Heureka.sk - nákupný radca

Alza.sk

3,3 z 5
Nemá nastavenú službuoverené zákazníkmi
Za posledných 90 dní

Ako hodnotíte obchod?

Recenzie Alza.sk

Avatar používateľa

Vojtech Molnár

Pridané: 24. septembra 2016

90%

  • v Alze sme objednavali už 33krát ale z toho cca 5krát sme reklamovali a všetko bolo v poriadku, ale teraz sme kupovali chladničku ktorá s kurierom spadla z nákladného auta ak sa vám to stane nepočúvajte na nikoho nepreberajte tovar a napíšte škodový spis a nech kurier berie tovar kam chce, lebo ak ho preberete nastane telefonovanie , fotografovanie a opisovanie udalosti, znížené cenové ponuky a poškodený tovar v záruke servis neopravý zadarmo a nový tovar vám príde až po 3-4 týždňoch
  • poškodený tovar nepreberať

v podstate obchod na úrovni

  • Bola pre vás táto recenzia užitočná?
  • Áno (1)
  • Nie

Recenzie emailom

Na príjem recenzií emailom, kliknite na tlačítko "Prihlásiť".

Užívateľ bez avatara

Ivan T.

Pridané: 21. septembra 2016

10%

  • nič
  • ABSOLÚTNE NEODPORÚČAM
  • NIKDY VIAC UŽ NENAKÚPIM
  • Čakám na vybavenie reklamácie už tretí týždeň pričom som zaplatil za tovar 600 EUR!!!!!! A pokazil sa za ani nie mesiac!!! Musia mať určite nejaký pofidérny tovar že sa takto rýchlo kazí, bránia sa vybaveniu reklamácie, stále sa vyhovárajú že to je v autorizovanom servise, VÝHOVORKY VÝHOVORKY VÝHOVORKY, už nikdy viac !!!!!
  • Neodporúčam nikomu nenakupujte tu je to banda zlodejských klamárov ktorí iba odrbávajú

PREBOHA LUDIA NIC OD NICH NEKUPUJTE pretože predávajú pofidérny kazový tovar a vybavenia reklamácia sa nedočkáte!!!

  • Bola pre vás táto recenzia užitočná?
  • Áno (5)
  • Nie (2)
Avatar používateľa

Tomas Lord Krajnak

Pridané: 17. septembra 2016

60%

  • čakam uz 3 tydne na reklamaciu kym mi poslu tovar a stale nič len dufam ze to pride lebo ma to stalo 203€

tak dakujem takemu to obchodu uz nikdi viac

  • Bola pre vás táto recenzia užitočná?
  • Áno (2)
  • Nie

Reakcia obchodu Alza.sk

Dobrý deň,

ďakujem za Vaše hodnotenie. Môžem Vás ubezpečiť, že urobím maximum pre preverenie tejto záležitosti priamo na reklamačnom oddelení. Prosím pošlite mi kompletný dotaz s číslom aktuálnej reklamácie na emailovú adresu stiznosti@alza.cz a ja preverím jej aktuálny stav.

Ďakujem za pochopenie a prajem Vám pekný deň.
Marek, péče o zákazníky

Užívateľ bez avatara

Marek

Pridané: 17. septembra 2016

30%

  • Výborný filter vyhľadávania notebookov podľa parametrov
  • Zákaznicka podpora
  • Zavádzanie zákazníka

Výber notebooku bol veľmi priehľadný a príjemný.
Problémy nastali po objednávke.
Tovar nemali skladom bol na doručenie do 21 dní tak okej objednal som.
Po 3 dňoch mi volal operátor a pýtal sa na niečo ohľadom platby za objednávku potom som mu niečo nerozumel poprosil som nech mi zopakuje vetu na čo mi bez slova, bez rozlúčenia položil telefón.
Potom som chcel si nechať doručiť tovar do ČR stránka mi nedovolila zadať českú adresu tak volám či to je problém. Operátorka mi povie že nie je všetko okej.
Píšem operátorovi, že mi nejde zmeniť adresu na mojom alza.sk učte na českú, povie že to nie je problém, že to spravia za mňa.
okej hovorím si všetko okej dva týždne čakám na notebook a v tom mi príde mail, že mi ho vlastne do ČR dodať nevedia pretože nemám účet na alza.cz. Odpíšem im že mám účet na alza.cz. A oni mne že aj tak to nevedia......
Tak som objednávku zrušil

