Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Dobrý den, dnes som si u vás objednala mikrovlnku ETA 0209, letný výpredaj, výborná cena, podobnú som mala bielu..aj tejto značky, teším sa ked príde a hned vám napíšem. Bola som nadmieru spokojná, tak verím, že aj teraz to bude tak. v
    Vela úspechov vo vašej práci a mnoho spokojných zákazníkov. S pozdravom Darina K. z Partizánskeho.

    • Dobrý deň Darina,

      verím, že aj s novou mikrovlnkou budete rovnako spokojná.

      S pozdravom
      Stanka

  • Shop roku 2017??? dúfam, že v roku 2018 tomu tak nebude. Nerozumiem ako je možné mať telefón za chybnú cenu na webe vyvesený skoro 3 DNI (!!!) bez toho aby ste si to všimli. Určite som nebola prvá a ani posledná, kto si ho objednal. A keď sa ho človek snaží kúpiť, tak sa musí až cez infolinku dopátrať k tomu, že tovar nikdy nedoručíte a až po kontakte s infolinkou vystornujete objednávku s "ospravedlnením", že cena pri tovare nebola správna a že je vám to ľúto. Maximálna neprofesionálnosť z vašej strany. Viem, že v zmluvných podmienkach je aj dodatok o postupe pri chybne uvedenej cene, ale ja som cenu zariadenia kontrolovala 2 dni po sebe a až potom objednala. Nehnevá ma to, že objednávka bola vystornovaná, ale to ako dlho tam tá nesprávna cena bola.
    Jediné, čo sa vám nedá vytknúť je komunikácia so zákazníkom- aspoň v infolinke pracujú seriózni ľudia a odpovedajú na tak veľkú spoločnosť naozaj obratom.

    • Dobrý deň ZM,

      mrzí ma, že sme mali uvedenú mylnú cenu na webe a Váš nákup sme nedoriešili k Vašej spokojnosti. Bohužiaľ nie je v kompetencii Zakaznickej linky opravovať ceny na webe, ale akonáhle si u nás chybu všimneme informujeme o tom zákazníka ako aj kompetentné oddelenie. To kedy však cenu opravia nie je už v našej réžii. CHyba v cee aj v parametroch sa však môže stať, či už pochybením ľudského faktoru, alebo systému, v každom prípade súhlasím, že by mala byť chyba odstránená v podstatne kratšej lehote ako 3 dni.
      ďakujeme aj za hodnotenie práce nášho Zákazníckeho centra, veľmi ste nás potešili:)

      S pozdravom
      Stanka

  • Prvy a posledny krat som objednavala tovar cez www.datart.sk.
    Vysledneho produktu som sa nedockala, takze mozem hodnotit len sluzby a pristup k zakaznikovi, ktory bol maximalne neprofesionalny a komunikacia zo strany obchodnika zavadzajuca.

    Dna 03.06.2018 som si z ich webovej stranky objednala sklokeramicky sporak Gorenje v hodnote 437.62 eur, ktory bol este v dany den uhradeny kreditnou kartou.
    Na stranke mali uvedeny termin dodania v nasledujuci den po objednani.

    Vzhladom na moju nepritomnost sme si dohodli termin dodania na 6.6.2018, avsak tovar v dany den nedorucili.
    Telefonicky som kontaktovala zakaznicke centrum a pracovnik datartu ma oklamal, ze je sporak poskodeny.

    Dna 12.06.2018 mi ina pracovnicka datartu povedala, ze sporak nemaju (napriek tomu, ze na stranke bol dostupny na sklade.)
    Moju povodnu objednavku c.1400300319 stornovali (bez vratenia penazi na moj ucet) a vystavili novu objednavku c. 7146749200, z dovodu objednania rovnakeho kusu tovaru v tej istej cene.

    16.06.2018 mi volal pracovnik datartu pan Gajdos, aby dohodol termin dopravy. Vysvitlo, ze tovar este ani nemaju na sklade. Ten isty pracovnik mi volal ohladne tej istej veci o 2 dni neskor.
    Dna 18.06.2018 sme sa telefonicky s pracovnikom datartu dohodli, ze tovar bude dodany 21.06.2018, no opat ma zavadzali a ziadny tovar som v dohodnuty termin neobdrzala.
    Pan Gajdos nenahlasil dopravu u sofera. Kolegyna ho este obhajovala, ze tu je novy a ze sporak ani nebude dodany, lebo neeviduju platbu za tovar.
    Pochybenie bolo na ich strane, pretoze si na uctovnom oddeleni nesparovali platbu za staru objednavku s novou objednavkou.


    Pri kazdom telefonate ma zamestnanci ubezpecovali, ze sa pracuje na vyrieseni vzniknutej situacie, ale opat si myslim, ze to bola len zavadzajuca taktika, ako upokojit rozhorceneho zakaznika.
    Dna 22.06.2018 som zaslala datartu oficialny email so ziadostou o dodanie tovaru najneskor 25.06.2018, v opacnom pripade to postupim na prislusne urady.

    V sobotu 23.06.2018 mi prisiel email aj sms sprava, ze tovar, ktory je predmetom objednavky c. 7146749200, je pripraveny na vyzdvihnutie na predajni v OC Atrium Duben, Zilina.

