Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • 10 %

    • Nedoručená komplet objednávka
    • Dlhá dodacia lehota
    • Neinformovanosť o stave objednávky

    Som veľmi sklamaná. Objednávku som robila 16 apríla a dvere mi boli dodané 2 júla aj to nie kompletná objednávka. Posledné mi prišli až 9 augusta čo je až po 16. týždnoch. Aj to som asi prevolala sumu tých dverí, nakoľko neboli schopný zavolať, alebo napísať, že dvere tak skoro nebudú. Stále iba sľubovali, že už budú a že to je chyba dodávateľa. Obchod neodporúčam a už vôbec ak dvere potrebujete do mesiaca dvoch. Píšu 5 až 10 týždnov ok, ale 16 je už moc. Kanátová

  • 100 %

    • Veľký výber dverí ,výborná komunikácia a prijatelná doba dodania.

    Reakcia obchodu MoDoS.sk

    Ďakujeme za hodnotenie

    S pozdravom
    Tomáš Meško
    riaditeľ spoločnosti
    MôjDom štúdio, s.r.o.

    e-mail: [email protected]
    tel.: 0918 912 190

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 mesiac

    • Velky vyber dveri
    • Priaznive ceny
    • Odbornici na telefone v pripade potreby konzultacie
    • Rychle dodanie

    Urcite odporucam. Dvere prisli do 4t - kuriera sme dohodli vopred a prisiel na minutu presne - pomohol manzelovi vynosit dvere az do vytahu. Dvere aj klucky vyzeraju kvalitne - zatial ich mame len par tyzdnov ale nie je ziaden problem. Po objednavke a platbe mi este volali a preverili vsetky parametre dveri aby sa nestalo ze mi nebudu sediet rozmery dveri a zarubne na stavebny otvor. Komunikacia bola vzdy velmi rychla a prijemna. Oproti kamennym obchodom kde som bola pozerat dvere bola ochota poradit ovela vyssia - naozaj maju zaujem aby bol klient spokojny. V neposlednom rade je priazniva aj cena na eshope - hlavne pri zvyhodnenych balickoch dvere + zarubna

    Reakcia obchodu MoDoS.sk

    Ďakujeme za hodnotenie

    S pozdravom
    Tomáš Meško
    riaditeľ spoločnosti
    MôjDom štúdio, s.r.o.

    e-mail: [email protected]
    tel.: 0918 912 190

  • 40 %

    • lacne a celkom pekne dvere
    • montaz, dlho sa cakalo, chyby pri montazi
    • komunikacia
    • zavadzanie zakaznika
    • chybajuci prozakaznicky pristup, pasivita
    • nekompletna a chybna objednavka

    My s manzelkou sme mali predstavu, ze navstevou predajne a vyberom dveri sa nasa uloha skonci. Nemohli sme byt dalej od pravdy, preto popisem jednotlive fazy - od objednania az po montaz. Co sme vnimali pozitivne a co negativne.

    VYBER TOVARU
    tovar je vystaveny v predajni, k dispozicii su katalogy, prvy dojem s predajcami je OK

    ZAMERANIE
    pan v pohode, zameral, poradil - pomohlo nam to pri vybere dveri

    OBJEDNAVKA
    -- bola robena na predajni, objednalo sa viac kusov dveri (interier aj exterier)
    -- predajca zabudol objednat posuvny diel posuvnych dveri, musel som po to osobne do predajne
    -- objednana zarubna nezodpovedala zameraniu (hrubka steny 15cm, zarubna 12cm - predajca tvrdil, ze to tak ma byt...)
    -- objednane kovanie klucka - klucka do vchodovych panelakovych dveri

    DODAVKA
    -- nacas
    -- horeuvedene chybajuce a nespravne diely

    MONTAZ
    -- vnimali sme ako najproblematickejsiu cast celeho procesu
    -- napriek ubezpeceniu, ze to bude rychle, sme museli dlho cakat
    -- neustale telefonicky urgovat a pripominat sa, aby sa veci hybali
    -- cakanie na montaz asi mesiac od dorucenia dveri
    -- posuvne dvere namontovane nespravne (najprv na opacnu stranu steny, potom dorazy namontovane naopak)

    RIESENIE PROBLEMOV, KOMUNIKACIA
    -- neochota riesit reklamaciu montaze: "rieste si to s montaznikom sami"
    -- zavadzanie: "12cm zarubna sa bezne montuje na 15cm stenu" (po konzultacii s montaznikom firma zarubnu vymenila)
    -- zavadzanie: "kovanie klucka - klucka sa bezne montuje na panelakove bezpecnostne dvere" (napokon som kupil klucka-madlo v hornbachu, dodane kovanie ale MODOS nevymenil)
    -- zavadzanie: "pri tychto posuvnych dverach sa dorazy bezne montuju naopak"
    -- chybajuci 'prozakaznicky pristup' - riesenie veci vyzaduje vela usilia zo strany zakaznika, telefonaty, maily, urgovanie, pripominanie sa

    Ak by som to mal zhrnut, na to aby sa veci posuvali dalej nami pozadovanym tempom, bolo treba vela aktivity, telefonovania, ugovania, pripominania sa a sem tam vybavit nejaku tu reklamaciu. Tovar je vsak lacny, tak si zvazte ci Vam to za to stoji ;)

    M.Rosko

    Reakcia obchodu MoDoS.sk

    Vážený pán,

    ďakujeme za spätnú väzbu.

    Vzniknutá situácia ma veľmi mrzí.

    Všetky negatívne skutočnosti, ktoré Ste opísal, do detailu preverím a vyvodím dôsledky, aby sa už v budúcnosti neopakovali.

    Po preverení všetkých detailov túto moju reakciu upravím a zverejním všetky relevantné informácie, ktoré budú slúžiť nielen ako odpoveď pre Vás ale aj ako informácie pre potenciálnych budúcich zákazníkov.

    S pozdravom
    Tomáš Meško
    riaditeľ spoločnosti
    MôjDom štúdio, s.r.o.

    e-mail: [email protected]
    tel.: 0918 912 190

  • 100 %

    • Dodacia doba
    • Super komunikacia
    • Dovoz

    Dobrý deň, my sme mali pozitívnu skúsenosť. Ústretový a zodpovedný prístup. Záloha sa platí vopred ale to už dnes všade keďže sa jedna o tovar vyrobený podľa špecifických požiadaviek zákazníka. Tovar bol doručený v termíne a v požadovanej kvalite.

    Reakcia obchodu MoDoS.sk

    Ďakujeme za hodnotenie

    S pozdravom
    Tomáš Meško
    riaditeľ spoločnosti
    MôjDom štúdio, s.r.o.

    e-mail: [email protected]
    tel.: 0918 912 190

  • 100 %

    • Poradenstvo
    • Nie je

    Ahojte

    Pri výbere predajcu dverí sme zvažovali viaceré predajne, ale v Námestove boli ochotný s nami komunikovať, aj keď sme nevedeli vybrať a viackrát sme menili typ dverí (nakoniec sme vybrali od Porta Doors Focus). Predsa len dvere si nekupujete každý rok. V recenziách som čítal o problémoch s dodacím termínom ale u nás sa to nestalo, jasne nám povedali, že dodacia lehota je do 12 týždňov a tak aj bolo. Dvere prišli v 11 týždni od uhradenia zálohy. Taktiež mi poradili detailný postup montáže, kedže som si to sám aj montoval.
    Keď sme doma čítali dotazy v recenziách báli sme sa, išlo o dvere do celého domu. No je pravda aj to, že spokojný zákazník recenziu nenapíše. Teraz keď už sú dvere na mieste sme spokojný z výberom.

    Reakcia obchodu MoDoS.sk

    Ďakujeme za hodnotenie

    S pozdravom
    Tomáš Meško
    riaditeľ spoločnosti
    MôjDom štúdio, s.r.o.

    e-mail: [email protected]
    tel.: 0918 912 190

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Nižšia cena, rýchle vybavenie.

    Reakcia obchodu MoDoS.sk

    Ďakujeme za hodnotenie

    S pozdravom
    Tomáš Meško
    riaditeľ spoločnosti
    MôjDom štúdio, s.r.o.

    e-mail: [email protected]
    tel.: 0918 912 190

  • 10 %

    • nedodržaná dodacia doba (Dodanie od 1 do 3 týždňov)- čakám už mesiac a nič nekomunikujú
    • niečo sľúbia a nič sa nedeje

    Reakcia obchodu MoDoS.sk

    Vážený Anonymný užívateľ,

    kontaktujte ma prosím e-mailom alebo telefonicky, aby som vedel URGENTNE vyriešiť Váš podnet.

    Nech sa páči, moje kontaktné údaje:
    e-mail: [email protected]
    tel.: 0918 912 190

    Verím, že sa mi Váš podnet podarí vyriešiť k Vašej spokojnosti

    S pozdravom
    Tomáš Meško
    riaditeľ spoločnosti
    MôjDom štúdio, s.r.o.

  • Odporúča obchod

    90 %

    výborná komunikácia, ochota zatiaľ som spokojná

    Reakcia obchodu MoDoS.sk

    Ďakujeme za hodnotenie

    S pozdravom
    Tomáš Meško
    riaditeľ spoločnosti
    MôjDom štúdio, s.r.o.

    e-mail: [email protected]
    tel.: 0918 912 190

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Kvalitny tovar, rychle dodanie, komunikativnost predajcov
    • Vyborne ceny

    Ja som bola so vsetkym spokojna, vsetko prebehlo podla mojich predstav a urcite budem nakupovat aj nabuduce :)

    Reakcia obchodu MoDoS.sk

    Ďakujeme za hodnotenie

    S pozdravom
    Tomáš Meško
    riaditeľ spoločnosti
    MôjDom štúdio, s.r.o.

    e-mail: [email protected]
    tel.: 0918 912 190

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Vyborna komunikácia, telefonicky aj emailom
    • Ochota poradiť pri objednávke
    • Informovanie o stave objednávky
    • Rýchle doručenie ( pri objednaní uvedené 8-10 týzdňov a doručene presne o 7týždňov a 6 dní, hneď na 2.deň po informácií o naskladnení)
    • Ochotný a milý pán z prepravy

    Reakcia obchodu MoDoS.sk

    Ďakujeme za hodnotenie

    S pozdravom
    Tomáš Meško
    riaditeľ spoločnosti
    MôjDom štúdio, s.r.o.

    e-mail: [email protected]
    tel.: 0918 912 190

  • 10 %

    • veľký výber
    • dodacia doba
    • zlá komunikácia predajcu

    po 8 týždňoch čakania(pri dodacej dobe 6-10 týždňoch) Vám oznámia že sa doba predĺži o ďalšie 3 týždne.čakať na tovar 13 týždňov je trošku psycho...a to tam musíte najskôr zavolať aby vám to vôbec povedali.

    Reakcia obchodu MoDoS.sk

    Vážený pán Jozef,

    kontaktujte ma prosím e-mailom alebo telefonicky, aby som vedel URGENTNE vyriešiť Váš podnet.

    Nech sa páči, moje kontaktné údaje:
    e-mail: [email protected]
    tel.: 0918 912 190

    Verím, že sa mi Váš podnet podarí vyriešiť k Vašej spokojnosti

    S pozdravom
    Tomáš Meško
    riaditeľ spoločnosti
    MôjDom štúdio, s.r.o.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Prehľad stránok , doplnkov
    • Veľký výber odtieňov a tipov
    • Nenašiel som

    Výborný prehľad na stránke a vyber farieb a tipov
    Ochota komunikovať online

    Reakcia obchodu MoDoS.sk

    Ďakujeme za hodnotenie

    S pozdravom
    Tomáš Meško
    riaditeľ spoločnosti
    MôjDom štúdio, s.r.o.

  • 10 %

    • katastrofálna firma, kde nevie pravá ruka čo robí ľavá
    • nedvíhajú telefóny, nekomunikujú (keď už niekto zodvihne tak Vás zo 3-krát prepnú inde a nakoniec nevyriešite nič
    • oprávnenú reklamáciu neuznajú
    • zavádzanie, klamanie a nedostatočné informovanie
    • dodacia lehota je neuveriteľne dlhá

    Neodporúčam kúpiť nič

    Reakcia obchodu MoDoS.sk

    Vážený "Anonym",

    kontaktujte ma prosím e-mailom alebo telefonicky, aby som vedel URGENTNE vyriešiť Váš podnet.

    Nech sa páči, moje kontaktné údaje:
    e-mail: [email protected]
    tel.: 0918 912 190

    Verím, že sa mi Váš podnet podarí vyriešiť k Vašej spokojnosti

    S pozdravom
    Tomáš Meško
    riaditeľ spoločnosti
    MôjDom štúdio, s.r.o.

  • 10 %

    • - nedodrzana dodacia doba
    • - nekomunikuju
    • - nieco slubia co nezrealizuju

    Skutocne neodporucam tuto spolocnost. Komunikacia je velmi komplikovana, ochota nulova a dodavka trva uz treti mesiac, zatial sme dvere ani nedostali. Udajne uz budu len si musia naplanovat rozvoz.

    Reakcia obchodu MoDoS.sk

    Vážený "Anonym",

    kontaktujte ma prosím e-mailom alebo telefonicky, aby som vedel URGENTNE vyriešiť Váš podnet.