Alza najväčší predajca na SR a ČR nevie dodať tovar do česka zo slovenskej stránky a nechá zákazníka 2 týždne čakať kým mu to povedia.

Nerozumiem prečo takúto jednoduchú vec nedokážu keď majú aj tak jednotný sklad nakoľko tovar vypredaný na alza.sk je vypredaný aj na alza.cz čiže aj tak to dopravujú z rovnakého miesta či už mi to dodajú do ČR alebo SR.

Za tento nákup dávam 30% keďže ich filter parametrov je naozaj výborný, zvyšok nákupu ale katastrofa.

  • Bola pre vás táto recenzia užitočná?
  • Áno (4)
  • Nie

Reakcia obchodu Alza.sk

Dobrý deň,

ďakujem za Vaše hodnotenie. Verím, že sa mi podarí všetko vysvetliť a uviesť na pravú mieru. Alza.sk a Alza.cz sú dve rôzne spoločnosti, ktoré fungujú len v rámci daných krajín. Tovar, ktorý máme v ponuke na Alza.cz vieme dodať len na území ČR. Mrzí ma preto, pokiaľ ste v tejto súvislosti obdržal na zákaznickej podpore nepresné informácie.

Ďakujem za pochopenie a prajem Vám pekný deň.
Marek, péče o zákazníky

Užívateľ bez avatara

Anarki

Pridané: 14. septembra 2016

10%

  • Aj napriek môjmu upozorneniu dodnes pri výbere parametrov pri kúpe notebooku sa nedá vybrať iný procesor než intel !!!!!!!!!
  • Raz za čas nabehne kolonka ďalších 6 kde sa už vybrať dajú aj procesory AMD no väčšinou nenabehne a pokiaľ mám zákazníka čo chce taký notebook tak ho musím pracne hľadať v iných predajniach čo spôsobuje to, že sa mi nechce následne vracať na alzu a hľadať ho tam podľa presného typu ale jednoducho ho kúpim inde. Vyskúšané na Internet Exploreri, Google Chrome, Opera a minimálne troch nezávislých počítačoch. Viem dodať aj screeny,

Spôsob akým sa to v alze rieši, resp. nerieši ma znechucuje k ďalším nákupom v tomto obchode.

  • Bola pre vás táto recenzia užitočná?
  • Áno (5)
  • Nie

Reakcia obchodu Alza.sk

Dobrý deň,

ďakujem za Vaše hodnotenie. Môžem Vás ubezpečiť, že urobím maximum pre preverenie tejto záležitosti priamo na príslušnom oddelení. Prosím pošlite mi preto kompletný dotaz na emailovú adresu stiznosti@alza.cz.

Ďakujem za pochopenie a prajem Vám pekný deň.
Marek, péče o zákazníky

Užívateľ bez avatara

Tlcik

Pridané: 12. septembra 2016

10%

  • Cena
  • Vybavovanie reklamacii je katastrofálna posledný krat som niečo kupoval cez tento obchod!!!!!!!!!!!!

Nikdy viac

  • Bola pre vás táto recenzia užitočná?
  • Áno (1)
  • Nie

Reakcia obchodu Alza.sk

Dobrý deň,

ďakujem za Vaše hodnotenie. Môžem Vás ubezpečiť, že urobím maximum pre preverenie tejto záležitosti priamo na reklamačnom oddelení. Prosím pošlite mi kompletný dotaz s číslom aktuálnej reklamácie na emailovú adresu stiznosti@alza.cz.

