Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar ktorý som si objednal na stránke mal byť nový. Pri potvrdeni objednavky som zistil že ide o použitý tovar. Keď som urobil dotaz tak mi bolo napísané či som sa nepreklikal na použitý tovar. Samozrejme že som sa nepreklikal. Ako zákazník som bol teda uvedený do omylu. Preto som objednávku zrušil.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • tovar sa nenachádzal v predajni, bol v centrálnom sklade, jeho dovoz bol spoplatnený

    Tovar, ktorý nie je v predajni vám predajú s prirážkou za dopravu z centrálneho skladu

    Reakcia obchodu Alza.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za Vašu recenziu.

    V prípade ak sa daný produkt náchádza na predajni tak platba za dopravu Vám nie je účtovaná. Samozrejme akonáhle je potrebné daný produkt doručiť na pobočku, tak v tomto prípade sa účtuje poplatok za dopravu. Určite Vám odporúčame zakúpenie členstva Alzaplus+ pre dopravu zdarma na každé výdajné miesto.

    Ďakujem Vám za telefonické spojenie a verím, že Vás táto situácia neodradí pri budúcom nákupe.

    Ak máte ďalšie otázky alebo pripomienky, neváhajte nás kontaktovať na +421 2 5710 1800, prípadne mailom na [email protected].

    Prajem Vám pekný deň,
    Adrian, zákaznícky servis

    • Cez den objednas s hovno dostanes

    Reakcia obchodu Alza.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za Vašu recenziu.

    Je mi ľúto, že Vami vybraný produkt nebol k dispozícii a Vaša objednávka nemohla byť odoslaná.

    Zmena dátumu naskladnenia môže byť spôsobená viacerými faktormi vrátane neočakávaných problémov s dodávkou, zvýšeného dopytu alebo iných nepredvídaných okolností.
    Chápeme, že toto oneskorenie dodania výrobku môže byť pre Vás nepríjemné.

    Na základe telefonickej dohody som Vám zaslal na Vašu mailovú adresu možnú alternatívu produktu, ktorú mame k okamžitému odoslaniu.

    Veľmi sa vám za tieto nepríjemnosti ospravedlňujeme a pevne veríme, že v budúcnosti budete mať s nakupovaním v našom e-shope len pozitívne skúsenosti.

    Ak máte ďalšie otázky alebo pripomienky, neváhajte nás kontaktovať na +421 2 5710 1800, prípadne mailom na [email protected].

    Prajem Vám pekný deň,
    Adrian, zákaznícky servis

    • Zasa raz domýlená objednávka, zasa raz nesedeli objemy výrobkov tak ako uvádzali na webe

    Reakcia obchodu Alza.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za Vašu recenziu.

    Snažil som sa s Vami spojiť telefonicky ale žiaľ neúspešne. Na Vašu mailovú adresu som Vám zaslal bližšie informácie ohľadom doriešenie danej objednávky. Verím, že danú situáciu vyriešime v rámci Vašej spokojnosti.

    Za vzniknuté komplikácie s Vašou objednávkou sa Vám ospravedlňujeme a budeme radi ak situáciu čo najskôr vyriešime.

    Ak máte ďalšie otázky alebo pripomienky, neváhajte nás kontaktovať na +421 2 5710 1800, prípadne mailom na [email protected].

    Prajem Vám pekný deň,
    Adrian, zákaznícky servis

  • Neodporúča obchod

    10 %

    To, co alza deklaruje v reklame (vecer objednas,rano v alza boxe mas) nie je pravda. Vysvetlenie, ze objednane produkty boli na roznych skladoch, mna ako zakaznika nezaujima. Ak to nevedia vcas zabezpecit, nech to nereklamuju. Rovnako ako argument, ze darcekove balenie ( mimochodom dost drahe) moze navysit cas ovjednavky, je velmi slaby, okrem toho sa tato skuticnost nikde neuvadza.

    Reakcia obchodu Alza.sk

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši recenzi.

    Velice nás mrzí, že Vaše poslední objednávka nebyla doručena tak rychle, jak je uvedeno v naší reklamě. Rozumíme, že jste měla očekávání týkající se rychlosti doručení a je nám velice líto, že jsme tato očekávání nedokázali splnit.

    Rychlost doručení je pro nás důležitá a snažíme se zajistit co nejrychlejší doručení všech objednávek. Bohužel, ve Vaší objednávce se nacházel produkt, který se expedoval z jiného skladu a tím se termín dodání prodloužil.

    Neustále se tak snažíme zlepšovat naše procesy a minimalizovat podobné situace.

