Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Vobec nekomunikuju ci mailom alebo telefonicky

    Reakcia obchodu Bestzoo.sk

    Dobry den ,

    Dakujeme za spätnú odozvu. Naša posledná komunikácia prebehla telefonicky ešte koncom minulého týždňa a neevidujeme od vás žiadny mail. V prípade akejkoľvek otázky nás prosím kontaktujte buď telefonicky v čase od 9 do 17 v pracovných dňoch alebo mailovo cez kontaktný formulár prípadne na [email protected] . Ďakujeme vopred za správu

    S pozdravom

    Bestzoo.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar v tomto obchode som objednala kvôli cene tovaru, bol najlacnejší v ponuke inych obchodov...
    • Tovar este neprisiel, 10 dni po objednavke
    • Z obchodu ma az vcera informovali, ze mi tovar expeduju a príde mi v pondelok, co je 14 dní od objednávky, ja som to uz 2× urgovala,vtedy sa mi neozvali...

    Dosť zlá skúsenosť... ak nemali tovar, mohli sa aspoň ozvať skôr...

    Reakcia obchodu Bestzoo.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí dĺžka dodacej lehoty. Mali sme výpadok na sklade o ktorom sme vás aj po telefóne informovali. Budeme robiť maximum preto aby sa podobné situácie neopakovali. Ďakujeme za pochopenie a prajeme krásny deň !

    S pozdravom,

    bestzoo.sk

  • 10 %

    • Cena
    • Dodacia lehota
    • Komunikácia

    Totálna katastrofa. Pri prvej objednávke niekedy spred roka som nedodržanie dodacej lehoty (niekoľko týždňov) a potrebu opakovane objednávku urgovať považoval za náhodu v štýle "stane sa každému". Ako pozornosť mi prisľúbili nejaký nešpecifikovaný darček. Tovar po ďalších doťahovačkách prišiel po mesiaci a bez darčeka :D. Ďalšia objednávka z júla tohto roku opäť výrazne meškala, napriek deklarovanej dodacej lehote. Po opätovných urgenciách nakoniec prišla s tým, že jedno vrece granúl bolo plesnivé. Ok, to sa stane. Do dnešného dňa (vyše 2 mesiace), po niekoľkých telefonických aj mailových urgenciách a vehementných prísľuboch mi nové vrece neprišlo. Ja naozaj netuším, či v tej firme pracujú totálni ignoranti so svojským zmyslom pre humor, alebo tam majú neskutočný bordel. Každopádne výsledok je taký, že sa svojho zaplateného tovaru tak skoro nedočkáte, a aj to musíte vynaložiť značnú námahu na to, aby ste ho obdržali(samozrejme vždy príde bez sľubovaného darčeka :D). Nikdy viac, ušetrite si nervy a doprajte svojmu zvieraťu potravu načas. Nestojí to za tých pár eur, verte mi.

    Reakcia obchodu Bestzoo.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme veľmi pekne za spätnú odozvu. Budeme radi keď nás o tomto prípade budete informovať mailovo na adres [email protected] nakoľko neevidujeme žiadnu reklamáciu ktorá by na základe problému ktorý popisujte ostala nevybavené a podľa recenzie vás nevieme identifikovať. Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň !

    S pozdravom,

    bestzoo.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    vsetko ok

  • Neodporúča obchod

    80 %

    • Cena
    • Dlhá doba dodania, nestalo sa to prvý krát, opakovaný výpadok na sklade
  • 10 %

    • dodacia doba

    tovar nedodany po tyzdni, na mail nereaguju

    Reakcia obchodu Bestzoo.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za spätnú odozvu. Podľa recenzie vás nevieme identifikovať, prosím pošlite nám číslo objednávky aby sme to vedeli riešiť. Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň !

    S pozdravom,

    Bestzoo.sk

  • Neodporúča obchod

    • Dva týždne od objednávky, tovar zaplatený a ešte stále nedoručeny.

