Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlhá doba doručenia
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Za 6 dní mi ešte nedošiel tovar asi to posielajú z Marsu

  • Neodporúča obchod

    • tovar ktorý som si objednala mi ani po 10 dňoch nedorazil kurier ani obchod - portál cez ktorý som si tovar objednala vôbec nekomunikuje

    cez takýto portál si už nikdy nič neobjednám - stratili zákazníka na stránke portálu bolo že tovar bude doručený nasledujúci deň po objednávke no avšak ľudovo sa povie - skutek utek

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Predpokladaný čas doručenia zas nebol dodržaný, neodporúčam nákup.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar mi za tyzden nebol doruceny.

    Reakcia obchodu Allegro.sk

    Dobrý deň, Miroslav,

    ak odhadovaný dátum doručenia už uplynul, odporúčame vám vytvoriť Diskusiu v histórii nákupov (allegro.sk/moje-allegro/nakupy/historia-nakupov). Po kliknutí na objednávku jednoducho vyberte možnosť Nahlásiť problém po nákupe.

    V Diskusii sa potom môžete s predajcom dohodnúť na vhodnom riešení a tiež požiadať našu podporu Allegro, aby sa do diskusie zapojila a pomohla vám s riešením.

    V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na allegro.sk/pomoc/kontakt :)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nedodrzana lehota dodania tovaru

    Reakcia obchodu Allegro.sk

    Dobrý deň,

    v prípade, že odhadovaný dátum doručenia už uplynul, odporúčame vám vytvoriť Diskusiu v histórii nákupov (allegro.sk/moje-allegro/nakupy/historia-nakupov). Po kliknutí na objednávku jednoducho vyberte možnosť Nahlásiť problém po nákupe.

    V Diskusii sa potom môžete s predajcom dohodnúť na vhodnom riešení a tiež požiadať našu podporu Allegro, aby sa do diskusie zapojila a pomohla vám s riešením.

    V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na allegro.sk/pomoc/kontakt :)

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Komunikácia žiadna. Nesprávne vystavená faktúra a dovolať sa alebo sa s niekým spojiť je nemožné. Faktúru potrebujem opraviť ale komu napísať aby aj reagoval netuším.
    V poznámke zadaná dodacia adresa a doručená bola úplne inde.

    Reakcia obchodu Allegro.sk

    Dobrý deň,

    v prípade, že vám predajca vystavil nesprávnu faktúru, odporúčame si požiadať o jej zmenu práve pomocou diskusie. Diskusiu vytvoríte v histórii nákupov (allegro.sk/moje-allegro/nakupy/historia-nakupov). Po kliknutí na objednávku jednoducho vyberte možnosť Nahlásiť problém po nákupe.

    V Diskusii sa potom môžete s predajcom dohodnúť na vhodnom riešení a tiež požiadať našu podporu Allegro, aby sa do diskusie zapojila a pomohla vám s riešením.

    V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na allegro.sk/pomoc/kontakt :)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Tovar bol mierne poškodený

    Reakcia obchodu Allegro.sk

    Dobrý deň,

    to určite nie je prístup, ktorý by sme chceli od predajcov, ktorí u nás ponúkajú svoj tovar vidieť. Ďakujeme za vašu spätnú väzbu a v tomto prípade určite odporúčame udeliť hodnotenie práve predajcovi. Môžete tak urobiť na adrese (allegro.sk/moje-allegro/nakupy/ohodnotit-predajcu).

    Zároveň odporúčame začať Diskusiu s predávajúcim na webovej stránke Allegro (prostredníctvom tlačidla Nahlásiť problém s nákupom v Informáciách o nákupe pre danú objednávku, ktoré nájdete na adrese allegro.sk/moje-allegro/nakupy/historia-nakupov), kde sa môžete s predávajúcim dohodnúť na vhodnom riešení. V diskusii môžete tiež požiadať našich kolegov z podpory (prostredníctvom tlačidla Požiadať Allegro o pomoc), aby sa zapojili do diskusie a pomohli vám komunikovať s predávajúcim.

    V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na allegro.sk/pomoc/kontakt :)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    kvalita a parametre dodaných produktov nezodpovedajú prezentovaním údajom. Made in polsko!!! Už na prvý podhľad je zrejme že ide o zmätky.

    Reakcia obchodu Allegro.sk

    Dobrý deň, pán Kováč,

    mrzí nás vaša negatívna skúsenosť a v tomto prípade, ak sa tovar nezhoduje s ponukou, odporúčame začať diskusiu s predávajúcim na webovej stránke Allegro (prostredníctvom tlačidla Nahlásiť problém s nákupom v informáciách o nákupe danej objednávky, ktoré nájdete na adrese allegro.sk/moje-allegro/nakupy/historia-nakupov), kde sa môžete s predávajúcim dohodnúť na vhodnom riešení.

