Heureka.sk - nákupný radca

Alza.sk

96%
Zákazníkov odporúča obchod
Overené zákazníkmi

Diskusia Alza.sk

Opýtajte sa na čokoľvek, čo Vás zaujíma ohľadom obchodu Alza.sk.
Nezabudnite, že za svoje príspevky nesiete zodpovednosť. Vyvarujte sa prosím nepodloženým informáciám a vulgarizmom, takéto príspevky môžu byť vymazané. Prevádzkovateľ serveru nenesie zodpovednosť ani neručí za pravdivosť prezentovaných informácií v diskusiách.

Diskutovať o obchodu Alza.sk môžu len prihlásení užívatelia. Prihlásiť sa

Príspevky emailom

Pre príjem príspevkov emailom, kliknite na tlačítko "Prihlásiť".

Nájdených: 111 příspěvků (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 3 4 5 ... 6 Ďalšie »
Avatar používateľa

Alza.sk

, 0b
pridané 21. júla 2015

Jaroslav: Dobrý deň, ak problém so stiahnutím zakúpenej licencie pretrváva, prosím, kontaktujte nás priamo prostredníctvom nášho Kontaktného formulára na https://www.alza.sk/kontakt. Ďakujeme

Avatar používateľa

Jaroslav

, 0b
pridané 15. júla 2015

Dobrý deň. Pred dvoma dňami som si zakúpil PC hru Heroes of Might and Magic V Gold, zaplatil som to elektronicky, potvrdenie o zaplatení mám vo formáte pdf k dispozícií... Na stránke s produktom (hry) sa nachádza toto:
http://s15.postimg.org...
Keď chcem prejsť na odkaz "elektronické licencie" tak ma to presmeruje sem:
http://s15.postimg.org...
Keď sa manuálne dostanem k tej hre v časti "Moja knižnica" tak mi to vypíše takúto správu:
http://s15.postimg.org...
V sekcií licencie takisto nič nemám. Takže moja otázka je, či ešte mám šancu uvidieť zakúpený tovar :) Nemyslím si, že sťahovanie licencie môže trvať viac ako 2 dni!

pridané 7. júla 2015

Jarmila: Presne tak!!!

pridané 7. júla 2015

Denisa Hlaušková : A mimochodom ked som chcela tovar vratit (cez internet) ked som docitala e-mail ze pride v stredu, tak mi tam pisalo ze chybny tovar!! Postupovala som presne podla instrukcii (ako sa ma spravne tovar vratit)!! Zbytocne vyhodene peniaze..

pridané 7. júla 2015

Najhorší internetový obchod!!! Raz som si objednala vodeodolný kryt s tym že bola sobota a potrebovala som ho do utorka vecer..bolo mi jasne ze mi ho nezaslu hned, tak som tam volala ci by mi nestihol prijst do utorka vecer..povedali ze ak si ho hned objednam, tak mi stihne prijst. Tak som si ho okamzite objednala, prisla mi faktura ze mi prijde v utorok okolo 17:30..v utorok rano som si este raz preistotu ten e-mail kontrolovala a presne vtedy mi prisla dalsia faktura, ze dodacia doba na cetralu, bude zajtra..vdaka tomuto som mala vyhodene peniaze a z dovolenky nic..chcem poukazat na NESCHOPNYCH LUDI za telefonom. Ked chce clovek poradit tak uz ani neviem komu zavolat lebo tam su ludia ktory tam "asi nepracuju a nepoznaju kedy sa dodavaju tovary"..predtym ako som im volala tak som si aj myslela ze by to asi uz neprislo ale ten pan za telefonom povedal opak..opak vsak bol pravdou. Dalej som si este davnejsie objednala iPhone 5s (januar 2015). Po 6 mesiacoch mi nehorazne seka, audio mi niekedy vypadava, nenormalne rychlo sa vybija a to nemusim byt na internete ci pocuvat hudbu. Za tieto skusenosti davam alze 0/100 bodov. V ziadnom pripade NIKOMU neodporucam!! Velmi nekvalitne veci a nevedia vam odpovedat na NORMALNU otazku!!! Mam aj viac skusenosti o kvalite napr. pocitac, kamera a navigacia so starou aktualizaciou systemu a ciest.
Nekupovat nic!!!!!

Avatar používateľa

Lyall

, 0b
pridané 13. mája 2015

Prosim Vas, ked je pri tovare na alza.sk napisane, ze doprava zdarma, tak aky druh dopravy mam vybrat aby mi to nenahadzovalo cenu dopravy k cene tovaru? Ked zvolim UPS alebo Postu, tak mi to vzdy nahodi cenu, a ked zvolim, ze spôsob dopravy necham na Alze, bojim sa, ze ked pride kurier vypyta si peniaze za tovar.

pridané 4. mája 2015

neodporucam nakup v alze nikomu kupil som notebook asi 2 tyzdne do zadu dosiel mi do 24 hodin ale zacal sa rychlo kazit taze neodporucam alzu nikomu chcel som kupit este jeden notas ale som si to rychlo rozmyslel ked ho dam reklamovat a zas sa pokazi budem to inak riesit

pridané 14. apríla 2015

Je tu veľa neprajných komentárov tak by som chcel uviesť jeden, ktorý bude vyzerať inak. V Alze som nakúpil už veľa produktov a viem prečo. Nikdy som nemal problém s dodaním ani s reklamáciou. Čo sa týka cien radšej si priplatím za istotu, že tento obchod neskrachuje skôr ako sa mi produkty pokazia a potom mi ich nebude mať kto vyreklamovať. Okrem toho je veľkým plusom, že keď sa mi niečo pokazí nemusím to posielať neviem kam do Trámtárie. Stačí tovar odviezť na pobočku v mojom meste a o ostatné sa stará Alza.

