Na Heureke využívame personalizáciu a cielenú reklamu. Na základe vášho správania na Heureke personalizujeme jej obsah. Kliknutím na „Rozumiem“ alebo inam súhlasíte aj s využívaním cookies a odovzdaním údajov o správaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na ďalších weboch. Personalizáciu a cielenú reklamu si môžete vypnúť v nastaveniach prehliadača. Viac

Recenziu na tento obchod môžu písať iba overení zákazníci - tým máte istotu pravdivosti recenzií. Hodnotenie je možné zadať vyplnením dotazníku spokojnosti, ktorý zákazníkom príde po nákupe. Viac o Overené zákazníkmi.

  • nakúpil v obchode DATART.sk pred 1 mesiacom

    Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    dopredu som si zvolil cas dorucenia, prisli nacas, doniesli pracku, zapojili, zaplatil som kartou, odviezli staru pracku. rychle, pohodlne, bez problemov

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Pekný deň,

    veľmi ste náš potešili týmto hodnotením. Sme radi, že patríte k naším spokojným zákazníkom a radi Vás přivítáme znova.

    S pozdravom, Evka :)

  • nakúpil v obchode DATART.sk pred 1 mesiacom

    Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    vsetko okej rychla dodavka do domu

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý deň Karol,

    ďakujeme za odporúčanie a sme radi, že sme splnili Vaše očakávania. Tešíme sa nabudúce:)

    S pozdravom
    Stanka

  • nakúpil v obchode DATART.sk pred 4 týždňami

    Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Výborná komunikace, dovoláte se hned.
    • Selhala pračka, nákup nové byl rychlejší než termín opraváře
    • Cením si služby doručení, vynesenído 3, poschodí, zapojení, odvoz staré včetně odneseni ze 3.poschodí, bezstarostná výměna pračky za 14 eur navíc, někdo to chce jen za opravu.
    • žádná

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý deň Pavel Schauer,

    ďakujeme za krásne hodnotenie a sme veľmi radi, že všetko prebehlo k Vašej spokojnosti :-)

    Prajem krásny deň,

    Nika

  • nakúpil v obchode DATART.sk pred 1 mesiacom

    Odporúča obchod

    100 %

    • reklamoval som kanvicu, reklamácia okamžite vyriešená, vrátené peniaze

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý deň maaxoo,

    sme veľmi radi, že Ste boli spokojný aj pri vybavení nie práve príjemnej skutočnosti akou je reklamácia :-)

    Prajem krásny deň,

    Nika

  • nakúpil v obchode DATART.sk pred 4 týždňami

    Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Objednávka pohode potom oznámenie nemáme dopravcu doprava bude až 5teho nakoniec bola až 6 teho cena rozdielna podľa mailu nižšiapodla podľa fa zvýšia neviem prečo neodporúčam v Datarte kupovať !!!!!!!

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý deň,

    mrzí ma vzniknutá situácia. Pre budúce zlepšenie našich služieb by som Vás veľmi rada poprosila o zaslanie čísla objednávky, aby sme vedeli preveriť, čo sa stalo pri vybavovaní Vašej objednávky.

    Ďakujem

    Prajem krásny deň,

    Nika

  • nakúpil v obchode DATART.sk pred 1 mesiacom

    Odporúča obchod

    100 %

    • Mam dobré osobné skúsenosti s poradenstvom a (aj záručným) servisom na predajni v BB a preto, ak nie je výrazný cenový rozdiel v porovnaní s inými e-shopmi, kupujem v DATART-e.

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý deň AD,

    sme veľmi radi, že máte od nás len pozitívne skúsenosti. Verím, že to tak bude aj do budúcna:)

    S pozdravom
    Stanka

  • nakúpil v obchode DATART.sk pred 1 mesiacom

    Odporúča obchod

    80 %

    Pri nákupe notebooku mi predávajúci zamestnanec po dohode so mnou nainštaloval balíček programov, aby som mohla notebook hneď používať.
    Doma po vybratí notebooku z krabice som zistila, že jeho vrchná časť je poškriabaná. neviem, či tak prišiel výrobok zo závodu / asi nie / alebo sa tak stalo pri manipulácii, keď sa program inštaloval. Malo by sa na to dávať pozor. Ale ináč dotyčný zamestnanec bol ochotný a jednal profesionálne.

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý deň,

    mrzí ma, ak prišlo z našej strany k danému poškodeniu. Tovar je vždy potřebné skontrolovať při prevzatí a akékoľvek nezrovnalosti riešiť na mieste, takto dodatočne je už bohužiaľ nepreukázatelné kto poškodenie spôsobil. V každom prípade, ako píšete, ide o poškrabanie vrchnej časti a to nemá vplyv na funkčnosť Vášho notebooku, tak dúfam, že Vám bude slúžiť k spokojnosti.
    Taktiež ďakujeme za pozitívnu odozvu v prípade spokojnosti s našimi službami .

    S pozdravom
    Stanka

  • nakúpil v obchode DATART.sk pred 4 týždňami

    Neodporúča obchod

    10 %

    • Zamestnanci prístup hrůza

    Nikdy ta už nepôjdem hrůza

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý deň,

    mrzí ma Vaša negatívna skúsenosť na predajni. V rámci zlepšia našich služieb zákazníkom by som Vás veľmi rada poprosila o uvedenie bližších informácií o vzniknutej situácii na e-mailovú adresu: infolinka@datart.sk.

    Prajem krásny deň,

    Nika

  • nakúpil v obchode DATART.sk pred 4 týždňami

    Odporúča obchod

    70 %

    • Snaha zistiť dostupnosť tovaru v centrálnom sklade s následným vyrozumením prostredníctvom mobilu.
    • Absentujúca vedomosť personálu o zmene majiteľa a tým pádom upozornenie zákaznika, že aktuálne nie je možné objednať tovar v centrálnom sklade resp. že tovar bude možné v centrálnom sklade objednať až od určitého datumu.
    • Žiadna ochota navrhúť zľavu na posledný rozbalený kus, dostupný na predajni.
    • V porovnaní s českým DATARTom pomerne dlhé dodacie lehoty z centrálneho skladu na predajňu resp. domov. V ČR pri dostupnosti tovaru v centrálnom sklade väčšinou do 2. dňa. Pri objednaní cez internet a osobnom odbere na predajni dostupnosť max. do 2 hodín.

    Ťažko hodnotiť, nakoľko obchod pri zmene majiteľa k 31..5. resp. 1.6.2018 zrušil objednávku a vrátil peniaze.

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý deň Relo,

    ďakujeme za objektívne hodnotenie a zároveň sa ospravedlňujeme za vzniknuté prieťahy, ktoré nastali prechodom spoločnosti Datart pod nového majiteľa.
    Možnosti zľavy na vystavený kus na predajni má možnosť zhodnotiť iba vedenie tej danej konkrétnej predajne.
    Tovar, ktorý má možnosť zakúpiť zákazník cez www.datart.cz sa nachádza na centrálnom sklade v Česke Republike, kde je dodanie rýchlejšie. Pokiaľ si tovar, ktorý je na externom sklade v Českej Republike zakúpil zákazník cez www.datart.sk, bolo dodanie k zákazníkovi trošku dlhšie, nakoľko sa tovar presúval z Českej Republiky na expedičný sklad na Slovensko, odkiaľ bol expedovaný k zákazníkovi. Zákazník bol o tejto skutočnosti upovedomovaný priamo na web stránke www.datart.sk ako aj v maily ohľadom jeho objendávky. Momentálne prechádzame technickými zmenami, ktoré prinesú aj rýchlejšiu expedíciu tovaru k zákazníkovi.

    Prajem krásny deň,

    Nika

  • nakúpil v obchode DATART.sk pred 4 týždňami

    Odporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Nedodržanie dohodnutého termínu dodania bez oznámenia, 2dni dovolenky sú preč.

