• Neodporúča obchod

    20 %

    Absolútne žiadna komunikácia. Tovar objednaný vo Štvrtok na obed, kuriér došiel v Utorok na obed. Medzi tým, čiže 5 dní, žiadna komunikácia zo strany obchodu, ani email, ani SMS.

    Reakcia obchodu bieliace-pasiky.com

    Nie je pravda, čo píšete... Mrzí nás, že ste si neprečítali ani jeden mail a ani jednu smsku. My za to nemôžeme. Ak si vy neprečítate nič z toho a neprečítali ste si dokonca ani veľký oznam, ktorý bol vo štvrtok a piatok v eshope hore na samostatnej lište, nie je to naša chyba a ani náš problém. Chyba je vo vás, nie v nás...

    Vo štvrtok a piatok sme mali výnimočne prvýkrát za niekoľko rokov dovolenku a bolo to veľmi jasne oznamované a uvedené aj v eshope na lište úplne hore. Žiadny zo zákazníkov s tým nemal problém, len vy...

    Dodanie teda bolo do 24h, nie 5 dní (navyše vy rátate aj víkend? kde ste kedy videli rátať do dodacej doby nepracovné dni?...) a sme veľmi radi, že ste nám tu takto krásne potvrdili, že sme ho splnili na 100%. Zásielka bola vyexpedovaná v prvý možný termín v pondelok a v utorok doručená. Ďakujeme, že ste to potvrdili. :) U nás už ale objednávať nebudete. :)

    S pozdravom,
    Bieliace-pasiky.com

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Bieliace pásiky z tejto stránky mi neurobili žiaden efekt. Keď som ich otvorila tak boli na nálepkách vzduchové bubliny

    Reakcia obchodu bieliace-pasiky.com

    1.) pásiky Crest jednoznačne fungujú - viď recenzie. Napr. pásiky Professional effects sú niekoľkonásobným PRODUKTOM ROKA na heureke, aj na tej českej. NIEKOĽKONÁSOBNÝM VÍŤAZOM!

    2.) mali ste len polovičné balenie, len polovicu balenia. Nechápeme prečo teda hodnotíte efekt, keďže ste vlastne pásiky (celé balenie) nikdy nemali a nepoužili...

    3.) nerozumieme načo píšete o normálnej fyzikálnej záležitosti platnej na planéte Zem a to o vzduchových bublinách... čo tým chcete povedať?...

    4.) ste jedna z milióna... recenzie sú veľmi jasné. Problém je u vás, nie je v produkte. Ten jednoznačne funguje...

    Bieliace-pasiky.com

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • zavadzanie ohladom niakych silnych vysledkov pri bieleni zubov ... zial mam od nich aj pastu je citit ze clovek ma ciste zuby po umyti ale niaky bieliaci efekt necakajte umyvam si uz 10 den rano vecer takisto dodrzujem bieliacu dietu a nejak sa nic nedeje a s pasikmi je to velmi podobne aj som spravne lepil sliny som vytrel do sucha aby mi neutralizovali tu latku co mi mala pomoct a nic sa neudialo :) este ze som kupil len polovicnr balenie lebo ine nervy by som mal keby necham zato plnu sumu ale aj tak ste si pekne zarobili :)
    • rychle dodanie tovaru (ale nema to zmysel ked to nepomoze)

    pokial mate vela zbytocnych penazi a chcete ich niekam dat treba skusit nieco ine funkcne :)

    Reakcia obchodu bieliace-pasiky.com

    Že zavádzajúce :D Tak to ste asi jediný človek na tejto planéte, ktorý si toto myslí o značke Crest. :) Viď všetky ostatné recenzie... A že "niečo iné funkčné"? Toto je to niečo iné funkčné, čo ako jediné na trhu pomáha a jednoznačne funguje :) Že osoba, ktorá si myslí, že zubná pasta bez účinnej látky je určená na bielenie zubov a očakáva od umývania zubov vybielený úsmev a osoba, ktorá si kúpi iba čiastkové nekompletné polovičné balenie a ešte nedokončila ani len túto nekompletnú polovičnú kúru určenú len na dobieľovanie zubov a nie na bielenie povie, že je to nefunkčné, tak to nemá absolútne žiadnu výpovednú ani pravdivostnú hodnotu. :) Takže za toto zavádzanie o zavádzaní tu máte od nás túto presnú a priamu reakciu.

    Odporúčame čítať ďalšie recenzie. Sú ich tu stovky. :) Náš e-shop je tu už 13 rokov a pásiky Crest sú jediným funkčným produktom na bielenie zubov. Toto je už dávno známy všeobecný fakt potvrdzovaný pravidelne aj recenziami.:)

    Bieliace-pasiky.com

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zle riešené doručovanie tovaru. Hádzanie zodpovednosti za kurierske služby na zákazníka a vyhrážanie sa zablokovaním účtu zákazníkovi pri neúspešnom doručení. Veľmi agresívny a neprifesionálny prístup k zákazníkovi! Naozaj absurdné vyhrážania! To som ešte nezažila. Pritom neexistuje možnosť vyzdvihnutia si tovaru osobne cez packetu a podobne. A komunikácia čisto mailom bez možnosti telefonicej komunikácie. Nikdy viac!

