Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • absolutne neodporucam nakup zo stranky webmobily. Tovar pride rychlo, s tym problem nie je. Problem nastane, ked sa vam pokazi a budete chciet riesit reklamaciu. Aj po niekolkych upozorneni , ze som im poslala mobil na reklamaciu postou, mobil sa mi dva krat vratil naspat. Dva mesiace bez mobilu, dva mesiace mobil na poste, same vyhovorky zo strany obchodu. Ked mi volali a povedali, ze mam mobil treti krat poslat, tak som im povedala, ze uz im treti krat mobil posielat nejdem, ze to idem riesit inac. Hned na to email, ako sa mi ospravedlnuju, ze oni mi poslu kuriera este v ten den, kurier mobil vyzdvihne a daju ho okamzite do opravy .
    Nikdy viac, peniaze za tovar zobrat to vedia, ale akonahle maju riesit reklamaciu, uplne neseriozne jednanie, ignoracia, vyhovorky.

  • Dôrazne vám odporúčam, aby ste si pred nákupom elektroniky v tomto obchode premysleli, zlá komunikácia s kupujúcim je tichá, telefón si kúpil, nefunguje dobre, nechcú to robiť, takže si môžete kúpiť a vyhodiť peniaze

  • Dôrazne vám odporúčam, aby ste si pred nákupom elektroniky v tomto obchode premysleli, zlá komunikácia s kupujúcim je tichá, telefón si kúpil, nefunguje dobre, nechcú to robiť, takže si môžete kúpiť a vyhodiť peniaze

  • Absolutne dno tento shop...
    Jedine stastie, ze po 2 tyzdnoch od registracie sme sa nedostali k tomu, ze si tam nieco objednam.
    Prihlasenie nefunguje, kontaktny mail odpoveda ako 14-rocny teenager, ktory nepozna zasady (ziadnej) pisomnej komunikacie.
    Fuj!

  • Tento eshop neodporúčam. Veľmi zlá skúsenosť. Neuznávaju reklamácie, komunikacia iba emailom, telefonicky nič nevyriešite. Iphon sme dali na vlastné náklady odborníkovi na posúdenie, lebo sme vedeli, že to nebolo našou vinou a ten nám to aj potvrdil. Povedal nám, že tu spoločnosť dobre pozná, že veľa ľudí sa na nich sťažuje, že im neuznali reklamáciu.

  • ODPORÚČAM VYHNÚŤ SA TOMUTO OBCHODU ŠIROKÝM OBLÚKOM!
    Objednával som si u nich smartfón, dodacia adresa sa nachádzala v Českej republike, takže objednávka neprebiehala cez štandardný internetový formulár, ale telefonicky a cez e-maily. Bol som ubezpečený e-mailom a následne aj telefonicky o odoslaní tovaru, no ani po mesiaci čakania mi samozrejme nič neprišlo. Nasledovala séria telefonátov, počas ktorých som sa snažil zistiť, čo sa s mojou objednávkou stalo, no okrem neurčitých prísľubov som sa žiadnych informácii nedočkal. Nakoniec sa firma vyhovorila na stratenú zásielku a všetku vinu zvalila na kuriérsku spoločnosť.

  • Nedoporučujem!!! Klamú ohľadom DPH a nakoniec Vám príde aj tak iná farba akú ste si objednali. Absolútne neseriózna firma!Radšej si priplatiť z overenejšieho eshopu.

  • Neodporúčam. Je veľká pravdepodobnostˇ,že dostanete nie nový mobil. A na firmu nekúpite vôbec. Predpokladám,že telefóny sú dovážané niekde zo zahraničia a bez DPH. Akonáhle chcete na firmu,tak by museli odvádzať DPH.A to im zjavne nevonia.Tak predražia cenu,aby ste neotravovali.
    Ja osobne som od nich kúpil S20 v otvorenej krabici a už zjavne používaný,lebo bol nastavený do maďarčiny.Chýbala časť príslušenstva a mobil nefunguje dobre.Často je bez signálu.
    Už nikdy od nich nič nekúpim.

  • Dobry den! Buduci tyzden chcem kupit iphone xs max na tuto obchod. Odporucali ste? Su tu nove telefony, originalne? Nie kopie? Dodanie je ake? Ak ste odporucali prece, ak nie preco! Dakujem.

