Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • 10 %

    • Tovar bol objednaný 10.12.2021, hneď aj zaplatený, telefón nezdvíhajú, na mail mi neodpovedajú. Nemám ani peniaze ani tovar a to objednávky vybavujú do 30 dní.

    Obchod neodporúčam

  • Neodporúča obchod

    10 %

    ani po týždni mi nedošla žiadna odpoveď na moju objednávku, nedvíhajú mobily !!! asi po neustálom bombardovaní na e-mail s vyhraškou kontroly mi odpísali, že tovar nemajú a vrátia mi peniaze ... tak dúfam, že mi aj prídu naspäť na účet ... inak to posuniem ďalej

    Reakcia obchodu whaat.sk

    Dobry den, mrzi nas Vas pohlad na vec, ale v case objednavania nebol tovar na sklade. Tato informacia bola pri produkte na nasej stranke a ze dodanie bude cca 14 dni. Po 5 dnoch nas kontaktujete, ze nemate tovar, ze nas udate a podobne. Takze ano, boli sme z tohto dovodu nuteni zrusit objednavku a vratit Vam platbu. Pekny den

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar objednany, zaplateny prevodom, telefony nedvihaju, na mail neodpovedaju. Doteraz nemam ani peniaze ani tovar a to mali napisane ze tovar mi bude dodany 17.2.

    Reakcia obchodu whaat.sk

    Lenka, zabudla ste napisat par dolezitych informacii. A to ze ste si urobila objednavku s platbou kartou online. Uhradu ste kartou neurobila. Nikoho ste neinformovala a poslala ste uhradu prevodom. Je samozrejme, ze v takom pripade nemozete ocakavat, ze bude garantovany termin dorucenia. Nenapisala ste nam jediny mail, ze chcete zmenit formu uhrady ani nic podobne. Nam len prisla zrazu neidentifikovana platba, ktoru sme nevedeli priradit. Vasu objednavku vybavime co najskor
    whaat.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Seriozny pristup

    Objednam znova

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Dostupnost
    • Rychlost a cena
  • Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Garantovaný termín doručenia tovaru bol zo strany obchodu dodržaný.
    • -
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar zatiaľ nemám...

    Reakcia obchodu whaat.sk

    Pán Pavel, Vaša objednávka bola včera expedovaná s dnešným doručenim. Chodí od nás do mailu aj sprava o expedícii. Pozrite si poprípade zložku Spam.
    Dovodom zdrzania o 3 dni bolo, ze v case objednavania jeden kus z troch z vasej objednavky nebol na sklade.

    whaat.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar nebol doruceny

    Podla mna su to podvodnici tovar mal dorazit 11.2.telefon maju vipnuty. UZ ho nepreveznem

    Reakcia obchodu whaat.sk

    Pán Jozef, Vaša objednávka bola včera expedovaná s dnešným doručenim. Chodí od nás do mailu aj sprava o expedícii. Pozrite si poprípade zložku Spam. Nechápeme na základe čoho nás označujete za podvodníkov, tovar Vám bol expedovaný s 1 dňovým oneskorením
    PS: tovar ste si nakoniec prevzal - sme radi ze to dobre dopadlo

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Za tovar som zaplatil, tovar stále nedorazil a ani sa neviem dopátrať k stavu objednávky
  • 10 %

    • Klamstvo

    Neodporúčam nakupovať. Tovar nedoručujú a zavádzajú zákazníkov. Do dnešného dňa mi nebol doručený tovar a ani mi nevrátili peniaze späť.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • rýchle doručenie
  • Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Všetko, ako v obchodných podmienkach ok

    Spokojný

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nikdy viac,mesiac cakam na tovar a nic.Platila som vopred tak dufam ze aspon peniaze mi vratia.
  • Odporúča obchod

    100 %

    Rýchle dodanie , bezproblemova komunikacia , s tovarom som spokojna

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Cena
    • Pristup obchodu
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Darcek v objednavke
    • Vsetko ok
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • rychlost a ochota pri poziadavke o osobny odber
  • 10 %