    V diskusii môžete tiež požiadať našich kolegov z podpory (prostredníctvom tlačidla Požiadať Allegro o pomoc), aby sa zapojili do diskusie a pomohli vám komunikovať s predávajúcim.

    Zároveň odporúčame udeliť adekvátne hodnotenie práve predajcovi. Môžete tak urobiť na adrese (allegro.sk/moje-allegro/nakupy/ohodnotit-predajcu).

    V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na allegro.sk/pomoc/kontakt :)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Riadne som si uložil tovar do košíka, kde mi aj potvrdilo uloženie do košíka. Za objednaný tovar som zaplatil s tým, že keď peniaze dostanú na účet potom mi ho odolšlú. Peniaze som zaplatil a tovar mi neprišiel!!! Po mojej telefonickej urgencií mi pán povedal, že mi peniaze budú vrátene, čo žiaľ sa doteraz nestalo.... NEODPORÚČAM....PODVODNICI!!!!

    Reakcia obchodu Allegro.sk

    Dobrý deň, Luke,

    Ozvite sa, prosím, našej podpore na allegro.sk/pomoc/kontakt, situáciu si podrobnejšie pozrieme a pomôžeme vám nájsť vhodné riešenie.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Problém pri vrátení tovaru

    Reakcia obchodu Allegro.sk

    Dobrý deň, Monika,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu a mrzí nás vaša negatívna skúsenosť. Radi by sme sa o problémoch s vrátením dozvedeli viac. Kontaktujte prosím našu podporu na adrese allegro.sk/pomoc/kontakt a váš prípad preveríme. :)

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar došiel poškodený a po záručnej dobe !!!!!

    Reakcia obchodu Allegro.sk

    Dobrý deň, Juraj,

    na Allegro je najlepšie komunikovať a riešiť objednávku priamo s predajcom. A najlepšie je komunikovať na našej stránke pomocou Diskusie. Diskusiu s predajcom môžete vytvoriť kedykoľvek po nákupe v histórii nákupov (allegro.sk/moje-allegro/nakupy/historia-nakupov) a po kliknutí na objednávku stačí vybrať možnosť Nahlásiť problém po nákupe.

    V diskusii potom môžete s predajcom nájsť najlepšie riešenie a tiež požiadať našu podporu Allegro, aby sa do diskusie zapojila a pomohla vám s riešením.

    V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na allegro.sk/pomoc/kontakt :)

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Informacie o doruceni su nepresne. Ked som sa pytal na produkty, tak ma odkazali na predajcu, nech jeho kontaktujem.

    Reakcia obchodu Allegro.sk

    Dobrý deň,

    zvyčajne máte tovar (aj zo zahraničia) doma do niekoľkých dní. Predpokladaný termín dodania si môžete vždy pozrieť pred objednaním na stránke produktu v časti Doručenie alebo po objednaní v Informáciách o nákupe.

    V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na allegro.sk/pomoc/kontakt :)

  • Neodporúča obchod

    Prišlo niečo čo som nechcel aj napriek tomu keď sa ma pýtali čo chcem.

    Reakcia obchodu Allegro.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás vaša negatívna skúsenosť a v tomto prípade, ak ste obdržali nesprávny produkt, odporúčame začať diskusiu s predávajúcim na webovej stránke Allegro (prostredníctvom tlačidla Nahlásiť problém s nákupom v informáciách o nákupe danej objednávky, ktoré nájdete na adrese allegro.sk/moje-allegro/nakupy/historia-nakupov), kde sa môžete s predávajúcim dohodnúť na vhodnom riešení.

    V diskusii môžete tiež požiadať našich kolegov z podpory (prostredníctvom tlačidla Požiadať Allegro o pomoc), aby sa zapojili do diskusie a pomohli vám komunikovať s predávajúcim.

    V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na allegro.sk/pomoc/kontakt :)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Predávajú tovar, ktorý nemaju
    • Do cca pól hodiny zrušená objednávka
    • Zavádzajúce informácie

    Reakcia obchodu Allegro.sk

    Dobrý deň, A,

    na Allegro ponúká svoj tovar tisíce predajcov z celého sveta a my chceme, aby každý z nich ponúkal presne také služby, aké od neho ako zákazník požadujete. V prípadoch, keď sa to nepodarí alebo to nie je možné, je tu Diskusia, a teda možnosť nápravy situácie (aj s našou pomocou) a potom aj hodnotenie jednotlivých predajcov. To slúži na to, aby ste sa ako zákazník mohli dobre rozhodnúť, od ktorého predajcu nakúpite, a tiež na to, aby horšie hodnotení predajcovia u nás jednoducho nepredávali.