    Reakcia obchodu bieliace-pasiky.com

    POZOR: NESERIÓZNY NEPREBERAČ ZÁSIELOK

    Túto "recenziu" treba len ignorovať, keďže obsahuje KLAMSTVÁ. Táto pani nie je náš zákazník, nemá u nás žiadnu objednávku, len túto jednu, ktorú sama úmyselne neprevzala, je to záškodník. Nebudeme sa jej za to klaňať... Toto je jasné vyjadrenie od GLS:

    "Pani kontaktovala našu zákaznícku linku dňa 26/7 okolo 12:50h s tým, aby sme balík vrátili. Na jej pokyn bol balík žiaľ vrátený."

    Táto pani uviedla v objednávke chybné údaje a z neznámych dôvodov sama povedala GLS, aby zásielku vrátili. Pani u nás nemá žiadnu inú objednávku, len túto jednu. Pani si neuvedomuje, že úmyselné neprevzatie zásielky je porušením zákona, keďže podľa tlačítkovej novely zákona súhlasila kliknutím na "Objednať s povinnosťou platby" s prevzatím aj zaplatením zásielky odoslanej na dobierku.

    Je zbytočné písať tu, že zásielkovňou neposielame (budeme, už o pár dní ;) ), ale v tom problém nie je a nebol). Sama si vybrala doručenie kuriérom GLS. Mohla si pokojne vybrať doručenie do ktoréhokoľvek z viac ako 400 GLS Parcel Shopov a 122 Balíkomatov. Neurobila tak. Prečo?

    Podľa jej agresívnej komunikácie ide len o nepreberača zásielok a zámerného záškodníka. Nemá žiadny zmysel sa tejto "recenzii" nejako venovať a považovať ju za relevantnú. Nie je ňou. Náš e-shop je na trhu už viac ako 13 rokov a je jasnou jednotkou na trhu, keďže ako jediný dokáže zaručiť originalitu tovaru značky Crest predajom kompletného sortimentu tejto značky. Zásielky doručujeme do 24 hodín. V tomto prípade nešlo o žiadne pochybenie GLS a ani o žiadne pochybenie na našej strane. Len na strane tejto pani, GLS to jasne potvrdilo. Dáme prešetriť u heureky, či nešlo náhodou o zámerné záškodníctvo, keďže aj s týmto sme sa tu už stretli...

    Bieliace-pasiky.com

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • o zasielku som mala záujem no bohužiaľ som nepočula telefonát kuriéra, keď som mu zavolala späť, povedal že on už to vracia a mám si znova objednať napriek tomu že kuriér je povinný priniest zasielku 3krát. Od spoločnosti mi prišlo prečo som neprehrala zasielku, tak som vysvetlila že o zasielku mám záujem a nemám problém ju vyplatiť ibaže nastal problém s kuriérom. Vôbec to nevedeli pochopiť, vyhrážali sa mi že na to sú zákony a väzenie keď nepreberiem zasielku a mám zaplatiť pokutu. Ak by som o to nemala záujem, pochopim, ale ja som záujem mala!

    Reakcia obchodu bieliace-pasiky.com

    Táto pani v "recenzii" vyslovene klame... Podrobne popísanú skúsenosť s touto osobou uvádzame nižšie:

    Túto podvodnú a klamlivú recenziu je potrebné ignorovať. Žiaľ, každý e-shop sa občas stretne s týmto typom "zákazníka", typického nepreberača zásielok, ktorý má navyše zjavne nižší inteligenčný kvocient a nerozumie ani len bežnému fungovaniu toho, čo si človek dovoliť môže a čo nie...

    Od tejto pani neevidujeme žiadnu prevzatú zásielku v celej histórii fungovania e-shopu, čiže za celých 12 rokov. Táto pani klame o tom, kto sa komu vyhrážal. Vyhrážala sa jedine ona nám a to šírením "recenzií"(neoprávnene, keďže chyby tu urobila jedine ona a robí ich podľa GLS vraj pravidelne...). Pani v "recenzii" uvádza aj do očí bijúci nezmysel, že overený a seriózny roky fungujúci e-shop s tisíckami pozitívnych recenzií sa jej vraj vyhrážal "väzením". Keď sme si tu tento nezmysel prečítali, neverili sme vlastným očiam, ale toto je žiaľ presne ten typ človeka 1 zo 100.000, s ktorým sa občas e-shopy stretávajú. Človek, ktorý si myslí, že môže povedať hocičo, hocijaké klamstvo mierené voči inému právnemu subjektu, že za to nenesie žiadnu zodpovednosť aj keď klame a poškodzuje dobré meno e-shopu a taktiež, že nemusí preberať žiadne zásielky a môže si nechávať posielať ďalšie a ďalšie a keď mu už ďalšiu zásielku e-shop pre ochranu svojich nákladov poslať nechce, začne sa vyhrážať presne týmto štýlom, dokonca aj takto nechutne klamať... Každý e-shop odmieta od určitého momentu skúsenosti s nejakým nepreberačom zásielok posielať mu ďalšie nové zásielky. Tejto pani by novú zásielku neposlal žiadny e-shop ak by s ňou mal také skúsenosti ako my.

    Budeme kontaktovat heureku ohľadom tejto záškodníčky a jej vyhrážok.

    Našťastie je tu množstvo reálnych recenzií od normálnych zákazníkov, ktorí nie sú chronickí nepreberači zásielok, preto odporúčame prečítať tieto recenzie a túto jednu len jednoducho ignorovať.