    Ďakujem za odpoveď! Keby ste takto urýchlene komunikovali aj počas trvania objednávky, prípadne zdvíhali telefón, bola by som počas nej spokojnejšia a možno by som ju nemala dôvod zrušiť a ani by som nemusela písať maily a správy opakovane, čo by bolo omnoho pohodlnejšie aj pre mňa, nielen pre Vás.
    Keď mi platba kartou neprešla (večer, keď som vytvorila objednávku), na druhý deň som sa snažila dovolať na vaše telefónne čísla, čo sa mi nepodarilo, preto som okolo obeda písala mail s otázkou, či môžem zaplatiť prevodom (teda nie po niekoľkých dňoch), na ktorý som odpoveď nedostala. Čakala som na odpoveď do ďalšieho dňa (piatok), vtedy som zistila, že máte aj facebookovú stránku, kam som hneď napísala a keď mi bolo potvrdené, že môžem zaplatiť prevodom, ešte v ten deň som poslala platbu - ktorej prijatie ste však nepotvrdzovali niekoľko dní, tak som sa rozhodla svoju objednávku zrušiť. A to z dôvodu, že sa nemnožili práve pozitívne recenzie z posledných týždňov/mesiacov - dlhodobá nedostupnosť dvoch telefónnych čísel nepôsobí práve najdôveryhodnejšie, rovnako ako nepotvrdenie prijatia platby alebo neodoslanie potvrdzujúceho mailu o vybavovaní objednávky, čo sa opakovalo aj v recenziách ďalších zákazníkov. S takýmto prístupom obchodu som sa rozhodla tlačiareň kúpiť u iného predajcu, s ktorým mám lepšiu skúsenosť. A až potom, ako som napísala mail so žiadosťou o zrušenie objednávky ste mi v odpovedi potvrdili prijatie platby, čo mi ako dostatočná komunikácia zo strany obchodu nepripadá, hlavne keď to porovnám s inými spoločnosťami, ktoré reagujú na prijatie platby obratom (spolu s informáciou o dobe doručenia zásielky) a zákaznícky servis majú skutočne dostupný - najmä telefonický kontakt, ktorý je najrýchlejší pre obe strany pri riešení vzniknutého problému.
    Mrzí ma, že nie ste spokojný s mojou recenziou (prípadne recenziami iných zákazníkov či s faktom, že som recenzovala svoju skúsenosť na iných stránkach), ale nebola som spokojná s prístupom obchodu. Nazvala by som ho ľahostajný, ale v podstate ste to vystihli, bolo to hrôzostrašné - žiaľ najmä preto, že nie som Vaša jediná nespokojná zákazníčka a vôbec nemám pocit, že by ste sa snažili nejako kompenzovať svojich nespokojných zákazníkov, aby aspoň zvážili opätovnú kúpu u Vás, prípadne zapracovať na tom, čo zákazníci hodnotia negatívne - napríklad nedostupnosť telefonického kontaktu či lepšie (proaktívne) informovanie zákazníkov o stave objednávky, nech je už akokoľvek pozmenená kvôli meškajúcim dodávateľom, aby Vám pribúdali najmä pozitívne recenzie a spokojní zákazníci, ktorí sa k Vám radi vracajú.

    Ďakujem a pekný deň aj Vám.

  • 10 %

    • telefóny nefungujú
    • slabá komunikácia

    Obchod nekomunikuje. Zákazník nedostane info ani o objednávke, ani o prijatí platby,.... Na nekonečné mailové bombardovanie občas odpovedia. Peniaze našťastie vrátili, ale za tie nervy to nestojí.
    NEODPORÚČAM!!!!

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • komunikácia - nedostupný telefón
    • komunikácia - nedostupný druhý telefón
    • komunikácia - ignorovanie správ
    • nedodržanie vlastného limitu na vrátenie peňazí - po opakovanom kontaktovaní peniaze nakoniec prišli

