Heureka.sk - nákupný radca

Alza.sk

92%
Zákazníkov odporúča obchod
Za posledních 90 dní
Overené zákazníkmi

Diskusia Alza.sk

Opýtajte sa na čokoľvek, čo Vás zaujíma ohľadom obchodu Alza.sk.
Nezabudnite, že za svoje príspevky nesiete zodpovednosť. Vyvarujte sa prosím nepodloženým informáciám a vulgarizmom, takéto príspevky môžu byť vymazané. Prevádzkovateľ serveru nenesie zodpovednosť ani neručí za pravdivosť prezentovaných informácií v diskusiách.

Diskutovať o obchodu Alza.sk môžu len prihlásení užívatelia. Prihlásiť sa

Príspevky emailom

Pre príjem príspevkov emailom, kliknite na tlačítko "Prihlásiť".

Nájdených: 138 příspěvků (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 3 4 5 ... 7 Ďalšie »
Avatar používateľa

vlaha

, 0b
pridané 6. februára 2016

Dostal som oficiálnu odpoveď zo samotnej alzy prečo som ich nemohol ohodnotiť na stránke heureka.sk/ recenzie. Citujem:Dobrý den,děkuji za Vaši zprávu a omlouvám se za tuto situaci, kterou popisujete.
Případ jsem pro Vás ověřila na našem IT oddělení a podařilo se mi získat další informace. Dle dostupných informací tento email posílá sama Heuréka, ale jen v případě, že jsme Heuréku notifikovali o prodeji. Neposíláme ale notifikace o všech prodejích, ale jen o omezeném počtu náhodného výběru (kvůli zahlcení).
Děkuji za pochopení a přeji pěkný zbytek dne.Koniec citátu.
Pochopil som to tak , že samotná Alza si vyberá ktorý kupujúci môže ohodnotiť ich obchod. Tak toto s objektivitou a serioznosťou nemá nič spoločné.
Viac tu:http://v-hano.webnode.sk...

Avatar používateľa

Miloš

, 0b
pridané 29. januára 2016

Alza.sk: Dobry den, vyplnil som formular aj som volal na tel. co je na alza.sk stale ziadna odozva cislo objednavky : 157661290 prosim o doposlanie i5 intel 4460 , za tovar bolo riadne zaplatene ..

Avatar používateľa

Alza.sk

, 0b
pridané 28. januára 2016

Miloš: Dobrý deň, reklamáciu dodávky (obsahu balenia) prosím nahláste cez náš Kontaktný formulár - https://www.alza.sk/kontakt, časť "Reklamácia tovaru alebo zásielky" s upresnením "Nekompletná alebo poškodená zásielka".

Avatar používateľa

Miloš

, 0b
pridané 27. januára 2016

Objednal som si komponenty na PC a prisli ked som bol v praci tak ich prevzal otec.Samozrejme ich neskontroloval dokladne a chybal tam procesor. Nebol pribaleny v skatuli.

Ako to mam riesit ? poprosil by som kontakt popripade kontakt mailom.. vopred dik

Avatar používateľa

Tomas

, 0b
pridané 25. januára 2016

15 Januara som si objednal komponenty na pocitac, preslo 10 dni a pani na infolinke mi povedala, ze polku veci na sklade ani nemaju... Nikdy som s nimi nemal jediny problem, teraz si uz ale rozmyslim, ci tam este niekedy nieco objednam.

btw na elektronicku formu nikto neodpoveda, nikto zakaznika neinformuje, ze tovar vam neposlu, ciste zavadzanie zakaznika s dostupnostou tovaru.

Avatar používateľa

Majo

, 0b
pridané 16. januára 2016

Cakal som vo výdajni na tovar 40 minút. Kedže sa číslo mojej objednávky nie a nie zobraziť, tak som prišiel k pracovníčke a ukázal som jej číslo objednávky. Išla do skladu a doniesla mi tovar. Proste zabudli na mňa. Takže aj takéto veci sa stávajú, mantáci sa nájdu všade.

