Heureka.sk - nákupný radca

Alza.sk

97%
Zákazníkov odporúča obchod
Overené zákazníkmi

Diskusia Alza.sk

Opýtajte sa na čokoľvek, čo Vás zaujíma ohľadom obchodu Alza.sk.
Nezabudnite, že za svoje príspevky nesiete zodpovednosť. Vyvarujte sa prosím nepodloženým informáciám a vulgarizmom, takéto príspevky môžu byť vymazané. Prevádzkovateľ serveru nenesie zodpovednosť ani neručí za pravdivosť prezentovaných informácií v diskusiách.

Diskutovať o obchodu Alza.sk môžu len prihlásení užívatelia. Prihlásiť sa

Príspevky emailom

Pre príjem príspevkov emailom, kliknite na tlačítko "Prihlásiť".

Nájdených: 94 příspěvků (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 3 4 5 Ďalšie »
Uživatel bez avatara

Arthur

, 0b
pridané 16. decembra 2014

Odkedy dávajú tú stupídnu reklamu, nekúpil som v Alze ani "zápalky".
Každopádne niektoré ceny majú úplne mimo.

Uživatel bez avatara

Ujo Zigo

, 0b
pridané 16. decembra 2014

to ako strasne nenapadne zdvihate cenu pred vianocami je totalne chrapunstvo
koncim s celou alzou, to nieje mozne aby v inom SPOLAHLIVOM obchode bola cena produktov o 10% nizsia ako v alze. a to nie iba v jednom shope...

Uživatel bez avatara

leona

, 0b
pridané 14. decembra 2014

som spokojna

Uživatel bez avatara

Mac

, 0b
pridané 7. novembra 2014

Neodporúčam kupovať v Alza.sk mobilné telefóny ktoré sú rozbalené alebo majú inú príčinu zľavy. Kúpil som si takto Samsung Galaxy S5 ktorý bol označený ako výstavný kus v BA. Keď som si ho vyzdvihol a asi po hodine niekomu zavolal zistil som, že ma je zle počuť a občas vôbec. Tak som používal BT slúchadlo. Včera 6,11,2014 som oslovil autorizovaný servis SAMSUNG v Prahe ( VSP Data a.s. čr), kde som zistil podľa IMEI a S/N.,že môj mobil bol už 2x reklamovaný na túto istú závadu v ich servise a vždy sa prejavila. Čiže vymenili nejaké diely. Pri kúpe ma nikto neupozornil,že bol niekedy opravovaný alebo niečo podobné! To že mi neprišlo príslušenstvo v podobe USB 3,0 kábla ale obyčajný a že neprišli slúchadlá to by som ešte pochopil a nevadilo mi to. Ale to, že mi zamlčali opravy ktoré tam boli vykonané je priveľa.

Musím pochváliť prístup VSP Data a.s. CZ, hneď mi ponúkli bezplatnú opravu a odber u mňa doma kuriérom DPD.

pridané 4. novembra 2014

Fernando Zubesuch: musím sa ospravedlniť za nepresné informácie ohľadom toho, že by bolo doškrábané samotné plexisklo na pasíve chipsetu.

Dnes po troch vrátaniach tovaru ma reklamačný technik upozornil, že na tomto plexiskle je ochranná fólia, ktorá ide dole. Avšak veľmi ťažko a vôbec sa to ako fólia netvárilo a človek musel naozaj dosť výrazne škrabkať roh aby to "povolilo" a išlo strhnúť dole. Že tam je fólia ma napadlo už pri prvej doske, ale vôbec nikde neboli známky toho, že by sa dala dať dole.

Druhá vec je ale tá, že ak takto ohlodaná ochranná fólia je na doske už z výrobnej linky, tak samotné balenie do krabice musí byť naozaj "karate".

Ale priznávam svoju chybu. Že tam je fólia som mal zistiť sám.

Ospravedlňujem sa Alze.

S pozdravom a prianím pekného dňa

Váš zákazník



pridané 2. novembra 2014

Dobrý deň všetkým,

chcel by som sa s vami podeliť o moju skúsenosť s nákupmi v Alze a myslím, že nielen ja si uvedomím ako smiešne vyznievajú udelené ocenenia "ShopRoku2014" alebo "overenézákazníkmi v zlatom prevedení". Nasledovné veci by sa takto ocenenému e-shopu nemohli v normálnom svete stávať.

Pár týždňov dozadu som si objednal cez eshop komponent do počítača. Novú grafickú kartu Asus GTX970 Strix. Dátumy sa mi v mailoch nechce kontrolovať, ale bolo to na začiatku októbra a Alza na túto kartu príjímala predobjednávky. Zatiaľčo Alza prijímala predobjednávky (stále), mne pípla sms, že tovar mám pripravený k odberu. Bolo mi to maličko podozrivé, veď stále iba predobjednávky, ale hovorím si nerieš a teš sa. Kartu som si vyzdvihol na predajni.

