Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
Neodporúča obchod
Kurier ma nekontaktoval zásielku niekde odniesol a žiadny kontakt na kuriera
-
Neodporúča obchod
- Není tak ako je napísané
Kúpil som od Allegro autorádio dní 2 tam bolo napísané že 4x50 wat nefunguje tak ako je napísané to je slabšia ide ako 4x20 wat
-
Neodporúča obchod
- Další nákup podmieňujú zaslaní fotky občianskeho preukazu a tváre
-
Neodporúča obchod
Príliš dlhé čakanie a žiadne info o objednávke
Reakcia obchodu Allegro.sk
Dobrý deň,
zvyčajne máte tovar (aj zo zahraničia) doma do niekoľkých dní. Predpokladaný termín dodania si môžete vždy skontrolovať pred objednaním na stránke produktu v časti Doručenie, alebo po objednaní v sekcii Informácie o nákupe. Evidujeme, že predpokladaný čas doručenia vašej objednávky je medzi 25.03. a 26.03 2025.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na allegro.sk/pomoc/kontakt :) -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 4 dni
Tovar ktorý som objednala nebol dodaný v takej kvalite ako bol zobrazeny a nesúhlasil ani opis. Sadeničky kamélii mali byť vysoké od 60 - 100cm , došli sotva 20cm. Kvety v žiadnom prípade nebudem objednávať na základe tejto skúsenosti.
Reakcia obchodu Allegro.sk
Dobrý deň, Jana,
to určite nie je prístup, ktorý by sme chceli od predajcov, ktorí u nás ponúkajú svoj tovar vidieť. Ďakujeme za vašu spätnú väzbu a v tomto prípade určite odporúčame udeliť hodnotenie práve predajcovi. Môžete tak urobiť na adrese (allegro.sk/moje-allegro/nakupy/ohodnotit-predajcu).
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na allegro.sk/pomoc/kontakt :) -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
Vôbec sa mi nepáči, ťažko sa navíjajú vlasy a nerobí pekné kučery. Totálne sklamanie. Produkt je z kvalitného materiálu, ale to je asi tak všetko. Lacnejšie kulmy pracujú lepšie. Idem ju vrátiť. Otrasné
Reakcia obchodu Allegro.sk
Dobrý deň,
v prípade, že nie ste spokojní s vaším nákupom, máte možnosť tovar vrátiť. Podrobné informácie o postupe vrátenia nájdete na stránke allegro.sk/pomoc/pre-kupujucich/reklamacne-podmienky-a-podmienky-vratenia-tovaru/ako-vratit-nakup-MRw4dnXMGSv#ako-vrati-nakup. Rovnako vám odporúčame udeliť hodnotenie predajcovi na stránke allegro.sk/moje-allegro/nakupy/ohodnotit-predajcu.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na allegro.sk/pomoc/kontakt :) -
Neodporúča obchod
Zaplatilbsom tovar a nebol mi doručený
Reakcia obchodu Allegro.sk
Dobrý deň, Ján,
ak odhadovaný dátum doručenia už uplynul, odporúčame vám vytvoriť Diskusiu v histórii nákupov (allegro.sk/moje-allegro/nakupy/historia-nakupov). Po kliknutí na objednávku jednoducho vyberte možnosť Nahlásiť problém po nákupe.
V Diskusii sa potom môžete s predajcom dohodnúť na vhodnom riešení a tiež požiadať našu podporu Allegro, aby sa do diskusie zapojila a pomohla vám s riešením.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na allegro.sk/pomoc/kontakt :) -
Neodporúča obchod
- Podvodnici
Na stránke sľubovali že tovar je na sklade a bude dodaný o dva dni čakám už týždeň a nič.Neschopny ľudia ,nevedia sami čo majú na sklade .
