Heureka.sk - nákupný radca

Alza.sk

97%
Zákazníkov odporúča obchod
Overené zákazníkmi
Alza.sk

Diskusia Alza.sk

Opýtajte sa na čokoľvek, čo Vás zaujíma ohľadom obchodu Alza.sk.
Nezabudnite, že za svoje príspevky nesiete zodpovednosť. Vyvarujte sa prosím nepodloženým informáciám a vulgarizmom, takéto príspevky môžu byť vymazané. Prevádzkovateľ serveru nenesie zodpovednosť ani neručí za pravdivosť prezentovaných informácií v diskusiách.

Diskutovať o obchodu Alza.sk môžu len prihlásení užívatelia. Prihlásiť sa

Príspevky emailom

Pre príjem príspevkov emailom, kliknite na tlačítko "Prihlásiť".

Nájdených: 82 příspěvků (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 3 4 5 Ďalšie »
pridané 15. augusta 2014

Neoplatí sa na alze nakupovať v black friday, nakoľko za každú vec musíte poštovné zaplatiť osobitne. Namiesto toho, aby ste ušetrili ešte preplatíte. Nakoľko Vám zo zákazníckeho centra napíšu, že bohužiaľ nie je možné spojiť objednávku. Tak ako mám na tom black friday vlastne ušetriť????

pridané 13. augusta 2014

Objednal som si notebook.
Pozrel som si stav objednavky a pise sa :
,, Čekejte
Čekáme úhradu, zajišťujeme zboží,,

Aku uhradu čakaju ? Zvolil som si platbu dobierkov...

Uživatel bez avatara

hornik

, 0b
pridané 16. mája 2014

Neodporučam ... Notebook bol na reklamacii samozrejme zamietnuta.. !!! Ked som notebook prevzal dal som ho poziet znamemu no v notebook sa z reklamacie vratil bez RAM-ky!!!!! To čo znamena suvenir pre šťastie alebo Čo??????

Uživatel bez avatara

jurko

, 0b
pridané 1. mája 2014

Donedávna som robil v Alze dosť rozsiahlé nákupy. Cez môj účet som si kupoval veci nie len pre seba ale aj pre firmu. Už mi ale lezie na nervy to tzv. poskytovanie zľavových poukazov KEĎ každý z nich je viazaný nejakou minimálnou sumou. Pre príklad pre zľavu 5 € treba spraviť 100 EUR nákup... . Posledná kvapka prišla keď som získal zľavový kupón zo správneho odpovedania na súťažnú otázku a spravený (opäť nemalý nákup) - 8 €. Samozrejme -- aké bolo moje prekvapenie, keď mi ukázalo, že zľavu je možné aplikovať až pri 80 eurovom nákupe.
MôŽEM ICH OSRAŤ!

Uživatel bez avatara

Hudec

, 0b
pridané 25. marca 2014

Zdravím, ja som si kúpil noteebok Lenovo v Alze, všetko bolo v poriadku pokiaľ sa mi po roku a pol nezačala prejavovať chyba, ktorú som reklamoval. reklamáciu mi na prvý krát neuznali, že si mam reinštalovať OS, nakoľko som "len" užívateľ, som si dal reinštalovať OS do firmy ktora sa stým zaoberá (stálo ma to 20€). Chyba sa prejavila znova! Išiel som ho teda reklamovať do Alzy, po týždni mi ho vratili s vyjadrením, že reinštalovali OS, toto všetko sa opakovalo ešte 3x!!! Nakoniec ma prešla trpezlivosť, nakoľko som Noteebok nemohol používať ani na internetove surfovanie bez toho aby mi nespadol windows, zažiadal som o zrušenie kupno-predajnej zmluvy. Toto všetko sa ťahá už 2 mesiace a ja nemám ani počítač ani peniaze.

Pointa: VEĽKÝ pozor na Alzu, nerada vybavuje reklamácie!!!
Nakupoval som v tomto internetovom obchode často aj pre firmu, ale odteraz nekúpim u nich ani slúchadlá.

pridané 5. marca 2014

Som veľmi spokojný s alzou tovar mi prišiel načas a veľmi kvalitne zabalený nepoškodeny môžem len vrelo odporúčať budem tu realizovať aj ďalšie nákupy.

Avatar uživatele

skaco

, 0b
pridané 25. februára 2014

Pozitivny par eurovy rozdiel v cene nehra ziadnu ulohu ak sa nemozete spolahnut na post-sale service. Pri snahe vyriesit chybu ALZY pri nakupe (pri tak 'nestandardne zapeklito komplikovanom' procese akym je nakup bez DPH(!!!)) som pocas 5 tyzdnov snahy k niecomu sa dokopat komunikoval v ALZE s 8 roznymi ludmi, kde 5 mi tvrdili nieco a zvysni 3 presny opak. Ked som si v predajni pri preberani tovaru vypytal formular pre vratenie DPH, predajca a ani manazer ani len netusili ze nieco take existuje. ALZA telefonny hotline ('tam si zavolajte, tam vam to budu vediet povedat') mi oznamil, ze formular s predtlacenymi udajmi mi daju v predajni. Kedze uz som bol mimo a mohol som to riesit len pisomne, ozval som sa na ALZA help, kde mi sice prvy clovek potvrdil ze formular mi mali dat na predajni, ale dalsi 5 tvrdili ze formular som si mal zhanat sam u colnikov, uuplne ignorujuc otazku o odskodneni. Na laptope som usetril asi 15EUR, na DPH som vsak vdaka ALZA zamestancom prisiel o 120EUR. Myslite, ze budem v ALZE este niekedy nieco kupovat?

