Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Profesionálny prístup v komunikácii so zákazníkom, ústretovosť v doručovaní tovaru.
    • Tovar bol doručený v dohodnutom termíne a s ochotou pomôcť pri skladaní. Veľká spokojnosť a poďakovanie!
  • Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Výhodná cena
    • Nekompletná dodávka výrobku- 1 záves bol iného typu a chýbali k nemu aj 4 ks upevňovacie skrutky . Cenovo maličkosť ,ale trebalo to poháňať a nie v meste, do ktorého sa dodávka uskutočnila.
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Rýchle dodanie.

    Neskutočne rýchle dodanie tovaru. Precízne zabalené.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Jedna katastrofa, tovar nekvalitný, chcela som odstúpiť od zmluvy, týždeň nikto nepreberá poštu, nútili ma vymeniť objednané kreslo za lepší produkt,vraj som si kúpila nejlevnejší...
    V konečnom dôsledku som nútená TV kreslo nechať, lebo by som musela platiť dopravné späť a nemám istotu že by som zaplatené eurá dostala späť.
    Som strašne nahnevaná ale preto to uvádzam aby im ďaľší ľudia nenaleteli ako ja.

  • Odporúča obchod

    90 %

    • Rýchle vybavenie, dobrá komunikácia
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Bol to môj úplne prvý nákup touto formou.
    • Nemusela som obiehať predajne

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Dobrý deň Otília.
    Ďakujeme za Vašu pozitívnu spätnú väzbu! Veľmi si ceníme, že ste si vybrali práve náš obchod. Sme radi, že sme Vám ušetrili čas a námahu spojenú s obehnaním predajní :)

    Ďakujeme za Vašu dôveru, veríme, že sa k nám ešte vrátite.

    Za Žltú Halu Radko

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ešte nemám a objednávali sme 12.11

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Dobrý deň Jana,
    ďakujeme za Vašu trpezlivosť. Podľa našich záznamov bola Vaša vitrína odovzdaná dopravcovi už 12.11. Zvyčajne trvá doručenie 5-10 pracovných dní. Ak ste vitrínu ešte neprevzali, mala by Vám byť doručená v najbližších dňoch.

    Za Žltú Halu Radko

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 týždne

    O čo som mal záujem, bolo mi dodané, čo viac dodať

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Dobrý deň Karol,
    veľmi si ceníme Vašu dôveru a pozitívnu spätnú väzbu.

    Za Žltú Halu Radko

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nedostali sme objednaný tovar a ani informáciu o dôvode nedodania tovaru.

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Dobrý deň Štefan,
    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu, ale vašej recenzii veľmi nerozumiem.
    Podľa našich záznamov bola Vaša objednávka spracovaná a odoslaná. Po jej vytvorení sme Vás kontaktovali s požiadavkou na doplnenie informácie o výbere látky na čalúnenie. Po Vašej odpovedi bola objednávka odovzdaná do výroby a podľa našich systémov by mala byť už doručená.
    Aktuálne vidím, že je obj. označená ako vybavená. Predpokladám teda, že tovar bol odoslaný.

    Avšak, vzhľadom na Vašu správu, je zrejmé, že k dodaniu nedošlo.
    Ak je to tak, prosím Vás o kontakt na našom zákazníckom servise na [telefónne číslo: +421 907 615 760 / +421 918 901 895 /e-mail: [email protected]]. Radi Vám poskytneme podrobnejšie informácie o Vašej objednávke a pomôžeme Vám vyriešiť vzniknutú situáciu.

    Ďakujeme za spoluprácu.

    Za Žltú Halu Radko

  • Odporúča obchod

    100 %

    Rýchle dodanie, dobrá komunikácia pri dovoze

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Dobrý deň Anna.
    Ďakujeme za Vašu pozitívnu spätnú väzbu. Sme radi, že ste boli spokojní s rýchlosťou dodania a komunikáciou. Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu s Vami.

    Za Žltú Halu Radko

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Sedačka mi prišla do 4 dní od objednania, veľmi dobre zabalená, v poriadku a farba taká akú som objednala určite odporúčam

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Dobrý deň Alena.
    Ďakujeme za Vašu pozitívnu recenziu! Teší nás, že ste bola spokojná s rýchlosťou dodania, kvalitou balenia a farbou sedačky. Vaša spätná väzba je pre nás veľkou motiváciou. Veríme, že Vám bude dlho slúžiť. Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu s Vami :)

    Za Žltú Halu Radko

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar sa vraj stratil. Čakáme za tovarom 3 týždne.