Reakcia obchodu Allegro.sk
Dobrý deň,
aj napriek krátkemu oneskoreniu nás teší, že tovar je už vo vašich rukách.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na allegro.sk/pomoc/kontakt :) -
Neodporúča obchod
- Rychle dodanie
- Poskodeny tovar
Reakcia obchodu Allegro.sk
Dobrý deň, Ondrej,
mrzí nás vaša negatívna skúsenosť a v tomto prípade, ak ste obdržali poškodený tovar, odporúčame začať diskusiu s predávajúcim na webovej stránke Allegro (prostredníctvom tlačidla Nahlásiť problém s nákupom v informáciách o nákupe danej objednávky, ktoré nájdete na adrese allegro.sk/moje-allegro/nakupy/historia-nakupov), kde sa môžete s predávajúcim dohodnúť na vhodnom riešení.
V diskusii môžete tiež požiadať našich kolegov z podpory (prostredníctvom tlačidla Požiadať Allegro o pomoc), aby sa zapojili do diskusie a pomohli vám komunikovať s predávajúcim.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na allegro.sk/pomoc/kontakt :) -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- Tlmiaca vložka je v poriadku, úchyty nesedia. Poslali ste mi iné úchyty.
Ako mám vložiť štvorcový úchyt do kruhového otvoru ? Musel som ísť kúpiť nové úchyty. Nemali dosť kusov, musím ísť ešte raz. Keď raz objednám na model G 20, tak nech to sedí. Je to jednoduché.
S pozdravom, BlaškoReakcia obchodu Allegro.sk
Dobrý deň, pán Blaško,
na Allegro je najlepšie komunikovať a riešiť objednávku priamo s predajcom. A najlepšie je komunikovať na našej stránke pomocou Diskusie. Diskusiu s predajcom môžete vytvoriť kedykoľvek po nákupe v histórii nákupov (allegro.sk/moje-allegro/nakupy/historia-nakupov) a po kliknutí na objednávku stačí vybrať možnosť Nahlásiť problém po nákupe.
V diskusii potom môžete s predajcom nájsť najlepšie riešenie a tiež požiadať našu podporu Allegro, aby sa do diskusie zapojila a pomohla vám s riešením.
Nakupovanie na Allegro je totiž vždy bezpečné a chránené vďaka službe Allegro Protect (allegro.sk/pre-kupujucich/allegro-protect). Môžete tiež kontaktovať našu podporu na adrese allegro.sk/pomoc/kontakt a my vám radi s čímkoľvek pomôžeme. :) -
Neodporúča obchod
- Objednala som 3 foliovniky spolu s donaskou 201€
- Kurier mal zinkasovat 603€! Napriek fakture 201€
- Doteraz som mala len telefonaty a E-Maily, ziadne riesenie, ziaden tovar. Riesenie v nedohladne?!
Objednala si tovar, ocakavame dovoz. Mame zaplatit trojnasobok ceny tovaru a dodnes ziadne riesenie.
Reakcia obchodu Allegro.sk
Dobrý deň, Anna,
na Allegro je najlepšie komunikovať a riešiť objednávku priamo s predajcom. A najlepšie je komunikovať na našej stránke pomocou Diskusie. Diskusiu s predajcom môžete vytvoriť kedykoľvek po nákupe v histórii nákupov (allegro.sk/moje-allegro/nakupy/historia-nakupov) a po kliknutí na objednávku stačí vybrať možnosť Nahlásiť problém po nákupe.
V diskusii potom môžete s predajcom nájsť najlepšie riešenie a tiež požiadať našu podporu Allegro, aby sa do diskusie zapojila a pomohla vám s riešením.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na allegro.sk/pomoc/kontakt :) -
Neodporúča obchod
- reťaz v základnom balení made in germany krátky
Reakcia obchodu Allegro.sk
Dobrý deň,
mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť a v tomto prípade evidujeme založenie diskusie, čo je samozrejme najefektívnejšia voľba komunikácie s predajcom. Predajca vám odpovedal na vašu otázku. Prosíme, aby ste skontrolovali diskusiu a odpovedali, či vám navrhované riešenie vyhovuje.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na allegro.sk/pomoc/kontakt :) -
Neodporúča obchod
- Item was supposed to be delivered on 20th of March, when game is out. If you place a preorder in advance, you expect to receive the game on the day it comes out, not 5 days later as the courier shows.
