Recenziu na tento obchod môžu písať iba overení zákazníci - tým máte istotu pravdivosti recenzií. Hodnotenie je možné zadať vyplnením dotazníku spokojnosti, ktorý zákazníkom príde po nákupe. Viac o Overené zákazníkmi.

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadna
    • Po objednaní prišla odpoveď že je to objednané tovar mal prísť 9.4. a do dnes nič neprišlo nič .A nikto nič ani nenapisal . Idem objednať zo solídneho obchodu ktorý ľudí nezavádza.Co už je to poľský obchod čiže totálne neseriózny .
  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • tovar nedošiel aky som objednal
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Doteraz mi nič neprišlo a je to zaplatené. Už je to viacej ako 10 dni! Nikdy viac

    Reakcia obchodu Allegro.sk

    Dobrý deň, Veronika,

    v tomto prípade odporúčame začať diskusiu s predávajúcim na webovej stránke Allegro (prostredníctvom tlačidla Nahlásiť problém s nákupom v informáciách o nákupe danej objednávky, ktoré nájdete na adrese allegro.sk/moje-allegro/nakupy/historia-nakupov), kde sa môžete s predávajúcim dohodnúť na vhodnom riešení. V diskusii môžete tiež požiadať našich kolegov z podpory (prostredníctvom tlačidla Požiadať Allegro o pomoc), aby sa zapojili do diskusie a pomohli vám komunikovať s predávajúcim.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar nedorazil na slubeny termin pri robeni objednavky. Zatial meska 3 dni.
  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Tovar mal doraziť pred cca 3-4 dňami, no zatiaľ nedorazil. Bude to už týždeň od objednania a sľúbenia doručenia do 3 dní.
    • Ceny nesedia v košíku vs v obchode. Treba si dať pozor na to pri sčítavaní viac položiek.
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar zatiaľ nedorazil, aj napriek urgenciám...vraj nejaká chyba obchodu v doručovaní na Slovensko...platba bola vopred,tak sa asi ponáhľať netreba..

    Zisťoval som pred platbou termín doručenia.Po uplynutí termínu som zisťoval,čo sa stalo a prečo to stále nemám...Tak až potom sa obchod začal zaoberať doručením...iný tovar,ktorý som kupoval na dobierku ,už dávno mám...asi tak

    Reakcia obchodu Allegro.sk

    Dobrý deň, Ivan,
    Je nám veľmi ľúto vašej skúsenosti. Verím, že po kontaktovaní predávajúceho Vám bude tovar doručený včas. Ak máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať.