Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadna komunikacia! Tovar zaplatený a nedoruceny ani po mesiaci!

    Katastrofálne

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje na e maily, nedvíha mobilný telefón
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • pri objednávke je napísané že tovar je na sklade čakal som týždeň a potom prišla odpoveď že tovar nemajú.
  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • popis vyrobku nebol vobec jednoznacny, vytvaral dojem ze ide o rybarsky navijak a nie iba o nahradnu cievku

    Reakcia obchodu Topryby

    Dobrý deň.

    Vážený zákazník. Ospravedlňujeme sa za to že Vás popis zmiatol no nadpis produktu obsahuje ,,plytká cievka veľ. 50,, a aj v popise je písané že je cievka a nie navijak.

    Dúfame, že nabudúce budete spokojný na 100%.

    S pozdravom.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    takže moja skúsenosť s obchodom je taká že objednal som si 2 kusy bezpečnostních popruhov na fotopasce v zelenej farby a poslali ste mi 2 rózné popruhy a to v čiernej farby dalej som si objednal púzdro na kaser v čiernej farby a poslali ste mi púzdro v zelenej farby tak čo mám hodnotiť ? iba tolko v skratke že viac si od vás nič neobjednám

    Reakcia obchodu Topryby

    Dobrý deň.

    Ospravedlňujeme sa za chyby. Tovar nám samozrejme môžete vrátiť my vám zaň vrátime peniaze.

    S pozdravom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • bordel , xaos na stránke eshopu, pod modelom výrobku parametre iného modelu, stým som sa ešte nestretol a to nakupujem elektronicky od osemdesiatych rokov (v zahraničí, tu sa o tom len písalo v časopisoch) , keby prevádzkovateľ napísal sorry, tak OK, ale on sa ešte nasieral, mamlas

    bordel , xaos na stránke eshopu, pod modelom výrobku parametre iného modelu, stým som sa ešte nestretol a to nakupujem elektronicky od osemdesiatych rokov (v zahraničí, tu sa o tom len písalo v časopisoch) , keby prevádzkovateľ napísal sorry, tak OK, ale on sa ešte nasieral, mamlas

    Reakcia obchodu Topryby

    Dobrý deň.

    Vážený zákazník.

    Samozrejme sa vám chceme ospravedlniť za to, že sme mali zlý popis produktu.

    Prešiel som si celu emailovú komunikáciu ako sme presne postupovali.

    Hneď v prvom emaile v ktorom ste sa pýtali na nezrovnalosť v popise ste používali nadávky ,,srať , nasrať a iné,, takýto slovník sa v slušnej komunikácií nepoužíva.

    My sme vám odpísali, že si takýto slovník vyprosujeme a obviňovanie z klamania odmietame. Ďalej bolo v emaile napísané, že ste si objednali navijak 55, zaplatili navijak 55, dostanete navijak 55.

    V ďalšom emaile sme vám poďakovali za upozornenie na chybu a že sme ju odstránili.

    No vy ste stále neprestali a napísali ste citujem ,,vieš čítať idiot,, ,,ty musíš mať IQ 14,, ,,Pozri, čo máte na stránke, si slepý, alebo tupý?,, ,,Ty si tupý ako bedňa šutrov,,

    My sme Vás zase upozornili na Vás primitívny slovník a že podľa slovníka o tom IQ pochybujeme na vašej strane, ešte sme vám napísali, že nechápeme kde stále vidíte problém my sme chybu odstránili a vám pošleme navijak ktorý chcete. Ďalej sme vám napísali, že sa už nebudeme k ďalším emailom od Vás vyjadrovať.

    Následne nám prišli od Vás dva nechutné emaily kde ste znova ukázali svoju inteligenciu. Celý email skopírovaný:
    ,,NEPIš MI OBLUDO, NEBUDU TO ČÍST, V ESHOPU JSI MĚL BORDEL A NAMÍSTO OMLUVY PÍŠEŠ PIČOVINY, TVOJE HOVNA LIKVIDUJE FILTR, ANI SE TO KE MNĚ NEDOSTANE, ALE KLIDNĚ ONANUJ,,

    Ďalší Vás inteligentný email. Celý email skopírovaný:
    ,,to Dr. před mým jménem je JUDr., chceš se se mnou natahovat? Mám 81 a s takovými, jako jsi ty jsem si mnohokrát vytřel prdel. Chceš to zkoušet?,,

    Citácie sú od slova doslova skopírované len aby ste vážený zákazníci vedeli s kým sme mali dočinenie.