    Tovar ako v obchode, dodanie až na miesto. Dlhá doba dodania

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý deň Xxx,

    veľmi ma mrzí Vaša negatívna skúsenosť s dovozom. Verím, že nabudúce to už bude lepšie.

    Prajem krásny deň,

    Nika

  • nakúpil v obchode DATART.sk pred 1 mesiacom

    Odporúča obchod

    90 %

    dobra ponuka produktov, mila obsluha

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za pekných 90% :)

    Pekný deň
    Stanka

  • nakúpil v obchode DATART.sk pred 1 mesiacom

    Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Dobrá dostupnosť tovaru
    • Rýchlosť
    • Flexibilita
    • Cena akčných výrobkov
    • Kamenné predajne
    • Dovoz

    Obchod odporúčam, nakoľko výrobok si môžem pozrieť aj na predajni, nie je problém s dovozom ani v poobedných hodinách, poskytnutie lacného servisu vynášky aj zapojenia spotrebiča a odvoz obalu, cena akčného výrobku bola bezkonkurenčná.. Obchod na jednotku a bez problémov

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý deň Lenka,

    veľmi ste nás potešili Vaším hodnotením, ďakujeme:)

    Pekný deň
    Stanka

  • nakúpil v obchode DATART.sk pred 1 mesiacom

    Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Možnosť dovezenia a montáže nového spotrebiča a odvoz a likvidácia toho starého
    • nedodržiavanie dohodnutých termínov
    • neúčinná komunikácia
    • neschopnosť pracovníkov infolinky robiť si svoju prácu
    • nezáujem informovať zákazníka a riešiť problémy

    Na datart.sk som zakúpil nový kombinovaný sporák a objednal si k nemu aj dovoz, inštaláciu a odvoz starého spotrebiča.
    Prvé nepríjemné prekvapenie prišlo, keď mi pracovníčka infolinky oznámila, že montáž nového spotrebiča a odvoz toho starého neprebehne v jeden deň, ale s odstupom dvoch dní. Povedal som si, ak sa inak nedá... Ale odtiaľ to išlo už len dole z kopca.
    Tovar mi bol doručený v dohodnutom termíne, avšak montáže a odvozu starého spotrebiča som sa nemohol dovolať ani na 4x. Z pôvodného piatka sa stala sobota, zo soboty utorok a z utorka nakoniec streda. Medzičasom som bol nútený volať na infolinku rovných 11x.
    Aby som to skrátil, pracovníci infolinky nedokázali zabezpečiť základné veci týkajúce sa objednanej služby, neboli schopní podávať informácie, ani kontaktovať technika a vodičov, dohodnuté termíny vôbec neplatili, stretol som sa len s výhovorkami a nulovou snahou riešiť vzniknutú situáciu.
    Službu inštalácie a odvozu starého spotrebiča som si objednal, aby som si uľahčil život a na papieri všetko vyzerá ideálne. Ale v skutočnosti? Keby som to bol vedel, zaistím si to celkom inak.

    Ocenil by som reakciu a vysvetlenie.

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý deň Branislav,

    je mi ľúto, že všetko nedopadlo tak ako ste očakávali a hlavne ako bolo pôvodne naplánované, ale verťe že ani nás to neteší, ak nie všetko prebehne presne tak ako prvotne so zakazníkom dohodneme a nastanú dané prieťahy.
    Bohužiaľ, ako sa stalo vo Vašom prípade, technik v deň plánovanej inštalácie neprišiel a nevedeli sme sa s ním spojiť, akonáhle nám však dal informáciu, že má neočakávané zdravotné problémy, ihned som Vás kontaktovala a inštaláciu sme preložili na náhradný termín tak, aby bola zabezpečená aj ekolikvidácia cez našich vodičov, o ktorú ste mali záujem.
    Ospravedlňujem sa ak sme Vám spôsobili prieťahy, ale niekedy skutočne môže nastať neočakávaná situácia, ktorú nie je možné riesiť obratom ako sa stalo aj vo Vašom prípade.
    Mrzí ma predovšetkým Vaša reakcia na Zákaznícke cetrum, nakoľko v daný deň som to aj s kolegynou riešila a skutočne sme robili maximum, aby sme situáciu doriešili, ale najskôr bolo potřebné sa spojiť s technikom.

