-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 týždne
Neumerne dlha dodacia lehota, na ktoru som na konci musel osobne upozornovat.
Mal som objednane 4ks isteho vyrobku, dodane mi ale boli len 2ks (bez akehokolvek vysvetlenia). Peniaze zatial vratene neboli...Reakcia obchodu Bestzoo.sk
Dobrý deň,
Ďakujeme za spätnú odozvu. Spojíme sa s vami telefonicky nakoľko o tejto skutočnosti nemáme informáciu a záležitosť doriešime. Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň !
S pozdravom,
bestzoo.sk -
Neodporúča obchod
Stále čakam a nedostala som nič, ani na email neodpovedali.
Reakcia obchodu Bestzoo.sk
Dobrý deň,
ďakujem za spätnú odozvu. Prosím nepíšte maili na adresu [email protected] nakoľko sa jedná o robotický e-mail ktorý nepríjma správy. Pri vami objednanom krmive sme mali dlhšiu dostupnosť ako bolo uvedené aj na webe , ako iste viete štandartne objednávky posielame celkom rýchlo čiže sa jedná o výnimočnú situáciu. Ďakujeme za pochopenie a ospravedlňujeme sa za spôsobené komplikácie.
S pozdravom,
bestzoo.sk -
Neodporúča obchod
Už druhý týždeň čakám na dodanie tovaru. Včera som kúpila krmivo v kamennom obchode, takže objednávku zruším.
Reakcia obchodu Bestzoo.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za spätnú odozvu. Vašu objednávku sme medzičasom expedovali, ospravedlňujeme sa za to meškanie ale ako sme mali uverejnené na webe bola inventúra čo spôsobilo aj toto meškanie. Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň ! -
Neodporúča obchod
- Podvodnici
- Tovar nedorazi
- Ziadna komunikacia
- Zavadzanie zakaznika
Tovar nedorazil ani po 12tich dnoch od objednavky, prisiel som o peniaze.
Reakcia obchodu Bestzoo.sk
Dobrý deň,
vaša objednávka bola v preprave 2x nevedeli sme sa s vami spojiť nakoľko ste nám vždy položili telefón. Bohužiaľ bez telefonického kontaktu nevieme doručovať zásielky . Napísali sme vám správu na e-mail v prípade že, o tú objednávku záujem nemáte bez problémov vám ju stornujeme a vrátime späť prijatú platbu. Ďakujeme vopred za správu !!
S pozdravom,
Bestzoo.sk -
Odporúča obchod
- Rýchle jednanie
-
Neodporúča obchod
- Tovar mi nebol doruceny viac krat som volala , kde je balik ,dva tyzdne ubehli stale ho nemam vuplateny bol 19.6.2020 .Stale nie je doruceny.
Reakcia obchodu Bestzoo.sk
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa za spôsobené komplikácie, dopravca mal v preprave problém o ktorom sme žiaľ neboli informovaný. Naštastie sme danú situácie spoločne telefonicky vyriešili :) Ďakujeme za pochopenie, budeme robiť maximum preto aby sme v budúcnosti eliminovali takéto problémy.
S pozdravom,
Bestzoo.sk -
Neodporúča obchod
Sedem dní obchod nekonumikoval so mnou
Reakcia obchodu Bestzoo.sk
Dobrý deň,
pri vami objednanom tovare bola uvedená dlhšia dostupnosť, pred expedíciou sme vám informovali že, žiaľ objednávku ste už chceli zrušiť. Každopádne ďakujeme za recenziu, budeme robiť viac preto aby ste pri prípadnom ďalšom nákupe boli spokojný. Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň !
S pozdravom,
bestzoo.sk -
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 1 deň
Granule macke chutia
-
- Ziadna komunikacia so zakaznikom
- Pomala doba dodania
- Nepouzivat
Uz som dal podnet na Slovenskej Obchodnej Inspekcii :)
Dna 21.6 som vytvoril objednavku a zaplatil peniaze. Dnes je 28.6 a doteraz mi nedvihaju na telefon ani neodpovedaju na maily, neviem, ci svoje peniaze vobec este niekedy dostanem spat.
Nepouzivajte tento obchod su to obycajni podvodnici.Reakcia obchodu Bestzoo.sk
Dobrý deň,
prosím ozvite sa nám späť, neevidujeme žiadne zmeškané hovory, na maili vždy odpovedáme v priebehu dňa. Pokiaľ ste posielali e-mail na adresu [email protected] táto mailová adresa je robotická. Prepošlite nám správu prosím na [email protected]. Ďakujeme vopred za správu.
