Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Jedna katastrofa, tovar nekvalitný, chcela som odstúpiť od zmluvy, týždeň nikto nepreberá poštu, nútili ma vymeniť objednané kreslo za lepší produkt,vraj som si kúpila nejlevnejší...
    V konečnom dôsledku som nútená TV kreslo nechať, lebo by som musela platiť dopravné späť a nemám istotu že by som zaplatené eurá dostala späť.
    Som strašne nahnevaná ale preto to uvádzam aby im ďaľší ľudia nenaleteli ako ja.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ešte nemám a objednávali sme 12.11

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Dobrý deň Jana,
    ďakujeme za Vašu trpezlivosť. Podľa našich záznamov bola Vaša vitrína odovzdaná dopravcovi už 12.11. Zvyčajne trvá doručenie 5-10 pracovných dní. Ak ste vitrínu ešte neprevzali, mala by Vám byť doručená v najbližších dňoch.

    Za Žltú Halu Radko

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nedostali sme objednaný tovar a ani informáciu o dôvode nedodania tovaru.

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Dobrý deň Štefan,
    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu, ale vašej recenzii veľmi nerozumiem.
    Podľa našich záznamov bola Vaša objednávka spracovaná a odoslaná. Po jej vytvorení sme Vás kontaktovali s požiadavkou na doplnenie informácie o výbere látky na čalúnenie. Po Vašej odpovedi bola objednávka odovzdaná do výroby a podľa našich systémov by mala byť už doručená.
    Aktuálne vidím, že je obj. označená ako vybavená. Predpokladám teda, že tovar bol odoslaný.

    Avšak, vzhľadom na Vašu správu, je zrejmé, že k dodaniu nedošlo.
    Ak je to tak, prosím Vás o kontakt na našom zákazníckom servise na [telefónne číslo: +421 907 615 760 / +421 918 901 895 /e-mail: [email protected]]. Radi Vám poskytneme podrobnejšie informácie o Vašej objednávke a pomôžeme Vám vyriešiť vzniknutú situáciu.

    Ďakujeme za spoluprácu.

    Za Žltú Halu Radko

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar sa vraj stratil. Čakáme za tovarom 3 týždne.

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Dobrý deň Miroslav.
    Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Chápem Vašu frustráciu ohľadom dodávky tovaru. Podľa našich záznamov bola Vaša objednávka prijatá 31.10.2024 a ešte v ten istý deň ste obdržali potvrdenie o objednávke s informáciou o dodacej lehote do 14 pracovných dní. Dňa 6.11.2024 bola kuchyňa odovzdaná dopravcovi a mala by byť u Vás doručená v priebehu avizovaných 14 pracovných dní od prijatia objednávky.
    Neviem kto Vám podal mylnú informáciu, ale o strate tovaru som nič nezistil. Ak máte akékoľvek ďalšie otázky, alebo pripomienky, neváhajte nás kontaktovať, mail: [email protected]

    Za Žltú Halu Radko

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Aj keď píšu,že tovar majú skladom,trvá im to neskutočne dlho

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Vážený pán Martin.
    Chápeme, že dlhá dodacia lehota môže byť frustrujúca. Aj keď sme uviedli, že tovar máme skladom, logistika našich zásielok je komplexný proces, ktorý môže trvať 5-10 pracovných dní. Naše sklady sú rozsiahle a každý produkt má svoju vlastnú cestu. Pracujeme na tom, aby sme tento proces zefektívnili a skrátili čakaciu dobu. Ďakujeme za Vašu trpezlivosť.

    Za Žltú Halu Radko

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Siedmy týždeň a objednávka nevybavena

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Vážený Jurij.
    Chápeme Vašu nespokojnosť. Aj keď sme Vás informovali o dodacej lehote 2-8 týždňov, snažíme sa vždy objednávky vybaviť čo najrýchlejšie. Podľa našich záznamov bol Váš tovar naskladnený a odovzdaný dopravcovi v pondelok. Prosím, o chvíľku trpezlivosti, Vaša objednávka by mala byť doručená v najbližších dňoch.

    Za Žltú Halu Radko

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Veľmi dlhá dodacia doba

    Objednávku som zadala ešte v auguste,stale ne mám ju doručenú, odpoveď bola že doručia mi ju v polovici novembra, komunikácia veľmi slabá,

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Vážená Maria,
    veľmi nás mrzí, že ste museli čakať na Vašu objednávku tak dlho. Chápeme Vašu nespokojnosť. Podľa našich záznamov bola Vaša objednávka zadaná v auguste a pôvodný odhad dodania bol v polovici novembra. V systéme vidím, že sme s Vami komunikovali prostredníctvom e-mailu a informovali Vás o aktuálnom stave objednávky.
    Som veľmi šťastný, že Vám môžem oznámiť, že Vaša pohovka bola dnes naskladnená a ihneď odovzdaná dopravcovi. Ten Vás bude v najbližších dňoch kontaktovať ohľadom dohodnutia termínu dodania. Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté oneskorenie a veríme, že s dodanou pohovkou budete spokojná.

    Za Žltú Halu Radko

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Zlá komunikácia so zákazníkom.

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Dobrý deň Michal.
    Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Berieme ju veľmi vážne. Naša snaha je poskytovať zákazníkom čo najlepší servis, a preto nás mrzí, ak ste mali pocit nedostatočnej komunikácie.
    V našom systéme vidíme, že Vám bola zaslaná rekapitulácia objednávky s potvrdením o jej spracovaní. Zvyčajne zasielame len dôležité informácie o stave objednávky, aby sme zákazníkov zbytočne nezaťažovali.
    Ak ste mali akékoľvek výhrady, prosím, kontaktujte nás a podrobnejšie nám opíšte, čo Vám chýbalo, radi by sme to napravili.