    Nasledne dna 25.06.2018 som obdrzala email o stornovani objednavky c. 7146749200 bez akehokolvek odovodnenia. Po telefonate s pracovnikom datartu mi bolo potvrdene, ze pokial bola objednavka vystornovana v systeme, dodana v priebehu dneska urcite nebude.
    Zjavne tovar nemaju na sklade a vseobecne mam podozrenie, ze som od zaciatku zavadzana a tento tovar od zaciatku na sklade ani nemali.

    K uvedenemu datumu mi nevratili ani peniaze za stornovanu objednavku zo dna 03.06.2018, ani nedodali tovar, ktory bol predmetom povodnej ako aj novej objednavky, ktoru taktiez stornovali.

    Ako som obchodnikovi slubila, uz bol zaslany podnet na SOIku na ich kontrolu a samozrejme vratenie penazi budem riesit sudnou cestou.
    Akekolvek ospravedlnenie zo strany datartu je uz irelevantne.

    • pardon zabudla som sa podpisa, autorom je Radka Hlavacova

    • Nakoniec mi v priebehu dna dodali tovar, ale asi takym stylom ze dodany nemal byt, kedze objednavka bola systemom vystornovana a zamestnanci zakaznickeho centra sa nevedeli blizsie vyjadrit k dovodu a zjavne ani nevedeli, ze mi ma kurier dorucit tovar, preto mi slecna zo zakaznickeho centra volala so ziadostou o cislo uctu, na ktory sprocesuju refundaciu za nerealizovanu objednavku. Nedostatok profesionality a informovanosti zakaznickeho centra je zarazajuca a akurat zavadza zakaznikov. Chcem podakovat slecne Natalii Hanakovej, ktora ako jedna z mala kompetentnych dokazala vyriesit problem k zmierneniu nespokojnosti zakaznika. Bez nej by som skoncila bez sporaku a datart so sudnym sporom na krku. Slecna Hankova, velke pekne dakujem za Vasu ochotu pomoct.
      S pozdravom
      Radka Hlavacova

    • Dobrý deň pani Hlavačová,

      v prvom rade sa Vám chcem ospravedlniť za dané prieťahy, ktoré nastali z našej strany. Veľmi ma mrzí, že sme Váš nákup nevyriadili k Vašej spokojnosti.
      Na druhej strane som veľmi rada, že ste napísali aj pochvalné hodnotenie na Natáliu, ktorá na rozdiel od Jakuba doriešila s Vami celú záležitosť. Obaja dostali spätnú väzbu na základe Vašej skúsenosti, pričom Jakub mal z daného vyvodené aj patričné dôsledky zo strany svojho nadriadeného.
      Na základe daného okrem ospravedlnenia Vám zasielam na e-mail, ktorý ste mali uvedený v objednávke, kód na zľavu k ďalšiemu nákupu, ktorý verím prijmete. Dúfam, že napriek tejto skúsenosti budete u nás ešte v budúcnosti nakupovať a všetko prebehne tak ako očakávate, aby sme mali možnosť získať si Vašu dôveru späť.

      S prianím pekného dňa
      Stanka

  • Tymto by som len chcel vyzdvihnut ustretovost ,ochotu a ferovost manazera predajne Datart v OC Centro Nitra pri rieseni mojej reklamacie. Dakujem

    • Dobrý deň,

      Vašu odozvu mu určite odovzdám, Určite ho poteší:)

      S pozdravom
      Stanka

  • Nedávno sme s bratom kupovali kameru do auta pre tata na narodeniny. Keď si ju tato rozbalil, kamera bola poškodená a tak sme ju reklamovali. Síce nám ju opravili, ale napísali do popisu, že kamera bola používaná a poškodená používaním. Keď sme sa na ňu lepšie pozreli, naozaj mala známky používania. Takže sme dostali používanú a poškodenú kameru za cenu novej.

    • Dobrý deň,

      nakoľko ste neuviedli nič bližšie, neviem sa Vám k Vášmu nákupu vyjadriť. Ak mi však pošlete na môj e-mail: [email protected] bližšie informácie s číslom objednávky, rada preverím Váš nákup.

      S pozdravom
      Stanka

  • Zvoz reklamovaného spotrebiču sa konal 13.4.2018 dnes je 27.4.2018 to sú presne dva týždne peniaze do teraz neprišli.
    Ja som mal veľa trpezlivosti keď ste si ma so servisom pohadzovali po linkách a nikto mi nevedel/nechcel pomôcť...
    Mal som trpezlivosť pri donáške spotrebiču kedy vyslovene drzí rozvozca neustále dával múdra a rady do života....
    Mal som trpezlivosť počas toho ako technik "úspešne" opravil závadu spôsobom,že sa o pol hodinu prejavila zasa...
    Mal som trpezlivosť keď mi bolo oznámené,že zaplatím zvozné a znovu po ňu prišiel kapitán veľká huba...
    Ale trpezlivosť mi akosi došla :) Ak spoločnosť,ktorá sa chvastá riešením reklamácií v súlade s VOP má takýto postoj...
    Skutočne tlieskam :) Mimochodom objednal som chladničku skrz spoločnosť Alza kde všetko fungovalo bez problému.
    Vodič prívetivý bol ochotný bez príplatku s chladničkou pomôcť až k dverám bytu :) No a samotná chladnička v poriadku.
    Ak chcete presne opačný postup a spotrebič,ktorý vykazuje vadu zrejme už od výroby a následné problémy pri reklamácií :)
    Jednoznačne sa stačí obrátiť na Datart ich neochota a neschopnosť riešiť akýkoľvek Váš prípadný problém skutočne nemá konkurenciu.