    Jelikož si Vás jako zákazníka velice ceníme, zaslali jsme Vám v rámci omluvy e-mailem dárkový poukaz na další nákup.
    Mohu Vás ujistit, že se jednalo o výjimečnou záležitost a věřím, že Vaše další objednávka proběhne v pořádku.

    V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů se na nás neváhejte obrátit skrze e-mail [email protected],
    nebo na sociálních sítích, ideálně na Messengeru a nebo také na nonstop lince +421 257 101 800.

    S přáním pěkného dne
    Daniela, péče o zákazníky

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Мне пришел товар в один бокс, а адрес дали другого бокса. Я звонила оператору бесполезно. В итоге ни посылки ни денег. Не рекомендую

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Nefunguje karbo bruska dimylo ako som zapol, a neviem ako treba reklamovať a poslať naspet

    Reakcia obchodu Alza.sk

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši recenzi.

    Mrzí nás, že Vám přišel nefunkční produkt a je tak nutné jej reklamovat.

    Na základě telefonického hovoru Vám zasílám podrobnosti k reklamaci, případně vrácení sortimentu:
    https://www.alza.sk/servis-v-alza-sk.

    Zakoupený produkt je možné odevzdat na jakékoli prodejně, případně jej zaslat na adresu, kterou naleznete v přiloženém odkazu.

    Velice se Vám za tyto potíže omlouvám a pevně věřím, že doručení Vašich budoucích objednávek proběhne již bez komplikací a dle Vašich představ.

    V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů se na nás neváhejte obrátit skrze e-mail [email protected],
    nebo na sociálních sítích, ideálně na Messengeru a nebo také na nonstop lince +421 257 101 800.

    S přáním pěkného dne
    Daniela, péče o zákazníky

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Únik osobných údajov. Práve po doručení tovaru z alza.sk na Alza pobočku mi začali chodiť podvodné SMS.

    Reakcia obchodu Alza.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za Vašu recenziu.

    Mrzí nás, že máte skúsenosť so zasielaním podvodných SMS správ.

    Na základe tejto situácie sme sa Vás snažili kontaktovať, no žiaľ neúspešne. Preverili sme odosielanie SMS a z našej strany Vám boli zaslané správy týkajúce sa len Vašich objednávok.

    Na Vašu e-mailovú adresu sme Vám zaslali správu s ďalším postupom k prevereniu tejto situácie.

    Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté nepríjemnosti a pevne veríme, že sme nestratili Vašu dôveru.

    Vaša spokojnosť je pre nás prioritou a budeme robiť všetko pre to, aby sme ju obnovili.

    Ak máte ďalšie otázky alebo pripomienky, neváhajte nás kontaktovať na +421 2 5710 1800, prípadne mailom na [email protected].

    Prajem Vám pekný deň,
    Annamária, zákaznícky servis

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Objednávka bola na doručenie tovaru na adresu a platba pri prevzatí tovaru.Zásielka však bola uložená do balikomatu
    !?

    Reakcia obchodu Alza.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujem vám za Vašu recenziu.

    Vzniknutá situácia nás mrzí, vieme ,že doručenie objednávky do balíkomatu nebol spôsob, akým ste si predstavovali doručenie Vašej objednávky. Pochybenie došlo pri preprave objednávky a následnym problémom pri doručení u prepravnej spoločnosti. Na základe telefonátu som Vám zaslal kompenzáciu na nasledujúcu objednávku.

    Verím, že táto situácia bola ojedinelá a v budúcnosti prebehnú všetky objednávky v rámci Vašej spokojnosti.

    V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na [email protected], na sociálnych sieťach alebo na našej nonstop infolinke +421 2 5710 1800.

    Prajem Vám pekný deň,
    Adrian, zákaznícky servis

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nevedia si usporiadať svoj bordel a potom rušia objednavky

    Reakcia obchodu Alza.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujem vám za Vašu recenziu.

    Vaša situácia s objednávkou nás mrzí, došlo k chybnému nastaveniu ceny daného produktu za čo sa Vám samozrejme ospravedlňujeme. Mrzí nás to, ale vzhľadom k objemu produktov, ktoré každý deň pridáváme na naše stránky, aby sme uspokojili čo najväčší počet zákazníkov, sa môže stať, že sa nám niečo nepodarí.
    Týmto by sme sa Vám radi ospravedlnili, že produkt za Vami objednanú cenu nedokážeme dodať.

    Ako ospravedlnenie Vám bola zaslaná kompenzácia na nasledujúcu objednávku, ktorá verím ,že prebehne v poriadku.

