Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Vulgárna recenzia bola vymazaná.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 2 dni

    Neodporúčam...sklamanie...viac slov im nedarujem...je to škoda...sme na Slovensku....

  • Neodporúča obchod

    • 1. Poslali mi už rozbalený a použitý mobil- navyše (asi) s výrobnou vadou (možno bol už predtým reklamovaný).
    • 2. Formulár na odstúpenie od zmluvy mi neposlali vopred a ani nie je jednoducho dostupný na stránke.
    • Info: V takom prípade lehota na odstúpenie, začne plynúť až od doby kedy vám ho doručia ako prílohu (nestačí link), a môže sa predĺžiť až na rok a 14 dní!
    • 3. Zásielku mali tendenciu neprevziať, prevzali až po mojej faktickej argumentácii.

    Reakcia obchodu WebMobily.sk

    Dobry deň objednali ste si u Nas mobilny telefon Samsung galaxy Xcover 4, ktory bol v zapečatenej krabičke, kedže robime aj veľko obchod a zasielame ich na 10 kusov aj velkym spolocnostiam tak určite nebol telefon rozbaleny kedze tam bola original pečať samsung dokonca aj jak ste nam ho vratil tak pečat bola stale prilepena na krabičke čo sa tyka vratenia tovaru, peniaze sme Vam zaslali do 2 dni od prijatia balika, lebo ste nam napisali v stredu email, že ste videli že zasielka bola dnes nami prevzata a očakavate peniaze už v piatok hoci zo zakona je to 14 dni, višli sme Vam vo všetkom ustrety preto nevieme prečo ste Nam dali tuto negativnu recenziu.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • mierne nižšia cena (cca 5%)
    • dodanie druhý deň
    • Neodpovedajú na dotazy
    • Príslušenstvo k telefónu, konkrétne nabíjačka, nie je určené pre EU

    Keby bol telefón dostupný inde, ďalši raz nekupujem cez webmobily.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • - tovar mali na stránke skladom a po dvoch dňoch od objednania mi zavolali že tovar nemajú

    Reakcia obchodu WebMobily.sk

    Ospravedlňujeme sa, ale tovar sa vypredal.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Majú neaktuálny e-shop. O tom že nemajú objednaný tovar má informovali telefonicky po dvoch dvoch objednania.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • P
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Úplní ignoranti, žiadna spätná väzba, po piatich dňoch zavolajú, že tovar skladom vlastne nebol skladom a ani nebude.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar ku dňu 23.12.2018 t. j. po 11 dňoch nebol doručený. Doteraz najhoršia skúsenosť.

    Reakcia obchodu WebMobily.sk

    Dobrý deň ospravedlnujeme sa ,my sme však tovar zaslali nasledujuci deň po objednavke, avšak prepravna spoločnosť nebola schopna ani po 5 pracovnych dňoch tovar doručiť k vam, dostali sme odpoved od prepravnej spoločnosti, že je to spôsobene veľkym počtom balikou v obdobi sviatkov a balik sa budu snažiť čo najskôr doručiť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Absolútne neseriózny a zavádzajúci predajca. Tovar, ktorý majú vraj skladom, neboli schopní odoslať po 10 dňoch od objednania. Napriek tomu ma po mojich dotazoch na termín expedície viackrát ubezpečili, že tovar majú a "už expedujú".
    Objednávku som zrušila, tovar som objednala v inom e-shope a na nasledujúci deň som ho mala doma (aj v predvianočnom období).

  • Neodporúča obchod

    10 %

    NEDOPORUČUJEM

    Reakcia obchodu WebMobily.sk

    Dobrý deň telefon ste si objednal a nasledne zrušil objednavku, objednavku sme Vam zrušili na Vaš podnet, nie Nám teda jasne s čim ste nebol spokojny?

