakujeme za spätnú väzbu.

    Kolegovia zo Zákazníckej linky Vás budú ohľadom Vašej požiadavky kontaktovať a veríme, že bude vybavená k Vašej spokojnosti.

    S pozdravom a prianím pekného dňa

    Tím Dr.Max

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Za 7 dní odo dňa objednávky mi nebol dodnes doručený tovar. Žiadna komunikácia zo strany predajcu ohľadom toho prečo nebol poslaný, až po 6 dňoch mi odpovedali na moju otázku, keď som ja zisťoval čo sa deje s tovarom.

    Dlhá dodacia doba, to už aj z Číny by mi došla zásielka.

    Reakcia obchodu Dr.Max lekáreň

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.

    Mrzí nás dlhšia expedičná doba pri Vašej objednávke. V čase prijatia objednávky prebiehala v e-shope Dr.Max inventúra, informáciu sme uvádzali na stránke www.drmax.sk. Žiaľ, vzhľadom na inventúru došlo k oneskoreniu expedovania objednávok. Za znížený komfort sa ospravedlňujeme.

    Ďakujeme za pochopenie a veríme, že nabudúce prebehne všetko hladko.

    S pozdravom a prianím pekného dňa

    Tím Dr.Max

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Do dnes my tovar neprišiel a to som ho mala vyzdvihnúť na pobočke.

    Reakcia obchodu Dr.Max lekáreň

    Dobrý deň Mária Koperova,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.

    Mrzí nás dlhšia expedičná doba pri Vašej objednávke. V čase prijatia objednávky prebiehala v e-shope Dr.Max inventúra, informáciu sme uvádzali na stránke www.drmax.sk. Žiaľ, vzhľadom na inventúru došlo k oneskoreniu expedovania objednávok. Za znížený komfort sa ospravedlňujeme.

    Ďakujeme za pochopenie a veríme, že nabudúce prebehne všetko hladko.

    S pozdravom a prianím pekného dňa

    Tím Dr.Max

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Preukrutne dlhe doby dorucovania, tovar v ksmennej predajni su neporovnatelne vyssie takze je clovek odkazany na nakup v eshope ale potom sa neviete dockat kedy sa k tovaru dostanete

    Reakcia obchodu Dr.Max lekáreň

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.

    Mrzí nás dlhšia expedičná doba pri Vašej objednávke. V čase prijatia objednávky prebiehala v e-shope Dr.Max inventúra, informáciu sme uvádzali na stránke www.drmax.sk. Žiaľ, vzhľadom na inventúru došlo k oneskoreniu expedovania objednávok. Za znížený komfort sa ospravedlňujeme.

    Ďakujeme za pochopenie a veríme, že nabudúce prebehne všetko hladko.

    S pozdravom a prianím pekného dňa

    Tím Dr.Max