    Čo sa doručovania tejto konkrétnej zásielky týka, od GLS máme jasné vysvetlenia k tejto pani a jej "preberaniu" zásielok. Aj v tomto konkrétnom prípade sa zachovala tak, ako sa nemá:

    - na ňou zadanej adrese doručenia sa vôbec nenachádzala,
    - telefón kuriérovi nedvíhala, volal jej niekoľkokrát,
    - nekontaktovala dispečing/infolinku GLS po všetkých neúspešných pokusoch o doručenie zásielky, aj napriek tomu, že to mala uvedené v maili už skoršie,
    - prevzatie zásielky vraj dokonca odmietla, čo sa uvádza aj v trackingu zásielky a potvrdzuje to aj GLS.

    Táto pani nerozumie ako funguje doručovanie zásielok. Nie je si vôbec vedomá, čo a aké náklady týmto svojím konaním e-shopom spôsobuje. Navyše je agresívna, vyhráža sa a teraz už aj vyslovene klame, čo je nakoniec aj zjavné a okaté, keďže použila tu slová, aké jej nikto nikdy nepovedal a je asi každému jasné, že ide o výmysly.

    Nech si každý urobí obraz o tejto "zákazníčke" a jej "recenzii". Je tu množstvo recenzií zbieraných 12 rokov, ktoré hovoria za všetko. :)

    Ďakujeme každému za prečítanie a prajeme príjemný víkend.

    e-shop Bieliace-pasiky.com

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Otrasný prístup majiteľa firmy, nikdy viac.

    Reakcia obchodu bieliace-pasiky.com

    Takúto zákazníčku, ako je táto pani, neprajeme žiadnemu e-shopu. Pani nás dourážala a poobviňovala ako sa len dalo. Produkty skoro celé použila a potom ich chcela reklamovať. Poslali sme jej reklamačný formulár a inštrukcie k tomu, ako poslať zásielku na reklamáciu. Pani toto odmieta a chce vrátiť peniaze bez toho, aby sme z 80% spotrebovaný produkt, ktorý sa jej nejako nepozdáva, videli. Asi na to má dôvod... Bez toho, aby sme nejaký vadný produkt aspoň videli, sa samozrejme reklamácia vybaviť nedá. Pani si ale asi reklamácie predstavuje inak. Snáď toto nerobí každému e-shopu.

    Z tisícok recenzií, ktoré tu každý nájde, je asi jasné, na koho strane je pravda. Sme e-shop s 12-ročnou históriou v troch krajinách EÚ. Nerozumieme o čo tejto pani ide. Dostala možnosť poslať nám produkt na reklamáciu. Namiesto toho sa urazila a potešila sa touto nepravdivou recenziou. Žiaľ, aj na takých ľudí občas každý narazí. Nech si každý utvorí názor podľa obrovskej a číselne jasnej štatistickej vzorky tých tisícok pozitívnych recenzií, ktoré sa tu nachádzajú. Doteraz nechápeme čomu sa pani urazila a prečo neposiela produkt normálne na reklamáciu, keď to chcela a prečo si myslí, že jej niekto vráti peniaze za prakticky spotrebovaný produkt, ktorý funguje a je úplne v poriadku (zjavné z recenzií, ktorých tu nie je málo) bez toho, aby nám ho aspoň poslala, aby sme videli, čo je na tých zvyšných aplikáciách, ktoré ešte nepoužila, vadné. Skoro celé balenie pásikov použila a teraz sa ozvala, že tie pásiky vlastne nie sú také, ako si ona predstavuje, čo sa ich výzoru týka... Bolo jej vysvetlené, že v poriadku, nám nevadí, že za posledné týždne už skoro dvojtýždňovej každodennej aplikácie použila skoro všetky aplikácie. Nám stačí, keď na reklamáciu pošle tie zvyšné. Neurobila to a nerobí to. Nerozumieme prečo... Nech si každý utvorí názor prečo.

    Každopádne ďakujeme tejto pani, že nám ukázala, že práca s ľuďmi je práve kvôli tým zopár ľudom vymykajúcim sa štatistike náročná a prajeme jej veľa šťastia a veľa produktov zadarmo do nového roka.

    Bieliace-pasiky.com

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Rýchle doručenie
    • Žiadna zmena, nefunguje to

    Reakcia obchodu bieliace-pasiky.com

    Túto recenziu treba ignorovať... Pani si objednala len polovičné čiastkové balenie, pri ktorom sa jasne píše ČERVENÝM písmom:

    (Zakúpením tohto produktu beriete na vedomie, že si kupujete len polovičné balenie kompletného produktu, ktoré nie je určené na kompletný bieliaci efekt.)

    Je to jediný produkt značky Crest, ktorý u nás kedy objednala, nikdy nemala žiadny iný produkt, takže pani nevie čo sú to za produkty a nepozná dostatočne ich kvalitu. Vyskúšala len čiastkové balenie, ktoré hodnotí štýlom, aký ho hodnotiť nemá, keďže od neho očakáva niečo, čo jej produkt ani nesľuboval... Navyše predpokladáme, že nedodržiavala bielu diétu, takže nejaký menší efekt aj sama znemožnila.

    Produkty Crest fungujú, z recenzií je to jasné... Písať o individuálnych faktoroch ovplyvňujúcich bieliaci účinok je tejto pani aj zbytočné, keďže ak nečítala ani len základný popis produktu a nepochopila čo objednáva, tak určite nečítala ani informačnú brožúrku a bielu diétu nedodržiavala, nerozumie mnohým ďalším faktorom, ktoré priamo vplývajú na bieliaci účinok a teda tento slabší efekt pravdepodobne týmto konaním sama ovplyvnila (aj keď tu ide len o polovičné balenie). Pri bielení zubov ide aj o tieto detaily a ak niekto zjavne nevie ani len čo kupuje, tak mu asi zbytočne budeme už teraz vysvetľovať ako s produktom, ktorý jednoznačne funguje, zaobchádzať a čo robiť počas bieliacej kúry...