Avatar používateľa

Majo

, 0b
pridané 16. januára 2016

Alza má široké spektrum tovaru za výborné ceny. Mám však výhrady voči informovanosti personálu. Poukazujem teraz na centrálu na Prievozskej 18 v Bratislave. Robia tam ľudia, ktorí majú len všeobecné znalosti o produktoch. Chýbajú tam špecialisti, ktorý by dokázali podať plnohodnotné informácie, vysvetliť každý detail o produkte. Uvediem aj konkrétny príklad. Potreboval som vybrať autorádio so zabudovanými 3-mi ISO konektormi, aby pasovali do môjho auta. Zo 4 zamestnancov mi ani jeden nevedel poradiť, ktorá značka má v sebe tie tri ISO konektory. Dokonca sa jeden pýtal, čo je to vlastne. Obchod by mal prihladať aj na tú odbornú stránku zamestnancov, pretože si myslím, že tam robia diletanti.

pridané 14. januára 2016

Objednal som si komponenty do nového počítača a ani po dvoch týždňov mi nič neprišlo, popritom boli všetky komponenty "Na sklade" až na pamäte RAM, ktoré boli "Na ceste"... Čakal som maximálne týždeň a nie 2 týždne som už musel čakať a ešte jeden budem musieť... Ešte ani takmer žiadne podrobnejšie informácie ohľadne mojej objednávky som nedostal, ani keď som im napísal dotaz mi odpoveď neprišla ani po 3 dňoch. Niečo hrozné!

Avatar používateľa

Peter

, 0b
pridané 13. januára 2016

keď som reklamoval písomne neprišla nijaká odpoveď. Tak som zavolal, na celé čekoslovensko majú asi len jednu asistentku, takže zavoláte na automat. Ste piaty v poradí . . štvrtý . . tretí atď. keď sa dostanete na radu, tak s vami hovorí veľmi milý asistent ktorý, ale nič nevybaví a nič nevie.
Len vás ubezpečuje, že všetko bude v poriadku. A najlepší fór bol keď prišiel účet za telefón. Tí bastardi si vypýtali 5 Eur za to, že som čakal na linke keď mali obsadené !!!! To je svinstvo ! Od alzy už nikdy viac nič nekúpim ! Doporučujem si s nimi nešpiniť ruky.

Avatar používateľa

Moniqe

, 0b
pridané 13. januára 2016

Dnes je 10 dni odkedy som im poslala otazku ohladom kozmet. vyrobku kt. som si od nich objednala a sposobil mi zdravotne problemy a dodnes som sa odpovede nedockala a ani nepredpokladam ze mi odpovedia !!! Odpovedia len ak chcete nieco kupit, ak mate problem, riesenia sa nedockate !!!! Nikdy viac !!! Nehovoriac o tom ze ak date na stranke negativnu recenziu ani ju nezobrazia, zverejnuju len tie pozitivne !!!! HNUS JEDNANIE ALZA.SK !!!!

Avatar používateľa

Marian

, 0b
pridané 9. januára 2016

V stredu som si objednal LCD TV na Alza a to hlavne preto ,ze som sa spoliehal na reklamu ze dodame do 24 h.V potvrdzujucom i maile som dostal ze dodame za dva,no dni dnes je piaty a TV NEMAM !!! ROZHODNE NEODPORUCAM strasne zavadzaju -klamu

Avatar používateľa

vlaha

, 0b
pridané 7. januára 2016

Je divné ak si pozriete recenzie na http://obchody.heureka.sk... sú kladné , no v tejto diskusii sú viac negatívne. Ja som tu hodnotil alzu.sk z dôvodu , že som nedostal možnosť hodnotiť na prvej stránke. Sú dve možnosti prečo nedostanete dotazník na hodnotenie e-shopu. Pokladám to za diskrimináciu zákazníkov. Viac tu: http://v-hano.webnode.sk...

Avatar používateľa

vlaha

, 0b
pridané 31. decembra 2015

vlaha: Chcem ešte doplniť, že pre istotu mi ani nedali možnosť ohodnotiť obchod ani výrobok. Hanba im.