  • Neodporucam tento obchod!!!

    Original cierna nalepka od Samsungu na krabicke pre mobil bola rozrezana a prelepena bielou atrapou ktora vyzerala ako original!

  • Tahle firma okrádá zákazníky... Moje zkušenost je taková že jsem vrátil telefon ve 14 ti denní lhůtě telefon nebyl použitý ale webmobily tvrdili že jsem jim vrátil poškrábaný mobil a měli zatvrdlý struky.... Nechtěli mi vrátit peníze... Nakonec mě vrátili asi po 14 dnech 2/3 z původní ceny telefonu... S tím že jsem jim vrátil poškozený mobil. Tak rozhodně nedoporučuji!!!

  • Absolutne nechápem obchodnú politiku tejto firmy.
    Na stránke majú zavádzajúce ceny, ako náhle si to chcete objednať a zaregistrujete sa ako firma tak Vám cenu automaticky zvýšia o vyše 50% .

    V obchodných podmienkach majú len tento text:
    "4. Pre kupujúcich, ktorí nie sú spotrebiteľmi sú nastavené individuálne podmienky a ceny bez DPH, ktoré sa zobrazia okamžite po prihlásení firemného účtu na našu webstránku."

    Tokúto diskrimináciu firiem som ešte nikde nevidel. Všetci, čo niečo predávajú sa snažia zvyšovať obrat a tým pádom aj zisk. Len WebMobily.sk to nepochopili a ich interným pravidlom je cenovo diskriminovať firmy a chcú pomáhať ľudom -fyzickým osobám. Už bliká červená kontrolka POZOR !!!
    Mimochodom veď taká väčšia firma by mohla nakúpiť napr. 200 mobilov pre všetkých zamestnancov.

    Takéto konanie je pravdepodobne účelové konanie, aby sa náhodou nezaplietli z firmami, ktoré sa vedia lepšie brániť ako bežné fyzické osoby.

    Nikomu neprajem nič zle, ale pravdepodobnosť že táto firma prežije dlhšie ako 2 roky sa blíži k 0%.
    Aj týmto prístupom dôverihodnosť klesá, a každý si rozmyslí komu dá svoje peniaze.

  • Ako vidím tu v diskusií sú len samé negatívne veci, ale u mňa to tak nie je, aspoň čo som si overovala ako som na tom.
    IMEI sedí, jediné čo je iné je dodávateľ čo v mojom prípade bolo Taliansko, ale mobil je legit.

  • Už ubehlo viac ako mesiac a peniaze niesu stále na učte , mizerná komunikácia , totálny chaos , neodporučam tento obchod !!

  • Hajzli.Kúpil som mob.tel.Iphoon6S+ po čase som obnovil na tovar.nastav.a mobil už sim kartu nepoznal.Kontaktoval som emilom telefonicky a nič. Známy sa pokúsil pomôcť podľa imei zistil že mobil bol predaný v Japonsku. A ja som ho kúpil u nás ako nový.Zbohom 560 e. A oni naďalej predávajú mob.tel. Hajzli.Len kupujte naďalej.

  • Neodporúčam obchod!!! Zlá skúsenosť z reklamáciou.
    Mobil bol reklamovani 4krat pričom som trval na odstupenie od zmluvy. Pri vykonanej tretej reklamácií bola vymenena základná doska z ktorou sa zmenilo aj IMEI číslo.
    Kontaktovali ma a povedali že mobil ktorí som poslal nema rovnaké IMEI číslo ako po oprave pri predchádzajúcej reklamácií a tim padom nemam nárok na vrátenie peňazí. Tvrdili že som poslal iní mobil alebo že som ho inde servisoval.
    Na overenie IMEI-a som nebol ani pri jednej reklamacie upozornení, takže odporúčam aby ste si pri prevzatí mobilu zo servisu skontrolovali správnosť všetkých údajov.
    Velmi som sklamani s týmto obchodom a ich pristupom voci

  • Neodporúčam si kúpiť od nich telefón. Reklamácia neuznaná, len preto aby nemuseli vracať peniaze alebo čisto nový telefón ponúknuť pri 3tej reklamácii. Zistila som po reklamácii ošúchaný telefón a aj inú škatuľu od telefónu. Otrasne niečo takéto zažiť. Nikdy viac neobjednam telefón od nich a neodporúčam ani Vám, aj keď za dobrú cenu.