S pozdravom,
bestzoo.sk
P.S. : Podľa informácii ktoré ste zadali do recenzie nám vychádza len jedna objednávka. V piatok sme sa s vami pokúšali spojiť ohľadne doručenia no žiaľ neúspešne, dnes zatiaľ podobne. Každopádne nás prosím informujte možno máme zlý kontakt. -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Ziadna komunikacia, strasne dlha doba dodania napriek tomu ze obchod a zakaznik su z toho isteho mesta
Reakcia obchodu Bestzoo.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za spätnú vazbu. Žiaľ niekedy nevieme obratom vybaviť objednávku no snažíme sa aby dodacia lehota bola o mnoho rýchlejšia. Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň !
S pozdravom,
Bestzoo.sk -
Odporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Veľmi príjemná komunikácia s pánom (žiaľ neviem meno), ochota naozaj na minimálne 100%!
- Rýchle doručenie
- Cenovo najvýhodnejšie (kupila som dva pytle 15kg a ku tomu som dostala dalších 6kg, čiže som v pluse 20€)
- Prišlo v krabici od CCC, ktorá bola naozaj v dezolátnom stave, aby som to doniesla domov musela som krabicu vymeniť, ale to je drobnosť. Obsah bol v celku.
Určite veľmi rada budem nakupovať naďalej, pán bol veľmi ochotný, zavolal mi on sám lebo som mala problém s platbou a ochotne mi pomohol. Veľmi rada odporučím aj kamarátom.
-
Neodporúča obchod
- Nereaguju na email.
Objednavku som stornoval a napriek tomu tovar odoslali!
Reakcia obchodu Bestzoo.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za spätnú odozvu , každá jedna recenzia nás posúva dopredu aj tá negatívna. Čo sa týka vašej objednávky , žiaľ mail o storne sme nezachytili preto sme ju do 2 dní od jej vytvorenia expedovali. Mrzí nás táto situácia no pokiaľ ste písali na mail [email protected] k vašej správe sme sa dostať nevedeli nakoľko ako uvádzame v info maili s potvrdením o objednávke ,,UPOZORNENIE
Táto správa bola odoslaná z e-mailovej adresy, ktorá slúži len na odosielanie formuláru z bestzoo.sk a neprijíma prichádzajúce e-maily. Neodpovedajte na túto správu." . Ďakujeme vopred za pochopenie , budeme robiť maximum pre zlepšenie služieb.
S pozdravom,
bestzoo.sk -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
Trvalo im to o tyzden dlhsie.
Reakcia obchodu Bestzoo.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za spätnú odozvu. Mali sme všade uvedené expedičné lehotu pri vašej objednávke ktoré sme aj splnili. Mrzí nás tá dĺžka dodania , budeme robiť maximum preto aby Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň !
S pozdravom,
bestzoo.sk -
Dobrý deň,
po komunikácií so zástupcami spoločnosti sme našli spoločné riešenie. -
- Zlá komunákácia
- zavádzanie zákaznika
1.6.2020 som objednala za 74 euro krmivo pre psa....... Odvtedy žiadna komunikácia. Dnes manžel volal ,samozrejme nadovolal, pán horko tažko zavolal naspat, a slubil že zajtra doručia objednávku. Samozrejme je to klamstvo lebo ked este ani nedodali kurierovi, ani to nemože zajtra doručit....
Reakcia obchodu Bestzoo.sk
Dobrý deň ,
ďakujeme za recenziu, aj tie negatívne nás posúvajú dopredu. Objednávka vám zajtra doručená bude tak ako sme aj telefonicky spolu komunikovali. Nakoľko evidujeme viacero objednávok, nie vždy vieme ihneď reagovať ale zákazníkov kontaktujeme späť , určite nie horko ťažko. Prosím vás doplňte nám ešte info v čom konkrétne sme vás zavádzali nakoľko sme si takéhoto správania z našej strany neni vedomí. Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň !
S pozdravom,
bestzoo.sk -
- Žiadna
- Zavádzanie zákazníka
- Objednaného tovaru sa nedočkáte
Prvykrát mi dodanie trvalo vyše 2 týždňov, brali sme to, že je korona. Teraz čakáme znova, mailova a telefonická komunikacia prebehla, pán nám každý deň hovoril, že už to odišlo, pre mňa je klamar a podvodník, len nás vodi za nos. Pes by mi od hladu umrel, čakať od nich na chrumky. Najhorší e-shop nikdy viac!