    V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na [email protected], na sociálnych sieťach alebo na našej nonstop infolinke +421 2 5710 1800.

    Prajem Vám pekný deň,
    Adrian, zákaznícky servis

    • tovar mi nereklamovali aj ked prisiel poskodeny

    Reakcia obchodu Alza.sk

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za Vašu recenziu.

    Vzniknutá situácia nás mrzí, podľa prezistených informácií bola reklamácia - vrátenie tovaru zamietnutá z dôvodu mechanického poškodenia. Na základe telefonátu sa pokúsim prezistiť bližšie informácie ohľadom danej reklamácie. Vieme, že daná situácie nie je príjemna a pre to sa pokúsime spraviť všetko pre Vašu maximálnu spokojnosť.

    Akonáhle získame bližšie informácie, budeme Vás kontaktovať na Vašu mailovú adresu.

    V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na [email protected], na sociálnych sieťach alebo na našej nonstop infolinke +421 2 5710 1800.

    Prajem Vám pekný deň,
    Adrian, zákaznícky servis

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 4 dni

    Kolobežka bola rozbalená a nesedelo 1 koliesko...vnučka bola veľmi smutná a my tiež...

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Doprava rýchla a široký sortiment

    Malovátka Bella pre deti stala okolo 10€ a niečo podobne som videla v Coop Jednote za 7€.

    Reakcia obchodu Alza.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu recenziu.

    Ospravedlňujeme sa Vám za to, že sme nenaplnili Vaše očakávania ohľadom ceny. Informácie ohľadom výhodnejších cien sme Vám zaslali na Vašu emailovú adresu.

    Ceny na našom e-shope sa dokážu meniť veľmi rýchlo a často na základe trhovej ceny. Ak Vám ceny nevyhovujú odporúčame Vám využiť službu garancie najlepšej ceny, vďaka ktorej viete tovar nakúpiť za výhodnejšie ceny.

    Viacej informácii ohľadom služby najdete na tomto odkaze: https://www.alza.sk/garancia-vyhodnej-ceny

    Verím, že s ďalšou objednávkou budete nadmieru spokojní.

    V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na [email protected], na sociálnych sieťach alebo na našej nonstop infolinke +421 2 5710 1800.

    Prajem Vám pekný deň,
    Dominik, zákaznícky servis

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Stôl mi prišiel absolútne v ničom zabalený a chránený. Je veľmi odraný, špinavý, aj v bazáre by som kúpila krajší za oveľa nižšiu cenu. Kreslá boli len v igelite a ten bol celý potrhaný, jedno kreslo má výlomený plastový roh. Úplná katastrofa. Nikdy viac. Cez iné internetové obchody som objednávala tiež už nadrozmerný tovar, ale vždy bol chránený a dôkladne zabalený. Jedno veľké sklamanie s Alza

    Reakcia obchodu Alza.sk

    Dobrý deň,

    Ďakujem vám za Vašu recenziu a taktiež za telefonát.

    Je nám veľmi ľúto, že ste dostali výrobok, ktorý neodpovedal novému produktu, ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti, ktoré Vám to mohlo spôsobiť. Vaša spokojnosť s našimi produktmi je pre nás veľmi dôležitá a mrzí nás, že tentoraz sme nesplnili Vaše očakávania.

    Chápeme Vaše sklamanie a chceme urobiť všetko pre to, aby sme situáciu napravili. Na základe tohto prípadu som Vás kontaktoval prostredníctvom e-mailu, aby ste nám poskytli viac informácií o stave výrobku.

    Po obdržaní Vašej odpovede budeme celú situáciu riešiť so zodpovedným oddelením a verím, že všetko vyriešime k Vašej spokojnosti.

    Ak výrobok nebude vyhovovať vašim potrebám, môžete samozrejme odstúpiť od kúpnej zmluvy a výrobok nám vrátiť, v takom prípade vám vrátime peniaze.

    V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať na [email protected], na sociálnych sieťach alebo na našej nonstop infolinke +421 2 5710 1800.

    Prajem Vám pekný deň,
    Adrian, zákaznícky servis

    • Meškanie tovaru

    Reakcia obchodu Alza.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu recenziu.

    Mrzí nás, že došlo k oneskorenému doručeniu Vašej objednávky, každú objednávku sa snažíme doručiť v slúbenom čase. Oneskorenie spôsobili komplikácie v expedícií.

    Na základe telefonickej dohody som Vám zaslal kompenzáciu za komplikácie s doručením na nasledujúcu objednávku. Verím, že podobnú skúsenosť s nákupom na Alze už nezažijete.