    • Dobrý deň Paul,

      žiadosť o vystavenie poštovej poukažky na vrátenie úhrady bola 26.4.2018 odoslaná z našej strany na Slovenskú poštu.

      S pozdravom
      Stanka

  • Prípad pípajúcej chladničky vol.2.
    Po chladničku si prišli v piatok 13 teho (vtipný dátum) rovnakí ľudia čo ju aj priviezli samozrejme jeden z prepravcov bol "múdry" asi ako farebný televízor a neustále hovoril : vidíte ? Keby ste si kúpili záruku na motor na viac ako som Vám hovoril tak sa Vám to nestane.
    Vyslovene typ človeka čo má vždy otvorenú hubu a v nej plno "skvelých" argumentov a máte chuť mu jednu vraziť.
    Moja otázka : dostaneme nejaký papier o tom,že ste si ju odviezli ? Odpoveď pán veľká huba : NIE to teda nedostanete...Jeho múdrejší a príjemnejší kolega : môžem Vám to napísať na nejaký kus papiera a podpíšem sa tam.
    Čiže si to zhrniem objednal som chladničku,ktorá nefungovala doviezol ju vyslovene pán rozdrapená huba čo mal ku všetkému 1000 argumentov...
    Servis Beko nebol schopný riešiť nič poslal technika,ktorý spotrebič "opravil" tak že chladnička nie len,že pípala ale už ani nechladila.
    Nakoniec nám podľa zákona odmietajú vyplatiť celú čiastku ale účtujú si poplatok 21,58€ o ktorý ponížia sumu,ktorú ktovie kedy pošlú.
    No a nepočítam peniaze,ktoré som prevolal na Beko servis som volal 10 krát na datart linku 8 krát všetko hovor nad 5 minút.
    Čiže moja strata ako strata zákazníka voči Datartu je vrátane poplatku minimálne 30€ :)
    Nechápem ako v sekcií certifikáty môže byť : SHOP roku 2017 respektíve nechápem ako sa tomuto titulu podarilo padnúť práve na Datart A.S.
    Alebo ono je to asi tak,že ten titul dostane aspoň raz,každý obchod hoc má trebárs mizerné stanovisko voči zákazníkom.
    Na záver už v živote od Datartu A.S kupovať nič nebudem a ak si túto diskusiu číta nejaký mentálne príčetný jedinec a vidí tie isté prípady dookola tak si svoj nákup rovnako 1000 krát rozmyslí...

    • Dobrý deň Paul,

      k Vašim pripomienkam ohľadne poplatkov som sa Vám už vyjadrila nižšie. Mrzí ma, že ste si odniesli od nás takýto dojem, ale som presvedčená, že naši vodiči Vám chceli len poradiť zo skúseností, ktoré majú a je mi ľúto, že ste voči nim zaujali takýto postoj, pretože svoju prácu si odvádzajú veľmi dobre a pre spokojnosť zákazníkov robia maximum, nie vždy sa však stretnú aj s patričným uznaním zo strany zákazníkov. Verím, že napriek tejto skúsenosti budete u nás ešte v budúcnosti nakupovať, aby sme mali možnosť získať si Vašu dôveru späť.

      S pozdravom
      Stanka

    • Stanka :) Toto nemyslíš vážne :)
      Vodiči chceli len poradiť ? To,že niekto hrá múdreho a neustále sa ohradzuje 5 ročnou zárukou až je to otravné...Je plnenie si svojej práce ? Následne pri zvoze znovu vytiahne tento argument a celú dobu sa baví so mnou ako zákazníkom drzo a arogantne je "plnenie si práce" ? Skvelé asi žijem v inom štáte :)
      Platím za zvoz platím účet za telefón lebo spoločnosť čo ťa zamestnáva podľa diskusie vyžíva z klamania a okrádania ľudí.Tak si to prosím ťa uvedom a ak nemáš dvojciferné IQ tak si to po sebe prečítaj alebo si skús prečítať všetky recenzie na Datart A.S tu a možno ti pomaly začne dochádzať,že pracuješ pre hlupákov :) zaujímavé,že v Alze,Nay alebo iných spoločnostiach som nikdy problém nemal.Ani som neplatil žiadne zvozné za spotrebič,ktorý nešiel...koho je to vina ? Datartu A.S ako predajcu alebo mňa ako spotrebiteľa ?
      1000 krát hádaj :) Ono v iných štátoch a spoločnostiach platí nejaký štandard náš zákazník náš pán...Datart má očividne inú politiku kde je zákazník posledný odpad a článok...Mimochodom Vám písať nebudem pretože si nevážim osobu,ktorá dokázala bez rozmyslu odpovedať sprostosti na moju skúsenosť ako aj na skúsenosti iných.

    • Ešte raz to zhrniem aby to pochopila Stanka aj iní ľudia :
      Objednal som chladničku očividne od výroby vadnú 13 dní nebol ochotný nikto moju situáciu riešiť...Technik nič neopravil no a do teraz nemám peniaze a keď aj prídu budú ponížené za zvozné moja strana 30 eur (minimálne) kto zato môže ? Ja alebo plesnivý Datart A.S ?