Ďakujem za pochopenie a prajem Vám pekný deň.
Marek, péče o zákazníky

Užívateľ bez avatara

PC gamer vláčik

Pridané: 7. septembra 2016

10%

  • Dobre zabalené produkty, otváranie odtiaľ fakt baví. Kvalitné produkty
  • NAJHORŠÍ OBCHOD NA DODANIE OBJEDNAVKY DOMOV!!!!!!! Už čakám 14dní a nic čo druhý obchod by dodal aj do 2 dni...zlé informujú keď si dáte vyzdvihnúť do predajne, nenapisu vám vôbec SMS rovno potom mojou radou choďte do toho obchodu :) označujem ako zlý obchod pretože na PC sa veľmi teším a nemôžem ho mať...

Omg dlho čakám

  • Bola pre vás táto recenzia užitočná?
  • Áno (3)
  • Nie

Reakcia obchodu Alza.sk

Dobrý deň,

ďakujem za Vaše hodnotenie. Môžem Vás ubezpečiť, že urobím maximum pre preverenie tejto záležitosti priamo na príslušnom oddelení a zistím stav objednávky. Prosím pošlite mi kompletný dotaz s číslom objednávky na emailovú adresu stiznosti@alza.cz.

Ďakujem za pochopenie a prajem Vám pekný deň.
Marek, péče o zákazníky

Užívateľ bez avatara

Ján R.

Pridané: 1. septembra 2016

10%

  • Zdĺhavý nákup. Nákup cez internet by mal trvať 5 minút, avšak zaslanie potrených dokumentov a dokazovanie existencie a pravdivosti údajov kupujúceho (čo by mal overiť predávajúci ) trvá ďalších 30 minút pri osobnom vydvihnutí.

Tu už nikdy nenakúpim nič!

  • Bola pre vás táto recenzia užitočná?
  • Áno (5)
  • Nie
Užívateľ bez avatara

Kika

Pridané: 31. augusta 2016

20%

  • Cenu uvadzaju bez dph tym padom clovek Ma pocit ze nakupuje lacnejsie a to vobec nie je !!!!!
  • nakup na firmu je zbytocne komplikovany - kupujuci sam musi dokazovat ze firma je zaregistrovana, platitielom dph . Stacilo by otvotit stranku financnej stravy a ORSR. Leniva firma ani to nespravi!
  • tovar vydaju len konatelovi , co je smiesne ze zamestnancovi , manzelovi, manzelke treba napisat splnomocnenie
  • nakup ktory by mohol trvat 3 min . tym padom trva asi hodinu skrnovanim dokladov a pisanim splnomocnenia ....
  • ak mate radi rychly nakup NEODPORUCAM!!!!!!!

Absolutna nespokojnost , neodporucam!!!!!

  • Bola pre vás táto recenzia užitočná?
  • Áno (4)
  • Nie (1)

Reakcia obchodu Alza.sk

Dobrý deň, Kika, ďakujem za Váš názor.

Všetky dôvody nákupu bez DPH uvádzame tu https://www.alza.sk... a každý zákazník sa s nimi môže dopredu zoznámiť. Spoločnosť Alza.sk nemá pri vydaní tovaru ako skúmať či sa jedná o rodinného príslušníka, zamestnanca alebo podvodníka. Nastavenými pravidlami ochraňuje Vaše peniaze. Tovar sa Vám bez DPH zobrazuje z dôvodu, že máte registráciu na firmu. Prajem Vám pekný deň, Fabián, péče o zákazníky

Užívateľ bez avatara

Anonym

Pridané: 27. augusta 2016

10%

  • Dobre zneuzivaju hlupost druhych ak nieco stoji 120 eur a zlava je 80 percent nemoze to stat 90 eur boze ako niekto toto zozere je to cele na smiech

Je to zavadzanie na hlupych ludi

  • Bola pre vás táto recenzia užitočná?
  • Áno (7)
  • Nie

Zobrazujem 1 - 10 zo 33497 recenzií [ 1 ] 2 3 4 5...3350