Na Heureke využívame personalizáciu a cielenú reklamu. Na základe vášho správania na Heureke personalizujeme jej obsah. Kliknutím na „Rozumiem“ alebo inam súhlasíte aj s využívaním cookies a odovzdaním údajov o správaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na ďalších weboch. Personalizáciu a cielenú reklamu si môžete vypnúť v nastaveniach prehliadača. Viac

Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • nakúpil v obchode DATART.sk pred 4 mesiacmi

    Odporúča obchod

    100 %

    • rýchlosť
    • neviem
  • 20 %

    • Zlá komunikácia so zákazníkom
    • Tovar nedošiel na čas

    Tovar označený "Na sklade" a "Už zajtra u vás" mi bol doručený s 2 dňovým omeškaním, aj keď bol zaplatený DPD kuriér. Bez žiadneho upozornenia ani ospravedlnenia. Zákaznický servis 0 bodov.

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý den,

    je mi líto, že dodání Vaší objednávky trvalo déle, než bylo avizováno. Omlouvám se za starosti. Pracujeme nyní na vylepšení systému a procesů. Věřím tak, že příště již vše proběhne hladce.

    Zdeňka

  • 10 %

    • Ignorácia zákazníka
    • Prieťahy s vrátením peňazí
    • Neodanie objednaného tovaru
    • Neserióznosť v jednaní

    Popisujem obchodný prípad konkrétneho nákupu cez datart.sk, bez akýchkoľvek komentárov, každý si môže názor vytvoriť:
    7.11. sme objednali tovar označený na ich stránke ako "ihneď k odoslaniu", vo vyššej sume, aj s dopravou.
    7.11. sme celú sumu prevodom uhradili .
    9.11. obchod potvrdil prijatie kompletnej platby, očakávali sme dodanie tovaru do pár dní.
    19.11. prvýkrát sme telefonovali, čo je s tovarom, operátorka samozrejme nevedela povedať nič, sľúbila že sa ozve naspäť. Žiaden spätný telefonát ale nebol.
    19.11. sme zaslali požiadavku o vysvetlenie e-mailom. Žiadna reakcia.
    20.11. a 21.11. ďalšie telefonáty s rovnakým priebehom, bez spätného telefonátu.
    22.11. ďalší e-mail s rovnakým priebehom, bez odpovede.
    22.11. ďalší telefonát, pri ktorom priznali, že majú problém (nešpecifikovaný) a tovar nevedia dodať.
    22.11. zrušenie objednávky a potvrdenie storna.
    27.11. zaslaná výzva na vrátenie peňazí e-mailom. Žiadna odpoveď.
    4.12. telefonát s otázkou, kedy vrátia peniaze. Odpovedali, že majú na to 14 dní.
    5.12. konečné vrátenie peňazí, takmer po mesiaci.

    Po týchto skúsenostiach samozrejme u nás žiaden ďalší nákup tovaru nepripadá do úvahy a odporúčame každému naozaj zvážiť "nákup" v obchodnom reťazci DATART.sk, patriaceho firme ELEKTROSPED, a.s., IČO: 35 765 038 (mimochodom je to tiež prevádzkovateľ reťazca HEJ.sk)...

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý den,

    je mi líto, že jsme Vaši objednávku nebyli schopni vyřídit. Způsobené komplikace mne mrzí a omlouvám se za ně.
    Věřím, že pokud nám dáte ještě jednu šanci, jistě si povedeme lépe.

    Zdeňka

  • 10 %

    • Mám tovar
    • Prístup k zákazníkom
    • úplna ignorácia zákaznika
    • Arogantný
    • Neznalí
    • Lenivý vybaviť zákaznika
    • Netušia čo predávaju
    • Nedodanie tovaru včas
    • Neochota

    Na predajňu v Nitre nemám príjemného slova . Pána ktorý vydáva tovar týmto pozdravujem ak by sa dalo súťažiť s aroganciu on to vyhrá. Bol neochotný vydať tovar pretože pre neho bolo zrejme už priveľa hodín 20:15 bolo a bol lenivý to ísť pohľadať tak mu bolo ľahšie povedať že tovar tam nieje aj keď bolo jasne že tovar tam bol kedže prišlo mail aj sms. Na Další deň sme tam šli znovu a vtedy bol ten jeden zmála ochotný vydať tovar a bolo vidno aký taký zaújem. Bohužiaľ máloktorý zamestnanec vie čo sa tam predáva a netušia aký sortiment predávajú. Na predajni som čakala vyše 20 minút kým som sa niekoho dočkala aby ma vôbec obslúžil a podotýkam neboli ešte Vianoce že by tam bolo toľko ľudí. Nebol to môj prvý nákup tam vždy som im dávala šancu a brala som všetko do úvahy ale už mam toho dosť nestalo sa mi to prvý krát čo tam boli arogantný. Chcela by som vedieť či by sa tak isto správali aj k svojim známym blízkym atď. A či by sa im pačil taký istý pristúp aký oni majú. Je mi ľúto ale sem sa už nevrátim nakupovať.

