Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Komunikacia
    • Kurierska spolocnost

    Objednany stromcek 30.4. Dodanie do 3 dni. Dnes je 7.5 a dodanie stale v nedohladne. Po sviatku ak nahodou pride 9.5 neviem v akom stave vobec pride. Som max.sklamana z jednania a komunikacie. Kurierskej spolocnosti sa neda dovolat a na maily nereaguju.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar bol zle zabalený, nezodpovedal popisu, prišli male metličky,všetky nádoby boli rozbite.....balenie vášho tovaru je katastrofálne, nehovoriac o tom že balíte živé rastliny, som velmi nespokojná a nikdy u vás už nenakúpim ani moji známy.

    Reakcia obchodu ZAHRADNICI.sk - Garden centrum

    Dobrý deň,
    zvyčajne za akúkoľvek recenziu ďakujeme, v tomto prípade to však nejde.

    Nie sme si vedomí toho, že rastlinky nezodpovedajú popisu. Kolegyni na oddelení expedície ste taktiež nedali vedieť, že ste nespokojná, alebo že by bol nejaký problém s tovarom, preto toto hodnotenie považujeme len za akýsi "rozmar".

    Všetko dobré!
    Tím zahradnici.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Veľmi zle zabalené. Stiahnuté fóliou tak, že spodné konáre všetky polámané.

    Reakcia obchodu ZAHRADNICI.sk - Garden centrum

    Dobrý deň, ďakujeme za recenziu

    Voľnokorenný stromček k Vám prišiel zabalený primerane svojej podstate, a keďže ste nás o prípadnom poškodení sama nekontaktovala, recenziu považujeme za neadekvátnu a rastlinka je v poriadku :)

    Prajeme všetko dobré!

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Da sa zvolit kedy maju tovar odoslat
    • Aj ked tovar zaplatite nerezervuju vam ho a ked si zvolite odoslanie o týždeň nezarucia vam ze ho skutočne dostanete pretože sa za ten tyzden moze vypredat (myslím si ze to tak je )
    • Stav rastlín ktore mi poslali nebol najlepší, malinu za 7€ poslali zlomenú (viem ze ju uz taky poslali lebo polka maliny chyba a je viditelny zlom nie rez) a listy boli zožltnute

    Zysok rastlin bol relativne v poriadku.

    Reakcia obchodu ZAHRADNICI.sk - Garden centrum

    Dobrý deň,
    ďakujeme za recenziu, ktorú žiaľ považujeme za dosť neadekvátnu.

    Mali ste objednané frigo sadenice jahôd. Priznáme sa, že nám skladový systém trošku "zahaproval" a sadenice nemohli byť odoslané z dôvodu vypredania. Náš skladový systém stále zdokonaľujeme, aby k podobným situáciám už nedošlo. AVŠAK, na túto skutočnosť sme promptne zareagovali a navrhli sme Vám alternatívu v podobe DRAHŠÍCH jahôd v multipaletkách, s čím ste súhlasila.

    Dostali ste teda kvalitnejšie jahody za nižšiu cenu. Skôr toto by ste mohli v recenzii spomenúť, pretože si myslíme že ste s tovarom nadmieru spokojná :)

    Vašu objednávku stále evidujeme a žiadna poznámka o inom termíne dodania NEBOLA UVEDENÁ.

    A maliny boli zostrihnuté, nie zlomené, je to v tomto období úplne bežné, navyše o tom informujeme na našom e-shope.

    Napriek všetkému Vám prajeme všetko dobré!
    Tím zahradnici.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Zlá adresa doručenia, pričom adresa pri objednávaní bola správna
    • vrch stromčeka vyschnutý, hnedý, musím zostrihnúť značnú časť stromčeka

    Reakcia obchodu ZAHRADNICI.sk - Garden centrum

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že ste sa hneď uchýlili k napísaniu negatívnej recenzie, namiesto toho aby ste nás kontaktovala, určite by sme nedorozumenie s nesprávnou adresou a mierne poškodeným tovarom vyriešili k Vašej spokojnosti, k zákazníkom sme vždy ústretoví

    Tím zahradnici.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    nemám tovar

    Reakcia obchodu ZAHRADNICI.sk - Garden centrum

    Dobrý deň, ďakujeme za recenziu,

    Pripadá nám však nefér, že ste zvolili negatívnu recenziu, objednávka bola vytvorená po sviatkoch, a vzhľadom na vysoké množstvo objednávok v týchto dňoch TOP záhradkárskej sezóny sme žiaľ všetko nestihli včas expedovať, a to aj po navýšení kapacít a posíl v baliarňach. Robili sme však maximum preto, aby sme Vašu objednávku vybavili čo najrýchlejšie.

