Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Ľutujem, že som si nepozrel recenzie na obchod.

    Neodporúčam, úplne sedí na túto spoločnosť už jedna zverejnená recenzia. Totálny nezáujem a neschopnosť zamestnancov vyriešiť reklamáciu. Prídu Vám po x týždňoch dvere, ktoré nepasujú a keď ich reklamujete zataja vám všetko a este vám aj klamú a povedia že ste si objednali zlý rozmer a bohužiaľ máte smolu a objednajte si nové na ktoré vám dáme malu zlavu alebo ,,šak si vysekajte zo steny“ ???????!!!!! potom prestali komunikovať. Vynáška ktorá je sľubovaná na ich stránke sa nekonala a vynosili sme si sami a dodanie že max do 8 týždnov ale predajca povedal že majú skúsenosť že aj skôr to býva. Nakoniec vyše 11 týždnov.

  • ľutujem, že som si nepozrela recenzie na obchod. ale moja chyba, mala ma už varovať komunikácia so zamestnancami. Cenu síce vedia ponúknuť najnižšiu, ale celý servis, ktorý táto "firma" ponúka, zatieni aj cenu. Poučenie, radšej si priplatím, ale inde budú so mnou aspoň komunikovať. Nie len zoberú peniaze a nie je o nich počuť týždne. Ja len dúfam, že keď dvere prídu, všetko bude v poriadku. Desí ma predstava, že by som s Modosom mala riešiť reklamáciu. Dúfam, že má lampáreň ešte otvorené, tí budú so mnou komunikovať. Zhrnutie: STRAŠNÉ, STRAŠNÉ A EŠTE RAZ STRAŠNÉ

  • v zivote nikdy MODOS. otrasna komunikacia . klamstvo priamo do oci a nepriznanie si chyby . ziadne naznaky riesenia reklamacie .
    neprofesionalny pristup. Ked uz clovek zaplati uz ich nezaujima. dodanie bolo o 3 tyzdne dlhsie ako slubovali .
    URCITE NIKOMU NEODPORUCAM RADSEJ POJDEM INDE .

  • V živote si tam už nič nekúpim.Kúpil som tam dvere do celého domu, boli milý a keď som po 2 mesiacoch reklamoval kľučku tak počúvam len samé výhovorky.Ubehli ďalšie 2 mesiace a nemám ani kľučku ani žiadnu odpoveď z ich strany.NEODPORÚČAM NIKOMU TENTO OBCHOD

  • Vážený zákazník,

    úvodom pár faktov:

    Vaša objednávka bola prijatá 9.8.2017. Tovar Vám bol doručený 12.10.2017. Len podotýkame, že na objednávku Vám bola udelená zľava vo výške cca 11 % ....
    Vy ste chcel uplatiť reklamáciu na dodaný tovar až po vyše 2 mesiacoch a to na mechanické poškodenia (dvere a zárubne), čo sme bohužiaľ nemohli uznať ako oprávnený nárok.

    Mrzia nás komplikácie, ktoré Vám vznikli s tovarom, a chápeme Vaše rozhorčenie, avšak spoločnosť nemôže rozumne prevziať zodpovednosť za mechanické poškodenia tovaru, ktoré sú Vami preukazované až po 2 mesiacoch od prevzatia tovaru, a mohli byť spôsobené treťou osobou (nie výrobcom, ani našou spoločnosťou).

    To, čo by sme Vám mohli ústretovo navrhnúť je, že by sme Vám mohli poskytnúť špeciálnu cenu za objednávku nového tovaru za ten poškodený.

  • Neuviedlo tam moje meno: Marcel Kováč

  • Dobrý deň, chcel by som informovať o správaní sa firmy voči zákazníkovi.

    Objednal som si vo Vašej firme dvere aj obložkové zárubne od firmy Voster. Moja prvá objednávka prišla o tri týždne neskôr ako mala, údajne boli poškodené nejaké dvere.(2 kusy). Stane sa, ale keď sa to stane udeje druhý-krát pri Vašej ďalšej objednávke a znova poškodené dva kusy tak to už je veľká náhoda. Po konzultácií so zamestnancom firmy Vám to preveria a zavolajú, ale nikto sa Vám už neozve. Volal som a až na 15-krát to niekto zdvihol a povedal, že preverí a zavolá, pochopiteľne nezavolal, tak voláte znovu a potom sa dozviete, že objednávka, ktorú ste mali mať už dávno doma, ktorá mala byť určite v piatok nieje ani ďalší utorok, lebo sa hľadá a v stedu Vám povedia, že ju ešte nedodali. Samozrejme že Vám predtým sľúbili jej dodanie minimálne 3-krát. Volám v stredu a povedia mi, že možno bude o týždeň. Aby toho nebolo málo tak rozbalím obložky, ktoré mi dodali neskôr (údajne boli poškodené) a oni sú zle vyrobené. A to ich, že vraj kontrolujú keď im prídu. Pokračujete ďalej a zistite, že máte dvoje dvere do zasúvacieho púzdra a na každých je iné madlo na uchytenie. Podotknem, že kvôli dvom objednávkam som volal už 70x. Strácam nádej, že sa niekedy dočkám. Objednávam denne množstvo vecí, ale toto sa mi ešte v živote nestalo. Poslal som reklamáciu a idem dúfať, že sa niečo vyrieši. Bohužiaľ, to zašlo priďaleko a zvažujem podanie na obchodnú inšpekciu, nakoľko nie som prvý. Som sklamaný že Vám niekto dodáva tovar na päť-krát a nakoniec sa to zase nepodarí.

  • Dobrý deň, chcel by som informovať o správaní sa firmy voči zákazníkovi.

    Objednal som si vo Vašej firme dvere aj obložkové zárubne od firmy Voster. Moja prvá objednávka prišla o tri týždne neskôr ako mala, údajne boli poškodené nejaké dvere.(2 kusy). Stane sa, ale keď sa to stane udeje druhý-krát pri Vašej ďalšej objednávke a znova poškodené dva kusy tak to už je veľká náhoda. Po konzultácií so zamestnancom firmy Vám to preveria a zavolajú, ale nikto sa Vám už neozve. Volal som a až na 15-krát to niekto zdvihol a povedal, že preverí a zavolá, pochopiteľne nezavolal, tak voláte znovu a potom sa dozviete, že objednávka, ktorú ste mali mať už dávno doma, ktorá mala byť určite v piatok nieje ani ďalší utorok, lebo sa hľadá a v stedu Vám povedia, že ju ešte nedodali. Samozrejme že Vám predtým sľúbili jej dodanie minimálne 3-krát. Volám v stredu a povedia mi, že možno bude o týždeň. Aby toho nebolo málo tak rozbalím obložky, ktoré mi dodali neskôr (údajne boli poškodené) a oni sú zle vyrobené. A to ich, že vraj kontrolujú keď im prídu. Pokračujete ďalej a zistite, že máte dvoje dvere do zasúvacieho púzdra a na každých je iné madlo na uchytenie. Podotknem, že kvôli dvom objednávkam som volal už 70x. Strácam nádej, že sa niekedy dočkám. Objednávam denne množstvo vecí, ale toto sa mi ešte v živote nestalo. Poslal som reklamáciu a idem dúfať, že sa niečo vyrieši. Bohužiaľ, to zašlo priďaleko a zvažujem podanie na obchodnú inšpekciu, nakoľko nie som prvý. Som sklamaný že Vám niekto dodáva tovar na päť-krát a nakoniec sa to zase nepodarí.

  • Ďakujem za Vašu anonymnú informáciu, avšak niesme si vedomí, že by sme používali fotografický materiál inej spoločnosti bez ich súhlasu.

  • Na internetovej stránke sa prezentujete našou predajňou, ktorej fotku ste si stiahli z nášho webu. Prosím o odstránenie tejto fotografie z vašej stránky. Ďakujem.

  • Michal Gondek:
    Dobrý deň p. Gondek.

    Dovoľte aby som sa v mene našej spoločnosti ospravedlnil.

