Na Heureke využívame personalizáciu a cielenú reklamu. Na základe vášho správania na Heureke personalizujeme jej obsah. Kliknutím na „Rozumiem“ alebo inam súhlasíte aj s využívaním cookies a odovzdaním údajov o správaní na webe pre zobrazenie cielenej reklamy na ďalších weboch. Personalizáciu a cielenú reklamu si môžete vypnúť v nastaveniach prehliadača. Viac

  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 1 mesiacom

    Odporúča obchod

    100 %

    • Ústretovosť personalu
  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 1 mesiacom

    Odporúča obchod

    100 %

    • super
  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 1 mesiacom

    Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Cena
  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 1 mesiacom

    Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Z tohto obchodu som objednával tovar prvýkrát a všetko prebehlo ako malo .Super

  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 1 mesiacom

    Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Spokojnosť

  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 1 mesiacom

    Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Prvý krat som nakupovala a som spokojná.:)

  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 1 mesiacom

    Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • super rýchly
  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 1 mesiacom

    Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednaný tovar neprišiel ani po týždni napriek tomu ze keď som ho objednal bol na sklade.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Tata,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknutú situáciu. Naša spoločnosť Vás informovala o meškaní dodávky tovaru z dôvodu chyby, ktorá nastala na sklade. Následne bola Vaša objednávka stornovaná na základe telefonického rozhovoru, nakoľko Vám nevyhovovala dodacia doba.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: ahoj@bestcena.sk.

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk

  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 1 mesiacom

    Neodporúča obchod

    10 %

    • Obchod mi omylom zaslal iny tovar a nebol schopny urgentne napravit svoju chybu. Objednany tovar ani po zatial 7 pracovnych dnoch nemam doma.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Lydia,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknutú situáciu, došlo ku chybe na sklade. Ohľadom Vašej reklamácie (obdržanie nesprávneho modelu) sme spoločne niekoľko krát komunikovali. Objednali sme Vám výzdvih tovaru u prepravnej spoločnosti na základe dohody. Správny model máme pre Vás rezervovaný, akonáhle obdržíme od Vás nesprávne doručený tovar, tak obratom Vám bude odoslaný správny model.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: ahoj@bestcena.sk.

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk

  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 1 mesiacom

    Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Veľmi dobra komunikácia ohľadom informácii o danom produkte, dodanie tiež rýchle
  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 1 mesiacom

    Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Rýchle vybavenie objednávky

  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 1 mesiacom

    Odporúča obchod

    100 %

    Som spokojny s komunikaciou aj sdobou dodania

  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 1 mesiacom

    Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • rýchle zaslanie, výborná komunikácia
  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 1 mesiacom

    Odporúča obchod

    100 %

    • Super ceny
    • Možnosť vyzdvihnúť si tovar osobne
  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 1 mesiacom

    Odporúča obchod

    100 %

    • objednanie prebehol rýchlo a doručené na čas, super
  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 1 mesiacom

    Neodporúča obchod

    Vystavená faktúra nesplňa naležitosti podľa učt.zákona

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Overený zákazník,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Dňa 08.11.2018 sme prijali objednávku na súkromnú osobu, kde ste si zvolili možnosť „Prémium“. Faktúru nie je možné dodatočne prerobiť zo súkromnej osoby na právnickú osobu (firmu). Faktúra spĺňa náležitosti podľa zákona. Samozrejme, ak s našimi službami / tovarom / faktúrou nie ste spokojný, tak môžete odstúpiť od zmluvy do 15 kalendárnych dni od prevzatia tovaru a následne Vám budú vrátené peniaze v plnej výške (nepoškodený tovar, komplet príslušenstvo) naspäť na Vaše číslo účtu.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: ahoj@bestcena.sk.

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk

  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 1 mesiacom

    Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Dobrá cena
    • Rýchle doručenie
    • Komunikácia s obchodom
  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 1 mesiacom

    Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Ceny
    • Komunikácia
    • Rýchle dodanie
    • Prehľadnosť obchodu
    • Kvalita tovaru
    • Poistenie tovaru
    • Predĺženie záruky o 1 alebo 2 roky :)
  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 1 mesiacom

    Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Rýchla dodávka tovaru, výborne ceny
  • nakúpil v obchode Bestcena.sk pred 1 mesiacom

    Neodporúča obchod

    10 %

    Komunikacia ohladne mojej objednavky bola velmi neprofesionalna, viac menej som vobec nemal prehlad co sa s nou deje. Asi tyzden po objednavke, som dostal spravu ze moja objednavka bola zrusena, pretoze som ju odmietol prevzat. Avsak k ziadnemu dorucovaniu nikdy nedoslo, nikto ma ani nekontaktoval. Navyse, hned po zruseni objednavky som volal do obchodu s tym ze ja mam o objednavku zaujem, akurat mi nebola nikdy dorucena. Bolo mi povedane, ze to nie je mozne, a ze si musim objednavku vytvorit nanovo. Ake vsak bolo moje prekvapenie, ked som zistil, ze ten isty smartphone uz teraz ponukaju o 70 EUR drahsie. Takze mi je vlastne jasne preco moja objednavka zo strany obchodu bola zrusena.

    Reakcia obchodu Bestcena.sk

    Dobrý deň p. Michal,
    v prvom rade by sme sa Vám chceli poďakovať za Vašu recenziu.

    Dňa 31.10.2018 sme prijali od Vás objednávku na mobilný telefón. Tovar Vám bol odoslaný dňa 02.11.2012 s doručovaním na 05.11.2018, nakoľko 03-04.11.2018 bol víkend. E-mail ohľadom doručovania Vám bol odoslaný prostredníctvom kuriérskej spoločnosti na Váš e-mail uvedený v objednávke, ale taktiež aj od našej spoločnosti Vám bol odoslaný odkaz na sledovanie zásielky, aby ste mali prehľad, kde sa aktuálne Vaša zásielka nachádza a v prípade potreby, aby ste mohli kontaktovať aj kuriérsku spoločnosť (kuriéra). E-maily ohľadom doručovanie Vám boli odoslané dňa 02.11.2018 a 05.11.2018. Podľa dostupných informácií sa Vám kuriérska spoločnosť pokúšala objednaný tovar doručiť, avšak doručovaný tovar ste odmietli prevziať. Daná informácia je zaznamenaná aj u prepravnej spoločnosti. Dňa 07.11.2018 sme Vám písali e-mail, že objednávka bola stornovaná. Odmietnutý tovar sa vrátil ku nám a bol automatický priradený ku inej objednávke. Ceny na našej stránke sa automatický menia v závislosti od viacerých faktorov.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.

    V prípade ak by ste čokoľvek potrebovali, tak sme tu pre Vás na tel.: 055/2220123 alebo na e-maily: ahoj@bestcena.sk.

    Ďakujeme.

    S pozdravom bestcena.sk