Heureka.sk - nákupný radca

Alza.sk

94%
Zákazníkov odporúča obchod
Za posledných 90 dní

Diskusia Alza.sk

Opýtajte sa na čokoľvek, čo Vás zaujíma ohľadom obchodu Alza.sk.
Nezabudnite, že za svoje príspevky nesiete zodpovednosť. Vyvarujte sa prosím nepodloženým informáciám a vulgarizmom, takéto príspevky môžu byť vymazané. Prevádzkovateľ serveru nenesie zodpovednosť ani neručí za pravdivosť prezentovaných informácií v diskusiách.

Diskutovať o obchodu Alza.sk môžu len prihlásení užívatelia. Prihlásiť sa

Príspevky emailom

Pre príjem príspevkov emailom, kliknite na tlačítko "Prihlásiť".

Nájdených: 149 příspěvků (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 3 4 5 ... 8 Ďalšie »
pridané včera, 20:25 reagovať

Všetci vravia že alza je drahá. ale podla mna nie. majú super zákaznícky servis a navyše ak majú prebiehajúcu akciu alebo zlavový kód ktoré mimochodom najdete tu http://zlavovekody.sk/web/alza-sk/
tak kúpite lacnejšie ako na iných eshopoch.

Avatar používateľa

Jaroslav Randis

, 0b
Bratislava
pridané 19. mája 2016 reagovať

kedysi som kupoval elektro len v alze, tomu je koniec odkedy za osobné vyzdvihnutie pýtajú 1euro. vrchol chamtivosti. radsej kupim za drahšie inde akoby som alze mal dávať to nezmyselné 1 euro.

Avatar používateľa

Alza.sk

, 0b
pridané 21. marca 2016 reagovať

sepilko: Dobrý den,

odkaz na recenzi se zde nepropsal. Mohu Vás poprosit, abyste nám ji zaslal na stiznosti@alza.cz ?

S úctou,
Petra, péče o zákazníky.

Avatar používateľa

sepilko

, 0b
pridané 18. marca 2016 reagovať

Alza.sk: je moja recenzia vulgarna a mimo zbozi ? prilozil som odkaz aka je recenzia na heureke . Ta ista kopia sla aj na alza.sk

Avatar používateľa

Alza.sk

, 0b
pridané 17. marca 2016 reagovať

sepilko: Dobrý den,

recenze jsou schvalovány postupně a připisují se i do 14dníod jejich napsání. V případě vulgarit a informací mimo zboží je kolegové neuveřejňují.

S pozdravem,
Petra, péče o zákazníky.

Avatar používateľa

sepilko

, 0b
pridané 17. marca 2016 reagovať

DOBRY DEN.. CHCEM UPOZORNIT ZE ALZA NEZVEREJNILA MOJU RECENZIU NA ICH OBCHODE.KUPOVAL SOM TLACIAREN
https://www.alza.sk...

TU JE RECENZIA :
http://multifunkcne-zariadenia.heureka.sk...

TAKZE POZOR .ALZA SI TRIEDI RECENZIE.HLAVNE U PRODUKTOV KTORE CHCE SAMA PREDAT !!

Avatar používateľa

Alza.sk

, 0b
pridané 10. marca 2016 reagovať

Dobrý deň, Karin, vzniknutá situácia ma mrzí. Na stránke www.alza.sk máme uvedený kontakt na naše callcentrum 02 5710 1800. V prípade otázok Vám veľmi rád odpoviem na emaily stiznosti@alza.cz.

Prajem Vám pekný deň,
Fabián, péče o zákazníky

Avatar používateľa

Karin

, 0b
pridané 10. marca 2016 reagovať

Len raz som si objednala nieco z Alzy cez internet, zaplatila som online a ani mi to nedoslo... Ked som sa ich snazila kontaktovat, nepodarilo sa mi to, sice maju na stranke vselijake formulare, maju v nich zmatok, nemali tam "formular na moj problem". Bola som sa spytat este v decembri na predajni, predavac ma nevedel odkazat na ziadnu infolinku a povedal, ze sa mi ohladom mojej veci urcite ozvu, je polovica marca a ziadny telefon/ mail som neobdrzala.
V Alze nebudem nakupovat uz nikdy viac.
Kamarat si kupil v Alze pocitac, ktory sa mu po par dnoch pokazil a mal dost problemy s reklamaciou.
Alze je velmi neseriozna firma.