  • Neodporucam tento eshop.
    Poslali mi telefon s americkou nabijackou a vobec neodpovedali ked som im to dala na znamost. Tento telefon mal nefukncnu mobilnu siet co mi potvrdil aj operator. Deklarovali, ze mi vratia spat postovne kedze je to ich chyba pricom som im ho zaslala naspat aj s vyplnenym reklamacnym formularom. Postovne mi nevratili a klamali v emailoch. Na emaily odpovedaju ako sa im chce. Klamali, ze zaslali peniaze spat, nevhceli poslat potvrdenie, prisli az o tyzden na to po urgenciach! Iny telefon reklamovany neopravili a silou mocou chceli zarobit na oprave displeja ktory ale nebol v reklamacnom protokole ani uvedeny. Komunikacia otrasna, najprv displej ponukali novy za 150e, potom o 2 dni zrazu stal 70e. Celu tuto vec chcem riesit aj s celou komunikaciou na inspekcii. Presne takychto vymyslacov a klamarov si tam dufam podavaju ako maju. Urcite treba zvolit iny bezproblemovy eshop.

  • Objednal som si u nich telefón Samsung Galaxy A8 2018 Dual SIM. Najprv mali - potom nemali. Teda mali, ale iba Single SIM, ibaže som im už poslal peniaze. Ako 2. variantu som zvolil telefón Samsung Galaxy A7 2018 dual SIM a ten mali a do 2 dní dodali. Rozdiel v cene mi však doplatili až po 7 dňoch a mojej urgencii.
    Osobne mám, aj lepšie skúsenosti s obchodmi na Heureke.
    Záver:
    Na vybrané produkty majú dobré ceny, ale 2x si overte či daný tovar majú. Najlepšie cez e-mail a počkajte si na odpoveď.
    Dokážu vyriešiť, aj komplikácie, ako v mojom prípade, ale komunikácia je dosť slabá a je nutné im občas niečo pripomenúť.
    Pokiaľ by mali tovar v dobrej cene, len oni , tak by som do ďalšieho obchodu s nimi určite šiel a to napriek možným komplikáciam. Majú sa síce čo zlepšovať, ale určite sú, aj horšie obchody a zasa nie vždy všetko v pohode vybavíte do 24 hodín. takže netreba byť stresman. :-)

  • Reagujem na reakciu eshopu na moje hodnotenie,
    kde využívajú klamstvami fakt, že na reakciu obchodu už zákazník nemôže odpovedať.

    Originál nálepka Samsung bola strhnutá, zostal po nej viditeľný lep
    a bola čiastočne prelepená inou nálepkou, kvázi sa tváriacou, ako niečo seriózne.
    Pod ňou bola natrhnutá škatuľa, mobil už nemal fólie a na displeji bol odtlačok.
    Z rozbaľovania balíka mám nahraté video a priebežne urobené fotky.
    Môžem poskytnúť cez email [email protected]
    Navyše mobil mal (asi) výrobnú vadu: Po vypnutí displeja a zapnutí sa nerozsvietila jeho pravá horná časť.
    Čo mám tiež zdokumentované. Typujem, že ho už má niekto iný.

    Peniaze je eshop povinný zaslať 14 dní od odoslania zásielky zákazníkom a nie od dátumu,
    kedy ju eshop prevezme, čo sa stále snaží tvrdiť a túto neznalosť zákazníkov aj využívať.
    Preto maximálne zdržuje jej prevzatie, o čom svedčia aj skúsenosti iných zákazníkov.
    Odporúčam preto zaslať kópiu vypovedania zmluvy aj emailom.

    Zásielka bola na pošte uložená 5 dní a bola prevzatá až po argumentácii zákonmi a upozornení,
    že som ju dal uložiť len na 8 dní a ak sa mi vráti späť, nebudem po uplynutí zákonných termínov váhať ihneď právne zakročiť.
    https://tandt.posta.sk/zasielky/RE477062696SK
    Som presvedčený, že keby som zásielku nechal uloženú bežne (18 dní) a neozýval sa, ešte by tam stále bol uložená.