    Nech sa páči, moje kontaktné údaje:
    e-mail: [email protected]
    tel.: 0918 912 190

    Verím, že sa mi Váš podnet podarí vyriešiť k Vašej spokojnosti

    S pozdravom
    Tomáš Meško
    riaditeľ spoločnosti
    MôjDom štúdio, s.r.o.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dodaný na čas! Tak ako sme sa dohodli

    Reakcia obchodu MoDoS.sk

    Ďakujeme za hodnotenie

    S pozdravom
    Tomáš Meško
    riaditeľ spoločnosti
    MôjDom štúdio, s.r.o.

    e-mail: [email protected]
    tel.: 0918 912 190

  • 10 %

    • po rozbalení tovaru sme zistili, že tovar je polámaný
    • nulová ochota pri reklamácii
    • tovar mi bol dodaný o 3 týždne neskôr ako mal pôvodne prísť

    Táto firma už nikdy viac. Tiež zvažujem právne kroky proti tejto firme.

    Reakcia obchodu MoDoS.sk

    Vážený pán Alex,

    na začiatok sa ospravedlňujeme za vzniknuté komplikácie.

    Vašu sťažnosť evidujeme a budeme Vás v čo najkratšom čase informovať o navrhovanom spôsobe riešenia, k Vašej spokojnosti.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Za tovar som zaplatil 50% zálohu 10.01 a doteraz mi neprišla ani len objednávka do mailu. Komunikácia je uplne nulová, nikto nedviha telefony a keď mi dvihli tel., tak sa ma odporučili na neexistujúce čislo. Po opätovnom tel. kontakovaní mi sľúbili, že zistia, čo je s mojou objednávkou, ale samozrejme mi nikto nezavolal a tel. opäť nikto nedvíha.
    Otrasný obchod,otrasný prístup zamestnancov. Dufam len, že vrátia peniaze, čo som zaplatil.

    Reakcia obchodu MoDoS.sk

    Vážený pán Juraj,

    na začiatok sa ospravedlňujeme za vzniknuté komplikácie.

    Vašu sťažnosť evidujeme a budeme Vás v čo najkratšom čase informovať o navrhovanom spôsobe riešenia, k Vašej spokojnosti.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Žiadna komunikácia, po mesiaci nevedia ani nájsť objednávku,zvažujem trestné oznámenie pre podvod

    Reakcia obchodu MoDoS.sk

    Vážený zákazník,

    dovoľte, aby sme Vás informovali o stave Vašej objednávky zo dňa 10.12.2017.

    Termín dodania objednaného tovaru je 3 - 7 týždňov od termínu objednania, ale s výlukou termínu od 15.12 - 8.1.2018 (výrobná výluka), ktorý sa do termínu dodania nezaratáva. O čom ste boli písomne informovaný.

    Predpokladaný termín dodania, z pohľadu dnešného dňa (16.1.2018), by bol cca 7 týždeň (19-23.2.2018)

    Postup pri oslovení zákazníka:

    Štandardne tak robíme až v čase, keď je zrejmé, že dodávka k nám príde v dohodnutom čase na Slovensko, aby ste sa mohli aj Vy pripraviť na prevzatie tovaru...
    Ľutujeme, že ste sa možno nedokázali spojiť s našim predajcom, ale odporúčame, že na tento účel je k dispozícii aj e-mailový kontakt.

    Nie celkom rozumieme Vášmu tónu a spôsobu Vašej komunikácie na portále HEUREKA (hodnotenie našej spoločnosti), preto sa dôrazne ohradzujeme voči Vašim slovám o trestnom oznámení za nejaký podvod.... Aj keď chápeme Vašu netrpezlivosť, treba si taktiež uvedomiť limity pre svoje vyjadrenia, pretože takéto zverejnené vyhlásenia sú spôsobilé poškodzovať obchodné meno spoločnosti v očiach jej zákazníkov (spôsobuje to spoločnosti nemalú majetkovú, ako aj nemajetkovú ujmu) a sú najmä - jednoznačne neopodstatnené.

    Samozrejme, nás môžete kontaktovať aj telefonicky, ako aj na e-mailovom kontakte kedykoľvek a my budeme na Váš dopyt reagovať.

    Ďakujeme za pochopenie.

  • Odporúča obchod

    80 %

    • vyhodne ceny
    • doprava bola zdarma
    • dodacia doba mohla byt aj kratsia ako 8 tyzdnov, ale pri dverach a zarubniach je to asi obvykle
    • v balicku jednej zarubne chybalo prislusenstvo, na co som prisiel pomerne neskoro - za doobjednanie si nauctovali 8 Eur + 5 Eur za dopravu

    obchod je fajn, ale prekontrolujte si obsah balikov, lebo ked tam nieco bude chybat, zacvakate si