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý den,

    Vaše negativní zkušenost v naší prodejně mne mrzí. Přijměte prosím mou omluvu.
    Podnět předám vedení prodejny k řešení, věřím, že budou kolegové proškoleni a pokud nám dáte ještě šanci, věřím, že předvedeme kvalitní služby.

    Zdeňka H.

  • 10 %

    • V porovnaní s inými obchomi bola cena produktu výhodná + darček k tomu
    • Teraz však by som som si radšej tých pár eur priplatila, pretože DATART je snáď NAJHORŠI obchod na trhu.
    • Personal nevie nijak pomôcť, po vyhražke, že toto je na obchodnú inšpekciu mi odpovedali, že oni by to podali tiež, že všetko je v môj prospech.
    • Reklamácie trvajú dlho, ktorú mi aj na druhý krát zamietli. Hoci notebook nenabíja. Tvrdia že vada je v nabíjačke ( na ktorú sa reklamácia NEVZŤAHUJE, hoci nechápem prečo??????) kúpila som si ďalši adaptér, notebook stále NEFUNGUJE a reklamáciu ZNOVA ZAMIETOLI!?!?!
    • Personal mi odporučil aby som problém riešila so servisom. Hoci som ten notebook kúpila od nich, nie od servisu.
    • Čerešnička na torte bola, keď sa servis vyjadril, že nabíjačku ktorú mi DATART predal bola neoriginalna. (Notebook však nenabíja aj s originálnou, takže to je už len detail)
    • Neodporúčila by som tento obchod ani najhoršiemu nepriateľovi.

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý den,

    mrzí mne, že s reklamacemi máte potíže. Prosím zašlete mi na e-mail ombudsman@datart.sk veškeré podrobnosti o reklamacích ( číslo reklamace) a nákupu nevhodného adaptéru ( číslo objednávky). Prověřím co se dá dělat.

    Děkuji Zdeňka H.

  • 100 %

    • Datart v Žiline
    • milý personál
    • Obsluha

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý den, Jáne,

    děkujeme za 100% recenzi. :)

    Zdeňka

  • 10 %

    • Nedokážu vrátiť peniaze aj keď som si kúpil u nich produkt pred 5 dňami + nemali dokonca ani len krabice od notebooku, ktorý som požadoval a aby toho nebolo málo, tak mi ich manažér povedal že mi ho zabalia do bublinkové je fólie.

    Nedoporučujem tento obchod pokiaľ idete niekomu kupovať darček. A vlastne ani celkovo.

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý den, pane Melcere,

    mrzí mne komplikace, které souvisí s nákupem v prodejně. Prosím napište mi více podrobností na e-mail ombudsman@datart.cz

    Zdeňka

  • 10 %

    • Prístup k zákazníkom

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý den,

    mrzí nás neprofesionální jednání. Věřím, že příště si povedeme lépe.

    Zdeňka

  • 10 %

    Dobrý deň,
    neviem už kam sa mám obrátiť aby si to vôbec niekto z Datartu všimol,tak skúsim sem. Už to budú 3 mesiace čo riešim reklamáciu mobilného telefónu! Taký otrasný,neprofesionálny prístup som nezažila ešte nikdy nikde. Predavači absolútne mimo,nevedia podať relevatné informácie, zavádzajú. DATART neodpovedá na emaile, už ubehlo 30 dní a odpovede som sa nedočkala. Tak isto som posielala list, odpoveď žiadna. To takýmto sposobom riesite spory? Že proste len neodpísete,nereagujete a vybavené?

    Datart ma zakaznika uplne v paži. Nulový zákaznícky servis. Neviem už kam sa obrátiť,aby som sa dočkala aspon nejakej odpovede!! A k reklamácii a sposobe riesenia a zavadzania sa tu nejdem ani vyjadrovat! Vyjadrila som sa v emaili, na ktorý odpoveď je v nedohladne!! Nikdy viac!

