Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Chcel som si produkt objednať v lekárni Max Lučenec pod Priorom - neochotná babizňa , zaprela že taký produkt aj predávajú , asi je cca 50 eurový kšeft nestál za námahu . Hlavne že jej ide výplata .

  • Nepáči sa mi to, že som si objednala cez e-shop pre bábätko Sunar mlieko a po otvorení balíka som zistila, že všetky krabičky sú 2 mesiace po expirácii. Nie je to od nich pekné a férové aby malému bábätku posielali po expirácií mlieko na ktoré je odkázané. Nabudúce už od nich neobjednávam.

  • Chcela by som len poznamenat, aby si ludia davali pozor. Klamne ceny!! Tovar si rezervujete stoji 19e, chcete si ho kupit bez rezervacie tak si priplatite, to iste 30e. Uz som 3 krat vyplnala rezervaciu v lekarni!! A to som vedela len kvoli tomu, ze som si ceny pozrela na internete pred tym ako som sla do predajne. :) Dalsie produkty 25 vs 45e a 13e vs 19e. Sialeneee

  • Objednal som si liek a Dr. Max cez eshop mi zaslali liek pred expiraciou. Pritom nebolo pri lieku uvedené, že ide o tovar s expozíciou. Neodporúčam nákup u Dr. Max cez e-shop je to veľké riziko.

  • Dnešný zážitok na prevádzke Dr. Max Bratislava - Rača Kaufland nepríjemná arogantná pani dôležitá lekárnička ma doslova vyhodila z lekárne pre telefonovanie.

  • Rada by som chcela opýtať, prečo nepríde objednávka v ten istý deň do lekarne, keď objednám a zaplatím online??? Predtým to bolo možné , hneď po hodine mi prišla sms na vyzdvihnutie. Keď objednávam, potrebujem lieky hneď , nie o pár dní. A ak je taká možnost, možno treba zaplatiť v lekárni plus poplatok, že to chcem v ten deň? Ak áno, tak radšej si objednám a kúpim v inej lekárni.

  • Nekupujte z tejto lekárne. Neuznali mi reklamáciu Odsávačky na mlieko, ktorá neodsava. Vraj subjektívne dôvody. Pretože iným odsáva len mne vraj nie. Peniaze vyhodené do vzduchu úplne zbytočne. Neochota vyriešiť prípad náhradou iného tovaru. Neodporúčam lekáreň Dr max

  • Objednávka v nedeľu 11.2.
    Vraj odoslané v utorok 13.2.
    Dnes 14.2. Kuriér stále nič
    Tak som zavolal a ze preverime
    Potom mail o zrušení objednávky
    Potom mail o vytvorení objednávky
    A potom mail s ospravedlnením že bolo zle odoslané
    Tak volám zase a že do 48 hod budú expedovat. Hmm...takže tovar príde asi až po víkende. Lebo si musia sparovat platbu zo starej obj na novú , ktorú sami vytvorili. A vraj to trvá 24 hod.
    Ale to je vaša sračka!!! Peniaze máte od nedele!!!
    Kedysi tento eshop dorucoval nasledujúci deň po objednaní. Dnes? Banda neschopákov!!!!

  • Doporučujem každému, aby si dôkladne overil v Dr.Max cenu každého lieku pri výbere tovaru, pretože v tomto reťazci preplácate za tovar a budete škodní voči iným lekárňam.
    Neodporúčam túto neserióznu lekárenskú sieť. Už som viac krát kvôli nim doplatil, ako pri výbere liekov a lekárenských doplnkov. Po poslednej
    zlej skúsenosti sa im budem zďaleka vyhýbať.

  • 21.5.2023 som objednal v e-shope lieky, zaplatil som kartou a dostal som potvrdenie o uhrade.
    22.5.2023 som dostal avizo, ze polozka z mojej objednavky Magnerot 200 nie je na sklade a peniaze mi budu vratene. Tato polozka bola ale v e-shope pristupna a bolo ju mozne vlozit do kosika.
    24.5.2023 boli zvysne lieky z objednavky dorucene.
    26.5.2023 som objednal v e-shope a zaplatil kartou chybajucu polozku z predchadzajucej objednavky, Magnerot 200. Ojednavka je zabalena a dorucovana.
    Na moje dotazy na kontaktnom cisle e-shopu Dr. Max som sa nedozvedel, preco
    - po takmer tyzdni som nedostal naspat peniaze zaplatene za objednavku, ktoru Dr Max nezrealizoval, pricom pochybenie bolo na strane lekarne tym, ze umoznovala dat do kosika polozky, ktore neboli aktualne na sklade
    - som musel pri naslednom objednani toho isteho lieku znovu platit, aj ked mam v e-shope nevrateny kredit za predchajucu nezrealizovanu objednavku
    - su pracovnici call centra arogantni a neochotni odpovedat na otazky klientov a promtne riesit problem, ktory vznikol chybou spolocnosti.

    Na zaver: Nikdy viac nebudem nakupovat v lekarni a ani e-shope Dr Max!

  • Dementi prestante mi posielat skurvene SMS ktore si neziadam!!!

  • Objednávala som prvý krát. Tovar mi stále nebol doručený. Aj keď balík odoslali v podstate druhý pracovný deň , doručenie na mnou zvolené miesto ešte neprebehlo a ak áno, nikto ma zatiaľ neinformoval-teda obchod. Takže nabudúce musím objednávať s týždenným predstihom. Jediné plus je cena za tovar.

  • Zla skusenost uz po niekolky krat,
    Cena v pobockach vysis ako na udavaju na internete.
    Len ked potrebujete lekar Vam odporuci co si mate kupit tak idete si kupit aby ste skor sedeli na internete objednali a potom si isli zobrat.