    Vaša objednávka je už v rozvoze, čoskoro je u Vás.

    Napriek netolerancii z Vašej strany Vám prajeme všetko dobré!

    Tím zahradnici.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar doteraz nedorazil

    Reakcia obchodu ZAHRADNICI.sk - Garden centrum

    Dobrý deň, ďakujeme za recenziu,

    Pripadá nám však nefér, že ste zvolili negatívnu recenziu, objednávka bola vytvorená po sviatkoch, a vzhľadom na vysoké množstvo objednávok v týchto dňoch TOP záhradkárskej sezóny sme žiaľ všetko nestihli včas expedovať, a to aj po navýšení kapacít a posíl v baliarňach. Robili sme však maximum preto, aby sme Vašu objednávku vybavili čo najrýchlejšie.

    Vaša objednávka je už v rozvoze, čoskoro je u Vás.

    Napriek netolerancii z Vašej strany Vám prajeme všetko dobré!

    Tím zahradnici.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • slušný výber rastlín
    • ak neprevezmete zásielku z dôvodu poškodenia, nepreplatia Vám sumu za dopravu
    • za dopravu si pýtajú 10,9€ a tovar Vám privezie i tak klasický kuriér
    • nedávajú na krabice logo krehké ! Takže Vám tovar príde veľmi ľahko poškodený

    Keď zaplatíte za tovar vopred, je dosť možné, že Vám tovar príde poškodený, nakoľko nedávajú na krabice logo krehké, ale len nahrávajú do nejakého systému a kuriér týmpádom nemá ako vedieť, keď presúva krabice, ktorý tovar je od zahradnici.sk.
    Nevraviac, že 10,9€ za dopravu zaplatiť, očakával som, že majú vlastného kuriéra, ktorý preváža len rastliny, keď je tak predražený.
    V skratke - objednal som tovar, tovar nemám a prišiel som o 11€, neodporúčam !

    Reakcia obchodu ZAHRADNICI.sk - Garden centrum

    Dobrý deň prajeme, ďakujeme za recenziu.

    Nevidíme však v tejto negatívnej recenzii žiaden zmysel, a to z nasledujúcich dôvodov:

    Uvádzate, že ste zásielku neprevzali z dôvodu poškodenia. Toto ste si však neoveril a poškodenie ste usúdili len z nahliadnutia do balíka, pričom nedošlo k dôslednej kontrole obsahu balíka. Objednávku ste automaticky neprevzali, pričom VOPRED KAŽDÉHO ZÁKAZNÍKA INFORMUJEME, aby balík dôkladne po prijatí skontroloval, a ak by došlo k poškodeniu, po informovaní situáciu okamžite vyriešime. Prikladám informáciu, ktorá Vám bola odoslaná e-mailom po vyexpedovaní balíka k Vám:

    “V prípade, ak je pri doručovaní Váš balík, alebo jeho obal značne poškodený, je potrebné ho na mieste dôsledne skontrolovať, a v prípade poškodenia rastlín vo vnútri spísať záznam o škode s kuriérom. Ak doručovaný balík aj napriek vizuálnemu poškodeniu prevezmete bez výhrad, nie sme takýto balík už schopní zreklamovať.”

    Informáciu o kontrole ste teda od nás obdržali. Pri potvrdení objednávky ste taktiež súhlasili s obchodnými podmienkami, kde je uvedené: kupujúci je povinný prevziať objednaný tovar,

    zaplatiť za tovar dohodnutú cenu predávajúcemu, dôsledne prekontrolovať neporušenosť obalu, resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.

    Keďže ste tak neuskutočnili a objednávku odmietli, došlo k porušeniu bodu 12: Zmluvná pokuta: “Predávajúci si vyhradzuje právo udeliť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške celkových nákladov na prepravu tovaru od predávajúceho ku kupujúcemu a taktiež naopak, od kupujúceho (v prípade že zásielku neprevzal) k predávajúcemu v prípade, že vznikla kúpna zmluva, ktorú nestornoval alebo od ktorej neodstúpil a tovar si od dopravcu nevyzdvihol, a tak bol vrátený späť predávajúcemu alebo bol vyzvaný predávajúcim k prevzatiu tovaru, pričom si tovar neprevzal, nakoľko porušil ustanovenia v čl. X. bod 2, písm. a.
    Táto zmluvná pokuta zahŕňa náklady na dopravu ako aj ostatné náklady predávajúceho súvisiace s nenaplnením kúpnej zmluvy.”

    Z neudania dôvodu tak nebolo možné pristúpiť k samotnej reklamácii a neprevzatím balíka došlo k porušeniu kúpnej zmluvy, ku ktorej ste sa zaviazali dokončením Vašej objednávky.