Uživatel bez avatara

Alza.sk

, 0b
pridané 30. januára 2014

Dobrý deň p. Bačko, ak nie ste spokojný s výrobkom, u nás máte možnosť odstúpenia od kúpnej zmluvy do 14 dní. Reklamáciu v prípade vady výrobky môžete podať vždy v priebehu záručnej doby. Downgrade firmware na výrobku zo strany výrobcu však bohužiaľ nebude možný.

pridané 29. januára 2014

dobry kupil som ssd disk kingston 128gb ssd now300,,ma najnovsi firmware,co je ale chyba,nedosahuje take rychlosti -vysledky ako predosly firmware 505,,je tam 506,,je to o polovicu pomalsie,ako maju kolegovci co kupovaly skor.je mozne ho dat reklamovat ?nech vyrobca spravi downgrade,,inak je to zavadzanie kupujuceho,nie som spokojny,.preto sa pytam ked ho donesiem do alzy ako reklamacku?mam s tym sancu?

Uživatel bez avatara

milos

, 0b
pridané 25. januára 2014

U telefonu prestigio 4055 sa vyskytla chyba ktora mi odpalila SD kartu zn.Kingston.zobral som to ako nahodu.Zakupil som si novu SD kartu,ta tiez skoncila,bola znicena mobilom.Stratil som fotky ,a ine infotmacie.Reklamacia na obchode Alza nebola uznana.Ja si myslim,že som bol poskodeny,lebo iba karty stali cca 28eur.nehovorim o veciac nevycislitelnych.Asi telefon´=nepodarok budem musiet zahodit.

Uživatel bez avatara

Tantris

, 0b
pridané 11. januára 2014

anasta: Myslim že každy rozumny človek si kupenu vec skontroluje ihneď po kupe, či už si kupím panvicu alebo auto...ten kto tak nespraví sa vystavuje riziku ale to už nie je chyba predavajuceho...

Uživatel bez avatara

anasta

, 0b
pridané 10. januára 2014

Už nikdy nebudem nakupovať v Alze. Kupujúci , dávajte si pozor, všetko čo si v Alze nakúpite otvárajte priamo pred nimi a poriadne si skontrolujte , či tovar obsahuje všetko a či nie je poškodený, inak máte smolu a pravdy sa nedovoláte a už vonkoncom nie vrátenia peňazí, inak už aj Češi si z nás spravili odpadkový kôš , veď....... Slovák kúpi všetko.

pridané 6. januára 2014

je videt ze alza ani za rok se ani o pid nezlepsila a udelal jsem dobre ze pred rokem jsem zacal alzu naprosto bojkotovat. pred rokem jsem chtel koupit na splatky pres eshop. spl. spolecnost zadost schvalila. bohuzel alza komunikovala jako by zamestnavala na call centru opice. omluvte za prirovnani ti na telefonu za to nemuzou, za to muzou ti arogantci hore, protoze sleduji jen zisk a ne podporu a komunikaci a uz vubec ne chod spolecnosti, a pritom je to zaklad kazde firmy, ale radsi napichaji penize do reklamy nez do zlepseni struktury firmy co se tyce vuci zakaznikovi. no a cekali jsme pak tyden, nez nejak pohne stav objednavky, ale nic, volali poprve na call, no proste dlouhy pribeh, jeste nekolikkrat volani v cem vizi problem a ani jednou nevedeli a ani nevedeli rict kdo by to vedel.
PSALI JSME EMAIL DO CENTRALY DO BRATISLAVY ALE NIC, POSLALI JSME I PISEMNOU STIZNOST A NULOVA, NULOVA REAKCE. ALE UZ KASLU, A DOUFAM ZE VIC LIDI ZACNE ALZU BOJKOTOVAT, A SNAD AZ TEHDY KDYZ JIM UBYDE OFFCI TAK SE MOZNA ZACNOU HNUT LEDY A ZLEPSI KONECNE KOMUNIKACI, A NE JAKO TED, KDYZ PRAVA RUKA NEVI CO DELA LEVA.

pridané 13. decembra 2013

Sťažnosť zaslaná spoločnosti ALZA!!!