    Veľmi nerada píšem negatívne recenzie a keď je čo pochváliť, rada odporúčam ďalej, avšak… keď som sa rozhodla objednať z tohto obchodu mala som isté pochybnosti, keďže obchod som nepoznala. Multifunkčnú tlačiareň, ktorú som si chcela objednať nikde inde nemali, doposiaľ som však vyslovene zlú skúsenosť nemala so žiadnym e-shopom (až doteraz) a tak som sa rozhodla to risknúť - a to doslova, keďže som videla niekoľko znepokojivých negatívnych recenzií. Ako hovorím, od začiatku som však nemala dobrý pocit z nákupu. Objednávala som 12.1.2022. Vybrala som možnosť platenia kartou, ale platobná brána mi spadla - stáva sa. Trvalo mi 2 dni (!) zistiť, či môžem zaplatiť prevodom, snažila som sa dovolať na obe čísla, ktoré sú buď nedostupné alebo presmerované do odkazovača; poslala som mail, písala na facebookovú stránku a odpoveď mi prišla, až keď som zistila, že na facebookovej stránke zareagujú len, ak zvolím možnosť “Môže mi niekto pomôcť?” (spoiler: aj táto možnosť nakoniec prestala fungovať). Keď ma informovali, že zaplatiť môžem, nastala druhá tortúra - a žiaľ, nie posledná. Platbu som zrealizovala (v piatok 14.1.) a ani do ďalšieho utorka som nemala potvrdzujúci mail o prijatí platby a expedícii objednávky, ako to robia všetky slušné obchody. Tak som v utorok pred obedom napísala na facebookovú skupinu, či môžu preveriť prijatie platby a keď nechodila odpoveď, po použití kúzelného “Môže mi niekto pomôcť?” mi popoludní napísali, že to preveria. Nepodarilo sa mi dovolať. Samozrejme, v ten deň sa už nič viac nedialo a to už mi dochádzala trpezlivosť a rozhodla som sa svoju objednávku 18.1. zrušiť, pretože riešiť 6 dní iba platbu v internetovom e-shope je jednoducho priveľa.

    Nedalo mi to ale a pozrela som, či majú tovar ešte v ponuke (keďže to bol jediný obchod, ktorý túto tlačiareň ponúkal, neprekvapilo by ma, keby ho jednoducho vypredali a nevedeli doobjednať - mnohé e-shopy, žiaľ, nemajú prepojené stránky so skladom a už neraz sa mi stalo, že som objednala niečo, čo sa medzitým vypredalo, čo je úplne v poriadku, pokiaľ obchod zareaguje a oznámi, že nastal problém a navrhne riešenie - alebo aspoň vráti peniaze vo vlastnom stanovenom čase). Keď som zadávala objednávku bolo uvedené, že čakacia doba je 14 dní, keď som to pozerala neskôr stálo tam, že produkt nie je v predaji. 18.1. som napísala na facebook aj obe mailové adresy, že chcem objednávku zrušiť a vrátiť peniaze.
    Na ďalší deň mi prišiel mail, že moju platbu prijali (!) a že tlačiareň je stále v predaji - že doobjednali ďalšie kusy, aby pokryli dopyt a že čakacia doba na tú mnou objednanú bola 14 dní, ale že ak chcem, objednávku môžem zrušiť. Obratom som potvrdila jej zrušenie a čakala, či sa mi vrátia peniaze. Po dvoch dňoch od zrušenia som opäť písala maily a aj na facebook, aby som zistila, či nenastal problém pri vrátení peňazí, na čo som dostala odpoveď, že podľa obchodných podmienok je lehota 14 dní, ale že v mojom prípade poprosili ekonómku o urýchlenie. Ani o 14 dní však peniaze neprišli, tak som opäť napísala ďalší mail a správu na facebook ohľadom vrátenia peňazí. Odpoveď som síce nedostala, ale deň nato (4.2.) sa peniaze vrátili a to je jediný dôvod prečo dať tomuto obchodu hviezdičku, z ktorej si polovicu zaslúžim ja s manželom za to, že sme minuli toľko energie na, väčšinou jednosmernú, komunikáciu s cieľom zistiť, ako je na tom platba a za napísanie takejto obsiahlej recenzie a druhú polovicu ten, kto ju ešte číta.