Reakcia obchodu Bestzoo.sk
Dobrý deň,
prosím skontaktujte sa snami telefonicky alebo mailom nakoľko nevieme o akú objednávku sa jedná. Evidujeme meškanie v doprave ale určite nechceme zavádzať zákazníka. Ďakujeme vopred za správu.
S pozdravom,
bestzoo.sk -
- Žiadna
- Zavádzanie zákazníka
- Dodacia lehota
Tento obchod rozhodne neodporúčam. Ak mi niekto na drzovku klame do očí že tovar odoslal a pritom neodoslal z čoho ho usvedčila doručovacia služba a doručuje mi tovar skoro dva týždne tak u mňa jednoducho nemá šancu. Jednoducho ak sa aj rozhodnete nakúpiť v tomto obchode neodporúčam platiť vopred.
Reakcia obchodu Bestzoo.sk
Dobrý deň,
prosím pošlite nám vaše číslo objednávky na adresu [email protected] . Evidujeme nejaké meškania v preprave ale určite nie je našim zámerom zavádzať zákazníka. Ďakujeme vopred za správu.
S pozdravom,
bestzoo.sk -
Objednavka 1.juna.. V utorok 9juna som volala prvykrat co je s mojou objednavkou.. Odpoved bola zajtra vam dorucime (v stredu nic neprislo pravdaze) dnes 11.juna som volala zas ( dnes vam pride kurier medzi 10-13) kurier stale nedorazil. Granule som vyplatila a objedvala pred 11dnami ..mozem ist kupovat do obchodu kym mi tieto nepridu.. Je to katastrofa.. Ja som trpezliva a verim ze aj tento virus je nie na ich strane.. Ale 11 dni je dost.. A vodia cloveka za nos.. Nikto nie je sprosty.....urcite uz stade nic neobjednam :( som sklamana..
Reakcia obchodu Bestzoo.sk
Dobrý deň p. Hudecová,
vaša objednávka je v preprave, pracujeme s informáciami ktoré nám poskytuje prepravná spoločnosť. Mrzí nás že, to takto mešká spojíme sa s dopravcom aby to posúril. Ďakujeme za pochopenie a ospravedlňujeme sa za spôsobené komplikácie.
S pozdravom,
bestzoo.sk -
- Pekne názvy ako kvalitné krmivo a best zoo
- Objednávať treba aspoň mesiac vopred aby vaše zviera prezilo
Tento eshop ,predtým kvalitnekrmivo.sk je nepopulárne známy. Stačí pozrieť recenzie. Môžete meniť názov aj 100x ,prezentuje vás váš prístup,nie meno stránky. Niekto sa možno nachyta a objedná znovu cez vas ako ja, no určite sa do budúcna poučí. Keď to neviete robit, nerobte to.
Reakcia obchodu Bestzoo.sk
Dobrý deň,
objednávku ste vytvárali 4.6. pri položkách ktoré ste si objednali ste mali uvedenú dodaciu lehotu - expedícia objednávky do 3 pracovných dní plus možné meškanie pri doprave. Vaša objednávka už ide do expedície .Neviem ako ste prišli na prepojenie s nejakým iným e- shopom čo v plnom rozsahu odmietame. Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň !
S pozdravom,
bestzoo.sk -
- dodacia lehota
26.mája som spravila objednávku granúl - 4 mechy (boli skladom) a dnes je 3.6. a stále nič ani správa kedy to doručia.. Objednávku viac z tohoto eshopu nerobím, ešte som nečakala týždeň na granule.
Reakcia obchodu Bestzoo.sk
Dobrý deň,
ďakujeme za spätnú odozvu. Granule sme mali skladom na externom sklade čo bolo uvedené aj pri položke stým že, môže nastať meškania v preprave. Posielali sme vám aj e-mail s ospravedlnením a s vysvetlením situácie , žiaľ niektoré veci ovplyvniť nevieme ale ako iste viete , vašu predchádzajúcu objednávku sme vám doručili do 2 dní takže štandartne objednávky posielame v takomto režime. Robíme všetko čo je v našich silách aby sa podobné situácie neopakovali ale niektoré veci ovplyvniť žiaľ nevieme :/ Samozrejme za to meškanie sme pribalili aspoň nejaké tie pamlsky :)
S pozdravom,
bestzoo.sk