Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • 10 dni tovar objednaný a zatiaľ nič a to mali písané všetko skladom
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 mesiac

    • Ako výhodu som pokladal cenu
    • Dodacia lehota 27 dní od objednávky
    • Tovar po vybalený je poškodený, ohnutá tyč na obrovskom 20kilovom zveráku ktorá sa nedá zohnúť bez kladiva alebo nasadenej trubky. Krabica vyzerala ako od desaťročného ležiaka. Odretý na viacerých miestach.
    • Nákup ako na bazáre, doslovne.
    • Absolútne bez komunikácie a to do dnes. Písané z viacerých email. účtov. Telefon nezdvihli ani raz.
    • Chcel som to vyriešiť interne, nie takto, ale 5 emailov s fotodôkazom ihneď po dodaní ostalo bez odpovede.

    Vážení predávajúci, teraz sa máte možnosť vyjadriť k nekumunikácii, ale hlavne spraviť nápravu. Dnes je 21dní od prevzatia objednávky a od prvého emailu s fotodokumentáciou poškodeného tovaru.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Ponúkajú "skladom" tovar ktorý nemajú skladom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar nedorazil, obchod neodpovedá na otazky

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nie je tu vyhoda
    • Zavádzajúce ponuky na stránke
    • Lehota dodania 3 mesiace
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar zaplatený prevodom, napísali že platbu prijali a to bolo všetko. Písal som im mail že kedy mi pošlú objednaný tovar a neodpísali.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Každý deň mi pošlú novú reklamu, ale tovar, ktorý mám zaplatený- nikde. Keď som ich upozornil, že miesto reklám nech mi pošlú zaplatený tovar, odpovedali, že tovar nemajú skladom.

    Reakcia obchodu uni-max

    Dobrý den,

    omlouvám se za způsobené komplikace. Objednaný produkt bohužel opravdu nebyl skladem dostupný. Informace o dostupnosti najdete u každého produktu přímo na našem e-shopu již při objednávání, proto jsme se domnívali, že jste s tím obeznámen. Snad se nám příště podaří, abyste byl spokojenější.

    S pozdravem,
    Martin Svoboda
    Team uni-max

  • Čo mam zhodnotiť ešte som nič nedostala a dufam,že to pride je to zaplatene!Potom zhodnotim tovar a spokojnosť

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Vôbec nič neviem o mojej objednávke....stále čakám

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Menia podmienky obchodu po objednaní…
  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Všetko je robustné a na magnetické pripojenie
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Meškajú, nemajú to na sklade.

    Nemajú to na sklade. Objednávajú to podľa zákaziek.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nekorektne spravanie

    Kliniky a sektorová súprava Narex všetko v poriadku. K obchodu Unimax, vo februáry zakúpená brúska Holzman BT75, navonok len pár drobných výrobných nedostatkov, ale neskôr pri výmene brúsneho pásu nájdené kryvé hnacie koleso = jednoznačná výrobná vada! Unimax po e-mailovej komunikácií, kde im bolo zaslané jasné video s vadným výrobkom samozrejme žiadali zaslať tovar na sklad v ČR, kde podľa českej pošty aj dorazil, ale podľa Unimaxu pani Černá ktorá na podpis od kuriéra prevzala zásielku u nich v sklade nepracuje. Rad by som si myslel že balík s označením vrátený tovar stratil kurier, no načo by mu to asi bolo… A čo unimax, reklamácia ani nezačala veď nič nedošlo, to že majú video aj s fotkami zjavne vadného výrobku to neriešia! Ešte k tej bruske Holzman BT75 okrem kryvého hnacieho kolesa respektýve osky motora, lacná kryvá brúsna podložka za brúsnym pasom a ine nepraktické detaily…

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednaný el. hoblík dňa 22.6.2023 a žiadna aktivita . Ani tovar, ani mail. Nič.
    Už sa mi to u týchto stalo dvakrát.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Problém s objednávkou. Objednal som si multifunkčný nástroj a prišlo mi niečo iné.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 5 dní

    SILVERLINE Súprava rezných kotúčov 36 ks Silverline 868702
    kotuce sa nedaju pouzit rozpadnu sa v rukach hruza nikdy viac

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neustále posúvate termín naskladnenia tovaru . Ešte že som neplatil dopredu .
  • Neodporúča obchod

    70 %

    • kúpil som náradie ktoré nemôžem byužiť
  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Tovar bez návodu

    Multimeter bol zabalený v staraj použitej krabičke bez návodu na obsluhu .
    Mal som dojem, že bol dlhšie zabudnutý v sklade niekde na regále.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Prestante mi spamovať mail. Nedávam vás automaticky do spamu kvôli možnej budúcej objednávke. Ale vydím že nabudúce zvolím asi iný obchod na nákup takéhoto materiálu. Keďže ani po vašej odpovedi že ma mažete z databázy stále mám ráno od vás mail.

    Ceny OK Zahltia vám mailbox s nezmyslami. Denne mi prejde cez mail box 10 emailov a keď mám mať medzi tým spam tak je to už neprehľadné.

    Kvôli tomu to neodporúčam. Keď aj po upozornení svoj prístup nezmenili.