    Pozorne som sledovala recenzie a stránku whaat.sk kým som čakala na vrátenie peňazí. A často som mala pocit, že pozitívne reakcie sú vymyslené, pretože na striedačku s manželom sme skúšali obchod kontaktovať všetkými dostupnými spôsobmi, opakovane, v každú dennú pracovnú dobu (áno, aj my chodíme do práce, ale 170€ nie je suma, ktorú slušný človek môže len tak postrádať). Obchod sa nijako nesnaží kompenzovať nespokojných zákazníkov. Moje súčasné skúsenosti s inými obchodmi sú skôr také, že ak sa aj niečo nepodarí poslať načas alebo nepríde kompletné alebo nastane iný problém, majú snahu o nápravu, aby zákazníka pritiahli späť. Tento obchod rozhodne nie je zameraný proklientsky a zrejme si nepotrpí na reputáciu. Čo sa komunikácie týka, 2 maily a 2 facebookové správy nepovažujem za dostatočnú komunikáciu (napísala som 6 mailov a 16 facebookových správ - vrátane tých predvolených fb správ, plus nepočítam správy, čo písal manžel a bezpočet pokusov o telefonát nás oboch). Pokiaľ obchod nemá kamennú predajňu, zákazník sa nemá ako inak kontaktovať než telefonicky či mailom a je v záujme obchodu, aby túto potrebu dokázal pokryť, inak sa negatívnym recenziám proste nevyhne a zákazníci sa mu druhýkrát vyhnú, tí šťastnejší aj prvýkrát.
    Na druhú stranu, je to už v názve, keď niekomu rozprávam, ako sme (ne)kúpili tlačiareň, reaguje dosť podobne… what?

    V jednej vete: suverénne najhoršia skúsenosť s e-shopom vôbec, určite neodporúčam, nikdy viac, ale aspoň nám vrátili peniaze, čo sme už ani nedúfali.
    Prajem aspoň nejakých spokojných zákazníkov.

    Reakcia obchodu whaat.sk

    Vážená zákazníčka, vykreslila ste v recenzií naozaj hrôzostrašný priebeh Vašej objednávky.
    Radi by sme sa vyjadrili, napriek tomu, že už za dnešný deň ste napísala 3 negatívne recenzie, budeme reagovať iba na túto jednu.
    Vaša objednávka bola nahratá do nášho systému, zadala ste ako formu úhrady platba kartou online. Túto úhradu ste neurobila, ako píšete, niečo sa Vám stalo a nešlo Vám uhradiť.
    Z tohto dôvodu nebola Vaša objednávka riadne ukončená.
    Po niekoľkých dňoch ste sa s nami skontaktovala a my sme na Vašu žiadosť zmenili v systéme formu úhrady na bankovy prevod. Pri produkte bolo uvedené, že spomínaná tlačiareň bude dostupná cca za 14 dni.
    Nečakala ste na túto lebotu a písali ste nám každý druhý deň rôzne správy. Chápeme, že niekedy ľudia sú si nie istí, avšak nehnevajte sa, že sme neodpisovali 3x za deň Vám alebo manželovi či už na mail alebo Facebook. Vždy sme Vám na Váš mail odpovedali a riadne Vás informovali. Rovnako ako sme Vás informovali, že výrobca v posledné mesiace nedodržiava lehoty naskladnenia, nakoľko je to celosvetový problém pri tlačiarňach. Ako ste napísala, takéto informácie mali uvedené aj iné eshopy.
    Tlačiareň sme stiahli dočasne z ponuky preto, lebo počet objednaných kusov dosiahol množstvo, ktoré máme avízované, že bude naskladnené. Aj ohľadom tohto sme Vás informovali. Stiahli sme z našej ponuky všetky tlačiarne, ktoré nie sú na sklade, aby sme práve takýmto situáciám predchádzali, nakoľko to nie je príjemné ani pre jednu stranu, čakať týždne na tlačiareň, hlavne keď výrobcovia neustále posúvajú termíny naskladnenia. Vy ste spanikárila a nechcela ste čakať na dodaciu lehotu.
    Poslala ste nám mail ohľadom odstúpenia od objednávky a žiadosť o vrátenie úhrady. To sme Vám potvrdili a vymenili sme si niekoľko správ. V rámci obchodných podmienok sme Vám poslali úhradu naspäť v lehote ako je v podmienkach.
    Takéto situácie nás mrzia, my sme urobili kroky aby k ním už neprichádzalo.
    Pekný deň

    Whaat.sk