    Ak by ste sa slušne opýtali, že ste si neni istý čo ste si objednali, že máme zlý popis k produktu, nech vám to vysvetlíme. My by sme sa vám ospravedlnili a všetko vám vysvetlili tak ako to robíme vždy pri nejakých nezrovnalostiach. Všetko sa dalo vyriešiť bez Vašich nadávok a obviňovania a vyhrážania. To že ste JUDr. a máte 81 rokov Vás neoprávňuje ľuďom nadávať a napádať ich a vyhrážať sa.

    My sme postupovali slušne a jasne aj keď vy ste nám celý čas nechutne nadávali.
    Poslali sme vám tovar ktorý ste chceli.
    Chybu sme napravili.

    Pre nás je to uzavreté.

    S pozdravom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Predajca mi poslal iný nôž ako som si objednal a zaplatil, čo sa samozrejme občas môže stať.
    Mal som záujem nôž vymeniť, pričom som napísal aj zavolal predajcovi, ktorý telefonicky jednal slušne a dostal som prísľub, že zistí či daný nôž majú skladom a bude ma informovať najneskôr nasledujúci deň.
    To sa však nestalo a teda som mailom požiadal o vrátenie peňazí po odoslaní a doručení zásielky späť predajcovi, na čom sme sa dohodli.
    Nôž som poslal a ani po dvoch dňoch od jeho doručenia predajcovi ma tento nekontaktoval.
    Až po mojej opätovnej mailovej iniciatíve a strohých odpovediach predajcu mi odpísal že mi peniaze pošlú. Nenapísal ale kedy a ZNOVA až neskôr po mojej viacnásobnej iniciatíve a dožadovaní
    mi boli peniaze poslané na druhý deň.
    Ocenil by som od predajcu ústretovejšiu a viac zákaznícky orientovanú komunikáciu pretože ja ako zákazník som bol ten aktívnejší v riešení problému, ktorý vznikol na strane predajcu a musel som sa dožadovať informácií a vyriešenia vzniknutej situácie.
    Keby som tak neurobil a záležalo by na predajcovi, azda by mi peniaze ešte dodnes neprišli.

    Reakcia obchodu Topryby

    Dobrý deň.

    Vážený zákazník.

    Keďže ma zaujíma ako prebehol celý postup odstúpenia od zmluvy sám ako konateľ spoločnosti ktorá vlastní tento eshop som sa na to pozrel a píšem osobne reakciu na túto zlú recenziu.

    V prvom rade sa ospravedlňujeme zákazníkovi za chybu ktorá vznikla nedopatrením, objednali ste si nôž Kizlyar Korshun no my sme vám omylom poslali nôž Kizyar Korshun píla. Stať sa to môže tak ako píšete, no nemalo by sa a my to vieme.

    3.1.2022 o 11:48 ste nám napísali email kde ste popísali čo sa stalo. Po telefóne som sa vám ospravedlnil, že nás to veľmi mrzí a ak to bude možné nože vám vymeníme a, že Vás budeme informovať hneď ako budeme vedieť viac. Na základe nášho vzájomného telefonátu som hneď volal do skladu, že ako je možné, že sme zákazníkovi poslali nesprávny nôž a požiadal som ich aby mi preverili či ten správny Korshun máme na sklade a či ho vieme hneď poslať na výmenu.

    5.1.2022 o 12:37 ste nám napísali že som vám sľúbil, že vám dám vedieť a zatiaľ som nedal a že rušíte objednávku a mám vám poslať peniaze späť. Ospravedlňujem sa za omeškanie, ale čakali sme na informáciu zo skladu.

    5.1.2022 o 12:46 čo je 9 minút po tom čo ste nám napísali sme vám poslali email s pokynmi ako vrátiť tovar. Informácie boli strohé tak aby nenastala chyba, vždy to tak robíme aby Vás nezavádzali nejaké nepodstatné informácie.

    5.1.2022 o 13:24 ste nám poslali odstúpenie od zmluvy, tak ako sme Vás v predošlom emaile poprosili.

    5.1.2022 o 18:31 ste nám poslali ďalší email ktorý obsahoval poštový podací hárok tak ako sme sa dohodli plus ste nám poslali výpočet koľko vám máme vrátiť. (myslím si, že medzi týmito dvoma emailmi nebolo potrebné niečo písať, teda ak mate na mysli toto, že bola tá Vaša vyššia aktivita ako naša tak v poriadku) ďalej sme už len čakali na avizovaný balík ktorý mal obsahovať vrátený tovar.