    Polovičné balenia NIE SÚ kompletným produktom určeným na bielenie zubov. Áno, je pekné kupovať všetko lacno, ale takto to nefunguje... Pri bielení zubov nie. Pásiky Crest sú síce oproti ordinačnému bieleniu lacné, ale biele zuby nestoja 30 EUR.

    Tisíce recenzií na našich e-shopoch zbierané počas posledných 12 rokov tvoria jasnú štatistickú vzorku a vypovedajú o funkčnosti produktov.

    Bieliace-pasiky.com

  • Neodporúča obchod

    10 %

    V balíku nebolo toľko počet kusov ako malo byt. Sklamanie.

    Reakcia obchodu bieliace-pasiky.com

    Vážený zákazník,

    objednali ste si 21 aplikácií, obdržali ste teda, podľa dnešnej komunikácie s Vami (po tom ako sme Vás MY kontaktovali), 20 aplikácií. Nerozumieme prečo ste nám najprv nedali vedieť, že Vám počet nesedel, ale ste to takto zbytočne unáhlene riešili rovno negatívnou recenziou. Pri tých tisícoch balení pásikov, ktoré každý mesiac predáme, sa občas môže stať, že počet v rozrátanom polovičnom balení nesedí. Je to bežná vec, ktorá sa pri možno 1 z 500 balení stane, keďže pásiky počítajú ľudia. Pokojne stačilo napísať mail, poslali by sme Vám chýbajúcu 1 z 21 aplikácií dodatočne, tak ako sme to dnes urobili. Nemuseli ste to riešiť hneď takto. Nemyslíme si, že ide o nejaké veľké sklamanie, žeby to bolo hodné recenzie. Každopádne je to Vaše svedomie.

    Náš e-shop prakticky nemá negatívne recenzie, každý je u nás spokojný a to už viac ako 11 rokov... Je zbytočné kaziť percentá odporúčaní na heureke takýmito unáhlenými recenziami. Každopádne ďakujeme, že ste všetky ostatné body recenzie hodnotili na 5 z 5, aj keď sa tu zobrazuje len slovné hodnotenie a celkové Vaše sklamanie z toho, že ste obdržali 20 namiesto 21 aplikácií bez toho, aby ste nám o tom dali akokoľvek vedieť...

    Bieliace-pasiky.com

  • Neodporúča obchod

    10 %

    V minulosti som reklamovala pocty pasikov a obchod vedie niekto tak jesitny, ze clovek si ani pasty nemoze objednat. Ano po ohodnoti mi boli pocty vysvetlene avsak riesit sa to da aj inak ako hned zablokovat zakaznika..

    Reakcia obchodu bieliace-pasiky.com

    PODVODNÁ "RECENZIA":

    Túto recenziu treba ignorovať, keďže sa nezakladá na pravde.

    Realita:
    - táto pani v minulosti objednala pásiky a nepochopila počty uvádzané na krabici, v popise produktu, v katalógu, porovnávacej tabuľke, v časti Akosi vybrať a na mnohých ďalších miestach. Počty sú vždy rozpísané jasne a chápe ich každý zákazník. Táto pani si myslela, že má obdržať úplne iný počet aplikácií. Tak nám dala negatívnu recenziu. Zatiaľ sme netušili prečo, keďže nás ani nekontaktovala, ani sa na nič nepýtala. Tak sme ju kontaktovali, aby nám vysvetlila prečo nám dala negatívnu recenziu len tak, bez akejkoľvek komunikácie, reklamácie alebo otázky. V maily nás obviňovala z podvodu vyhrážkami. Počty jej boli vysvetlené, následne sama pochopila, že sa mýli. Recenziu však nezmazala, preto má samozrejme objednávky odvtedy do budúcna podľa pravidiel heureky zablokované. Keď sa niekto vyjadrí, žeby za žiadnych okolností nikomu neodporúčal v eshope nakupovať, nemá v ňom nakupovať. Preto jej pri tejto novej objednávke bola objednávka uvedená do statusu "Čaká na odpoveď". Vyzvali sme ju vysvetliť prečo u nás nakupuje, keď už sa raz vyjadrila recenziou a prečo nestiahla po vysvetlení nepravdivú recenziu. Nenecháme si predsa hanobiť dobré meno a tvrdú prácu neoprávnene. Kto by to robil?... Táto pani mail úplne odignorovala a po pár dňoch bez odpovede teda prešla jej objednávka do statusu "Storno". Potom poslala túto novú "recenziu". Škoda takýchto ľudí, ale ako každý zo života vie, občas sa nájdu aj takí. Nebyť tejto pani, ktorá nerozumie počtom, nevie kontaktovať predajcu a opýtať sa keď niečo nechápe, nevie odpisovať na maily, nemali by sme tu 99% odporúčaní, ale 100. Klaňať sa niekomu takému nebudeme. Túto "recenziu" teda treba len ignorovať, nezakladá sa na pravde, ani na realite.