  • Nechal som sa nalakat Vasou dopravou zadarmo.
    Som senior 81 rocny a v tejto situacii som si chcel usetrit cestu do Vasej lekarne.

    Dna 26.11 ste prijali moju objednavku 8820544963
    Dna 29.11 ste sa omluvali ze nestihate
    Dna 30.11 isla objednavka dopravcovi

    Dnes je streda 01.12.2021 a ani po 5 dnoch tovar nemam a dopravca sa mi nehlasi.

    Kedze som Vam riadne zaplatil, nie som touto dopravou zadarmo nadseny.

    Mali by ste u dopravy zadarmo este na WEB stranke napisat
    ze doprava zadarmo trva tyzden a bol by som to objednal inde.

  • Zlý prístup pracovníkov cez eshop.

  • Veľmi zlá skúsenosť s objednavaním tovaru z dr. Max. Dosť dlhá doba čakania na tovar vyše dvoch týždňov. A potom ma kontaktovali,že celú objednávku zrušili z dôvodu, že ani jednu položku z objednávky nemali na sklade. Pritom pri kúpe bolo písané že tovar je skladom.

  • Asi najhoršia skúsenosť s online nakupovaním. Objednal som české respirátory a za ne som aj zaplatil 0,79€/kus. V nepriehľadných obálkach, ktoré som si vyzdvihol u nich v lekárni som však našiel len akési čínske napodobeniny, ktoré sa dajú objednať priamo z Číny cca 0,19€/kus. Pani na ich reklamáciách mi povedala, že tovar musím zabaliť, poslať poštou a čakať 30 dní na vybavenie reklamácie. Takže úžasní pracovníci z DrMax spravia chybu a ja mám za ňu pykať v podobe zvýšených nákladov, cesty na poštu a státia v rade na pošte v čase pandémie. Oni budú potom takúto reklamáciu jasného porušenia zmluvy posudzovať 30 dní a rozhodnú, či mi peniaze láskavo vrátia alebo nie. To je fakt vrchol arogancie a pohŕdania zákazníkom. Osobne som presvedčený, že sa jedná o nekalosúťažné konanie (klamlivé označovanie tovaru a vyvolávanie nebezpečenstva zámeny) a o zjavnú snahu poškodiť spotrebiteľa. Mňa takto obabrali cca o 12 Eur, čo je rozdiel medzi hodnotou 20 ks českých a 20 ks čínskych respirátorov. Ani keby bol DrMax jediná lekáreň v meste, či DrMax jediný e-shop na svete, NIKDY VIAC!

  • - VELMI DLHA DODACIA DOBA
    - PRODUKTY NA SKLADE NEBOLI NASKLADNENE
    - SLABA KOMUNIKACIA

    Po tyzdni nedorucenia objednavky (vopred zaplatenej) som zistoval stav a bolo mi oznamene, ze niektore produkty uz nemaju na sklade, ze ci mi maju poslat ostatne produkty alebo budem cakat. Ale nevedeli povedat kedy asi bude objednavka expedovana. Ihned som objednavku zrusil a ziadal vratenie platby.
    Podobne dlhe cakanie na objednavku z Dr. Max eshopu som zazil pocas 1. vlny pandemie koronavirusu, veril som. ze sa od vtedy poucili. Zial nic sa nezlepsilo, ani v komunikacii, ani v rychlosti vybavenia objednavky. A pritom sa jednalo vo vacsine o ich "vlastne produkty znacky Dr. Max "...
    Proaktivna komunikacia 0 bodov. Ak sa po tyzdni nespytate sami sa vam neozvu.
    Majitelovi eshopu by som odporucal popracovat na logistike a vybavovani objednavok, pridat posily do timu ak nestihaju zamestnanci objednavky vybavovat, inak to nema zmysel. Zbytocna investicia do inak pekneho userfriendly eshopu. Bud sa zamerat len na offline predaj v lekarnach alebo nieco zmenit lebo tvarit sa ze nieco je dostupne skladom a potom cakat 2 tyzdne a dozvediet sa, ze uz to zrazu nemame je dost velky fail.
    Skor mi bol doruceny tovar z konkurecnych lekarni, hoci bol objednany o par dni neskor ako u vas...

  • UŽ 2 TÝŽDNE ČAKÁM na zaplatenú objednávku z eshopu Dr.Max.
    Žiadna správa z eshopu. A pritom mali na eshope napísané, že majú všetko na sklade!

    Už druhá takáto skúsenosť s nimi.

  • Katastrofa,
    Chcel som použiť e-Ticket, mal som sms aj email konfirmaciu.
    Zamestnankyne nevedeli čo robiť, jedna z nich doniesla kompletný návod dokonca to mali aj s fotkami ako nato s presne popísanými detailmi.
    Argumet bol že to nikdy to nerobili tak mi nemôžu pomôcť.
    Bolo by skvelé ak by ste si poedukovali ľudí ktorých zamestnávate lebo je to jedna obrovská tragédia.
    Ľudský level 0.
    Prešov Exnarova 10-12 už ubohejsie to naozaj byť nemôže keď clovek sa nemôže dostať k vlastným peniazom na základe lenivosti zamestnancov.
    Tak som si pýtal číslo na pani vedúcu lebo samozrejme tu nieje bola odpoveď a číslo mi odmietli dat s argumentom súkromné číslo nesmieme, vypýtal som si pracovné tak pani údajne nemá.
    Číslo na centrálnu office kde by som podal sťažnosť také nepoznajú a nemajú, klasické výhovorky.
    Veľmi nízka úroveň na mentálnom levely, treba s tým niečo robiť ďakujem!