    Komplikácie pri Vašej objednávke nás veľmi mrzia, ale pri Vašej objednávke sme narazili na problém pri konkrétnom výrobcovi posuvnej zárubne do púzdra, ktorého Ste si vybrali.
    Vašu objednávku sme u nás spracovali a odoslali do výroby, no výrobca bohužiaľ medzi časom ukončil výrobu zárubni pre posuvný systém v stene na mieru (dostupné sú len typizované hrúbky stien). Keďže Vaša hrúbka steny bola atypická nasledovalo jednanie s výrobcom, bohužiaľ bolo neúspešné. Vďaka tomu, že sa snažíme o maximálnu spokojnosť každého zákazníka sme sa rozhodli zárubňu upraviť vrámci našich možností našim montážnikom, aby sme vyhoveli všetkym Vašim predstavám a mali Ste tovar kompletný. Zárubňu sme objednali bez vypíleného otvoru no od potvrdenia objednávky ubehlo veľa času. Keď sa konečne daná zárubňa naskladnila, nasledovali hneď úpravy, ktoré ale neboli pre nás jednoduché, keďže niesme výrobca. Ešte raz pripomínam, že zárubňu sme pre Vás chceli vyriešiť aj keď bola atypická k Vašej maximálnej spokojnosti a v dobrom úmysle. Dňa 28.10.2016 sme u Vás vykonali montáž posuvných dverí spoločne s úpravami zárubne. Nakoľko však pri montáži bolo zistené, že budú potrebné nové časti zárubne, keďže púzdro je na SK normu, ale Váš otvor na SK normu nesedel, objednali sme nové časti zárubne. Hneď ako nám prídu na sklad, budú k Vám čo v najkratšom čase doručené spoločne s namontovaním.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme za komplikácie a ako kompenzáciu Vám službu montáže posuvných dverí v púzdre nebudeme účtovať a budete to mať od našej firmy zdarma.

    Prajem pekný deň

    S pozdravom,
    Vojtkuľák Matúš
    Riaditeľ

  • Dobry den,

    1.7.2016 sme od vas objednavali 15ks dveri s oblozkovymi zarubnami.

    Stav k 21.10. 2016
    13ks dveri uz bolo dodanych.

    2ks dveri stale nemame dodane.
    Dnes 21.10. to mali dojst namontovat a na poslednu chvilu vecer oznamia, ze nemozu lebo niekde nedokoncili zakazku a nemaju k dispozicii pilu.....

    Naratal som 113 dni, co je viac ako 16 tyzdnov.
    A vyzera, ze to bude este viac :-)

    Patrite medzi top-3 najhorsich dodavatelov, co sme na stavbe RD mali.

    Som zvedavy, ci pri najblizsom termine montaze zasa bude nejaka vyhovorka, alebo sa to konecne podari dorazit.

    Dakujem.

  • Igor Širka:

    Vážený pán Širka.

    Váš príspevok zo dňa 20. februára 2016 uverejnený v tejto diskusii momentálne preverujeme a prešetrujeme celú komunikáciu ohľadom Vašej objednávky.

    Vo veci riešenia Vášho problému sa Vám vyjadríme e-mailom aj formou odpovede v tejto diskusii.

    Prajem pekný deň

    --
    S pozdravom
    Tomáš Meško
    konateľ
    http://www.modos.sk/

  • Este v roku 2015 /9.12./ sme si objednali zasuvne dvere Ercado s obloz. zarubnou vratane ich montaze. Dodavka a montaz uvedenych dveri v nie malej hodnote bola prislubena v mesiaci januar 2016. Zial nestalo sa. Dlzka dodacej lehoty bola viac ako 11. tyzdnov, pricom sme ziadali klasicke dvere 80-tky a cuduj sa svete dna 20.2.2016 po niekolkonasobnom urgovani a slubovanej montazi s vyhovorkami dosli uvedene dvere i s montaznikmi avsak nie 80-tky ale 70-tky s odkazom na nejaku polsku normu ktora ma ako zakaznika vobec nezaujima nakolko zijem na slovensku a kupujem od slovenskej firmy.Samozrejme ze vsetko bolo male a zo zdovodnenia nedostatku ma skoro trafil slak nakolko veduci zam. firmy uviedli ze som odmietol meranie dveri, co sa vobec nezaklada na pravde. Poslal som foto dveri spalne, napisal som jasne ze sirka dveri je 80cm /80-tky/ tak neviem co chceli a co za 11. tyzdnov robili. Pracujeme v zahranici a 2x sme merali zbytocne cestu na Slovensko len z dovodu prislubenej montaze no montaznici nedosli ani len sa neunuvali zavolat. Vycerpali sme si zbytocne 2x, po tyzdni volna a preto zvazujem okrem odstupenia od zmluvy i dalsie pravne kroky. Citime sa podvedeni a preto uvedenu firmu nikomu nedoporucujem.