    Budeme radi ak Vás v budúcnosti budeme môcť presvedčiť, že nám záleží na Vašej spokojnosti, ktorá je pre nás prvoradá.

    Ešte raz sa Vám ospravedlňujem za komplikácie s doručením a budem rád, ak nám aj naďalej zachováte Vašu priazeň.

    Ak máte ďalšie otázky alebo pripomienky, neváhajte nás kontaktovať na +421 2 5710 1800, prípadne mailom na [email protected].

    Prajem Vám pekný deň,
    Adrian, zákaznícky servis

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Alza najskôr termín dodania a posunula o 1 deň. Následne odložila dodanie na neurčito. Potom mi oznámila nový termín. Ten prekvapivo nedodržala a čuduj sa svete opäť ho odložila na neurčito. Čiže po 8 dňoch som na tom horšie ako na začiatku. Nemám peniaze a netuším kedy mi bude tovar doručený. V poslednej dobe som tu dosť nakupoval aj napriek vysokým cenám, lebo som mal pocit že pristupujú k objednávkam zodpovedne a oplatí sa priplatiť. Už si to nemyslím. Ďalší nákup starostlivo zvážim. Sú aj serióznejšie a pritom lacnejšie obchody.

    Reakcia obchodu Alza.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu recenziu.

    Je mi ľúto, že výrobok, ktorý ste si vybrali, nebol k dispozícii a nebolo možné odoslať Vašu objednávku.

    Zmena dátumu naskladnenia môže byť spôsobená viacerými faktormi, vrátane neočakávaných problémov s dodávkou, zvýšeného dopytu alebo iných nepredvídaných okolností.
    Chápeme, že toto oneskorenie dodania výrobku môže byť pre Vás nepríjemné.

    Na základe našej telefonickej dohody preverujem termín dostupnosti daného produktu, akonáhle získame bližšie informácie budeme Vás kontaktovať.

    Veľmi sa vám za tieto nepríjemnosti ospravedlňujeme a pevne veríme, že v budúcnosti budete mať s nakupovaním v našom e-shope len pozitívne skúsenosti.

    V prípade akýchkoľvek otázok alebo problémov nás neváhajte kontaktovať prostredníctvom e-mailu [email protected],
    alebo na sociálnych sieťach, ideálne na Messengeri alebo na našej 24-hodinovej infolinke +421 257 101 800.

    Prajeme vám pekný deň
    Adrian, oddelenie starostlivosti o zákazníkov

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Personal

    Viem,ze v cene zakupeneho tovaru nebola pomoc s tovarom - donauta. Avsak opytat sa zeny, ci to zvladne, alebo ci nema aspon nieco pridrzat, by bola slusnost. Nejaka zakoadna etiketa nepisana. Pan vyzeral ako silny muz, brada… no cisty vyzor drevorubaca a myslela som si, ze chlap je napomocny po celenstarocia slabsim jedincom. To sr bol dost velky, opytala som sa, ci je to tazke - nie pani. Uprimne, bolo to nie lahke a dost velke. Samozrejme rozumiem, ze to mozno mate aj zakazane, ale aspon naznak poci by som bola prijala. Pracovala som v sieti, kde sme prechadzali skoleniaki, ako sa spravat k zakaznikom a urcite tieto elementarne zrucnosti by dnes uz mali byt samozrejmostou.
    Tovar inak v poriadku. Dakujem

    Reakcia obchodu Alza.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu recenziu.

    Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté komplikácie s prevzatím objednávky, každému zákazníkovi sa snažíme ulahčiť priebeh vyzdvihnutia objednávky pre maximálnu spokojnosť. Pokúšal som sa s Vami spojiť telefonicky ale neúspešne. Žiaľ v prípade ak sa na predajni nachádza jeden pracovník, tak nemá povolenie na opustenie danej predajne.

    Avšak vieme, že pomoc s naložením objednávky by Vám ulahčilo vyzdvihnutie objednávky a preto som Vám ako ospravedlnenie zaslal kompenzáciu na nasledujúcu objednávku.

    Verím, že pri nasledujúcej objednávke prebehne všetko v poriadku a pre vyzdvihnutie objednávky budete chodiť s radosťou.

    Ak máte ďalšie otázky alebo pripomienky, neváhajte nás kontaktovať na +421 2 5710 1800, prípadne mailom na [email protected].

    Prajem Vám pekný deň,
    Adrian, zákaznícky servis

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pri objednávke zajtra ráno bude na predajni a na druhý deň keď som tovar potreboval v ten deň mi prišla správa že až na ďalší deň bude dodané len klamlivá reklama čo chodí

    Reakcia obchodu Alza.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu recenziu.