    Bieliace-pasiky.com

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neodporúčam, hneď ako mi prišli a Otvorila som ich, nebolo ich 10 ale len 8ks, a pásiky akoby suchá lepiaca páska, predtým som mala a bol na nich riadne gél, a pekne vybielili, písala som im mail na kontakt, ohľadom skutočnosti a že som sklamaná, prvý mail, že určite som nemala originál a druhý bez odpovede, avšak pásiky aj bez akejkoľvek zmeny alebo účinku

    Reakcia obchodu bieliace-pasiky.com

    Túto "recenziu" treba jednoducho ignorovať, keďže sa nezakladá na pravde. O kvalite a účinku pásikov Crest jasne svedčí obrovská štatistická vzorka ostatných recenzií, ktorej sa názor tejto pani veľmi vymyká.

    FAKTY:

    - pani nás o počte pásikov nikdy nekontaktovala. O tomto teda klame. Písala nám len tie ostatné veci, o ktorých tu píše. Predpokladáme teda, že si to len vymyslela, aby "recenziu" nejako pritvrdila, keďže ak by jej nejaké aplikácie v balení chýbali, asi by nám o tom v jej mailoch povedala. Táto pani v recenzii vyslovene KLAME, tu je dôkaz, jej prvý mail:

    "Dobrý deň,

    Dnes som obdržala pásiky, ale som prekvapená lebo na jar som si objednala tie isté a boli tenšie ( prirovnala by som ich k mikroténovemu sáčku) a mali gélovú vrstvu a tieto čo mi prišli teraz sú tvrdšie ako hrubá lepiaca páska a nemajú gélovú vrstvu ale len lepivú časť ako drsná reliéfna lepacia páska. Tak teda neviem, ktoré balenie je dobré a ktoré zlé? Ako vlastne majú pásiky vyzerať?


    Ďakujem"

    - pani predtým NEMALA OBJEDNANÉ TIE ISTÉ PÁSIKY. Pásiky CREST považuje akoby za jeden druh pásikov, pritom v značke Crest je cca 10 rôznych druhov pásikov s rôznymi počtami aplikácií a rôznymi vlastnosťami... Pani sa nevyzná, ani po vysvetleniach a prečítaní popisu produktu nerieši a naďalej očierňuje nepravdami. Pani mala predtým objednané pásiky Supreme, čiže pásiky bez Advanced seal technológie (vlhký povrch pásiku). Teraz mala objednané pásiky s Advanced seal (suchý povrch pásiku - gél sa roztápa až na zuboch a FUNGUJE - recenzie a milióny ľudí po celom svete sú toho jasným dôkazom). Úplne normálna vec. Pani z toho robila niečo, čo nie je normálne, pritom takto pásiky Crest vyzerajú a fungujú už vyše 20 rokov. Delia sa na pásiky s Advanced seal a bez Advanced seal. Pani si to nenechala vysvetliť a naďalej ignorovala, čo jej k tomu píšeme a čo má aj jasne napísané pri ňou objednanom produkte.

    - pani nemala objednané celé balenie produktu, ale len nedostatočné čiastkové polovičné balenie. Efekt teda nemá nárok hodnotiť, keďže aj v popise produktu sa jasne píše, že nie je určený na kompletný účinok, ale len na dobieľovanie...

    - tejto pani sme na maily riadne odpovedali. Na jej posledný mail, v ktorom už skutočne nebolo na čo odpovedať, keďže všetko bolo predtým zodpovedané a popísané-skopírované aj z detailu produktu, jej už odpísané samozrejme nebolo. Absolútne by nám ani nenapadlo, že pani bude aj po citáciách z popisu produktu ignorovať tieto fakty a nakoniec nám napíše túto "recenziu". Pani sme zablokovali pre objednávanie v našom eshope v budúcnosti, keďže takéto konanie zakladajúce sa na nepravdách neuznávame a považujeme ho za nekalé. Objedná si niečo, čo je v eshope popísané horeuvedenými faktami a potom vyčíta, že nemá iný produkt s inými vlastnosťami, ale ten, ktorý si sama objednala...

    Bieliace-pasiky.com

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Na internetovej stranke obchod pise dorucenie do 24 hodin. Samozrejme, ze v teale to bolo 96 hodin a ked som sa na to pytal, tak chyba bola na strane kurierskej spolocnosti (vraj) co je mna do ich vztahov? Ja som si tovar objednal, zaplati aj s doru cenim a....... Nuz take Slovenske..

    Reakcia obchodu bieliace-pasiky.com

    Túto recenziu treba ignorovať, keďže v recenzii KLAME.
    Objednávku vytvoril vo štvrtok po pracovnom čase PODVEČER. Zásielka bola samozrejme odoslaná ihneď, čiže v PIATOK ráno.
    Tento pán nejako nepozná všeobecne známe podmienky fungovania doručovania zásielok kuriérmi na Slovensku a myslel si asi, že mu príde zásielka v SOBOTU CEZ VÍKEND, čo je samozrejme nemožné. Zásielka mu bola doručená do 24 hodín, to znamená v PONDELOK, čiže v najbližší možný termín... Vysvetliť si to samozrejme nenechal, keďže asi tu ide o úmyselné poškodzovanie dobrého mena.
    Takéhoto "zákazníka" je lepšie nemať ako mať. :) Každopádne toto treba jednoducho ignorovať, na tomto človekovi nestojí dôveryhodnosť nášho eshopu. Je tu množstvo recenzií, ktoré tvoria dostatočne veľkú štatistickú vzorku vypovedajúcu jasne nielen o rýchlosti doručenia prepravcov, s ktorými spolupracujeme.