Dobrý deň,

Touto cestou by som Vás rád informoval, že som bol maximálne nespokojný so spôsobom riešenia mojej reklamácie. Kvôli reklamácii objednávky číslo 146128170 som Vás niekoľko krát kontaktoval tak elektronicky, ako aj telefonicky. Až po niekoľkých urgenciách sa Vám podarilo zistiť, že chyba sa stala na Vašej strane. Pre priblíženie spornej situácie:
1. Veľmi zdĺhavá registrácia s možnosťou nákupu bez DPH (emailom zaslaný print screen)
2. Po spojazdnení a následnej objednávke (4.12.) som si telefonicky overoval, či bude objednávka pripravená k vyzdvihnutiu nasledujúci deň v čase 8:00hod., načo som dostal jasnú odpoveď, že áno. Po príchode na prevádzku (5.12.) v BA som čakal do 9:30hod., kedy mi bol tovar vydaný až po urgencii, tak na predajni, ako aj telefonicky.
3. Po vyzdvihnutí tovaru som si myslel, že to najhoršie mám za sebou, avšak som sa mýlil. To „najlepšie“ ma ešte len čakalo, nakoľko nastal problém so stiahnutím zakúpenej licencie MS Office. Opäť po niekoľkých urgenciách (tel., email) som dostal ráno (6.12.) odpoveď emailom, že som údajne neuhradil 9,99€ a s tohoto dôvodu mi nebude sprístupnená licencia, až do uhradenia dlžnej sumy. Hneď nato som odoslal email s odfoteným blokom o úhrade. Opäť až po niekoľkonásobnej urgencii a vysvetľovaní, že nie som ochotný uhradiť „dlžnú“ sumu, nakoľko som svoje záväzky uhradil v hotovosti v alza drive som dňa 6.12. o 16:11h dostal informáciu, že si môžem stiahnuť licenciu.
4. Vzniknutá situácia mi doslova ukradla z môjho pracovného času, nakoľko som sa nemohol naplno venovať svojej novej asistentke, aby som ju zaučil, nehovoriac o tom, že som jej nevedel poskytnúť pracovný nástroj (notebook).
Na záver by som Vám rád pripomenul staré známe príslovie „Náš zákazník, náš pán“ a taktiež zásadu ktorou sa riadim osobne - Ak ti zhorí firma, jediné čo ti zostane je meno firmy, ak si mal dobré meno a referencie, dokážeš firmu znova vybudovať. Verím, že ste silná a stabilná spoločnosť, otázka však znie, či aj korektnou, preto si rád počkám na Vašu reakciu a spôsob, akým mi budete kompenzovať Vaše niekoľkonásobné pochybenie a odmietavý prístup ohľadom údajnej neuhradenej sumy. Za porozumenie a skorú odpoveď Vám vopred ďakujem.

Záver: Obviníte zákazníka že údajne neuhradil dlžnú sumu a nakoniec mu poskytnete kompenzáciu 30€, teda 2,82%!!! Vašu spoločnosť po tejto skúsenosti nemôžem odporúčať, skôr naopak.

S priateľským pozdravom / Mit freundlichen Grüßen / Best regards / Üdvözlettel,
Róbert Matus
Manager
Podhoran Slovakia, s.r.o.
Cerovská 154
900 81 Šenkvice
Slovensko
GSM:+421 948 110 205
Tel.č.:+421 333 812 905
FAX: +421 232 201 022
e-mail: robert.matus@podhoran.com
e-mail: podhoran.slovakia@gmail.com
web: www.palety-podhoran.sk
www.podhoran.com

Uživatel bez avatara

jakub

, 0b
pridané 13. decembra 2013

Vziadnom pripade nekupovat vianocne darceky, dokonca ked si predobjednate tovar a po x mailoch ze tovar im maju dodat hoci ine obchody ho uz maju vam odpisu az na vase naliehanie odpisu ze vam to nemozu dodat, namiesto toho aby vas oni najprv kontaktovali. Navyse ich odpovede su vstyle copy paste x identickych mailov od trochroznych pracovnikov firmy, no wau.

Avatar uživatele

norino77

, 0b
pridané 11. decembra 2013

+super cena
+super vyrobky
+proste super

Uživatel bez avatara

migel

, 0b
pridané 2. decembra 2013

od alzi uz nikdy viac ... sklamany ... neodporucujem !

Uživatel bez avatara

Alza.sk

, 0b
pridané 13. novembra 2013

martinn: Dobrý deň Martin, ak ste objednávku korektne dokončil a potvrdil, cena tovaru je rovnaká ako v čase vytvorenia objednávky bez ohľadu na to, či sa cena daného tovar po vykonaní objednávky na našich stránkach zvýši alebo zníži.

Uživatel bez avatara

martinn

, 0b
pridané 12. novembra 2013

Ak som včera objenal TV a včera na nej bola cena 299€ a chcem platiť dobierkou a ešte TV ešte nedošla a dnes už je na nej cena 274€ zaplatím toľko koľko bola cena keď som objednával alebo už aktuálnu cenu ?

Uživatel bez avatara

Alza.sk

, 0b
pridané 14. októbra 2013

Eugen H. Becz: Dobrý deň p. Becz, stručný návod ako reklamovať tovar nájdete na našich stránkach, a to na tomto linku: http://www.alza.sk/article/528.htm.

Nájdených: 82 príspevkov (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 3 4 5 Ďalšie »