    Ohľadom danej situácie som sa Vás snažil kontaktovať no žial neúspešne. Naša kampaň „do polnoci objednáš ráno v AlzaBoxe máš!“ garantuje zákazníkom rýchlosť doručenia v závislosti na regióne do 10:00 alebo 12:00, pokiaľ objednávka bola vytvorená predchádzajúci deň do 23:59. Táto služba sa vzťahuje len na produkty, ktoré sú označené logom danej kampane v jednotlivých kategóriach.

    Vaša objednávka obsahuje tento produkt, ale žiaľ doručenie bolo zvolené na pobočku, na ktorú sa táto kampaň nevzťahuje. Chápeme. že táto situácia môže byť sklamaním a ospravedlňujeme sa Vám za prípadné nepríjemnosti.

    Pokiaľ preferujete doručenie na ďalší deń, odporúčame Vám voliť dopravu na AlzaBox.

    Ak máte ďalšie otázky alebo pripomienky, neváhajte nás kontaktovať na +421 2 5710 1800, prípadne mailom na [email protected].

    Prajem Vám pekný deň,
    Dominik, zákaznícky servis

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi bol doručený otvorený. Platba bola zablokovaná a objednaný nový tovar. Pri doručení nového tovaru som musela nanovo zaplatiť. Vraj mi budú peniaze vrátené do 2 až 5 dní. Už prešlo viac ako 5 dní a peniaze nie sú vrátené. Takže za tovar v hodnote 120 EUR som zaplatila 240 EUR. Okrem toho arogantne správanie predavača Rudolfa v pobočke Petržalky bez ospravedlnenia a hľadania riešenia bolo veľmi nepríjemné. Pokazená oslava narodenín dcéry bez darčeka lebo sme čakali na doručenie nového. Veľmi nepríjemná skúsenosť. A ešte ďaľší môj čas kedy budem riešiť vrátene peňazí. Čistá hrôza takýto prístup.

    Reakcia obchodu Alza.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu recenziu.

    Veľmi sa Vám ospravedlňujeme za vzniknutú situáciu. Ďakujem Vám za telefonické spojenie ohľadom daného problému.

    Mrzí nás, že ste mali takúto negatívnu skúsenosť s naším personálom. Vaša spokojnosť je pre nás veľmi dôležitá a preto budeme pracovať na tom, aby sa situácia už neopakovala.

    Situáciu ohľadom platieb som Vám preveril a objasnil. Pôvodná platba za produkt Vám bola omylom systémom refundovaná späť na Váš účet a preto bolo potrebné novú objednávku znovu uhradiť. Vrátenú platbu sme spoločne vyhľadali počas telefonického hovoru. Refundované platby fungujú tak, že sa pripisujú spätne k dátumu úhrady objednávky, čiže vo výpise uvidíte prijatú a odchádzajúcu platbu naraz.

    Prosím za komplikácie príjmite ako ospravedlnenie darčekový poukaz na ďalší nákup, ktorý sme Vám zaslali na Vašu emailovú adresu.

    Ak máte ďalšie otázky alebo pripomienky, neváhajte nás kontaktovať na +421 2 5710 1800, prípadne mailom na [email protected].

    Prajem Vám pekný deň,
    Dominik, zákaznícky servis

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi došiel, ale neúplný. Nedodali mi nabíjačku k mobilnému telefónu.

    Reakcia obchodu Alza.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu recenziu.

    Mrzí nás, že sme nenaplnili všetky Vaše očakávania. Ohľadom vysvetlenia situácie sme sa Vás snažili kontaktovať telefonicky, ale žiaľ neúspešne, čiže sme Vám ho zaslali na Vašu emailovú adresu.

    Nabijacie adaptéry sa bohužiaľ už k mobilným telefónom nedodávaju od samotného výrobcu. Výrobci sa tak rozhodli z dôvodu ekológie a predpokladu, že zákazník nabíjací adaptér už vlastní. Samozrejme výrobcovia berú do úvahy aj náklady, vďaka ktorým mobilný telefón môže byť o niečo lacnejší bez adaptéru.

    Verím, že Vám táto situácia nezmení Váš pohľad negatívne na náš e-shop.

    Ak máte ďalšie otázky alebo pripomienky, neváhajte nás kontaktovať na +421 2 5710 1800, prípadne mailom na [email protected].

    Prajem Vám pekný deň,
    Dominik, zákaznícky servis