    Bieliace-pasiky.com

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Rychle dodanie

    Ziadna zmena na zubkoch

    Reakcia obchodu bieliace-pasiky.com

    Ďakujeme za hodnotenie, avšak vôbec mu nerozumieme a považujeme ho za NEVHODNÉ.

    1.)
    Všetky body ste ohodnotili na 100% pozitívne (tie body tu v slovnej recenzii nie je vidieť všetky, iba niektoré z nich), ale e-shop by ste neodporúčali. Nerozumieme tomu. Veď predsa so všetkými bodmi serióznosti e-shopu ste spokojná.

    2.)
    Objednali ste si len nedostatočné čiastkové polovičné balenie, ktoré NIE JE určené na kompletný bieliaci účinok. Je to tam aj jasne napísané, dokonca červeným písmom. Zároveň platí samozrejme aj to, že na bieliaci účinok pôsobí veľké množstvo rôznych faktorov, na ktoré nemá produkt žiadny dosah. Ak ste porušovali napríklad len bielu diétu, alebo hociktorý iný faktor vymenovaný v brožúrke, ktorú ste dostali, sami ste znemožnili ten efekt, ktorý malo toto polovičné balenie mať. Každopádne nejde o kompletný efekt a je to jasne napísané pri produkte červeným písmom. Polovičné balenia nie sú určené na bielenie zubov, ale na dobieľovanie...

    Vašej recenzii teda nerozumieme a nepovažujeme ju za vhodnú. E-shop Vám nijako neublížil, nič neporušil, doručené Vám bolo presne to nedostatočné polovičné balenie, ktoré ste si vedome objednali, v dodacej dobe do 24 hodín, dobre zabalené.

    Odporúčame prezrieť iné recenzie, keďže táto jedna nevypovedá vhodne o realite a všeobecne a 20 rokov dobre známom účinku produktov značky Crest.

    Bieliace-pasiky.com

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nie su ochotni vobec, ale vobec sa s Vami telefonicky spojit, trapna a dost nneochotna odpoved hraniciaca s agresivitou. Prosim preverte mozny telefonicky kontakt, pripadne ho pridajte,, nakolko nejaky dotaz k vyrobkom sa da vybavit dvoma vetami v telefone, ako si vypisovat maily hore dole, mam skusenosti s touto znackou z Ameriky priamo, ked som tam bola, po kratkom telefonickom dotaze som odradila okolo 48 kolegyn, ktore mali zaujem tento produkt objednat, lebo videli vysledky toho, co som si priniesla z Ameriky, takze takyto zaujem - cize nezaujem maju vasi zamestnanci k podpore podnikania v dnesnej dobe.
    • Neochotni zamestnanci

    Zamestnanci Vam dost arogantne odpisu, ze nemaju telefon, takze sa nedozviete nic o produktoch, jedine emailom. A ked im ponuknete, ze im zavolate zo svojho telefonu na svoje naklady, odmietnu to, podla mna PODVODNICI!!!

    Reakcia obchodu bieliace-pasiky.com

    POZOR: PODVODNÁ RECENZIA

    Táto recenzia sa nezakladá na pravde. Túto osobu sme v našom e-shope zablokovali pre budúce objednávky a kontaktovali sme heureku s dôkazmi. Táto osoba odmietla vysvetliť prečo urobila vyšší počet objednávok naraz a nereagovala nijako na otázku, či majú byť objednávky spojené do jednej objednávky, ale rovno dala túto klamlivú recenziu, v ktorej vyslovene KLAME. Asi tu ide len o úmysel poškodiť naše dobré meno. Jej konaniu nerozumieme a považujeme ho za úbohé.

    O jasnej dôveryhodnosti nášho e-shopu sa môže každý jednoducho presvedčiť čítaním recenzií, ktorých je tu za 10 rokov pôsobenia na trhu naozaj veľa. :)

    Túto "recenziu" treba jednoducho IGNOROVAŤ, keďže tu ide o záškodníctvo.

    Bieliace-pasiky.com

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Nezodpovedá popisu ohľadom výsledku použitia produktu.

    Reakcia obchodu bieliace-pasiky.com

    Táto pani mala objednané len slabšie balenie pásikov na citlivé zuby a nedodržiavala bielu diétu, ani základné odporúčania používania. Pri dodržiavaní návodu na použitie pásiky Crest jednoznačne fungujú a z 10-ročných skúseností už vieme, že fungujú vždy a prakticky každému, kto dodrží správny postup a dá si pozor na dôležité veci, ako napríklad na práve spomínanú bielu diétu. Viď ostatné recenzie... Chyba nie je v produkte...

    Bieliace-pasiky.com

  • Neodporúča obchod

    Ziaden vysledok asi trebalo kupit silnejsiu variantu

    Reakcia obchodu bieliace-pasiky.com

    Z recenzií aj 19-ročných skúsenosti značky Crest po celom svete, je jasné, že pásiky Crest fungujú prakticky každému. Ak niekomu nezafungujú, NEJDE O PROBLÉM PRODUKTU. Problém je v 100% prípadoch inde. A to väčšinou:

    - nedodržiavanie bielej diéty,
    - vynechávanie aplikácií a pauzy medzi aplikáciami,
    - geneticky daná tmavšia farba zuboviny,
    - fajčenie,
    - zlá životospráva,
    - nedostatočná starostlivosť o chrup či už počas kúry, alebo aj dávno pred ňou,
    - atď, množstvo ďalších faktorov.