Krabica bola v poriadku, neotlčená, žiadny šrám. Aj som si letmo všimol seal nálepku na jednej strane krabice. Automaticky som myslel že z druhej strany sa otvárať krabica nedá, hodil som ju do tašky potom do auta a šiel som domov. Tam ma pri otváraní oblial studený pot. Krabica sa dá otvárať druhou stranou, na ktorej žiadna pečať nebola. Papierový obal od CD ovládačov akoby ho krava žuvala. Antistatický bag, ktorý chráni kartu bol prederavený, pohužvaný. Páska, ktorou sa zalepuje tento sáčok bola odlepená toľkokrát, že už ani nedržala. Nič viac som neriešil a kartu šiel vrátiť. Tam sa mi technik úctivo ospravedlnil. Traja chalani čo tam okolo toho obskakovali, pozerali na kartu a jeden, ktorý to tam detailne jedným okom študoval nahlas hovorí, že karta bola určite osadená. Dostal som tiež informáciu, že im to takto chodí od dodávateľa. Fajn, tomu môžem veriť aj nemusím.

Kartu som si objednal hneď ešte raz. 16. októbra mali na stránke napísané ako dátum kedy bude karta dostupná. Samozrejme, mne pípla sms o pár dní skôr. Už len zo zvedavosti som išiel tovar prevziať. Poviem vám očakával som "všeličo". Karta však prišla v krabici s dvoma seal nálepkami. Doma som ju rozbalil. Toto už hneď úplne inak smrdelo :) - novotou. Ale tu príbeh nekončí. Pokračuje.

V túto sobotu 1. novembra som sa rozhodol, že si spravím radosť a zaobstarám si základnú dosku Asus Z97 Hero edície ROG. Podľa všetkého skvelý produkt. Tovar bol na sklade v BA, takže to bolo veľmi rýchle. Objednal som a po pár minútach mi pípla sms, že tovar pripravený k odberu. Šiel som pre ňu.

Dosku som si priniesol domov, otvorím krabicu bez seal nálepky a znova. Pasív na čipsete je esteticky dotvorený takým malým kúskom plexiskla. No na tomto konkrétnom kuse plastu sa vyriadilo nejaké ho**do. Celé doškrkané, otlačky na sockete samozrejme, ako inak. Nasadol som do auta, zaniesol naspäť. Upozornil som techničku, že mi predali už otvorený produkt a odniesol si peniaze. Dosku som si objednal znova. Dnes v nedeľu som si ju bol vyzdvihnúť. Žiadna seal nálepka. Kus plastu na pasíve čipsetu má samozrejme škrabance, otlačky na sockete samozrejme tiež.

Pýtam sa sám seba, už celkom unavený z toho, že nemôžem dostať nový, nikým neoblapaný produkt, aj keď si za neho ako za nový zaplatím. Tej doske pravdepodobne nič nebude. Ale už len z princípu. Kto s tým, čo s tým robil? Hrá sa s tým dodávateľ? Alebo Alza testuje produkty, či fungujú predtým než idú zákazníkovi? Alebo skladníci majú potrebu pochytať tovar? Alebo kto? Prečo by som mal byť zrovna ja ten, ktorý si zoberie dosku s ktorou sa niekto už "hral"? Len preto, že majú v podmienkach uvedené, že môžete tovar do 14 vrátiť a niektorí si tam z toho robia požičovňu? Zato ja nemôžem a ani v prípade, že im to takto chodí od dodávateľa, tak za to tiež nemôžem.

Preto sa smejem na "oceneniach".

Síce to neočakávam, ale bol by som veľmi poctený ak sa, k tomu čo som tu popísal vyjadrí niekto kompetentný z danej spoločnosti.

S pozdravom

celkom dosť vytočený a doteraz verný zákazník




pridané 28. októbra 2014

Hanba hanba hanba a este raz hanba, pred tyzdnom a pol som sa ich spytal na jeden notebook a otazka znela ,,Je v tomto notebooku jeden volny slot na ramku pre rozsirenie ? '' A dostal som odpoved v tomto produkte sa volny slot nenachadza'' tak som siel na net a trosku cital o tom notebooku zaujmave ze na ostatnych strankach je 1x volny slot ale alza asi nevie ani co to volny slot je, takze ked som to zisil znova som im napisal a stale pisali uplne ine odpovede ako som sa pytal. Bol som uz tak vytoceny ze som sa rozculil a zrazu boli ochotny odpovedat napisali mi ze notebook je mozne rozsirit a poslali mi ramku ktoru by som tam mohol dat a pridali , koli reklamaci sa odporuca predchadzajuci modul (ramku) zachovat len pani elektronici asi nevedia ze v tomto produkte ASUS X550VB-XO016H je ramka integrovana na zakladnej doske cize sa vybrat neda :) ale ked alza trvdi ze da tak asi da no :D proste takuto komunikaciu som v zivote nezazil mal som na plane kupit tento produkt ale uz ma presla chut a urcite nebudem obchod nikomu odporucat radsej zajdem do nayka alebo datartu tam sa da normalne dohodnut !