    Nevyzdvihnutím zásielky z Vašej strany došlo k navýšeniu našich finančných nákladov na dopravu a navyše aj k navýšeniu ostatných prevádzkových nákladov spojených predovšetkým s: rozbalením a dôkladnou kontrolou stavu tovaru, zaistením spätnej logistiky rastlín na príslušnú časť škôlky, likvidáciou znehodnotených obalových materiálov. Z uvedených dôvodov Vám nebola vrátená suma za kuriéra. Ak by došlo k prevzatiu balíka, všetko by bolo vyriešené k Vašej spokojnosti. Ešte doložíme aj informáciu, že rastlinky nakoniec poškodené vôbec neboli. Prišli k nám zdravé a nepoškodené..


    K výške dopravy 10,90 € - objednali ste si zásielku rastlín s hmotnosťou 27 kg, ide teda o objemnejšiu zásielku, čomu zodpovedá aj cena prepravného. Žiaľ cena prepravného nie je v našej kompetencii, ale podlieha tarifám kuriérskych spoločností.

    Veríme, že sme situáciu objasnili a napriek všetkému prajeme všetko dobré!

    Tím zahradnici.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    3 stromčeky jeden nebol stlpcovity boli sme oklamany no vymenili nám keď prišiel druhý strom nevyrastol nepučal oplne suchý už pri dodaní som vedel ze nič z toho

  • Tovar zatiaľ neprišiel.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 5 dní

    Pozdravujem
    Stromčeky ktoré mi prišli by som zaradil do akostnej triedy č. 3.
    Pred štyrmi rokmi som zakladal ovocný sad. Z 80ks sadeníc čo som vtedy obiednal, asi zo 4-5 škôlok, ani jedna nebola tak zlej kvalite.
    Kontrolujte materiál !
    Štefan

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Tovar z obchodu je pekný
    • Obchod využíva služby tej najhoršej prepravnej spoločnosti na Slovensku - GLS .
    • Žiadna informácia od dodávateľa a ani od prepravnej služby o vyskladnení a dodávky tovaru.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    ziadne informacie o zasielke a tovar nezodpovedal vasim informaciam mali mat visku 50 az 80 cm a maju tak 15 cm tak klamete ludi

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    ,,Stromčeky"vyzerajú akokeby prežilí holokavst.Tie malé konáre niektoré zlomené-4 cenová trieda.Dakujem-viac si u vás nič neobjednám a nikomu to neodporučím. s pozd. Barlog

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Rychle jednanie a dorucenie
    • Nizka kvalita produktu
    • Stromcek bol cerstvo naockovany bez korenoveho systemu
  • Neodporúča obchod

    10 %

    tovar bol objednany 11.6. a dodnes ziadna odpoved

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednávku už dva mesiace riešim. Rastliny ale nemám.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar mi ešte neprišiel

    Reakcia obchodu ZAHRADNICI.sk - Garden centrum

    Dobrý deň, ďakujeme za recenziu.

    Tovar sme Vám odoslali na 5. pracovný deň od vytvorenia objednávky. Bohužiaľ bol víkend, no hneď po víkende Vám bola objednávka doručená.

    Prajeme všetko dobré!
    Tím Záhradníci.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednala som tovar,zaplatila som,po sedem dní cez e-mail ponúkajú iní tovar,lebo objednaní,zaplatení nemajú

    Reakcia obchodu ZAHRADNICI.sk - Garden centrum

    Dobrý deň prajeme, ďakujeme za recenziu.

    Bohužiaľ, občas sa stane že naše skladové hospodárstvo tak povediac "zahapruje" a nechtiac sa ukazujú zákazníkom vypredané veci ako dostupné. Na druhú stranu ste však mali od kolegyne možnosť zámeny, ktorú ste uvítala a akceptovala. Mohli ste nás požiadať o vrátenie peňazí, no nestalo sa a Vy ste si zvolili alternatívu. Preto nevidíme v tejto negatívnej recenzii zmysel, nakoľko sme tovar zamenili a celú objednávku promptne vyriešili.

    Prajeme všetko dobré!
    Tím Záhradníci.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • tovar stále nedorazil

    Reakcia obchodu ZAHRADNICI.sk - Garden centrum

    Dobrý deň prajeme, ďakujeme za recenziu.

    Objednávka bola vytvorená 03.05.2023. Kolegyňa Vás kontaktovala o vypredanosti tovaru prostredníctvom e-mailu, no bezúspešne. Snažila sa Vás kontaktovať aj telefonicky, no bohužiaľ taktiež bez odpovede. V takomto prípade už nemáme žiadne iné možnosti kontaktovania.

    Prajeme všetko dobré!
    Tím Záhradníci.sk