    Táto pani ich mala vymenované v brožúrke, ktorú obdržala k pásikom. Zjavne ju ale nečítala, keďže nedodržala ani bielu diétu, ani aplikácie a navyše mala objednané najslabšie pásiky z celej ponuky určené špeciálne na citlivé zuby, o čom tiež nevedela. Každopádne na webstránke je to všetko dostatočne rozpísané a vysvetlené na viacerých miestach, aj v porovnávacej tabuľke, aj v časti "Ako si vybrať pásiky".

    Bieliace-pasiky.com

  • Neodporúča obchod

    • Objednávka mi stale nedorazila

    Reakcia obchodu bieliace-pasiky.com

    Samozrejme že nie, keďže máte u nás objednávky zablokované...

    Tento človek je nepreberač zásielok a vždy ignoroval všetky maily so žiadosťami o vysvetlenie prečo si u nás neprevzal predošlé zásielky. Takým ľuďom samozrejme objednávky nevybavujeme, keďže nepreberačov zásielok nepotrebuje žiadny e-shop. V objednávkach navyše uvádzal chybné údaje (neexistujúce telefónne číslo). Také objednávky sa nedajú vybaviť.

    Túto "recenziu" teda treba úplne ignorovať. Recenzie od nepreberačov zásielok nemajú žiadnu váhu.

    Bieliace-pasiky.com

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Produkt a doručenie prebehlo v poriadku na maly problem s emailom

    Komunikácia obchodu nieje veľmi prozákaznicka a dokonca pri odkliknuti na recenzieli neodporučam a prisiel email:

    1.Vážený zakazník,
    stav Vašej objednávky sa zmenil na: Objednávky zablokované
    ID objednávky 5☆☆☆
    S pozdravom 
    Bieliace-pasiky.com

    2. Dobry den,
    ziadame Vas o vysvetlenie Vasej recenzie. Z akeho dovodu ste oznacili nas eshop za neseriozny??? Dodane Vam bolo presne to, co ste si vedome objednali, dodane to bolo v deklarovanom termine do 24h, dobre zabelené, dokonca aj s brozurou, ktoru nedostanete v ziadnom inom eshope v EÚ. Takze recenzii nerozumieme...

    Recenziu som nepotvrdila na uverejnenie takže by som bola rada aj za heureku preco uverejnuje nieco co neboko odoslane. A obchodu prajem vela stastia aby schladili hlavu. Aaaa prislo mi medzi pisanim recenzie aj odpoved na moju odpoved ze im prajem vela dobreho a dufam ze sa naucia komunikovat. Zial mne nesiel odoslat email na ich adresu z 3 uctov (mojho,partnerovho, a kamaratkinho) a pisala som im teda na Fb nakolko mi prislo 7 emailov a 7 sms ze mi pride 7 balikov (kazdy mal ine sledovacie cislo inak by som to ani neriesila) s tym ze aby som zbytocne nemusela neprebrat 6 balickov... no a clovek na druhej strane ma presviedčal že určite som urobila chybu ja že mám písať na e-mail A ak mi nejde email tak určite mám chýbu v emaily ja. Co by som samozrejme chapala ale moc sa mi nepači komunikácia so zákazníkom v štýle, že za všetko si môže sám... Keby mi povedal pozrieme sa na to pekny deň. Som uplne happy a dám im tu aj 80☆ ( keby to šlo)

    Reakcia obchodu bieliace-pasiky.com

    Túto "recenziu" treba úplne ignorovať. Je to nepríjemná pani, ktorá ako sama píše, urobila veľa rôznych chýb. Tejto pani sme samozrejme z bezpečnostných dôvodov objednávky u nás zablokovali (podľa pravidiel heureky) a to samozrejme až potom ako náš e-shop označila úplne bez príčiny za neseriózny odoslaním nepravdivej recenzie kliknutím na "Nie, neodporúčam". To sa asi dosť dotklo jej ega a toto je len jej ďalší z mnohých výstupov.

    Ako je vidieť aj z toho čo sama popísala, sama si spôsobuje veľa problémov, za ktoré predajca skutočne nemôže. Nám emaily fungujú úplne bez problémov, denne odpisujeme desiatkam zákazníkom. Nemôžeme za to, že nám z nejakých neznámych dôvodov nevie poslať mail a zlostí sa kvôli tomu. A to dokonca z troch rôznych emailov, ako sama tvrdí. Za tieto jej nedostatky my naozaj nemôžeme. Tvrdí, že sme jej poslali 7 balíkov, čo je samozrejme nezmysel. Načo by sme to robili?

    Komunikáciu e-shopu so zákazníkom, ktorý bez príčiny odoslal negatívne odporúčanie a označenie e-shopu za neseriózny e-shop, považuje táto pani za neadekvátnu. Pritom sama sem skopírovala úplne normálne napísaný mail, v ktorom sme sa jej normálne slušne pýtali prečo vlastne náš e-shop takto bez príčiny označila za neseriózny, keď bolo splnené úplne všetko čo potrebovala. Túto recenziu treba ignorovať, je tu množstvo serióznych recenzií.

    Bieliace-pasiky.com

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neseriozny internetovy obchod!!! Tovar mi nebol doruceny chybou kuriera! obchod nema telefonny kontakt kde sa mozte dovolat a riesit pripadne sa vyskytujuci problem.