Avatar uživatele

Peter

, 0b
pridané 14. októbra 2014

Alza.sk: A zasa bla bla bla. Dobre viete ze problém nie je s vybavením reklamácie výmenou ale ze za co ste to vymenili.
Uz je to smiesne ako si nedokazete priznat chybu. Tovar by som vrátil ale po skusenostiach z reklamaciami u vas nebudem riskovat ze si zasa nieco vymyslite a namiesto vratenia penazi budem citat tie uzasne maili.A uz nie je nutne aby ste mi odpovedali.

Uživatel bez avatara

Alza.sk

, 0b
pridané 13. októbra 2014

Peter: Dobrý deň, ak nesúhlasíte s vybavením reklamácie výmenou, môžete produkt vrátiť a bude vám vystavený dobropis. Môžete tak spraviť budˇosobne na oddelení reklamácií na centrále Alza.sk v Bratislave (Po-Ne; 8-20) alebo na niektorej z našich pobočiek (Po-Pia; 9-18), prípade zaslať produkt na adresu našej centrály so sprievodným listom, kde uvediete Vašu požiadavku, číslo reklamácie a číslo bankového účtu, aby sme mohli vystavený dobropis dať ihneď na úhradu v prospěch Vami uvedeného účtu.

Avatar uživatele

Peter

, 0b
pridané 12. októbra 2014

Nákupi v tomto eshope su ok ale reklamácie nie. reklamaciu riesili vymenou za novy kus , ale prisiel mi rozbaleny pouzity tovar bez dokladov, zrejme kus ktory vratil iny zakaznik. telefonicky kontakt na smiech toho cloveka tam zamestnavaju len nato aby vam povedal ze on nic nevyriesi. odpovede cez mail to je zbierka arogantnych naucenych fraz ako keby ich pisal papagaj. uz nemam chut ani zaludok sa s nimi bavit kedze tovar funguje necham to tak a budem dufat ze uz sa nepokazi. Alza si asi mysli ze uz su velky eshop a mozu porusovat reklamacne zakony. toto nie je moja prva reklamacia u nich co som sa rozculil ale teraz mi uz dosla trpezlivos zvazoval ze dam podnet na obchodnu inspekciu ale nakoniec som sa na to vykaslal. uz si tu nic nekupim mame tu dost inych eshopov. ked davaju v telke reklamu 100 tabletov tyzdenne dviha mi zaludok.

Nasrany uz nie zakaznik.

Uživatel bez avatara

JP

, 0b
pridané 28. septembra 2014

Keď budete mať nejaký problém a budete to s nimi riešiť, potom pochopíte čo sú zač. Zakaždým, keď napíšem email tak mi odpíše niekto druhý a pýta sa čo vlastne chcem vysvetlím mu to odošlem email a je tam zas niekto iný, kto sa znova spýta že čo chcem a takto dookola si snimi môžem písať dva mesiace aj tak mi je to H2O platné. Lavá ruka nevie čo robí druhá. Keby boli dobrý obchod, tak by si tieto kritiky prečítali a poučili sa z nich, ale ak niekomu ide len o to čo najviac zarobiť, tak to takto vyzerá.

Uživatel bez avatara

JP

, 0b
pridané 27. septembra 2014

Lákajú na zlavy, že 8 eur darček zlava ale ze to plati od 100 alebo od 80 eur nakupu to vam uz nepovedia. Teraz dávajú mcaffe antivirus od 40 eur objednavky a mne to nechcu dať, lebo som to objednal ako neregistovany zakaznik, to som ale nemal skade vedieť. Pritom som to objednával iba kvôli tomu antiviru. Nemyslel som si o alze, že sú takýto, ale ako chcú, už od nich neobjednam nikdy v živote nič aj keby to dávali zadarmo!!! FUJ ALZA

pridané 15. augusta 2014

Neoplatí sa na alze nakupovať v black friday, nakoľko za každú vec musíte poštovné zaplatiť osobitne. Namiesto toho, aby ste ušetrili ešte preplatíte. Nakoľko Vám zo zákazníckeho centra napíšu, že bohužiaľ nie je možné spojiť objednávku. Tak ako mám na tom black friday vlastne ušetriť????

pridané 13. augusta 2014

Objednal som si notebook.
Pozrel som si stav objednavky a pise sa :
,, Čekejte
Čekáme úhradu, zajišťujeme zboží,,

Aku uhradu čakaju ? Zvolil som si platbu dobierkov...