    12.1.2022 o 16:01 ste nám poslali email ,,poslali ste mi už moje peniaze ?,, (myslím si, že to bol tiež dosť strohý email bez pozdravu a bez slušných zásad pri emailovej komunikácií, teda ak toho považujete za strohosť)

    12.1.2022 o 18:55 sme vám odpísali, že nôž nám prišiel na sklad 10.1.2022 ( prišiel cca o 13:00 ) a peniaze vám odošleme. Ospravedlňujeme sa, ale my kým neskontrolujeme tovar ktorý ste nám poslali nemôžeme vám peniaze poslať späť. Po skúsenosti so zákazníkmi, ktorý nám písali, že sme im poslali iný tovar a nakoniec keď sme vrátku otvorili v balíku nebolo nič a my sme peniaze odoslali v dobrej viere a už sme nikdy peniaze nevideli. Alebo keď sme balík otvorili chýbali pri svietidle dve batérie a nabíjačka a za tento tovar sme už taktiež nikdy nedostali peniaze späť. Nikdy nepošleme peniaze vopred, nôž mohol byť poškodený alebo tam nemusel byť vôbec, preto ho vždy musíme skontrolovať či je všetko v poriadku a až potom dáme pokyn na vrátenie peňazí.

    12.1.2022 o 19:07 ste nám napísali ,,kedy ?,, ( zase veľmi strohá odpoveď z vašej strany)

    12.1.2022 o 19:22 sme vám odpísali - do konca týždňa ( boli to strohé odpovede tak ako ste avizovali, ale odpovedali sme tak ako ste sa pýtali, brali sme to ako dôležitú konverzáciu do ktorej nebudeme vypisovať nejaké nepodstatné veci, ale odpovedali sme vám jasne a stručne na vaše strohé otázky.

    12.1.2022 o 19:40 ste nám napísali, že chcete peniaze späť hneď, že nebudete čakať.

    12.1.2022 o 19:40 sme vám napísali - v poriadku

    13.1.2022 o 12:17 sme vám napísali že sme vám poslali peniaze a naozaj to tak aj bolo. ( peniaze sme poslali hneď ako to bolo možné po prebratí balíka a skontrolovaní tovaru)

    Zhrniem čo sa stalo tak aby naši verný zákazníci vedeli, že sme postupovali tak ako postupujeme vždy pri spornej a neočakávanej situácií.

    1. zistili ste chybu, my sme sa vám za ňu ospravedlnili a sľúbili sme nápravu a, že vám dáme vedieť hneď ako budeme mať bližšie info.

    2. vy ste sa rozhodli že nebudete čakať a odstúpili ste od zmluvy čo sme samozrejme akceptovali.

    3. poskytli sme vám všetky informácie pre vrátenie tovaru, tak ako je našim zvykom.

    4. vy ste podmienky odstúpenia dodržali a poslali ste tovar späť 5.1.2022 prišiel až 10.1.2022. (ale za to že balík bol v preprave 5 dní nemôžeme)

    5. my sme 11.1.2022 balík otvorili tovar skontrolovali a dali pokyn na vyrovnanie vrátky.

    6. spoločne sme sa dohodli 12.1.2022, že vám peniaze pošleme ihneď.

    7. my sme vám ihneď 13.1.2022 poslali peniaze.

    Vážení zákazníci vy si možno poviete, no je to dosť dlho keď tovar naspäť poslal 5.1. a peniaze mu poslali až 13.1. no nezabudnime na to že 5 dní trvala preprava k nám. Čiže v konečnom dôsledku vrátenie peňazí od zrušenia objednávky a odstúpenia od zmluvy po odoslanie peňazí trvalo 4 dni.

    Zhrnutie:

    Omyl sme si priznali a ospravedlnili sa zaň, tovar ste nám vrátili nepoškodený, my sme vám poslali peniaze v plnej výške hneď ako to bolo možné.

    Preto nás mrzí vaša zlá recenzia spravili sme pre to všetko aby sa problém čím skôr vyriešil. V telefóne sme boli vždy slušný a ústretový, v emailom sme boli vždy nápomocný a užitočný. Nikdy by sme si vaše peniaze nenechali tak ako ste písali na konci recenzie. Nikdy sme sa nezatajovali čo je aj vidieť na emailovej komunikácií odpisovali sme do pár minút alebo vždy hneď ako sa nám dalo.

    S pozdravom konateľ spoločnosti.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar ktorý bol uvedený ako skladom v skutočnosti skladom nieje. Nevedeli dodať ani na náhradný termín

    Reakcia obchodu Topryby

    Dobrý deň.

    Vážený zákazník.

    Tovar ste si objednali 24.7.2021.