If you want games delivered on time, better look somewhere else. The only good thing was the price.
Reakcia obchodu Allegro.sk
Hello Razvan,
you can always check the estimated delivery date before placing your order on the product page under the "Delivery" section, or after placing your order in the "Order Information" section. However, we have recorded that your order was delivered on the earliest possible date. Our system shows that the order was expected to be delivered between 21.03.2025 and 25.03.2025.
If you have any questions, please do not hesitate to contact us at allegro.sk/pomoc/kontakt :) -
Neodporúča obchod
- Nič
- Zrušili objednávku bezdôvodne
Reakcia obchodu Allegro.sk
Dobrý deň,
to určite nie je prístup, ktorý by sme chceli od predajcov, ktorí u nás ponúkajú svoj tovar vidieť. Ďakujeme za vašu spätnú väzbu a v tomto prípade určite odporúčame udeliť hodnotenie práve predajcovi. Môžete tak urobiť na adrese (allegro.sk/moje-allegro/nakupy/ohodnotit-predajcu).
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na allegro.sk/pomoc/kontakt :) -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 1 týždeň
- objednaný tovar príde poškodený
objednal som od 2 firiem tovar,
jednu som musel vrátiť, totálne poškodená
druhá poškodená budem pozerať za každých keď budem sadať do autaReakcia obchodu Allegro.sk
Dobrý deň, Pavel,
mrzí nás vaša negatívna skúsenosť a v tomto prípade, ak ste obdržali poškodený produkt, odporúčame začať diskusiu s predávajúcim na webovej stránke Allegro (prostredníctvom tlačidla Nahlásiť problém s nákupom v informáciách o nákupe danej objednávky, ktoré nájdete na adrese allegro.sk/moje-allegro/nakupy/historia-nakupov), kde sa môžete s predávajúcim dohodnúť na vhodnom riešení.
V diskusii môžete tiež požiadať našich kolegov z podpory (prostredníctvom tlačidla Požiadať Allegro o pomoc), aby sa zapojili do diskusie a pomohli vám komunikovať s predávajúcim.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na allegro.sk/pomoc/kontakt :) -
Neodporúča obchod
Chýbal jeden produkt
Reakcia obchodu Allegro.sk
Dobrý deň,
na Allegro je najlepšie komunikovať a riešiť objednávku priamo s predajcom. Ak vám chýba určitý produkt z objednávky, odporúčame situáciu komunikovať na našej stránke pomocou Diskusie. Diskusiu s predajcom môžete vytvoriť kedykoľvek po nákupe v histórii nákupov (allegro.sk/moje-allegro/nakupy/historia-nakupov) a po kliknutí na objednávku stačí vybrať možnosť Nahlásiť problém po nákupe.
V diskusii potom môžete s predajcom nájsť najlepšie riešenie a tiež požiadať našu podporu Allegro, aby sa do diskusie zapojila a pomohla vám s riešením.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na allegro.sk/pomoc/kontakt :) -
Neodporúča obchod
- Tovar došiel v nefunkčným stave.
- Problém pri reklamácii. Vrátenie tovaru na vlastné náklady ktoré prevyšuju hodnotu tovaru
Reakcia obchodu Allegro.sk
Dobrý deň, Ľubomír,
tovar sa pri vrátení musí poslať do krajiny pôvodu. To znamená, že ak ste si objednali tovar z Poľska, do Poľska sa vrátiť musí. Samozrejme vrátenie tovaru je na vlastné náklady vo väčšine e-shopov. Rozumieme potencionálne komplikácie pri zasielaní objednávok do zahraničia, ale aj na to máme riešenie v podobe vygenerovania spätného štítku ktorý je priamo v informáciách o nákupe.