Uživatel bez avatara

hornik

, 0b
pridané 16. mája 2014

Neodporučam ... Notebook bol na reklamacii samozrejme zamietnuta.. !!! Ked som notebook prevzal dal som ho poziet znamemu no v notebook sa z reklamacie vratil bez RAM-ky!!!!! To čo znamena suvenir pre šťastie alebo Čo??????

Uživatel bez avatara

jurko

, 0b
pridané 1. mája 2014

Donedávna som robil v Alze dosť rozsiahlé nákupy. Cez môj účet som si kupoval veci nie len pre seba ale aj pre firmu. Už mi ale lezie na nervy to tzv. poskytovanie zľavových poukazov KEĎ každý z nich je viazaný nejakou minimálnou sumou. Pre príklad pre zľavu 5 € treba spraviť 100 EUR nákup... . Posledná kvapka prišla keď som získal zľavový kupón zo správneho odpovedania na súťažnú otázku a spravený (opäť nemalý nákup) - 8 €. Samozrejme -- aké bolo moje prekvapenie, keď mi ukázalo, že zľavu je možné aplikovať až pri 80 eurovom nákupe.
MôŽEM ICH OSRAŤ!

Uživatel bez avatara

Hudec

, 0b
pridané 25. marca 2014

Zdravím, ja som si kúpil noteebok Lenovo v Alze, všetko bolo v poriadku pokiaľ sa mi po roku a pol nezačala prejavovať chyba, ktorú som reklamoval. reklamáciu mi na prvý krát neuznali, že si mam reinštalovať OS, nakoľko som "len" užívateľ, som si dal reinštalovať OS do firmy ktora sa stým zaoberá (stálo ma to 20€). Chyba sa prejavila znova! Išiel som ho teda reklamovať do Alzy, po týždni mi ho vratili s vyjadrením, že reinštalovali OS, toto všetko sa opakovalo ešte 3x!!! Nakoniec ma prešla trpezlivosť, nakoľko som Noteebok nemohol používať ani na internetove surfovanie bez toho aby mi nespadol windows, zažiadal som o zrušenie kupno-predajnej zmluvy. Toto všetko sa ťahá už 2 mesiace a ja nemám ani počítač ani peniaze.

Pointa: VEĽKÝ pozor na Alzu, nerada vybavuje reklamácie!!!
Nakupoval som v tomto internetovom obchode často aj pre firmu, ale odteraz nekúpim u nich ani slúchadlá.

pridané 5. marca 2014

Som veľmi spokojný s alzou tovar mi prišiel načas a veľmi kvalitne zabalený nepoškodeny môžem len vrelo odporúčať budem tu realizovať aj ďalšie nákupy.

Avatar uživatele

skaco

, 0b
pridané 25. februára 2014

Pozitivny par eurovy rozdiel v cene nehra ziadnu ulohu ak sa nemozete spolahnut na post-sale service. Pri snahe vyriesit chybu ALZY pri nakupe (pri tak 'nestandardne zapeklito komplikovanom' procese akym je nakup bez DPH(!!!)) som pocas 5 tyzdnov snahy k niecomu sa dokopat komunikoval v ALZE s 8 roznymi ludmi, kde 5 mi tvrdili nieco a zvysni 3 presny opak. Ked som si v predajni pri preberani tovaru vypytal formular pre vratenie DPH, predajca a ani manazer ani len netusili ze nieco take existuje. ALZA telefonny hotline ('tam si zavolajte, tam vam to budu vediet povedat') mi oznamil, ze formular s predtlacenymi udajmi mi daju v predajni. Kedze uz som bol mimo a mohol som to riesit len pisomne, ozval som sa na ALZA help, kde mi sice prvy clovek potvrdil ze formular mi mali dat na predajni, ale dalsi 5 tvrdili ze formular som si mal zhanat sam u colnikov, uuplne ignorujuc otazku o odskodneni. Na laptope som usetril asi 15EUR, na DPH som vsak vdaka ALZA zamestancom prisiel o 120EUR. Myslite, ze budem v ALZE este niekedy nieco kupovat?

Uživatel bez avatara

Alza.sk

, 0b
pridané 30. januára 2014

Dobrý deň p. Bačko, ak nie ste spokojný s výrobkom, u nás máte možnosť odstúpenia od kúpnej zmluvy do 14 dní. Reklamáciu v prípade vady výrobky môžete podať vždy v priebehu záručnej doby. Downgrade firmware na výrobku zo strany výrobcu však bohužiaľ nebude možný.

Nájdených: 94 príspevkov (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 3 4 5 Ďalšie »