    Reakcia obchodu Bestzoo.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa, pri vami objednanom tovare sme evidovali meškanie ale zásielka je na ceste k vám aj s malým darčekom za omeškanie. Budeme robiť maximum preto aby sa podobné situácie neopakovali. Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň !

    S pozdravom,

    Bestzoo.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    Rýchle dodanie, veľký výber.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Na nete dodanie 2dni čakal som týždeň. Posledne už majiteľ ani nedvíhal mobil.

    Reakcia obchodu Bestzoo.sk

    Dobry den,

    Dakujeme za spatnu odozvu. Na vybavenie objednavky ste cakali presne 4 pracovne dni. Zial nemozeme za to ze, nestastne padol den pracovneho pokoja na stred tyzdna co oneskorilo aj dorucenie ktore aj prebehlo len ste zasielku neprevzal. Budeme robit maximum preto aby expedicia isla este rychlejsie ako doteraz ale nanestastie niektore veci ovplyvnit nevieme.

    S pozdravom

    Bestzoo.sk

  • Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • primeraná cena
    • milá komunikácia ohľadom objednávky
    • troška dlhšia doba dodania - 2 týždne, z dôvodu tovaru mimo sklad
  • 10 %

    • 28 dní nedoručený balík
    • e-shop si neplní svoje objednávky
    • manažér ma očividne bordel v objednávkach a e-mailoch

    Zatiaľ najväčšia katastrofa spomedzi slovenských e-shopov. 4. 8. 2020 som si objednal produkt. Po 20 dňoch produkt nebol doručený, aj napriek tomu že v e-shope bol skladom v deň objednávky. Písal som tam, ospravedlnili sa mi, že majú chybu v systéme a balík im označilo ako vyexpedovaný. Balík mi teda mali poslať na novo. Pochopil som to a počkal som teda ešte týždeň. Balík opäť nedoručili.

    Ja ani neviem čo povedať. Z Aliexpresu mi Číňan skôr doručí objednávku ako e-shop z Nitry.

    Reakcia obchodu Bestzoo.sk

    Dobry den,

    budeme velmi radi ak sa nam spatne ozvete ci uz na naeom telefonnom cisle alebo mailom na adrese [email protected] popripade kontaktnym formularom nakolko podla recenzie nedokazame identifikovat ziadnu objednavku a teda nevieme sa relevantne vyjadrit

    S pozdravom

    Bestzoo.sk

  • Neodporúča obchod

    Katastrofa, jedny granule dorucovali dlhsie ako....

    Reakcia obchodu Bestzoo.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás tá dĺžka dodania, mali sme výpadok na vami objednaných granulách. Budeme robiť maximum preto aby sa podobné situácie neopakovali :)

    S pozdravom,

    bestzoo.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • cena
    • dodacia lehota
    • komunikácia

    Tovar bol doručený s oneskorením a až po urgenciách, hoci bolo napísané, že je na sklade. Doručený nebol presne tak, ako bola zadaná objednávka. Reklamácia - nula bodov.

    Reakcia obchodu Bestzoo.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za spätnú odozvu. Sme radi že, sme si to telefonicky vysvetlili a ďakujem za vašu dnešnú objednávku :) Prajeme krásny deň !

    S pozdravom,

    bestzoo.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Za 11- nasť dni mi nebol ešte stále doručený objednaný tovar a nestalo sa to prvykrát

    Reakcia obchodu Bestzoo.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za spätnú odozvu, v prvom rade sa nám dovoľte ospravedlniť za nepríjemnosti. žiaľ mali sme chvíľkový výpadok na sklade ale vaša objednávka je už na ceste k vám aj s malým darčekom za oneskorenie dodávky :) Budeme robiť maximum preto aby sa podobné situácie neopakovali. Ďakujeme za pochopenie a prajeme krásny deň !