Najlepším riešením nákladov dopravy je program Allegro Smart - allegro.sk/smart, v rámci ktorého môžete získať jednotlivé zásielky od predajcov zadarmo vrátane reklamácií (takisto bezplatné generovanie spätného štítku pri zasielaní balíkov do zahraničia). Aby ste program Smart využili čo najlepšie, odporúčame vyberať si výrobky so značkou Smart. Takto označené produkty môžete vyhľadávať priamo pomocou filtrov na ľavej strane.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na allegro.sk/pomoc/kontakt. :) -
Neodporúča obchod
Tovar mal byť doručený 17.3., ale nebol, a nemám ani žiadnu informáciu , kde sa nachádza, a či bude vôbec doručený.
Reakcia obchodu Allegro.sk
Dobrý deň, Zlatka,
mrzí nás vaša negatívna skúsenosť a v tomto prípade evidujeme založenie diskusie, čo je samozrejme najefektívnejšia voľba komunikácie s predajcom. V diskusii ste obdržali odpoveď od predajcu. Odporúčame skontrolovať poslednú správu a zapojenie sa do diskusie, aby ste vyjadrili, či vám navrhované riešenie vyhovuje.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na allegro.sk/pomoc/kontakt :) -
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 5 dní
- tovar prišiel poškodený
- zásielka bola nekompletná
Objednala som Výtlačok na tortu cukrová hmota + ledy do auta. Výtlačok bol polámaný na viacero kusov a ledy neboli doručené. Veľká nespokojnosť.
Reakcia obchodu Allegro.sk
Dobrý deň, Mária,
mrzí nás vaša negatívna skúsenosť a v tomto prípade evidujeme založenie diskusie, čo je samozrejme najefektívnejšia voľba komunikácie s predajcom. V diskusii sme zaznamenali, že ste sa s predajcom dohodli na vhodnom riešení. V prípade potreby môžete tiež požiadať našu podporu Allegro, aby sa do diskusie zapojila a pomohla vám s riešením.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na allegro.sk/pomoc/kontakt :) -
Neodporúča obchod
Nie je normálne aby pri vrátení nekvalitného tovaru sa nevrátila plná suma a ešte drzo požadovať preplatiť náklady na dopravu pri vrátení tovaru.
Reakcia obchodu Allegro.sk
Dobrý deň,
mrzí nás vaša negatívna skúsenosť a v tomto prípade evidujeme založenie diskusie, čo je samozrejme najefektívnejšia voľba komunikácie s predajcom. Vidíme, že predajca vám ponúkol možné riešenie. Ak nie ste s nákupom spokojní a ponúknuté riešenie vám nevyhovuje, tovar môžete vždy vrátiť. Ako to urobiť, nájdete na stránke: allegro.sk/pomoc/pre-kupujucich/reklamacne-podmienky-a-podmienky-vratenia-tovaru/ako-vratit-nakup-MRw4dnXMGSv#ako-vrati-nakup.
Tovar sa pri vrátení musí poslať do krajiny pôvodu. To znamená, že ak ste si objednali tovar z Poľska, do Poľska sa vrátiť musí. Samozrejme vrátenie tovaru je na vlastné náklady vo väčšine e-shopov. Rozumieme potencionálne komplikácie pri zasielaní objednávok do zahraničia, ale aj na to máme riešenie v podobe vygenerovania spätného štítku ktorý je priamo v informáciách o nákupe.
Najlepším riešením nákladov dopravy je program Allegro Smart - allegro.sk/smart, v rámci ktorého môžete získať jednotlivé zásielky od predajcov zadarmo vrátane reklamácií (takisto bezplatné generovanie spätného štítku pri zasielaní balíkov do zahraničia). Aby ste program Smart využili čo najlepšie, odporúčame vyberať si výrobky so značkou Smart. Takto označené produkty môžete vyhľadávať priamo pomocou filtrov na ľavej strane.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na allegro.sk/pomoc/kontakt :)