    Za Žltú Halu Radko

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na stránke mali uvedené dodanie 2-6 týždňov. Po objednaní sa to zmenilo na 2-8 týždňov. Keď som tam volala a informovala, tak mi len povedali, že tovar tu ešte nie je, čo bola informácia, ktorú som vedela aj ja. Na infolinke bola neochotna pani, ktorá mi ani nebola schopná povedať ako zvykne byt tovar v iných prípadoch doručený.

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Vážená Soňa.
    Ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti spojené s dodacou lehotou a neochotu našej pracovníčky. Chápeme Vašu nespokojnosť. Zmenené dodacie lehoty sú pre nás nepríjemné aj pre nás a robíme všetko pre to, aby sme ich skrátili.
    Vaše pripomienky sú pre nás veľmi dôležité a pomáhajú nám zlepšovať naše služby. Vezmeme si ich k srdcu a budeme pracovať na tom, aby sme v budúcnosti poskytovali našim zákazníkom lepšie informácie a príjemnejší zážitok. Ďakujeme, že ste nás na tieto nedostatky upozornila.

    Za Žltú Halu Radko

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Chystám sa zrušiť objednávku, nakoľko túto istú sedačku predávajú aj so 4 vankúšmi a lacnejšie, vaša odpoveď, že vankúše nedodávate a ani sa nedajú priobjednat, ma šokovala.... Komunikoval som na stránke vašej cez chat... Ak nedostanemmponuku aj s vankúšmi , zruším objednávku! Predajca Vrakúň. Aj Dunajská Streda...ponúkajú...aj iný...

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Dobrý deň Jozef,
    ďakujeme za Vašu správu a upozornenie na tento problém. Chceme sa úprimne ospravedlniť za nesprávne informácie, ktoré Vám boli poskytnuté našou prodavačkou. Došlo k omylu z našej strany, za čo sa veľmi ospravedlňujeme. Vankúše sú skutočne súčasťou sedačky Solero.

    Za Žltú Halu Radko

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Reklamujem kreslo s pohonom. Hrdzavé, poškriabané a zaprášené.
    Bez návodu.
    Rábek

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dlhá doba dodania

    6 až 8 tyždňov..

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • poškodený dodaný tovar

    Po úplnom vybalení tovaru/sedacia súprava/ som našiel poškodenú prednú nohu kresla.Chýbal kúsok dreva. To už bol vodič preč. Reklamoval som to. Teraz odo mňa chcú 40 eur, že to objednajú a pošlú. Poškodený som ja, platiť má dodávateľ.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Nekvalitný tovar!!!

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Veľmi dlhá doba dodania.

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Z obchodu hneď volali, že je to odovzdané dopravcovi a odvtedy NIČ. Som sklamaná chceli sme to na vianoce som zvedavá kedy dorazí

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Kuchynská linka je naozaj len taký papier :(
    Dvierka riadne nesedia ;(
    Nie som moc spokojná
    Ale zamestnanci boli ústretoví pri prvých kontaktoch mailom…

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Dobrý deň Katarína,
    Mrzí nás, že s kuchyňou nie ste spokoná, ale o to viac si ceníme, že s nami ste spokojná, naozaj si to vážime.
    Čo sa týka kuchyne, je nám ľúto, že Vás sklamala, no na webe máme fotky detailov vo vysokom rozlíšení kde je veľmi dobre vidieť aj materiál a úroveň spracovania. Nemyslíme si, že to len taký papier ako uvádzate, ale chápeme, že určite existujú aj výrazne drahšie kuchyne s dokonalejším prevedením.
    Čo sa týka dvierok - tak ako na každej kuchyni, musíte ich nastaviť pri montáži, potom sadnú dokonale.

    Ďakujeme za Vaše pripomienky, no mrzí nás to červené "Neoporúčam".
    Želáme nech Vám kuchyňa dobre slúži.
    Radko, vedúci predaja

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Prišla mi komoda v tmavom odtieni, hoci ma operátorka nahnevane presviedčala, že je to tá svetlá verzia. Dosť mi na tom záležalo, lebo mám nábytok v odtieni svetlý sonoma dub, takže sa to teraz k tomu nehodí. ...aj tak ďakujem, niečo som sa zas naučil.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Sklo na dvierka absolútne nepasovalo, komunikácia s obchodom na bode mrazu, neodporúčam nákup.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Prístup pána na telefóne ma veľmi prekvapilo, jednoducho drzí človek, ktorý určil čo mám robiť a ja čo som povedal, to ani keby nepočul !

    Reakcia obchodu Žltá Hala

    Dobrý deň Peter,
    mrzí ma, ak sa Vás komunikácia kolegu dotkla. Osobne som to s ním preberal a ubezpečil som sa, že aj pri tak komplikovanej logistike nábytku, kedy je potrebné dodržať určitý postup aby sa všetko stihlo dodať , aby aj vtedy udržal vysokú úroveň komunikácie, ktorá je u nás štandardom a chvália ju aj ostatní zákazníci tu na Heureke.
    Vybrali ste si našu najpredávanejšiu sedačku, som presvedčený, že Vám bude dlho a dobre slúžiť.

    - Radko, vedúci predaja