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý den, paní Antálková,

    velice nás mrzí tyto nepříjemnosti. Vaši stížnosti se věnujeme a již byla uzavřena. Pro dořešení budete v co nejkratším termínu kontaktována.

    Děkuji za pochopení a přeji Vám příjemný den.

    S pozdravem
    Adam

  • nakúpil v obchode DATART.sk pred 3 mesiacmi

    Odporúča obchod

    90 %

    Akceptuju darcekove poukazky Edenred.
    Preto som si vybral ich. Ale v celku spokojnost so sluzbami.

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý deň, Miki,

    teší ma, že nás môžete odporučiť ďalším zákazníkom.

    S pozdravom
    Michal

  • nakúpil v obchode DATART.sk pred 3 mesiacmi

    Odporúča obchod

    100 %

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za udělených 100% :)

    Lenka

  • 10 %

    • Prístup
    • Prístup k zákazníkovi

    Prístup k zákazníkovi na veľmi nízkej úrovni! Správajú sa veľmi neprofesionálne k zákazníkovi. Posledný krát realizujem nákup v Datarte. Zamestnanci by mali prejsť kontrolami!

  • nakúpil v obchode DATART.sk pred 2 mesiacmi

    Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Kamenné predajne
    • Cena
    • Výber
    • Rýchlosť dodania
    • Prehľadnosť
    • Komunikácia
    • Neviem

    Zatiaľ som bol s nakupom či už osobne alebo cez internet vždy spokojný - dúfam ze tobtak ostane aj do budúcna - obchod Odporúčam.

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý den,

    děkujeme za perfektní recenzi i milá slova. :)

    Rimma

  • nakúpil v obchode DATART.sk pred 2 mesiacmi

    Odporúča obchod

    100 %

    • komunikácia so zákazníkom, dodanie

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za 100% :)

    Lenka

  • nakúpil v obchode DATART.sk pred 2 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar, ktorý majú na predajniach ešte nemusí byť dostupný v E-shope
    • na stav objednávky som sa po týždni musel informovať sám, pričom mi aj tak po pol dni bolo oznámené, že tovar je dostupný len na vybraných predajniach a nie je a nebude už dostupný v E-shope

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý den,

    je mi líto, že jsme Vaši objednávku nebyli schopni vyřídit. Způsobené komplikace mne mrzí a omlouvám se za ně. Přeji Vám pěkný den.

    Lenka

  • nakúpil v obchode DATART.sk pred 2 mesiacmi

    Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Príjemná komunikácia, rýchle dodanie, super doprava

    S nákupom som bola veľmi spokojná, príjemná komunikácia, objednávka bola vybavená rýchlo, Datart doprava bez chybičky - páni boli naozaj milí a ochotní, nový spotrebič vyniesli do bytu, kartóny aj môj starý spotrebič odniesli. Veľká spokojnosť

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý deň, Jana,

    ďakujeme, že ste si našli čas hodnotiť náš obchod. Veríme, že aj nabudúce sa rozhodnete pre nás :)

    S pozdravom
    Alena

  • nakúpil v obchode DATART.sk pred 3 mesiacmi

    Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    dobrý výber, rýchle dodanie, prijateľná cena

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý deň, Katarína,

    sme radi, že sme splnili Vaše očakávania, ďakujeme za hodnotenie :)

    S pozdravom
    Alena

  • nakúpil v obchode DATART.sk pred 2 mesiacmi

    Odporúča obchod

    100 %

    • dostal som, co som si objednal, za dobru cenu a v rychlom case
    • je fajn, ze Datart robi zber starej elektroniky, akejkolvek, co som pred tym netusil, ale povazujem to za velke plus

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý deň,

    tešíme sa, že ste s nákupom u nás boli spokojní, ďakujeme za pekné hodnotenie :)

    S pozdravom
    Alena

  • nakúpil v obchode DATART.sk pred 2 mesiacmi

    Odporúča obchod

    100 %

    • Rychle dodanie tovaru, vynesenie do bytu, instalacia...je to super

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý deň Zuzana,

    veľmi ďakujeme za pekné hodnotenie :)

    S pozdravom
    Alena

  • nakúpil v obchode DATART.sk pred 2 mesiacmi

    Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Tovar mi bol doručený v termíne. S tovarom som zatiaľ spokojná.

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý den,

    za plný počet bodů Vám děkujeme :)

    Lenka