    • Dobry deň Paul,

      ďakujeme za Vaše reakcie na náš obchod. Vaša objednávka nepredložením servisného listu, ktorý by bol vystavený s nárokom na výmenu nám nebol z Vašej strany doložený. V tomto prípade teda ide o vrátenie výrobku v lehote 14 dní, kedy nám podľa VOP môžete výrobook odovzdať na Vaše náklady v ktorejkoľvek predajni DATART, alebo Vám ho zvezieme za poplatok 21,58€, nie 30€, jako uvadzate. Zvyšná suma po pokrytí tohoto nákladu Vám bude zaslaná na adresu, ktorú ste uviedli, nakoľko nie ste vlastníkom bankového účtu.
      Je mi ľúto, ako prezentujete Váš postoj smerom k spoločnosti DATART INTERNATIONAL, a.s. jako aj k mojej osobe, ubezpečujem Vás však, že vo Vašom prípade sme danú situáciu riešili skutočne k Vašej spokojnosti a podľa VOP.

      S prianím všetkého dobrého
      Stanka

    • Ja neviem či ovládame ten istý jazyk...Počítam do toho aj pretelefonované peniaze čiže moja strata je minimálne 30 eur.
      Mám rešpektovať datart ? Kvôli čomu ? Kvôli tomu,že mi priveziete zrejme už od výroby poškodený výrobok a 13 dní nie ste schopní sa k tomu postaviť ? Že mi proste servis pošle technika čo si vypíše tlačivo,ktoré ani nie je k Beko chladničke /originálne reklamačné tlačivo k značkám Gorenje a Mora preškrtnuté a dopísané Beko/ následne za Vašu chybu musí platiť človek zvozné a ešte aj pretelefonovať nemalé peniaze pretože ste urobili chybu čo si neviete priznať ? No tak toto je vážne hodné nejakej mojej úcty alebo iného postoju než mám.Zvozné bolo 13.4 dnes je 21.4 peniaze nemám do teraz a ako tak čítam recenzie niekomu neprišli peniaze ani za mesiac.Toto je obyčajné využitie toho,že sa za tú sumu nikto nebude súdiť čiže v podstate okrádate ľudí sofistikovane a následne napíšete,že postupujete k mojej spokojnosti...
      Moja spokojnosť by bola vrátiť celú čiastku a oficiálne sa listom alebo emailom ospravedlniť za Vašu očividnú chybu toto by urobila spoločnosť,ktorej záleží na zákazníkovi.
      Ako to napríklad robí Alza kde som reklamoval slúchadlá vystavili mi dobropis ospravedlnili sa a peniaze som mal do 48 hodín.
      Ako postupoval datart ? Odkázal ma na český servis,ktorý poslal technika o 10 dní /zvyčajne to má byť maximálne 48 hodín/ ktorý,nič neopravil a nechal ma čakať ďalší deň následne mi povedal,že sa mám obrátiť na reklamačné na datart.../pohadzovali ste si ma ako horúci zemiak/ následne ste ma okradli o zvozné /hoc doprava pokazenej chladničky bola grátis/ za zvozné sa ale platí...
      Do teraz nemám žiadne ospravedlnenie ani peniaze a čo sa odo mňa čaká ? Nejaký rešpekt k šmelinárom čo majú Rumunské praktiky ? Skvelé naozaj skvelé...
      Môžem jednoznačne prehlásiť,že Datart A.S je najhlúpejší reťazec,ktorý Vám jedine spôsobí stratu či už v peňaženke alebo tú časovú a zamestnáva ľudí čo by nemali dostať ani papiere na osobnú spôsobilosť.

    • Ja to tu len čítam a nedá mi to nereagovať. Na jednej strane viem, že oponovať idiotom je zbytočné, lebo človeka stiahnu na svoju úroveň a potom ho porazia skúsenosťami, no aj tak to skúsim. :)

      To, že ti došiel "od výroby poškodený" výrobok je neskutočné polemizovanie, ak sa takto cítiš tak si mal pekne slušne vydržať na servisné vyjadrenie, ktoré by ti to potvrdilo/vyvrátilo, lenže to by vyžadovalo trošku trpezlivosti, čo podobne ako bankový účet je dnes zrejme rarita. :) Nechápem prečo spájaš Datart INTERNATIONAL (asi príliš ťažké slovo na napísanie, keď už teda chceme byť silno profesionálny) a.s. a nejaký Beko servis dokopy. Za to, že ti nepríde servis do 14-tich dní nemôže predajca (aj keď s tebou súhlasím, že zo strany servisu je to potmehúdske a nefér, možno skutočne chceli aby vypršala 14-dňová lehota + ešte keď je skutočne to tlačivo bolo také ako píšeš).