    S pozdravom,

    bestzoo.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • cena produktov
    • neskutočné lehoty na plnenie od júna mi nebola komplet doručená objednavka zo zoohit mi to doslo do 48 hodin nechapem ako to funguje na Slovensku

    nikdy viac ak mi doručia objednavku na ktoru čakam 2 mesiace

    Reakcia obchodu Bestzoo.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za spätnú odozvu, v prvom rade sa nám dovoľte ospravedlniť za nepríjemnosti. Objednávku sme vám rozdeľovali na dve časti nakoľko niektoré produkty sme nemali fyzicky na sklade o čom sme vás aj informovali. Prvá časť vám bola dodaná ihneď , druhá časť už bola takisto doručená. Mrzí nás tá dĺžka expedície ale žiaľ niektoré veci ovplyvniť nevieme , z toho dôvodu sme vám ako formu ospravedlnenia dali niektoré produkty navyše :) Budeme robiť maximum preto aby sa dodacie lehoty znížili. Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň !

    S pozdravom,

    bestzoo.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Odporúčam.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Rýchle dodanie, dobrá cena, doprava zdarma
    • Nič

    Po prečítaní niektorých recenzií som mal obavy. Zbytočne! V pondelok večer som objednal a v stredu do obeda som mal tovar doma. Super, ďakujem

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som ani po dvoch týždňoch od zaplatenia neobdržala, už predchádzajúca objednávka bola o tom, že nebola kompletná a tovar mi ani po mesiaci nedoručili, tak som im chcela dať druhú šancu aby mi ho doručili s týmto tovarom.

    Reakcia obchodu Bestzoo.sk

    Dobry den,

    Ospravedlnujeme sa za dlzku trvania dodania tovaru. Zial pri vami objednanom tovare sme evidovali chvilkovy vyoadok (vyrobca nestihal pokryt dopyt) z toho dovodu sa dlzka expedicie natiahla na 10 dni. Budeme robit maximum preto aby sa podobne situacie neopakovali

    S pozdravom

    Bestzoo.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Z obchodu som objednaval granule pre macky, nakolko nam doma dochadzali. Granule som objednavam 02. 08.2020.Nakolko tyzden sa nic nedialo, tak som sa chcel informovat, kedy mi budu granule dorucene, nakolko nam doma uz dosli. Volal som na t. c., ktore maju uvedene na stranke. Skusal som to tri dni po sebe, ale telefon nikto nedvihal,preto som objednavku zrusil. Nasledne ma kontaktovali, ze sa mi ospravedlnuju a ci to storno plati. Samozrejme, ze to plati, nakolko som granule kupil inde, lebo macka musi bohuzial jest a nie cakat, kedy sa v obchode preberu! Takto by to urcite nemalo fungovat!

    Reakcia obchodu Bestzoo.sk

    Dobry den,

    ospravedlnujeme sa za sposobene neprijemnosti. Co sa tyka problemov s kontaktovanim , sme vam k dispozicii v pracovnych dnoch od 9 do 17 ,(mimo obednej prestavky cca od 12:00 hod do max 13:00 hod) ak nas teda kontaktujete v inom case nikto sa vam neozve. Z tohoto dovodu mame na webe kontaktny formular na ktory z pravidla odpovedame v ramci pracovnej doby. Co sa tyka naseho telefonatu , pytali sme sa vas ci vam objednavku mozeme dorucit nie stornovat na co ste nam takto reagovali. O storne z vasej strany sme do tohoto bodu nevedeli. Dakujeme za pochopenie a prajeme krasny den !

    S pozdravom

    Bestzoo.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Na tovar som čakal dva týždne. Trikrát som ho urgoval a bolo mi vždy povedané že tovar dostanem druhý deň. Bohužiaľ to trvalo 2 týždne.

    Reakcia obchodu Bestzoo.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa, mali sme výpadok na sklade a dodávateľ nám každý deň menil prepravný čas. Dáme si na to do budúcna pozor. Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň !

    S pozdravom,

    bestzoo.sk