Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Chystám sa zrušiť objednávku, nakoľko túto istú sedačku predávajú aj so 4 vankúšmi a lacnejšie, vaša odpoveď, že vankúše nedodávate a ani sa nedajú priobjednat, ma šokovala.... Komunikoval som na stránke vašej cez chat... Ak nedostanemmponuku aj s vankúšmi , zruším objednávku! Predajca Vrakúň. Aj Dunajská Streda...ponúkajú...aj iný...

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Dobrý deň Jozef,
    ďakujeme za Vašu správu a upozornenie na tento problém. Chceme sa úprimne ospravedlniť za nesprávne informácie, ktoré Vám boli poskytnuté našou prodavačkou. Došlo k omylu z našej strany, za čo sa veľmi ospravedlňujeme. Vankúše sú skutočne súčasťou sedačky Solero.

    Za Žltú Halu Radko

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Reklamujem kreslo s pohonom. Hrdzavé, poškriabané a zaprášené.
    Bez návodu.
    Rábek

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlhá doba dodania

    6 až 8 tyždňov..

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • poškodený dodaný tovar

    Po úplnom vybalení tovaru/sedacia súprava/ som našiel poškodenú prednú nohu kresla.Chýbal kúsok dreva. To už bol vodič preč. Reklamoval som to. Teraz odo mňa chcú 40 eur, že to objednajú a pošlú. Poškodený som ja, platiť má dodávateľ.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Nekvalitný tovar!!!

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Veľmi dlhá doba dodania.

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Z obchodu hneď volali, že je to odovzdané dopravcovi a odvtedy NIČ. Som sklamaná chceli sme to na vianoce som zvedavá kedy dorazí

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Kuchynská linka je naozaj len taký papier :(
    Dvierka riadne nesedia ;(
    Nie som moc spokojná
    Ale zamestnanci boli ústretoví pri prvých kontaktoch mailom…

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Dobrý deň Katarína,
    Mrzí nás, že s kuchyňou nie ste spokoná, ale o to viac si ceníme, že s nami ste spokojná, naozaj si to vážime.
    Čo sa týka kuchyne, je nám ľúto, že Vás sklamala, no na webe máme fotky detailov vo vysokom rozlíšení kde je veľmi dobre vidieť aj materiál a úroveň spracovania. Nemyslíme si, že to len taký papier ako uvádzate, ale chápeme, že určite existujú aj výrazne drahšie kuchyne s dokonalejším prevedením.
    Čo sa týka dvierok - tak ako na každej kuchyni, musíte ich nastaviť pri montáži, potom sadnú dokonale.

    Ďakujeme za Vaše pripomienky, no mrzí nás to červené "Neoporúčam".
    Želáme nech Vám kuchyňa dobre slúži.
    Radko, vedúci predaja

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Prišla mi komoda v tmavom odtieni, hoci ma operátorka nahnevane presviedčala, že je to tá svetlá verzia. Dosť mi na tom záležalo, lebo mám nábytok v odtieni svetlý sonoma dub, takže sa to teraz k tomu nehodí. ...aj tak ďakujem, niečo som sa zas naučil.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Sklo na dvierka absolútne nepasovalo, komunikácia s obchodom na bode mrazu, neodporúčam nákup.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Prístup pána na telefóne ma veľmi prekvapilo, jednoducho drzí človek, ktorý určil čo mám robiť a ja čo som povedal, to ani keby nepočul !

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Dobrý deň Peter,
    mrzí ma, ak sa Vás komunikácia kolegu dotkla. Osobne som to s ním preberal a ubezpečil som sa, že aj pri tak komplikovanej logistike nábytku, kedy je potrebné dodržať určitý postup aby sa všetko stihlo dodať , aby aj vtedy udržal vysokú úroveň komunikácie, ktorá je u nás štandardom a chvália ju aj ostatní zákazníci tu na Heureke.
    Vybrali ste si našu najpredávanejšiu sedačku, som presvedčený, že Vám bude dlho a dobre slúžiť.

    - Radko, vedúci predaja

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Dodacia doba dobrá, aj komunikácia. Kurier ochotné. Ale nákupcovia firmy by si mali overiť, čo kupujú, aby sa nestalo, že ozdobné kovanie u tejto komody nesedí

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Dobrý deň Marián,
    Mrzí ma, že nás neodporúčate, aj keď vlastne všetko čo sme mohli urobiť bolo "dobre", aj na to 6. poschodie sme to vyniesli.
    Chápem Vás, že sa môžete cítiť rozčarovaný, že komodu ste dostali s iným kovaním ako ste očakávali. V 0,01% prípadov sa môže stať, že výrobca v týchto ťažkých časoch nedokáže zohnať kovanie ako na obrázku a dodá nám iné. Už som s dodávateľom hovoril, prisľúbil, že ak by sa v budúcnosti menilo kovanie, upozorní nás vopred. My sme ale aj tak radi, že pre Vás dokážeme ešte v tejto situácii na trhu zohnať takto kvalitný nábytok v tak super cene.
    Vybrali ste si krásnu komodu, jedna z najkrajších v našej ponuke. Verím, že s ňou budete dlhé roky spokojný.