      Ja mám s Datartom (International a.s.) len dobré skúsenosti a dokonca som im vrátil jednu práčku, keďže bola moc úzka, za jej odvoz si účtovali okolo 20€ (čo je úplne normálne, keď vraciaš tovar do 14-tich dní, to že ty si ho chcel vrátiť namiesto čakania na servis je len tvoje rozhodnutie, tak za neho nes aj následky, predajca ti nemusí zviesť výrobok zdarma za to, že ty ho chceš láskavo vrátiť namiesto reklamovania). To, že si im telefonoval je tiež len tvoje rozhodnutie, ak si naozaj tak strašne šetríš peniaze, tak si si ako každý človek s trojciferným (áno, aj také existuje) IQ mal nájsť číslo na servis na internete a hneď by tvoj účet bol menší. :) Keď sme pri peniazoch, rád by som vedel kde si sa dočítal, že niekto nedostal svoje peniaze do mesiaca (možno máš tretie oko a vidíš tajné príspevky?). Buď rád, že na teba len reagujú tu keď ich obviňuješ za sofistikované okrádanie a neriešia to ďalej. A mal by si im bozkávať nohy za to, že ti ten výrobok do 14-tch dní zobrali, mohli sa ti aj obrátiť chrbtom s tvrdením, že si výrobok mohol nedopatrením poškodiť aj sám a preto musia počkať na servisné vyjadrenie (čím by ti tvoja lehota vypršala). Takže áno, postupujú k tvojej spokojnosti. Aby si sa neposral z toho ako sa ti písomne neospravedlnili za tovar, ktorý ti vraj "od výroby poškodený" doniesli. Ak ti na tom tak strašne záleží, mal si si počkať na to vyjadrenie a potom by si sa mal o čo oprieť...

      Neviem či si uvedomuješ ale je trošku rozdiel reklamovať slúchadlá za 5€ a a Beko práčku za 250€, aj keď musím uznať, že mať peniaze do 48 hodín je luxus. Datart si svoju povinnosť splnil tým, že ti dal to číslo na servis, s čakaním na opravára nemali nič spoločné a silne pochybujem, že si ťa pohadzovali ako zemiak (skôr by som to nazval exkrementom :) )

      Osobne si myslím, že ani nevieš Rumunsko ukázať na mape a slovo šmelinár si vytiahol z encyklopédie z 83-tieho (odkiaľ zjavne pochádza ja tvoja znalosť vrátenia tovaru). Každopádne som si istý, že Datart (International) a.s., aj so svojou hlúposťou sa nedokáže ani s buldozérom a 3 mesačným náskokom znížiť na tvoju mentálnu kapacitu. Každopádne vidím, že s papiermi na osobnú spôsobilosť máš zjavne bohaté skúsenosti (na rozdiel od reklamácií a slušnému chovaniu) :)

      Prajem pekný deň a veľa zamýšlania sa nad sebou a úprimne ľutjem p. Stanku, ak bude musieť na tvoj textový výklad opäť reagovať... boh nás ochraňuj ak toto je obraz priemerného slováka.

    • :) Zamestnanec alebo zas niekto kto má odpoveď na všetko ?
      za prvé bola to chladnička vonku sú plusové teploty neriešenie môjho problému a zároveň neochota na oboch stranách mi isto niečo mohla ukázať...Keby si čítal všetko videl by si v akom srabe som bol ale niekomu sa hodí vypichnúť pár riadkov a tých sa proste chytiť a mlieť si svoje...Slúchadlá za 5 eur ? To máš odkiaľ ? Ty si také kupuješ z AliExpresu ? Ten tvoj príspevok nie je nič len útok na osobu o ktorej nevieš nič :)
      Vonku a nie za počítačom by si už toľko odvahy nemal čiže sa do nejakej písomnej konfrontácie s tebou ani dostávať nejdem...Pretože pisálci ako si ty sú,boli aj budú všetci máte na internete veľkú odvahu a ústa,že by sa tam vošiel aj nosorožec ale v reále si rovnako malý ako tvoja schopnosť empatie alebo racionálneho uvažovania :)
      V Rumunsku som dokonca aj bol no a teraz ma mrzí že som tú krajinu urazil tým,že som ju prirovnal k Datartu...To je smutný fakt,ktorý ma zrejme bude ešte dlho naháňať...
      No a príspevok o nevrátených peniazoch ? Keby si vedel čítať /čo očividne nevieš/ tak si prelistuješ pár príspevkov nižšie a tam je to napísané...Alebo ti mám urobiť návod ? Z banánikov ako opičke ?

    • Už len toto Marečku
      1. 2. 2018 Registrovaný užívateľ

      DATART.sk: Dobry den, - pisete spravne, 11.1. sa konal zvoz, avsak pozabudli ste vratit peniaze a kontaktovat zakaznika o stave. Dnes je to 21 dni a nic ste nevratili a nikoho nekontaktovali. Podla VOP mam teraz kontaktovat SOI. Vyska pokuty v tomto pripade je 600 EUR a viac.
      Druhá strana diskusie hneď prvý príspevok pod ním more iných kde ľudia nie sú spokojný...
      No a k telefónnym číslam volal som na tie skrz faktúry čiže o čom to melieš ?
      Ale čo čakať od blba,ktorý píše o práčke a reč je o chladničke...
      Čo čakať od človeka čo si nečíta veci celé ale len to čo on sám chce a čo sa mu hodí...
      Čo čítať od blbca čo robí ramená cez internet o tom kto by vedel čo na mape ukázať a naváža sa do niekoho slovnej zásoby hoc tá jeho stojí za ten ním spomínaný exkrement...
      Ja rozhodne nie som priemerný slovák :) to si ty...hlupáčik čo si odfiltruje pár vecí nevie v akej situácií sa človek nachádzal a na základe svojich dobrých nákupov /za podmienky ak budem veriť,že nie si len obyčajný pajác zamestnaný pre túto "firmu/ sa tu do niekoho pustí :)
      To tvoje IQ už nejde istotne ani zmerať...koniec koncov žiadny test ani spôsob k jeho meraniu nemôže ukazovať záporné hodnoty...
      Čakať na stanovisko servisu...hah samozrejme a k čomu by mi to bolo ? Tovar nemali za aký vymeniť nemali ho už na sklade bol akciový ale génius ako ty by si asi vyrobil pomocou toho čo má doma nový...
      No a samozrejme by neobťažoval spoločnosť,ktorá mu skrátka predala niečo čo nefunguje :D
      Pre takých ľudí ako si ty nemám slov iných ako tie čo som písal vyššie...
      Ale ty si zas vypichneš len pár vecí,ktoré potom zas rozpíšeš a zas tu bude sloh,ktorý je v podstate obsahovo aj úžitkovo zbytočný rovnako ako tvoja existencia...No a na záver bude pár riadkov kde si zabudol nato, ako sa chceš tváriť ako génius a do niekoho sa proste len pustíš či už do jeho vzdelania alebo do jeho samého...Ja k tomu sloh nepotrebujem pretože tvoja stupidita hovorí sama za seba ty si sa v podstate sám ukázal ako barón sprostosti a ja som k tomu nemusel ani prispieť :)