    S prianím pěkného dňa
    Stanka

  • nakúpil v obchode DATART.sk pred 1 mesiacom

    Odporúča obchod

    100 %

    • Rýchlosť
    • Dobrý výber
    • Cena!

    Pre vybavenie objednávky som použil aj Datart infolinku, ktorá mi skvele pomohla, dokonca mi ponúkli, že mi vedia objednávku vytvoriť, aby som sa ja nemusel namáhať. Jednoducho skvelé služby, tak ako to má byť.

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý deň Róbert,

    ďakujeme že ste si našli čas hodnotiť náš obchod, veľmi nás Vaše hodnotenie potešilo. Ďakujeme:)

    Pekný deň
    Stanka

  • nakúpil v obchode DATART.sk pred 1 mesiacom

    Odporúča obchod

    100 %

    +++++

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý deň JozefJ,

    ďakujeme za odporúčanie a tešíme sa na Váš ďalší nákup:)

    S pozdravom
    Stanka

  • nakúpil v obchode DATART.sk pred 1 mesiacom

    Odporúča obchod

    100 %

    pohoda, odbornosť

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za hodnotenie aj uvedené pozitiva. Sme radi, že ste s nákupom u nás boli spokojní:)

    S pozdravom
    Stanka

  • nakúpil v obchode DATART.sk pred 1 mesiacom

    Neodporúča obchod

    10 %

    Dňa 23.5.2018 som objednal a hneď aj zaplatil tovar (bol skladom) od spoločnosti DATART. Neprišlo žiadne potvrdenie objednávky ani platby, vôbec nič. Po týždni som sa telefonicky informoval na stav mojej objednávky. Vraj im asi neprešla do systému a peniaze vrátia. Do dnes nemám ani tovar, ani peniaze. Keďže platba je posledná časť objednávky, objednávka prejsť do obchodu musela, o čom svedčí i fakt, že mi v nedeľu prišiel mail, aby som ohodnotil, ako som bol spokojný s nákupom. Tak hodnotím niečo, čo som iba zaplatil, ale tovaru ani peňazí som sa nedočkal. Dnes je 4.6.2018.

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý deň Marián,

    je mi ľúto, ale objednávka 18035452 nám do systému neprešla, preto neviem danú situáciu takto doriešiť. Poprosím Vás však o zaslanie bližších informácií priamo na môj e-mail: stanislava.bertalanova@datart.sk k Vami vytvorenej objednávke ako spôsob platby, variabilny symbol, ktorý ste pri vytvaraní objednávky zvolili. Prípadne by pomohol Print screen k uskutočnenej úhrade. Ak nám úhrada prešla určite Vám zariadim vrátenie .

    S pozdravom
    Stanka

  • nakúpil v obchode DATART.sk pred 1 mesiacom

    Odporúča obchod

    100 %

    • dostupnost
    • osobny odber zdarma
    • moznost "osahat" si produkt

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý deň Frank,

    sme veľmi radi, že Ste boli spokojný :-)

    Prajem krásny deň,

    Nika

  • nakúpil v obchode DATART.sk pred 1 mesiacom

    Odporúča obchod

    80 %

    milo ma prekvapila rýchlosť s akou bola objednavka vybavená

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý deň Anna,

    veľmi si ceníme Vaše hodnotenie a som rada, že Ste boli spokojná s rýchlosťou vybavenia :-)

    Prajem krásny deň,

    Nika

  • nakúpil v obchode DATART.sk pred 1 mesiacom

    Odporúča obchod

    70 %

    • predĺžila som si odbernú lehotu, nakoľko som bola na služobnej ceste, personál bol veľmi ochotní, som so službami veľmi spokojná

    Reakcia obchodu DATART.sk

    Dobrý deň ZH,

    ďakujeme za objednávku aj hodnotenie. Veríme, že nabudúce si vyslúžime viac percent :-)

    Prajem krásny deň,

    Nika