    Hneď po dokončení vašej objednávky sme Vám volali ohľadne toho že loďky nám prídu 30.7.2021 či si na ňu počkáte. Povedali ste že áno počkám. Keďže tovar ktorý ste si objednali je zo zahraničia omeškal sa. V dnešnej dobe sa nedarí naším zahraničným dodávateľom dodať tovar včas a v objednanom počte. Mali sme objednaných 10 ks tovaru medzi ktoré patril aj Váš. Prišli nám dva kusy (za to nemôžeme) no vy ste neboli medzi prvými zákazníkmi a preto sme museli vybaviť najprv tých prvých dvoch ktorý poctivo, ochotne a chápavo čakali dlhšie ako vy, vám sme sa ospravedlnili a poprosili sme Vás o strpenie, že ďalší tovar príde o dva týždne. Nemohli sme Vás uprednostniť, vám by sa tiež nepáčilo keby sme Vás vynechali a poslali tovar tým čo boli po Vás. Ešte raz sa vám chcem ospravedlniť, ale niektoré veci idú mimo nás, my môžeme na dodávateľov naliehať, prosiť ich, platiť im dopredu tovar, ale ani to nezaručí že nám tovar dovezú včas a v plnom zaplatenom počte. Mrzí nás to že sme Vás až tak moc nahnevali, no nevedeli sme vám ponúknuť adekvátnu alternatívu keďže ste si objednali ekonomickú verziu produktu, k tej cene sa žiadny podobný tovar ani nepribližuje a ak by sa možno priblížil tak je taktiež vypredaný.

    S pozdravom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Peniaze mi boli po týždni vrátane naspäť
    • Tovar, kde stojí zeleným DOSTUPNÉ neznamená, že je skladom- je na dostupný na objednávku u dodávateľa (cca týždeň čakania)
    • Mailová komunikácia je na nulovej úrovni, písal som im 3x maily na žiaden som nedostal odpoveď. Musel som im vždy volať a dožadovať sa stavu svojej objednávky
    • Zavádzajúce informácie na stránke, stále tam majú tovar označený dostupné aj keď mi bolo povedané, že dostupný nieje a nebude najbližšie 2mes.

    Bola chyba objednávať si niečo z tohto obchodu, určite neodporúčam.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    V e-shope uverejňuje tovar, ktorý nemá. Ešte stále čakám na vrátenie zaplatenej sumy.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    bola mi doručená píšťalka na psa ktorá nepíska a je nepoužiteľná

    • tovar nedorazil, no dotazník už vypisujem druhý, preposlať email spoločnosti sa nedarí
  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Pohodlné, rýchle.
    • Pri uzatváraní sa nedá komunikovať.

    Pri akciových cenách nie vždy súhlasí % zľavy uvádzané v ponuke. Mnou zakúpený výrobok sa pred akciou predával za 380,- EUR ale akciová cena a % zľavy bolo deklarované z ceny 430,- EUR.

    Reakcia obchodu Topryby

    Jednalo sa o vyvážaciu loďku, ktorá sa štandartne predávala v niektorých obdobiach aj za 430 eur, cenu ovplyvňuje viacero faktorov. Nikde na stránke však nie je spomenutá výška zľavy v percentách, ani žiadne zľavy nie sú uvádzané. Ponúkame tovar v akciách, kde vždy je cena znížená, avšak nikdy nieje uvádzané o koľko percent, ani z akej sumy. Loďka bola v akcií za 380 eur. Následne sa vytvorila špeciálna akcia, kde bola predávaná za cenu, pod ktorú sa už neoplatí predajcovi loďku predávať. Za túto cenu ste si výrobok zakúpil. Ale ako som už spomenul vyššie, nikde na stránke nebolo percento zľavy spomenuté, ani to z akej ceny sa zľava počíta. A podľa predpokladaných informácii od dovozcu bude loďka čoskoro ďaleko prevyšovať predajnú cenu 430 eur. Komunikujeme štandartne emailom alebo telefónom v pracovnej dobe. Po pracovnej dobe je k dispozícii email, na ktorý odpovedáme zvyčajne aj mimo pracovnej doby. Ďakujeme za nákup.

  • Inzerujú tovar, ktorý nevedia dodať. Je to zavádzajúca reklama!

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Tovar nebol v takej kvalite ako som očakával!!!
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadne
    • všetky

    Nech nakupujú u serioznejších e-shopov

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • objednal som si u vás signalizatory ktoré ked mi došli z jedneho bolo vypadnuté kolečko na zapínanie takže nefunkčný no jeden som mal starý tak mi to až tak nevadilo no prišiel som na ryby dal som dotoho nového druhého baterku a nič to ma sklamalo ...
  • Neodporúča obchod

    80 %

    • Tovar doruceny v poriadku
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ked si chcem nieco objednat a vy to nemate tak druhykrat uz u vas samozrejme neobjednam
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • - poslali nam unu prichut ako sme si objednali

    - posielaju tovar ktory sa im nepredava nie ten co si objednate

    Reakcia obchodu Topryby

    Dany zakaznik uvadza klamlivu informaciu, aby poskodil dobre meno obchodu. Proti klamlivej informacie, zo strany zakaznika, sme uz podstupili urcite kroky.