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • neseriózny, po dodaní objednávky nekomunikuje
    • nie je schopný opraviť fakturačné údaje
    • faktúra nespĺňa zákonne náležitosti
    • známa firma "Rotel2 s.r.o" na slovenskej obchodnej inšpekcii (SOI)

    Dňa 15.11.2018 som v obchode uskutočnil objednávku mobilného telefónu. V prípade nákupu na firmu, obchod vyžadoval registráciu, ktorú som realizoval. Po registrácii sa však telefón nedal aj tak objednať. Vraj sa vyžaduje potvrdenie, ktoré som do dňa 4.12.2018 nedostal. Objednal som teda na súkromnú osobu s tým, že som údaje vyplnil ako firemné a do poznámky zadal IČO a DIČ. Telefón prišiel na druhý deň. Po rozbalení som však zistil, že faktúra je vystavená na súkromnú osobu a chýbajú na nej údaje, ktoré vyžadujú zákony SR. Ihneď som požiadal obchod o opravu faktúry telefonicky, kde mi bolo odporučené napísať žiadosť emailom. Túto žiadosť som posielal niekoľkokrát a tiež som aj telefonoval (min. 10x), nakoľko žiadna reakcia nechodila. Ani žiadna neprišla. Obrátil som sa tiež aj na SOI, kde mi bolo ozrejmené, že WEBMOBILY poznajú a nie som jediný, kto ma s nimi problémy. Tento obchod považujem za neseriózny a neodporúčam v ňom nákup. Ak majú problém s úpravou faktúry, neviem si predstaviť ako môžu riešiť reklamácie / odstúpenia od zmluvy atď. Navyše ak zamedzujú nákupu od firiem, domnievam sa, že sa tak snažia obchádzať daňové povinnosti. Čo dokazuje tiež nekompletnosť faktúry. Podávam teda tiež podnet na daňový úrad.

    Reakcia obchodu WebMobily.sk

    Dakujeme za Vašu recenziu, žial objednaval ste si telefón ako sukromná osoba a nie ako firma. Postup pri nákupe na firmu je uvedený v našich obchodných podmienkach. Vy ste sa neregistrovali na Našej stranke ako firma , ale ako sukromna osoba a z tohto dôvodu Vam bola vystavena faktúra ako súkromnej osobe. Je nám ľúto, že ste s našim eshopom neboli spokojný, avšak pokiaľ nerešpektujete interné predpisy firmy, ktoré sú detailne uvedené v obchodných podmienkach na našej web stránke nevieme Vám vyhovieť. Každy nákup tovaru v našom eshope prebierha vždy podľa našich obchodných podmienok a nerobíme žiadne výnimky.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • neaktuálny stav tovaru

    Bol objednaný mobil, pri ktorom bolo písané, že je skladom, čiže podľa ich dodacej doby mal byť mobil doruceny o 2-3 dni. Na tretí deň, keď telefón stále nechodil, rozhodla som sa zavolať a informovať o stave objednávky. Pani pri telefóne mi v zápätí oznámila, že telefón nieje skladom a že si mňa vybrať inú farbu. Keby som nezavolala, asi by som čakala ešte teraz či mobil dorazí, alebo nie. Takže hneď som objedávku zrušila.

    Reakcia obchodu WebMobily.sk

    Dobrý deň, bol Vam zaslany ihňed v ten deň email, ktory Vas informoval, že tovar v danej farbe nemame skladon a ponukli sme Vám iné farebné prevedenia tohto mobilu.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • cena
    • zla komunikacia

    obal telefonu mal porusenu blombu. vymenu obchod umoznoval, ale za, pre zakaznika, nevyhodnych podmienok

    Reakcia obchodu WebMobily.sk

    Dobrý deň pisali sme Vm email, že ak plomba na krabičke bola nejakym spôsobom poškodena , tak Vam tovar vymenime avšak na email ste Nam už neodpovedali a tovar ste sa rozhodli si ponechať.

  • Neodporúča obchod

    Neaktualizujú internetovú ponuku,objednavku prijali ,potvrdili,zaplatila som...na treti den zavolali,ze telefon nie je v ponuke a peniaze vratili.

    Reakcia obchodu WebMobily.sk

    Dobrý deň tovar sa aktualizuje každý deň niekedy sa však môže stať, že sa tovar vypreda a stranka to zaktualizuje do niekoľlkych minút, ale všetko čo je na stranke mame skladom.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Telefonoval som so zamestnancom, či má produkt konkrétnu farbu, ktorú udávajú a ktorú som chcel, aj tak poslali iný...