    Reakcia obchodu bieliace-pasiky.com

    Táto recenzia je neseriózna, rovnako ako táto "zákazníčka". Takýchto zákazníkov, ako je táto pani nechce žiadny internetový obchod. Pani si neprevzala zásielku vlastnou chybou, ignorovala telefonáty kuriéra a ten vyčerpal všetky pokusy na doručenie. Zásielka sa následne vrátila k nám ako neprevzatá. Pani sme písali veľa mailov, žiaľ, každý jeden z jej strany bol plný hnevu a vyhrážok. Budeme riešiť s heurekou stiahnutie tejto recenzie, keďže takíto ľudia by nemali mať právo písať recenzie. Pani si zásielku neprevzala vlastnou chybou, pokloniť sa jej za to nemôžeme, keďže chybu si priznať nedokáže, práve naopak. A nemôžeme ani tvrdiť opak, keďže by sme klamali.

    Uvadzame aj kopiu sledovania zasielky, v ktorom je jasne vidiet to, co nam GLS aj potvrdilo. Tato pani nedvihala telefon kurierovi a nakoniec zasielku dokonca odmietla:

    11.12.2019 21:13 Balík bol vrátený odosielatelovi BRATISLAVA 5
    11.12.2019 18:47 kontrolny sken Bratislava
    11.12.2019 15:30 Balík nebolo možné doručit - príjemca odmietol prevzatie Bratislava
    11.12.2019 9:01 Balík sa bude dorucovat v priebehu dna Bratislava
    10.12.2019 21:04 Balík je uskladnený v zásielkovom stredisku Bratislava
    10.12.2019 21:04 Balík je uskladneny v zásielkovom stredisku - urcený novy datum dorucenia Bratislava
    10.12.2019 10:24 Balík nebolo možné doručit - príjemca nezastihnutý Bratislava
    10.12.2019 8:50 Balík sa bude dorucovat v priebehu dna Bratislava
    10.12.2019 7:49 Balík dorazil do zásielkového strediska. Bratislava
    10.12.2019 2:55 Balík prijaty do systemu GLS

    Bieliace-pasiky.com

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Komunikácia s obchodom bola veľmi nepríjemná, slušne som sa zaujímala o moju objednávku, odpovede postupne prechádzali do posmešného tónu. Miesto toho, aby taktiež slušne odpovedali, stále narážali na môj intelekt, určite takýto štýl správania sa ku zákazníkovi nie je najlepšou voľbou, bola som z toho sklamaná, čakala som odbornejší prístup.

    Reakcia obchodu bieliace-pasiky.com

    Túto "recenziu" si netreba všímať. Nevypovedá o pravde. Je tu množstvo recenzií zákazníkov, ktoré svedčia jasne o realite.

    Vysvetlenie problémov tejto pani:
    - táto pani sa nás v predvianočnom týždni pýtala na stav objednávky, pričom ako číslo objednávky uviedla sledovacie číslo zásielky, čiže nie číslo objednávky. Následne sme ju obratom požiadali o číslo objednávky, aby sme to vedeli preveriť.
    - poslala nám číslo objednávky. Objednávku sme preverili. Napísali sme jej tento mail:

    "Táto objednavka bola vybavena a je na ceste k Vám. Je predvianocny tyzden, treba pocitat s meškaním, kedze kurieri su pretazeni. V smske od GLS mate cislo zasielky. Podla toho cisla si viete kedykolvek skontrolovat pohyb zasielky a v pripade potreby kontaktovat infolinku GLS: https://bieliace-pasiky.com/info/sledovanie-zasielky/id-info-articles/26"

    Pani si teda mohla kedykoľvek sama skontrolovať kde sa zásielka nachádza. Nevidíme na tomto maily nič posmešné, ani neprofesionálne. Pani sa asi len dotklo to, že si neuvedomila a neprečítala na našom webe, že je predvianočný týždeň a každá zásielka má úplne bežne meškanie aj 2-3 dni, čo je v predvianočnom týždni úplne normálne.

    Pani nám následne poslala tento mail:

    "V poriadku, chápem, že sa teraz dlhšie čaká, to mi neprekáža, ale, ak sa pokúšam skontrolovať si objednávku a sledovať, kde je, nepustí ma to do systému, preto som sa chcela informovať, či náhodou moja objednávka nebola zrušená, keďže som menila miesto dodania.
    Každopádne ďakujem. "

    - sledovanie zásielky fungovalo úplne bez problémov. Nevieme kde sa pani chcela prihlasovať do akého systému, ale pre istotu sme jej poslali skopírovaný pohyb jej zásielky zo stránky GLS, keďže si ho sama nebola vraj schopná otvoriť. Chceli sme jej to teda uľahčiť a dostala od nás kompletný tracking zásielky úplne bez toho, aby si ho musela sama kontrolovať.

    U tejto "recenzie" teda ide len o záležitosť ega, nie o nejakú výpoveď o realite a serióznosti nášho e-shopu. Nech si každý urobí svoj názor...
    Je tu kopec recenzií a skoro všetky sú pozitívne. U negatívnych ide väčšinou o podobné pochybnosti či niekedy aj chyby zákazníka, za ktoré e-shop nemôže. Každopádne platí, že spokojný zákazník recenziu väčšinou nenapíše, nespokojný ju napíše vždy, ale aj napriek tomu tu máme už 9 rokov neustále vyše 96-99% odporúčaní a pozitívnych recenzií, za čo našim zákazníkom ďakujeme.

    Bieliace-pasiky.com