    • V podstate som ti ale len nahral na smeč tým,že som ťa nazval blbcom ale ono fakt neexistuje vhodné slovo na opis človeka čo si vytrhne čo chce a jeho argumenty sú plytké ako jeho priestorové vnímanie...
      No a záverom dodám,že ak spoločnosť,ktorá má také obraty a je spoľahlivá ako ty tvrdíš nevie poslať peniaze do 12 tich dní ani poštovou poukážkou tak to už hovorí asi za všetko...na Datart facebooku sú ľudia,ktorým neprišli za 3 týždne ani formou prevodu na účet...Spojil som sa celkovo s 30 timi ľuďmi,ktorí majú podobné skúsenosti alebo dokonca ešte aj horšie...
      A moja trpezlivosť alebo slušnosť odišla po tom čo som bol trpezlivý a slušný k technikom,call centru aj k zástupcom Datartu ale ak sa niekto k tebe správa arogantne a absolútne na teba kašle tak mu to môžeš oplatiť jedine rovnakým správaním :)
      Keby sa mi Datart písomne ospravedlnil a peniaze vrátil ešte ten týždeň a už keď mali grátis dopravu sem mohli mať aj späť...Bral by som celú záležitosť absolútne inak a nič tu odo mňa napísané nie je :)
      Ale kedže sa Datart zachoval ako sa zachoval tak som sa aj ja zachoval ako som sa zachoval :)
      Nebudem sa k spoločnosti,ktorá očividne má očividne problém riešiť reklamácie tak aby bol zákazník spokojný správať inak než sa správam teraz.
      Ako tak pozerám teraz facebook tak tých "naozaj spokojných" je "skutočne malé" percento...
      No a ak si to po sebe celé čítam niekde som nikomu vulgárne nenadával ani som nenapísal jedinú vetu bez argumentu,ktorý by ukazoval neschopnosť a neochotu riešiť môj problém...
      Ale Mareček si proste vybral mňa aby si rýpol nie vulgárneho človeka pár príspevkov nižšie...
      Ako tak pozerám Mareček zrejme lobuje za jeho zamestnávateľa...:)

    • Ešte dodatočne všetko najlepšie k meninám Marek ;)

  • Posledný krát čo som kupoval niečo v spoločnosti Datart.
    Objednali sme chladničku Beko v akcií dnes sú to presne dva týždne chladnička nepríjemne a hlasno pípala (ako keď cúva nákladné auto).
    Zákaznícka linka nás presmerovala na Beko servis kde nám bolo povedané,že sa technik ozve (čo trvalo 13 dní) absolútna hra o čas (kedže tovar sa dá vrátiť bez udania dôvodu do 14 dních).Technik bol "odborník" na slovo vzatý 10 minút sa pozeral na chladničku a potom sa v nej začal priam komicky vŕtať.Závadu "opravil" takým skvelým spôsobom,že pretrvávala ďalej.Chladnička po necelej hodine znovu začala otravne pípať no a technik ? Konštatoval,že je to sranda...Nie sranda to rozhodne nie je dať 250 eur za spotrebič,ktorý nefunguje a vonku už bývajú aj 20°+ stupňové teploty.Kde má človek na dedine kde nemá možnosť pravidelného nákupu a musí chodiť autobusom do mesta 30 minút skladovať svoje potraviny ?
    Došla mi trpezlivosť a chcel som peniaze späť a čo som sa dozvedel na linke Datart ? Že si po spotrebič alebo prídu a zaplatím zo svojho 21,50€ ako poplatok či už ju vymením za nejakú ich chladničku alebo si ju odvezú späť :)
    Výsledok ? Čakám na deň kedy si po tú pípajúcu predraženú chladničku prídu a kedy mi ponížia jej sumu o danú čiastku,ktorú si zrejme vycucali z prsta :)
    Rozhodne môžem konštatovať,že toto jednanie je jedno z najhlúpejších aké som kedy za tie roky nákupy techniky cez internet zažil.
    Mimochodom Vážený Datart A.S okradli ste o peniaze (a to nepočítam tie prevolané) kedy ste si nás medzi Vami a servisom Beko pohadzovali ako horúci zemiak...rodinu,kde sa počíta každá koruna a kde žena prekonala rakovinu :)
    Rozhodne všetkým tento obchod "odporúčam" "skvelé" vybavovanie servisu "skvelá" reakčná doba technika "skvelá" ochota riešiť problém v zákonom stanovenej dobe :) Poplatok za poplatkom a ľudia rapotajúci poučky za účelom oklamania zákazníka.