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Dobrý deň Miroslav.
    Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Chápem Vašu frustráciu ohľadom dodávky tovaru. Podľa našich záznamov bola Vaša objednávka prijatá 31.10.2024 a ešte v ten istý deň ste obdržali potvrdenie o objednávke s informáciou o dodacej lehote do 14 pracovných dní. Dňa 6.11.2024 bola kuchyňa odovzdaná dopravcovi a mala by byť u Vás doručená v priebehu avizovaných 14 pracovných dní od prijatia objednávky.
    Neviem kto Vám podal mylnú informáciu, ale o strate tovaru som nič nezistil. Ak máte akékoľvek ďalšie otázky, alebo pripomienky, neváhajte nás kontaktovať, mail: [email protected]

    Za Žltú Halu Radko

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Kondela KORA samoa king je hnedej farby. Lišty sú farby bielej. Zejména to vadí u zasúvacej dosky uprostred stola. Viac by sa hodila lišta hnedej farby.

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Dobrý deň Ladislav.
    Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.
    Viem, že farebný kontrast medzi hnedým korpusom a bielymi lištami, môže pôsobiť rušivo.
    Bohužiaľ, vzhľadom na to, že výrobca dodáva len biele pojazdy, nemôžem Vám ponúknuť priame riešenie v podobe výmeny za hnedé lišty. Ďakujem za pochopenie.

    Za Žltú Halu Radko

  • Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Tovar bol doručený promtne.

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Dobrý deň Daniela.
    Ďakujeme za Vašu pozitívnu spätnú väzbu! Teší nás, že ste bola spokojná.

    Za Žltú Halu Radko

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Profesionálna komunikácia, rýchlosť dodania tovaru, nápomocný prepravca, odporúčam

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Dobrý deň Miroslav,
    veľmi si ceníme Vašu dôveru a pozitívnu spätnú väzbu. Naša snaha je poskytovať zákazníkom kvalitné služby a rýchle dodanie. Teší nás, že ste boli spokojní :)

    Za Žltú Halu Radko

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Rýchle dodanie tovaru
    • Ochota prepravcu pri vykládka tovaru

    Rýchle dodanie, spokojnosť, doporučujem

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Vážená Gabriela.
    Veľmi si ceníme Vašu pozitívnu recenziu. Naša snaha je poskytovať zákazníkom čo najlepší servis a Vaša spokojnosť je pre nás najlepšou odmenou.
    Ďakujeme, že ste si vybrali práve nás. Sme radi, že ste boli spokojní s rýchlosťou dodania a ochotou prepravcu. Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu s Vami :)

    Za Žltú Halu Radko

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Aj keď píšu,že tovar majú skladom,trvá im to neskutočne dlho

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Vážený pán Martin.
    Chápeme, že dlhá dodacia lehota môže byť frustrujúca. Aj keď sme uviedli, že tovar máme skladom, logistika našich zásielok je komplexný proces, ktorý môže trvať 5-10 pracovných dní. Naše sklady sú rozsiahle a každý produkt má svoju vlastnú cestu. Pracujeme na tom, aby sme tento proces zefektívnili a skrátili čakaciu dobu. Ďakujeme za Vašu trpezlivosť.

    Za Žltú Halu Radko

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 mesiac

    • Spokojnosť,

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Dobrý deň Jana.
    Ďakujeme za Vašu pozitívnu spätnú väzbu :)

    Za Žltú Halu Radko

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Siedmy týždeň a objednávka nevybavena

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Vážený Jurij.
    Chápeme Vašu nespokojnosť. Aj keď sme Vás informovali o dodacej lehote 2-8 týždňov, snažíme sa vždy objednávky vybaviť čo najrýchlejšie. Podľa našich záznamov bol Váš tovar naskladnený a odovzdaný dopravcovi v pondelok. Prosím, o chvíľku trpezlivosti, Vaša objednávka by mala byť doručená v najbližších dňoch.

    Za Žltú Halu Radko

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Veľmi dlhá dodacia doba

    Objednávku som zadala ešte v auguste,stale ne mám ju doručenú, odpoveď bola že doručia mi ju v polovici novembra, komunikácia veľmi slabá,

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Vážená Maria,
    veľmi nás mrzí, že ste museli čakať na Vašu objednávku tak dlho. Chápeme Vašu nespokojnosť. Podľa našich záznamov bola Vaša objednávka zadaná v auguste a pôvodný odhad dodania bol v polovici novembra. V systéme vidím, že sme s Vami komunikovali prostredníctvom e-mailu a informovali Vás o aktuálnom stave objednávky.
    Som veľmi šťastný, že Vám môžem oznámiť, že Vaša pohovka bola dnes naskladnená a ihneď odovzdaná dopravcovi. Ten Vás bude v najbližších dňoch kontaktovať ohľadom dohodnutia termínu dodania. Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté oneskorenie a veríme, že s dodanou pohovkou budete spokojná.

    Za Žltú Halu Radko