pridané 2. marca 2016 reagovať

Ja s nákupom na Alza.sk mám pozitívne skúsenosti. Navyše majú kopec akcií aj teraz je tam nejaka 40€ zľava ak by niekto chcel tu si o tom prečíta viac http://zlavovekody.sk/web/alza-sk/

Tovar mi došiel v pohode akurat kurier ktorý mi doniesol balík bol arogantný ale to bohužial predajca neovplyvní. Nákup odporúčam

Avatar používateľa

vlaha

, 0b
pridané 17. februára 2016 reagovať

Alza.sk: Vaša odpoveď ma len utvrdila v názore, že hodnotenia alzy.sk v recenziách sú neobjektívne a zavádzajúce a neodporúčam kupujúcim sa nimi riadiť.Viac tu:http://v-hano.webnode.sk...
Taktiež by vás malo zaujímať prečo je tu na tejto stránke toľko kritiky na alzu.sk. a v recenziách vás chvália. Nie je to divné? Mimochodom na moju už druhú sťažnosť , ktorú som podal 8.2.2016 ste mi do dnes neodpovedali.Na prvú zo štyroch bodov ste mi dokázali odpovedať len na jeden.Takto si záujem o zákazníkov nepredstavujem. A práve ste jedného stratili.

Avatar používateľa

Alza.sk

, 0b
pridané 17. februára 2016 reagovať

vlaha: Dobrý den,

velmi se omlouvám za vzniklé nedorozumění a nepřesnou předchozí informaci. Portálu Heureka.sk předáváme veškeré podklady k uzavřeným objednávkám - tím je zajištěna objektivita.

Těsně před Vánoci bylo množství objednávek tak vysoké, že by posílat veškerá data bylo systémově zahlcující. Proto byla zcela výjimečně data zasílaná náhodným výběrem, který taktéž zajišťuje objektivitu. Pro upřesnění, data jsou Heuréce poskytovaná hned v den vytvoření objednávky, tedy ani my nemáme v té době informace o spokojenosti zákazníka s nákupem.

K tomu interním pravidlem Heuréky je, že je zákazník osloven hodnocením konkrétního obchodu vždy maximálně jednou za 6 měsíců. Tedy i odtud může pramenit, že jste neobdržel dotazník k hodnocení.

Děkuji za pochopení a přeji pěkný den,

Michaela, péče o zákazníky

Avatar používateľa

vlaha

, 0b
pridané 6. februára 2016 reagovať

Dostal som oficiálnu odpoveď zo samotnej alzy prečo som ich nemohol ohodnotiť na stránke heureka.sk/ recenzie. Citujem:Dobrý den,děkuji za Vaši zprávu a omlouvám se za tuto situaci, kterou popisujete.
Případ jsem pro Vás ověřila na našem IT oddělení a podařilo se mi získat další informace. Dle dostupných informací tento email posílá sama Heuréka, ale jen v případě, že jsme Heuréku notifikovali o prodeji. Neposíláme ale notifikace o všech prodejích, ale jen o omezeném počtu náhodného výběru (kvůli zahlcení).
Děkuji za pochopení a přeji pěkný zbytek dne.Koniec citátu.
Pochopil som to tak , že samotná Alza si vyberá ktorý kupujúci môže ohodnotiť ich obchod. Tak toto s objektivitou a serioznosťou nemá nič spoločné.
Viac tu:http://v-hano.webnode.sk...

Avatar používateľa

Miloš

, 0b
pridané 29. januára 2016 reagovať

Alza.sk: Dobry den, vyplnil som formular aj som volal na tel. co je na alza.sk stale ziadna odozva cislo objednavky : 157661290 prosim o doposlanie i5 intel 4460 , za tovar bolo riadne zaplatene ..