Avatar používateľa

vlaha

, 0b
pridané 31. decembra 2015

Alza ignoruje zákazníkov, ktorý si niečo kúpia a požiadajú o pomoc s výrobkom. Presne to sa mi stalo.

pridané 30. decembra 2015

Margita Jurikova: Mne sa stalo prestne to iste ale ked sa pozriem na stav objednavky tak uz je vybavena ... a ku objednavke mam PDF subor s fakturov a dobro pisom .... a nijako sa s nimi neda spojit .... rad som u nich nakupoval..

pridané 22. decembra 2015

Objednala som sluchadla, hru a ovladac za sumu vyse 180 eur 15.12. Hovorim si super, mam cas do Vianoc, nechcem sa predsa pred Vianocami stresovat. Prisiel mail, ze do dvoch dni mi pride tovar. 18.12. som uz cakala, ze teda uz by to malo prist, kedze obrovska reklama slubovala zazraky a to som im dala este jeden den navyse. 19.12. som asi 10x volala do spolocnosti ale nic, zvonilo, ale nikto nezdvihal. Stav objednavky "obednavka uz bola vybavena" ale nic. Na mail mi nikto neodpisal. Takze dnes 22.12. som behala po obchodoch ako blazon a zhanala veci, aby som zajtra uz mala klud. Objednavala som tento krat z asi 5tich stranok, ale iba Alza urobila toto. Nikdy viac.

Avatar používateľa

stanley

, 0b
pridané 22. decembra 2015

zdravim, 21.12 som objednaval tovar z alzy, kde mi bolo garantovane dodanie do 23.12. nasledne mi prisiel mail, ze tovar pride az 30.12. alza obchod pekne zavadza zakaznika. o komunikacii ani nehovorim, dovolat sa predajcovi je nemozne. taktiez ked cez hlasoveho operatora zadavam cislo objednavky chce to potvrdenie krizikom. kde je prosim vas krizik na mobile? x to nie je. Naposledy som nakupoval v alze. A tie vase antireklamy....nekomentujem

pridané 20. decembra 2015

Objednaval som 13.12. PC zostavu po castiach na splatky. Objednavka bola na moje meno akurat splatky boli na bratove meno. V pondelok sme vytlacili, podpisali a prvou triedou doporucene poslali do Vasej firmy. Cakal som az do stvrtku t.j. 17.12. lebo uz sa mi zdalo zvlastne ze zatial neprisiel ziadny mail ani sms ze bol tovar expedovany. Podla cisla balika som zistil ze list bol prijaty u Vas uz v utorok 15.12. Tak som teda volal na infolinku Alza aby som sa dozvedel v akom stave je moja objednavka. Pani mi povedala ze doteraz neprijali ziadnu postu patriacu k mojej objednavke. Ked som jej vysvetlil ze posta uz v utotok bola prijata tak povedala ze bude objednavku urgovat a na dalsi den ju poslu. Zmenil som akurat miesto prevzatia na Prievidzu namiesto dodanie kurierom aby to bolo rychlejsie s tym ze v sobotu by to tam malo byt. V piatok mi prisiel mail ze som poslal vraj nevyhovujucu fotokopiu OP tak som ju obratom hned poslal na mail. V sobotu mi prisla sms ze si tovar mozem prevzat v nedelu 20.12. v Prievidzi. Tak som teda isiel 40km len kvoli baliku. V predajni mi povedali ze mi tovar nemozu vydat lebo v systeme to nebolo potvrdene. Tu uz som bol totalne nahnevany ze som sa trepal dialku len kvoli tomu a nakoniec kvoli neviem comu mi tovar nemozu vydat. Tak som znova volal na infolinku a tam mi povedali ze mam vsetky veci naporiadku a nevidia dovod preco by mi tovar nemohli vydat. Tak som sa znovu vratil do predajne s tym aby este raz neskontrolovali v systeme ci neslo len o nejaku chybu. Bezvysledne. Tu uz som bol vytoceny totalne tak som sa rozhodol objednavku nadobro stornovat a odisiel som prec. Napadlo mi ale ze by som teda tovar zaplatil v hotovosti lenze uz mi ho nemohli vydat hned cize som musel pockat az do 31.12. kvoli 2 polozkam. Objednavku som doma zase stornoval a zmenil som vsetky polozky aby boli skladom. U vsetkym garantujete dodanie do Vianoc ale po potvrdeni objednavky uz sa zase ospravedlnujete ze tovar mi dodate az 30.12. Toto je absolutne zavadzanie spotrebitela. V prvom rade mate totalny bordel vo firme. Clovek posle list so vsetkymi zmluvami a dokladmi ktory VY niekam stratite a az ked clovek vyvolava pol hodinu na tu Vasu infolinku tak zacnete nieco robit. Objednaval som uz dost veci na splatky z inych stranok a nikdy nebol problem a to ani neboli take ospevovane firmy ako ta Vasa. Vzdy mi tovar dorazil do 3 dni. Dalsia vec ked si clovek ide osobne tovar prevziat a Vy mu poslete sms ze si tovar moze prevzat ale kvoli nejakemu dobrakovi ktory nepotvrdi nejaku kolonku v systeme si nakoniec tovar nemoze zobrat domov. Toto je teda naposledy co nakupujem z ALZY a urcite nikomu neodporucim aby u Vas nakupoval. Hlavne ze v televizii bezite ako TOP firma aj s tym Vasim ufonom...