Som si istý, že skúsenosti ľudí sa od tej mojej líšia ale nemalo by to tu vyzerať tak jednostranne. Som spokojný so službami, ktoré mi boli zatiaľ poskytnuté a nemám žiadne výhrady.

Stalo sa pár kixov, ktoré sa stať nemuseli ale všetko sa vyriešilo a nakoniec som bol vždy spokojný.

Ako príklad uvediem to, že raz keď som si objednával jednu lacnejšiu Smart TV Orava tak som si k nej objednával držiak na stenu, o ktorom bolo v popise napísané, že na túto TV sedí. Okrem toho som písal na podporu aby som si tento údaj overil a odpísali mi, že naozaj pasuje a nemám sa čoho báť. Keď však držiak prišiel zistil som, že nepasuje a tak som musel zakúpiť iný v Datarte. Držiak je ale veľmi kvalitný a nakoniec som ho použil na uchytenie monitora takže tak. Vlk sa nažral a koza ostala celá.

Avatar používateľa

zdeno

, 0b
pridané 15. marca 2015

Zákazník zakúpi tovar a/alebo služby na www.alza.sk v minimálnej hodnote 40 € vr. DPH v období od 9. 2. do 22. 3. 2015; tj. v rámci jednej transakcie zakúpi tovar a / alebo služby v celkovej minimálnej hodnote 40 € vr. DPH na jeden daňový doklad

***

Avatar používateľa

zdeno

, 0b
pridané 14. marca 2015

40€ je podvod kym vám príde zľava 5x to zdrazie

Avatar používateľa

Jarmila

, 0b
pridané 28. februára 2015

Nikdy viac .zakaznicky servis jedna velka nocna mora .

pridané 14. februára 2015

V Alze som už 2x reklamoval mobilny telefon teraz sa mi znova začal kaziť ked sa mi pokazi a pojdem ho reklamovať po 3x vrátia mi peniaze alebo kedy mi vratia peniaze už sa mi nehce s nimi naťahovať..

Avatar používateľa

robocop

, 0b
pridané 11. februára 2015

Prvy a posledny krat som chcel v alze kupit, deklaruju dodaciu dobu na stranke, potvrdi vam to aj operator a nakoniec nic nechodi tak vam dalsi operator povie pride to o dalsi tyzden, a ked sa nepaci tak stornujte objednavku.

pridané 9. februára 2015

Kúpil som tovar ktorý bol "rozbalený za účelom prezentácie". Pri preberaní zásielky som zistil že balenie neobsahuje všetko čo výrobca deklaruje. Popis na stranke eshopu alza.sk sa nezhoduje s tým čo popisuje výrobca Cena výrobku sa zmenila zo dňa na deň.

Tolko recenzia.

Avatar používateľa

Peter Gbk

, 0b
pridané 17. januára 2015

neviem či sú tí ludia ktorí tu nakupujú a ešte tvrdia že je to tu lacné takí tupí a leniví ale je mnoho obchodov ovela lacnejších s rovnakými sluzbami. toto je predražený obchod aj s reklamáciami je problem. toľko k Alze

pridané 16. januára 2015

Nikdy viac nekúpim niečo v Alze.
Na reklamáciu čakám už viac ako mesiac.
Dodanie tovaru trvalo 7 prac. dní - tovar bol na sklade a doprava bola kurierskou službou.
Neodporúčam nakupovať v tomto e-shope .

Avatar používateľa

Martin

, 0b
pridané 6. januára 2015

Neodporúčam. Objednal som si tovar ktorý mal byt na druhý deň o 18-tej na centrále v BA. Keď som sa konečne po 20-tich minútach dovolal na infolinku povedali mi, že tovar tam je. Tak som išiel do BA (50km tam a späť) tam tovar nemali lebo ešte neprišiel. Tak som sa rozhodol objednávku stornovať (bola platená predom) Na infolinke ma zo začiatku presviedčali, že sa to nedá kým tovar nieje reálne na centrále na čso som im povedal, že podľa nich tam už bol pred pár hodinami. Po dlhej dobe doprosovania sa a nakoniec aj zvýšenia hlasu si vypýtal operátor čislo úctu a ubezpečil ma, že do 3 dní mám peniaze naspäť a že príde mail o stornovaní. Prešlo pár dní a peniaze ani mail nič. Tak som volal znovu teraz radǎej ráno aby som nemusel čakať pol hodinu na linke. Tam mi operátorka povedala, že žiadne storno objednávky robené nebolo, že objednávku si môžem vyzdvihnúť. Tak spravila storno (opäť) a ževraj na konci týždňa môžem očakávať peniaze. No som zvedavý. Ale nevážia si zákazníka a robia z ľudí idiotov. Neseriózny obchod a neodporúčam kúpu u nich. Radšej si priplatím a objednám od seriózneho obchodu nie od niekoho kto si robí so zákazníka dobrý deň.

Avatar používateľa

Arthur

, 0b
pridané 16. decembra 2014

Odkedy dávajú tú stupídnu reklamu, nekúpil som v Alze ani "zápalky".
Každopádne niektoré ceny majú úplne mimo.

Avatar používateľa

Ujo Zigo

, 0b
pridané 16. decembra 2014

to ako strasne nenapadne zdvihate cenu pred vianocami je totalne chrapunstvo
koncim s celou alzou, to nieje mozne aby v inom SPOLAHLIVOM obchode bola cena produktov o 10% nizsia ako v alze. a to nie iba v jednom shope...

Avatar používateľa

leona

, 0b
pridané 14. decembra 2014

som spokojna

Nájdených: 111 príspevkov (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 3 4 5 ... 6 Ďalšie »