    - Radko, vedúci predaja

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ke´dže nič nekúpite, neminiete peniaze

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    No tak ste aspoň ušetrili Vladimír, no.
    Snáď s nami budete nabudúce spokojný.

    - Radko, vedúci predaja

  • Neodporúča obchod

    10 %

    obchod chce hodnotenie???!!!!..ale tovar mi nedorazil a podla tel. info dorazí až v auguste!!!!!!vtipné!!!!

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Dobrý deň, dotazník je po určitej dobe od vytvorenia objednávky generovaný automaticky. U tovaru, ktorý nie je skladom, ale na objednávku, je doba dodania dlhšia (dĺžka je uvedená v popise daného produktu). Akonáhle budeme mať tovar skladom, okamžite ho expedujeme zákazníkovi. Ďakujeme Vám za recenziu.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Dodaný tovar bol poškodený
    • Tovar prišiel zmotnovany čo je plus ale zmontovaný bol neodborne

    Zdravím . V strednej časti (vešiakova časť)sú na drevotrieske buď kaze alebo je niečím iným poškodená na dvoch miestach (väčšie viditeľné škvrny ako rozleptané) . Ďalej poškodený sololit vo vnútri skrine následkom zlého nastrelenia sponky pri uchytovani sololitu (netrafili uchytenie do priečky skrine následkom čoho je poškodenie sololitu zvnútra skrine ,sponka vyšla von a vyvrátila sololit pod poličku) a jedna predná nožička na skrini je krivo namontovaná letí o pol centimetra. Celkový dojem mám z toho že to vyrábali učni bez výstupnej kontroly zhotoveného tovaru. Určite si v budúcnosti od nich nič neobjednám. Mail o stave dodaného výrobku som odoslal aj predávajúcemu aj z fotkami a počkám ako sa vyjadria ...

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Dobrý deň, ospravedlňujeme sa za komplikácie, Vašu reklamáciu riešime s dodávateľom.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    nedostala som ten tovar čo som objednala

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Dobrý deň, objednala ste si stoličky Tommy vo variante: tm. hnedá / Tristan 798 a podľa našich záznamov Vám tieto stoličky boli dodané. Ak máte nejaké otázky, neváhajte nás kontaktovať na tel. +421 907 615 760 alebo [email protected].

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar nekvalitny , vyrobeny v Polsku, hned som musel robit drobne upravy.

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Dobrý deň pán Roman. Ak bol nejaký problém so sedacou súpravou, mal ste nás radšej kontaktovať.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Objednavka mi bola dorucena rychlo za par dni.Objednala som manzelsku postel Aja.Hned ked sme zacali vybalit postel,dali sme dole iba kartony sme zbadali ,ze postel je zlomena.Okamzite som volala prepravcovi stazovala som sa,on mi povedal aby som to oznamila Zltej Hale.Zavolala som tam,poslali mi reklamacny formular,vyplnila som,prilozila som aj fotky postele.Vraj do styroch pracovnych dni budem informovana ako postupovat dalej.Volala som aj do firmy ,ktora nam postel dorucila Top Trans ,aby vedeli co sa stalo.Ani do dnes mi neodpovedali zo Zltej Haly,aj v piatok som im napisala mail.Uz je siesty pracovny den od mojej staznosti,a odpoved som nedostala.Neviem kedy mi vymenia postel.Uz tyzden spime na zemi s manzelom na matracoch,ani postel nemame,ani peniaze.Bohuzial s tym nemame dobre skusenosti.Inac postel je velmi pekna.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nemali mnou objednaný tovar ani ho nevedeli zohnať. Totálne malý výber, vysoké ceny.

    Neodporúčam!!!

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Dobrý deň, ako sme Vás ihneď po obdržaní Vašej objednávky informovali, v našej ponuke máme aj niektoré originálne kusy, ktoré sú len v obmedzenom množstve a nemožno tieto produkty viac objednať. Ďakujeme za recenziu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • farba produktov na web stránke neodpovedala reálnej farbe, na obrázku bola farba stola hnedá, v skutočnosti šedá, čo považujem za dosť zásadný problém pri objednávaní nábytku

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Dobrý deň. Každý LCD monitor a displej mobilného telefónu má iné farebné podanie. Dosiahnuť "správnych farieb" je celkom zložitý technický problém. Väčšina domácností nemá profesionálne a skalibrované monitory s farebným priestorom sRGB, ale sú vybavené bežnými monitormi. U týchto monitorov sú síce farby žiarivé, jasavé, krásne, bohužiaľ mimo realitu. Preto sú fotografie u produktov len orientačné.