Avatar používateľa

Noro

, 0b
pridané 20. decembra 2015

S Alzou mam zatial dobre skusenosti, mozno preto , ze som neriesil zatial ziadny problem. Myslim si ze kazdy nakup v akomkolvek internetovom obchode je spojeny s urcitym rizikom a preto treba nakupovat v kamennych obchodoch , nakolko internetove obchody velmi neradi uznavaju reklamacie, predat to ano ale reklamacie uz nie.../ alebo cest vynimkam ? /

pridané 8. decembra 2015

Chcem napísať recenziu na obchod Alza. Ako sa to dá?
Píšem to teda aspoň sem:
Na Alza.sk som nakupoval rád. Posledný zážitok to zmenil. Tu je môj príbeh chronologicky:
Deň 18.11.15 (streda). Objednal som PC komponenty a iné elektro-drobnosti v hodnote pár stovák EUR. Všetko bolo skladom (!) a tovar mi mal byť doručený myslím 22.11.15 (pondelok).
Deň 23.11.15. Nič sa nedeje. Tak som im napísal, nech mi to vysvetlia.
Deň 24.11.15. Prišla odpoveď citujem: "Omlouváme se Vám za zdržení v přepravě. Nejbližší pracovní den by Vám měla být zakázka doručena.".
Deň 25.11.15. Nič neprišlo. Ani celý týždeň. Nič neviem. Keby aspoň povedali že nestíhajú a mám počítať so zdržaním, alebo tak.
Deň 28.11.15. To bola sobota a prišiel mi automatizovaný email, že či im ohodnotím tovar, ktorý som dostal. Ako vtip to bolo fajn. Zasmial som sa.
Deň 30.11.15. Začal sa ďalší týždeň, v ktorom mi tiež nič neprišlo. Aj som skúšal volať do Alza, ale nedalo sa im dovolať, musel by som čakať v poradí (raz štvrtý, raz deviaty v poradí). Keď som sa tele-automata spýtal na dodanie tovaru, ten mi povedal, že tovar bude expedovaný vtedy a vtedy, čo bol bullshit.
Deň 02.12.15. Prišiel mi mail, že objednávka bola stornovaná (!). Bez udania dôvodu.
Deň 03.12.15. Podarilo sa mi dovolať sa jednej po česky hovoriacej slečne z Alza, zrejme do ČR. Slečna v systéme videla, že objednávka bola stornovaná, ale nepoznala dôvod. Na to ma prepojila na ten retardovaný tele-automat, ktorý mi už minimálne raz nepomohol.
Deň 08.12.15. 20 dní od objednávky. Peniaze za stornovanú objednávku mi prišli na účet.

Nájdených: 138 príspevkov (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 3 4 5 ... 7 Ďalšie »