    V tomto prípade vám určite odporúčame udeliť adekvátne hodnotenie predajcovi na adrese (allegro.sk/moje-allegro/nakupy/ohodnotit-predajcu). Ak o tovar stále máte záujem, odporúčame vám pozrieť si ponuku u iného predajcu.

    V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na allegro.sk/pomoc/kontakt :)

  • Neodporúča obchod

    40 %

    4.6. 2025 vytvorená objednávka tovaru.
    Tovar nie je doručený

    Reakcia obchodu Allegro.sk

    Dobrý deň, Taňa,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu. V prípade, že odhadovaný dátum doručenia už uplynul, odporúčame vám vytvoriť Diskusiu v histórii nákupov (allegro.sk/moje-allegro/nakupy/historia-nakupov). Po kliknutí na objednávku jednoducho vyberte možnosť Nahlásiť problém po nákupe.

    V Diskusii sa potom môžete s predajcom dohodnúť na vhodnom riešení a tiež požiadať našu podporu Allegro, aby sa do diskusie zapojila a pomohla vám s riešením.

    V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na allegro.sk/pomoc/kontakt :)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Poškodený Tovar
    • Rozbitý Tovar

    Objednávka ktorá bola doručená bola zlá. Tovar ktorý som si objednal bol celý rozbitý.

    Reakcia obchodu Allegro.sk

    Dobrý deň, Dávid,

    to určite nie je prístup, ktorý by sme chceli od predajcov, ktorí u nás ponúkajú svoj tovar vidieť. Ďakujeme za vašu spätnú väzbu a v tomto prípade určite odporúčame udeliť hodnotenie práve predajcovi. Môžete tak urobiť na adrese (allegro.sk/moje-allegro/nakupy/ohodnotit-predajcu).

    Zároveň odporúčame s predajcom založiť Diskusiu. Diskusiu s predajcom môžete vytvoriť kedykoľvek po nákupe v histórii nákupov (allegro.sk/moje-allegro/nakupy/historia-nakupov) a po kliknutí na objednávku stačí vybrať možnosť Nahlásiť problém po nákupe.

    V diskusii potom môžete s predajcom nájsť najlepšie riešenie a tiež požiadať našu podporu Allegro, aby sa do diskusie zapojila a pomohla vám s riešením.

    V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na allegro.sk/pomoc/kontakt :)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nakoľko máte nespoľahlivého prepravcu:

    Miestna adresa spoločnosti UPS
    UPS Slovakia s.r.o. (sídlo firmy)
    LOGIBOX, logistické centrum
    Mokráň záhon 4
    821 04 Bratislava – mestská časť Ružinov, Slovensko

    Reakcia obchodu Allegro.sk

    Dobrý deň, Milan,

    v systéme evidujeme, že zásielka spojená s touto recenziou bola doručená a vyzdvihnutá 16.06.2025.

    V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na allegro.sk/pomoc/kontakt :)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Poslali mi úplne iný tovar .Komunikácia otrasná. Vživote si tu nič nekúpim. Niesom sama z koho si vystrelili

    Reakcia obchodu Allegro.sk

    Dobrý deň, Anna,

    mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť a v tomto prípade evidujeme založenie diskusie, čo je samozrejme najefektívnejšia voľba komunikácie s predajcom. Prosíme, skontrolujte si odpoveď v diskusii od predajcu, ktorý vám ponúkol riešenie problému. V prípade, že s navrhovaným riešením nesúhlasíte, môžete tiež požiadať našich kolegov z podpory (prostredníctvom tlačidla „Požiadať Allegro o pomoc“), aby sa zapojili do diskusie a pomohli vám pri komunikácii s predávajúcim.

    Nemusíte sa však ničoho obávať, pretože nakupovanie na Allegro je vždy bezpečné a chránené vďaka službe Allegro Protect (allegro.sk/pre-kupujucich/allegro-protect).

    V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na allegro.sk/pomoc/kontakt :)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar si pred prevzatím a zaplatením nemôžem skontrolovať .

    Reakcia obchodu Allegro.sk

    Dobrý deň, Joe,

    u väčšiny našich predajcov môžete zvoliť aj platbu pri prevzatí. Odporúčame podľa preferovaného spôsobu rovno filtrovať pri vyhľadávaní. Bohužiaľ otvorenie zásielky pred doručením a zaplatením nie je možné.

    V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na allegro.sk/pomoc/kontakt :)