    • Dobrý deň Paul,

      je mi ľúto, že ste neboli spokojní s doručenou chladničkou. Poplatky si účtujeme oprávnene podľa Všeobecných obchodných podmienok, ktoré nájdete aj na našej stránke www.datart.sk. Nakolko ste nepredlozili servisné vyjadrenie s nárokom na výmenu, alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy ide o štandardne vrátenie výrobku v lehote 14 dní, kedy je účtovaný poplatok za zvoz, alebo ho môžete na vlastné náklady odovzdať v ktorejkoľvek predajni DATART. Všetky tieto podmienky sú uvedené aj priamo o VOP.

      S pozdravom
      Stanka

    • Je to chladnička Stanka vieš čo to je ? Tam sa dáva jedlo a vonku sú 20 stupňové teploty...To som mal čakať znovu 13 dní a potom znovu (možno aj viac) dní kde by som mal tri papiere o tom,že sa to nedá opraviť ? A medzitým si budem skladovať jedlo kde ? Od mesta som 30km chladnička slúži na skladovanie jedla kde sa môže nakúpiť a mať aj väčšie zásoby...No a kedže človek akosi nemôže existovať bez potravy akosi som očakával iné stanovisko...Alebo ako by si moju situáciu riešila ty Stanka ? Hm ? Budem sa tešiť na tvoju znovu isto skvelú a predom natrénovanú odpoveď...

    • Dobry deň Paul,

      zvoz Vášho výrobku prebehol k nám dňa 13.4.2018, RD_458175, pričom úhrada 244,71 € ponížená o poplatok za službu zvoz 21,58, podľa Vašej požadavky, Vám bude zaslaná na adresu poštovou poukážkou.

      S prianím všetkého dobrého
      Stanka

  • Dobry den , stala sa mi taka vec , vratila som tovar naspat do datartu , na adresiu Avionu . Lenze posielal som ho prvou triedou a obycajne ako list. Lenze v dayarte tvrdia ze im to neprislo a nic neeviduju. Teraz neviem co mam robit , kedze nejde o maly peniaz.takto nemam ani tovar ani peniaze. Hm . Ako sa to da vyriesit ? Moja chyba ze som to neposlala na doporucene.ale dako sa to musi vyriesit

    • Dobrý deň Kristina,
      chcem sa spytať v prvom rade, či v zásielke bola vložená aspoň kópia faktury, prípadne o aký výrobok išlo . Možem sa pokúsiť dané ešte raz preveriť, ale pokiaľ sa nám zasielka od Vás nedostala, nie je možné vrátenie úhrady, je možné, že nám nebola zasielka doriučená poštou a v takom rpípade si môžete uplatniť reklamáciu o strate zasielky len priamo na pošte. Bližšie informácie s číslom objednávky mi prosím zašlite na môj e-mail: [email protected]

      S prianím pekného dňa
      Stanka

  • dobry den

    kupovali sme v datarte vstavanu ruru, ruru nam doviezli prebrali sme ju, obal nebol vobec poskodeny. ruru sme doma odbalili az po par dnoch nakolko sa prisla robit kuchyna..pod kartonom na vrchu rury boli polamane drevene vystuze a rura zvrchu cela znicena ako aj ovladaci panel. poslane na reklamaciu spolu s fotodokumentaciou..vysledok? nic nam nevymenia, peniaze nevratia, mozme si kupit novu..
    preto upozornujem ze vsetko co si date doviezt ,ci mrzne a snezi alebo prsi vsetko si rozbalte este vonku na chodniku lebo ochota a pristup datartu 0 bodov a tomuto obchodu sa do buducna oblukom vyhneme..

    • update k nasej situacii- po zamietnuti reklamacie a dalsom jednani s datartom ako aj opatovnom poslani reklamacie emailom s fotkami sa nam po tyzdni ozvali tento krat s tym ze reklamaciu uznavaju a donesu nam novy spotrebic- ten bol dovezeny vcera spolu aj s platenou sluzbou vynesenie do bytu a otvorenie spotrebica pracovnikmi datartu.tento krat vsetko bolo v poriadku.stat sa stane ze je tovar poskodeny ale keby prijali reklamaciu na prvy krat tak nas to nestoji kopec nervov a stresu a aj pristup zo strany datartu by sme vnimali inak

    • Dobrý deň pani Ramajová,

      sme radi, že sa nakoniec daná situácia doriešila podľa Vašich očakávaní. Do budúcna Vás však musím upozorniť, že či už u nákupu u nás, alebo aj u konkurencie, ste povinný tovar si prezrieť při preberaní, nakoľko za akékoľvek nezrovnalosti nahlásené dodatočne predajca nemôže niesť zodpovednosť. Najmä v prípade, kedy bolo s výrobkom manipulované a prebehla určitá lehota od doručenia.

      S prianím pěkného dňa
      Stanka

  • Dobrý deň,

    Vo štvrtok (15.3.2018) som si objednal sluchátka o 8:57 ráno s doručením "zajtra" čo bolo 16.3.2018. Je 19.3 a sluchátka stále nemám. V maili o potvrdení objednávky je napísané "Akonáhle bude tovar pripravený na prevzatie, budeme Vás informovať prostredníctvom SMS." sms žiadna pred chvíľou som volal na infolinku vraj tovar už má firma DPD. Vzhľadom na to že už nie som doma musím niekoho otravovať aby mi objednávku prevzal pritom stále netuším kedy príde. Keby tovar nebol zaplatený vopred tak ho ani neprevezmem. Som si vedomí že nie vždy sa všetko podarí ako má, ale minimálne informovať zákazníka nieje až tak zložité poprípade ponúknuť víkendové doručenie.

    Ďakujem za pochopenie, nadšený zrovna nie som .

    Číslo objednávky-18015343.

    • Dobrý deň,
      V prvom rade sa Vám touto cestou ospravedlňujem za zdržanie v zásielke. Vašu nespokojnosť sme spoločne poriešili s p.Navojovou a ako kompenzáciu jej budeme zasielat fén Remington D2400, o ktorý mala záujem, samozrejme bez poštovného priamo na adresu.
      Verím, že s daným doriešením budete spokojní jako aj s u nás zakúpenými výrobkami.

      S pozdravom
      Stanka

  • Jakub Kaduch:
    Dobrý deň Jakub,

    nakoľko sa mi podľa Vami uvedenej recenzie nepodarilo definovať Váš nákup, budem rada, ak mi pošlete číslo zákazky s touto recenziou na môj e-mail: [email protected] a ja sa pozriem, z akého dôvodu Vám nebolo vyhovené, prípadne, čo pre Vás môžeme urobiť.
    Verím však, že ďalšiu komunikáciu je možné viesť aj v inom štýle.

    S pozdravom
    Stanka

  • Dobrý deň Jana,

    ďakujem Vám za zaslanie čísla objednávky, urychlilo to vybavenie Vašej požadavky. Fakturu s pečiatkou Vám zasielam doporučene na adresu doručenia, ktorú máte v objednávke vyplnenú.

    S pozdravom
    Stanka

  • jebem celí skurvený datart kupil som od vás chladničku a bola poškodená a v datarte mi ju nevimenili len mi buzeranti dávali čísla na ktoré mám volať a káždý ma poslal zas do tej skurvenej predajne takže každému kto toto číta doporučujem aby sa datartu vyhol čo najdalej

  • DD,
    kúpila som od Vás mikrovlnku /objednávka č. 18011899/. A znova bol priložený predajný doklad faktúra č.591805968 je neopečiatkovaný a nepodpísaný a tým pádom neplatný – príloha.
    Mne by stačila aj faktúra v elektronickej podobe ale s platným zaručeným elektronickým podpisom /od certifikovanej registračnej autority/. V najhoršom prípade mi pošlite aj zoskanovaný doklad s pečiatkou a podpisom vo vysokej kvalite. Lebo takýto doklad je pre záruku a reklamáciu neplatný. Poprosím o názor.
    Ďakujem

  • Dobry den,

    aj ja som rada, ze sme celú situáciu spoločne doriešili k Vašej spokojnosti a ďakujem za milú odozvu.

    Pekný deň
    Stanka

  • DATART.sk:

    Dobry den,

    musim sa naspat vratit k problemu s prackou a objednavkou 17081378. Je treba vyzdvihnut reakciu a pristup Stanislavi Bertalanovej z Datartu. V tomto pripade zvratila celu negativnu situaciu a tym predisla aj oznameniu na SOI ohladom porusenia VOP. Pocas jej aktivity bola zalezitost vyriesena behom dvoch dni a taktiez som obdrzal kupon v hodnote 35 EUR na dalsi nakup.

    Na druhej strane su zamestnanci, ktori svojim negativnym postojom a pristupom znehodnocuju povest Datartu, ci uz vedome, alebo nevedome. Tito zamestnanci si neuvedomuju, ze tymto postojom zneprijemnu zivot aj zakaznikovi, vdaka ktoremu maju pracu.

    Bolo by velmi dobrou pomocou pre kazdeho zakaznika, aby sa aj vedenie Datartu zaoberalo situaciou a zbytocne nedochadzalo k podobnym prietahom. Jeden clovek neuhasi vsetko problemy.

  • Dobrý deň Dušan,

    Váš e-mail som obdržala s číslom Vašej objednávky 18005018, situáciu som dala preveriť na kompetentne oddelenie a budeme Vás kontaktovať ohľadne ďalšieho postupu.
    Za dané prieťahy sa Vám ospravedlňujem, ale pokiaľ je zásielka poškodená při doručení kuriérskou spoločnosťou, nemáte zásielku preberať, tak to len rada do budúcna.

    S pozdravom
    Stanka

  • Prečo tovar kupovaný cez eshop príde poškodený (preukázateľne ) a ešte ho nechcú automaticky vymeniť za funkčný v predajni? Ako dlho trvá vybavenie reklamácie(so spätnou výmenou )? Foto som poslal na adresu,ktorú mi zadal operátor infolinky a nakoľko som tovar chcel využívať hneď,teraz musím čakať! na druhý kus.Škoda len,že som ho zaplatil vopred......tak by som to neprevzal a mohol isť kúpiť niečo iné a niekde inde.....

  • Dobrý deň,

    mrzí ma, že sme Vás stratili ako nášho zákazníka a prajem Vám do budúcna všetko dobré.

    S pozdravom
    Stanka