Avatar používateľa

Alza.sk

, 0b
pridané 28. januára 2016 reagovať

Miloš: Dobrý deň, reklamáciu dodávky (obsahu balenia) prosím nahláste cez náš Kontaktný formulár - https://www.alza.sk/kontakt, časť "Reklamácia tovaru alebo zásielky" s upresnením "Nekompletná alebo poškodená zásielka".

Avatar používateľa

Miloš

, 0b
pridané 27. januára 2016 reagovať

Objednal som si komponenty na PC a prisli ked som bol v praci tak ich prevzal otec.Samozrejme ich neskontroloval dokladne a chybal tam procesor. Nebol pribaleny v skatuli.

Ako to mam riesit ? poprosil by som kontakt popripade kontakt mailom.. vopred dik

Avatar používateľa

Tomas

, 0b
pridané 25. januára 2016 reagovať

15 Januara som si objednal komponenty na pocitac, preslo 10 dni a pani na infolinke mi povedala, ze polku veci na sklade ani nemaju... Nikdy som s nimi nemal jediny problem, teraz si uz ale rozmyslim, ci tam este niekedy nieco objednam.

btw na elektronicku formu nikto neodpoveda, nikto zakaznika neinformuje, ze tovar vam neposlu, ciste zavadzanie zakaznika s dostupnostou tovaru.

Avatar používateľa

Majo

, 0b
pridané 16. januára 2016 reagovať

Cakal som vo výdajni na tovar 40 minút. Kedže sa číslo mojej objednávky nie a nie zobraziť, tak som prišiel k pracovníčke a ukázal som jej číslo objednávky. Išla do skladu a doniesla mi tovar. Proste zabudli na mňa. Takže aj takéto veci sa stávajú, mantáci sa nájdu všade.

Avatar používateľa

Majo

, 0b
pridané 16. januára 2016 reagovať

Alza má široké spektrum tovaru za výborné ceny. Mám však výhrady voči informovanosti personálu. Poukazujem teraz na centrálu na Prievozskej 18 v Bratislave. Robia tam ľudia, ktorí majú len všeobecné znalosti o produktoch. Chýbajú tam špecialisti, ktorý by dokázali podať plnohodnotné informácie, vysvetliť každý detail o produkte. Uvediem aj konkrétny príklad. Potreboval som vybrať autorádio so zabudovanými 3-mi ISO konektormi, aby pasovali do môjho auta. Zo 4 zamestnancov mi ani jeden nevedel poradiť, ktorá značka má v sebe tie tri ISO konektory. Dokonca sa jeden pýtal, čo je to vlastne. Obchod by mal prihladať aj na tú odbornú stránku zamestnancov, pretože si myslím, že tam robia diletanti.

pridané 14. januára 2016 reagovať

Objednal som si komponenty do nového počítača a ani po dvoch týždňov mi nič neprišlo, popritom boli všetky komponenty "Na sklade" až na pamäte RAM, ktoré boli "Na ceste"... Čakal som maximálne týždeň a nie 2 týždne som už musel čakať a ešte jeden budem musieť... Ešte ani takmer žiadne podrobnejšie informácie ohľadne mojej objednávky som nedostal, ani keď som im napísal dotaz mi odpoveď neprišla ani po 3 dňoch. Niečo hrozné!

Avatar používateľa

Peter

, 0b
pridané 13. januára 2016 reagovať

keď som reklamoval písomne neprišla nijaká odpoveď. Tak som zavolal, na celé čekoslovensko majú asi len jednu asistentku, takže zavoláte na automat. Ste piaty v poradí . . štvrtý . . tretí atď. keď sa dostanete na radu, tak s vami hovorí veľmi milý asistent ktorý, ale nič nevybaví a nič nevie.
Len vás ubezpečuje, že všetko bude v poriadku. A najlepší fór bol keď prišiel účet za telefón. Tí bastardi si vypýtali 5 Eur za to, že som čakal na linke keď mali obsadené !!!! To je svinstvo ! Od alzy už nikdy viac nič nekúpim ! Doporučujem si s nimi nešpiniť ruky.

Nájdených: 149 príspevkov (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 3 4 5 ... 8 Ďalšie »